Ik weet hoe dat soort dingen gaan, jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:23 schreef BendeBielzen het volgende:
"Dat kan ook. Als kerel thuis is moet het kind stil zijn?"
Hmz... ken je ze?
Heel bijzonderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Is wel een aanrader. Over een kind dat voor het eerst z'n spiegelbeeld ziet. Heel bijzonder.
Trusten
Morge all , hier Beverwijk een laagje van 4 cm ongeveerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, centimeter of 5 in Gouda.
Dat is niet veel Pietjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, centimeter of 5 in Gouda.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is niet veel Pietjemaar volgens mij ben jij nog in de groei toch?
![]()
Toch ? [ afbeelding ]
quote:
quote:Drukste spits ooit
De ochtendspits van dinsdag is de drukste ooit. Iets voor 8.30 uur stond er 1000 kilometer file, en die lengte neemt nog toe. Volgens de ANWB is de kans aanwezig dat de ochtendspits naadloos overgaat in de avondspits.
/care.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:02 schreef ZOA het volgende:
Dat is 14 km meer dan dat de ANWB volgens Fok meld
Spits drukste ooit
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel bijzonder
Dit lukt maar een keer zo, het kind reageert perfect en als je het zou choreograferen zou het niet beter kunnen zijn.voor het kikkerspeelgoed
voor de manier waarop het met die beentjes steeds de gang in huppelt
voor 25.00 waarop hij het volgens mij doorheeft
Is best nog wat om te doen geweest. De filmmaker, de vader, heeft bewust z'n kind tot die tijd weg gehouden van spiegels. Sommige mensen vonden dat niet in de haak, ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:50 schreef beequeen het volgende:
Wat een ontzettend tof filmpje, Scrut. Mooi gefilmd, heul bijzonder.
Best wel een agressief baasje, zo nu en dan. Hij lijkt wel een beetje op de kleinzoon van.....oh wacht.
Het strooien is dit jaar uitbesteed aan de firma .... Rutte.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
/care.
Ik zie dat ze op het Koningsplein al aan het strooien zijn. Gelukkig nog niet het rechter stoepje.![]()
Ik dacht ff dat de spiegel er aan zou gaan lolquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Is wel een aanrader. Over een kind dat voor het eerst z'n spiegelbeeld ziet. Heel bijzonder.
Trusten
kom bij je eten lollquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:55 schreef Dotteke het volgende:
Buiten is het lekker wit, binnen is het lekker warm
De snert staat te trekken........jammie
Boeiend, nee, lekker ja
![]()
Je komt maar ha ha.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
kom bij je eten loll.
Hier cm of 15 gevallen, indd Dotteke snert is het lekkerst met dit weer alhoewel ik ook sla kan eten nu hoor
Gelijk heb je en geniet ervan dan doe ik het ook lollquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je komt maar ha ha.
Hier niet veel gevallen een centimetertje of 3 dus heel wat anders als bijjou.
Heb jarennnnnn geen snert gemaakt, vaak is zo pan voor een te veel, maar had er nu echt zin in.
Jammie, snert. Hier ook wit buiten en lekker warm binnen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:55 schreef Dotteke het volgende:
Buiten is het lekker wit, binnen is het lekker warm
De snert staat te trekken........jammie
Boeiend, nee, lekker ja
![]()
Ik lolde.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Het strooien is dit jaar uitbesteed aan de firma .... Rutte.
Het is hier ook koud, Oostenwind, maar zit aan een route waar de ambulance langs moet, hier in de straat wordt dus wel direct gestrooid. Maar het sneeuwt nu weer volop en volgens buienradar gaat dat iig wel een uur door. Ik hou er wel van.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammie, snert. Hier ook wit buiten en lekker warm binnen.
[..]
Ik lolde.
In 030 al de hele ochtend lichte sneeuwval en -3. Niks drab dus.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef tonja het volgende:
Ik heb de gordijnen dicht en een hele dikke trui aan. Ik doe net of het lekker warm is.
Helaas... de inwendige mens moet ook verzorgd worden dus moet er nog doorheenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef tonja het volgende:
Ik heb de gordijnen dicht en een hele dikke trui aan. Ik doe net of het lekker warm is.
Maar jij spoort nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga juist altijd naar buiten met dit weer. Heb gistermiddag ook ruim 15 km gelopen. Halverwege begon het lichtjes te sneeuwen. Heerlijk
De firma Rutte weet zelfs het strooien te ver*utten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het strooien is dit jaar uitbesteed aan de firma .... Rutte.
Als ik lekker wil eten moet ik er ook uitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Helaas... de inwendige mens moet ook verzorgd worden dus moet er nog doorheen
Shit lijkt me niet erg lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik lekker wil eten moet ik er ook uitEn eigenlijk wil ik wel lekker eten. Shit.
Ik ga zo ook even een rondje lopen. 15 km is me echter net iets teveel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga juist altijd naar buiten met dit weer. Heb gistermiddag ook ruim 15 km gelopen. Halverwege begon het lichtjes te sneeuwen. Heerlijk
Pcies.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Shit lijkt me niet erg lekker
Ja me to alleen doe ik het op de scootmobiel. Ben gisteren bijna de hele dag weggeweest.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Neem iets uit je vriezer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik lekker wil eten moet ik er ook uitEn eigenlijk wil ik wel lekker eten. Shit.
Wandelse en glij niet uit!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even een rondje lopen. 15 km is me echter net iets teveel.
Thanks en snowboots ftw.quote:
Heerlijk was het, als ik even stilstond voelde ik het bloed in m'n lichaam stromen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even een rondje lopen. 15 km is me echter net iets teveel.
Sjiek hendig, zou Maikul zeggen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:47 schreef BendeBielzen het volgende:
Straks weer lekker slippen in m'n scootmobiel, die dingen kunnen leuk slippen
maikul?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sjiek hendig, zou Maikul zeggen.
Legendarische Fok! user. Die kon 'hendig sjiek' slippen met zijn brommerquote:
Een FOK!-user. Die opende in z'n eerste jaren op FOK! heel veel topics over het sjiek hendig slippen met z'n scooter.quote:
Ah ok... ik kom net kijken lolquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Legendarische Fok! user. Die kon 'hendig sjiek' slippen met zijn brommer
Post ie nog eigenlijk?
hehe ik las t netquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een FOK!-user. Die opende in z'n eerste jaren op FOK! heel veel topics over het sjiek hendig slippen met z'n scooter.
Hij post nog wel af en toe, volgens mij. Maar niet meer over z'n brommer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Legendarische Fok! user. Die kon 'hendig sjiek' slippen met zijn brommer
Post ie nog eigenlijk?
Nou ja, van harddrugs moet ik dan ook niks hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:26 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja... maar jij spoort de goeie kant op
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, van harddrugs moet ik dan ook niks hebben.
Gelukkig kun je het navertellen. Van mijn lagere schoolklas waren er twee, tweelingbroer en zus, die door de heroïne de 30 niet eens gehaald hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Ik heb m'n lesje wel geleerd
De_Boswachterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
famfare
en nee die is niet van maikuul maar ik moest eraan denken
Heroine heb ik gelukkig nooit gebruikt, niet dat dat andere veel beter was maar toch... Naaldenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig kun je het navertellen. Van mijn lagere schoolklas waren er twee, tweelingbroer en zus, die door de heroïne de 30 niet eens gehaald hebben.
O, dat is triest zeg!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig kun je het navertellen. Van mijn lagere schoolklas waren er twee, tweelingbroer en zus, die door de heroïne de 30 niet eens gehaald hebben.
Lekker, ja als de weg op moet is het niet veel aan, alhoewel ik moet zeggen dat hier de wegen en de fietspaden behoorlijk schoon zijn!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:37 schreef jacqhassel het volgende:
middag.. sjonge sjonge bagger weer.
Leuk voor de spelende kids maar mijn scooter vond er geloof ik weinig aan.
Ben dus maar gaan treinen.
Maar goed zit nu warm binnen met warme koffie
nou is niet schoon te houden hoor sneeuwt nog steeds en ik ben in leerdam en Geldermalsen geweest en was gewoon veel bende op de wegen fietspaden stoepen enzovoort.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ja als de weg op moet is het niet veel aan, alhoewel ik moet zeggen dat hier de wegen en de fietspaden behoorlijk schoon zijn!!
I love itquote:
Meh, ik ben er voor vandaag ook wel weer voldoende uit geweestquote:
Ik vind wel wat af te dingen op dat onderscheid tussen soft- en harddrugs. De redenen die worden genoend om tegen harddrugs te zijn, slaan vaak precies op de hele grote groep dagelijkse drinkers en hardblowers die dan zogenaamd niet "aan de drugs" zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, van harddrugs moet ik dan ook niks hebben.
Overigens is heroïne fucking lekker. Zonde om dat nooit in je leven een keer te proberen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind wel wat af te dingen op dat onderscheid tussen soft- en harddrugs. De redenen die worden genoend om tegen harddrugs te zijn, slaan vaak precies op de hele grote groep dagelijkse drinkers en hardblowers die dan zogenaamd niet "aan de drugs" zijn.
Overigens is heroïne fucking lekker. Zonde om dat nooit in je leven een keer te proberen.
En het hoeft niet met naalden.
Maar mijn kroost moet met een grote boog om die gevaarlijke rotzooi heenlopen uiteraard.
De wereld wordt er feestelijk van. Iedereen is ook vrolijker en in het verkeer regeert de hoffelijkheid.quote:
Ook Andrew Eldritch was een liefhebber van verschillende soorten sneeuw.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:08 schreef Jian het volgende:
enige sneeuw waar ik soms van hou ......
White lines, pure as the driven snow
Poll: Spoort ie wel of spoort ie niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:07 schreef BendeBielzen het volgende:
Overigens is heroïne fucking lekker. Zonde om dat nooit in je leven een keer te proberen.
Spoor jij wel???
(voor alle duidelijkheid, dit gaat over Gert)
De wereld is helder, ruim en schoon als er sneeuw ligt, en idd die vieze bagger maakt het weer minder.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
De wereld wordt er feestelijk van. Iedereen is ook vrolijker en in het verkeer regeert de hoffelijkheid.
Alleen slaat dat over twee dagen om en heeft iedereen de pest in die vieze blubber op en langs de weg.
"Hij" spoort voor geen meter Teamquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Poll: Spoort ie wel of spoort ie niet?
• Hij spoort voor geen meter
• Ja hoor, volkomen normaal
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hier is het sinds halverwege de ochtend mooi helder blauw. Maar er was toen al wel bijna 20 centimeter sneeuw gevallen. Het was totaal ontwricht hier in Den Haag. Chaos op de weg, en de haltes puilden uit van de mensen die hoopten dat er nog plek was in een passerende tram.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De wereld is helder, ruim en schoon als er sneeuw ligt, en idd die vieze bagger maakt het weer minder.
Wat mij wel opvalt is dat je bijna geen kinderen meer ziet sneeuwballen gooien of een sneeuwpop maken, wij, althans ik was vroeger als kind gelijk b uiten en mijn kinderen ook. Hup de slee van stal en naar buiten.
En ga ik met kleinzoon de sneeuw in, sneuwt hier weer lekker!!!!
Grandmaster Flash ook al, deze is gaaaaaafquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook Andrew Eldritch was een liefhebber van verschillende soorten sneeuw.
Goed man.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
"Hij" spoort voor geen meter Team
Dan past deze beter bij jequote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Team No Cocaine
En ook geen dagelijks cannabis- of alcoholgebruik. Ik ben eigenlijk heel braaf![]()
De pol staat op 9-1 ( ja, ja, ik weet 't 9-2 eigenlijk, maar Gert mag natuurlijk niet zelf stemmen, hè)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Poll: Spoort ie wel of spoort ie niet?
• Hij spoort voor geen meter
• Ja hoor, volkomen normaal
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
HDNGMW denk ik. Buurtgenoten vallen elkaar niet af.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
(wie zou trouwens die ene likkert zijn)
Team likkertquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
De pol staat op 9-1 ( ja, ja, ik weet 't 9-2 eigenlijk, maar Gert mag natuurlijk niet zelf stemmen, hè)
Lijkt me duidelijk![]()
(wie zou trouwens die ene likkert zijn)
Team Sirocco (hete droge woestijnwind)
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:48 schreef Coos het volgende:
[..]
HDNGMW denk ik. Buurtgenoten vallen elkaar niet af.![]()
Wat zou die eten vandaag?
Waarschijnlijk wilde hij weten wie het eerst hierop zou reageren en hoe snel.quote:
Ik vermijd die plek des onheils ook maar evenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik waag me nu maar even niet in de FB voor een TT-change.
Bedankt voor de tip, snel effe lezenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik waag me nu maar even niet in de FB voor een TT-change.
Geilquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:10 schreef ZOA het volgende:
[ afbeelding ]
Best gezellig een beetje sneeuw
Dat was het plaatje maar het schijnt het niet te doenquote:
Die lui hebben gewoon geen goede computers.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was het plaatje maar het schijnt het niet te doen
Ik wilde er niet meteen iets van zeggen want een voorzichtige blijk van teleurstelling is al voldoende om de mods te roepen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die lui hebben gewoon geen goede computers.
Net gelezen, staat in de FB, bij steken onder water e.d., gewoon een mod inschakelenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wilde er niet meteen iets van zeggen want een voorzichtige blijk van teleurstelling is al voldoende om de mods te roepen.
Ohquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wilde er niet meteen iets van zeggen want een voorzichtige blijk van teleurstelling is al voldoende om de mods te roepen.
Precies en als je niet precies weet of het een steek onder water is, alsnog doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Net gelezen, staat in de FB, bij steken onder water e.d., gewoon een mod inschakelen
Exact, ik heb alleen al op deze pagina 5 aanleidingen gevonden om een TR te sturenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies en als je niet precies weet of het een steek onder water is, alsnog doen
Het vriest, gekkie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:23 schreef pullup het volgende:
Precies en als je niet precies weet of het een steek onder water is, alsnog doen
En dat terwijl er wel 30 posts staanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Exact, ik heb alleen al op deze pagina 5 aanleidingen gevonden om een TR te sturen
quote:
Daar ligt ZOA net begreep ikquote:
Volgens mij ligt hij heul ergens anders.quote:
Ja hoor vandaag 3 keerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hoeft er zeker niet doorheen ......
Dat was mij weer helemaal ontgaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij gelezen trouwens, och, och, och, wann toestanden hè
Ja even naar de super of naar de buren zeker. Wacht maar tot je de weg op moet en in die klote files komt te staanquote:
De pekeltram...... leuk dat heb je hier nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier is het sinds halverwege de ochtend mooi helder blauw. Maar er was toen al wel bijna 20 centimeter sneeuw gevallen. Het was totaal ontwricht hier in Den Haag. Chaos op de weg, en de haltes puilden uit van de mensen die hoopten dat er nog plek was in een passerende tram.
Vanmiddag zag ik ook de pekeltram passeren. Dan is het echt winter.
Ik verheug me nu al op een uitgebreid verslag van je bevindingenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat was mij weer helemaal ontgaan.Dus ook even bijgelezen en nu ga ik er onder het koken nog even over nadenken.
Ja dat is minder helaas.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja even naar de super of naar de buren zeker. Wacht maar tot je de weg op moet en in die klote files komt te staan
Mijn prinsesje lag tegen mij aan .. met der pamper tegen mijn schouder ongeveer, gebiologeerd naar dit soort filmpjes te kijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Lig je tegen 'r aan, en zo ja, waarmee tegen wat?
offtopicquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb de film Django gezien.. geweldige film! Incl de intense "Morrecone" geluidjes gecombineerd met de heftige slaven-problematiek... ik ga 'm nog wel 2x zien vast!
Wtf? Nee jij bent offtopic hierboven in de FB druiloor met je verhalen over nix en nog eens....quote:
wat is er nu zo leuk om een film nog keer te bekijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb de film Django gezien.. geweldige film! Incl de intense "Morrecone" geluidjes gecombineerd met de heftige slaven-problematiek... ik ga 'm nog wel 2x zien vast!
Dan kun je net zo goed niets zeggen met die niets zeggende posts van jequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wtf? Nee jij bent offtopic hierboven in de FB druiloor met je verhalen over nix en nog eens....![]()
Ik vul alleen maar wat leegte hier....
ik vond dat je het goed deed en je maakte je er niet van af door alleen maar te melden dat je de film had gezien.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wtf? Nee jij bent offtopic hierboven in de FB druiloor met je verhalen over nix en nog eens....![]()
Ik vul alleen maar wat leegte hier....
Die is liefquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niets zeggen met die niets zeggende posts van je
moest zijn doe is liefquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik ben heel lief... voor 1 persoon
Nou, geweldige recensiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
ik vond dat je het goed deed en je maakte je er niet van af door alleen maar te melden dat je de film had gezien.
Ik ga nu zeker die film bekijkenquote:
ik had al door dat jij een soort natuurlijke competitie drift met die mummie heb dus ging daar al van uitquote:
Ik wil net zo goed worden als hij .....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
ik had al door dat jij een soort natuurlijke competitie drift met die mummie heb dus ging daar al van uit
Blijven oefenen nog even dan jian (Geintjuh kerel)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil net zo goed worden als hij .....
Nu heb je het gedaan hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:26 schreef jacqhassel het volgende:
Jian kom maar te voor schijn hoor was geen steek onder water maar een geintje
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:29 schreef Jian het volgende:
Goed zojuist TR geplaatst wegens steken onder water, je kan daar niet snel genoeg mee zijn!
Hoe je beter niet kunt gaan jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef Jian het volgende:
Jammer dat Gher al weer weg is, ik ben altijd blij dat hij er is om ons de weg te wijzen!
och ....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hoe je beter niet kunt gaan ja
Van die mummie ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:35 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk... ik leer er ook weer van
Gher klaagt niet, hij merkt iets op ..... om ons beter te makenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:36 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat hij zo komt klagen dat jullie de letter A teveel gebruiken de laatste tijd
Hoe het niet moet voorlquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Van die mummie ?ik bedoel, ja, wie niet ....
Sensi Gher zou nog beter zijn, maar hij gebruikt die rommel vast niet... de geheel onthouderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
Gher heeft een opvoedkundige functie binnen dit subforum, samen met zijn vriendin Quarterpounder uiteraard. Wij leren elke dag van 'm, misschien moeten wij hem Sensei Gher gaan noemen!
Als het me uitkomt, ontken ik alles en zeg ik dat dit posts waren van een kloon die onder mijn naam aan het posten was, dat gebeurt de laatste tijd wel meer heb ik begrepenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:42 schreef pullup het volgende:
Ik hoop dat hij je hier nog lang aan zal blijven herinneren Jian
Okee Sissi Gher dan. Maar geheelonthouder, echt niet hoor, of dacht jij dat je zulke onzin kon uitkramen zonder slok opquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Sensi Gher zou nog beter zijn, maar hij gebruikt die rommel vast niet... de geheel onthouder
Als goed alternatief voor HDNGMW gaan we ons nu laven aan de wijsheden van Gher.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
Gher heeft een opvoedkundige functie binnen dit subforum, samen met zijn vriendin Quarterpounder uiteraard. Wij leren elke dag van 'm, misschien moeten wij hem Sensei Gher gaan noemen!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het me uitkomt, ontken ik alles en zeg ik dat dit posts waren van een kloon die onder mijn naam aan het posten was, dat gebeurt de laatste tijd wel meer heb ik begrepen
Hij wordt niet voor niets ook wel Lao Gher genoemdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Als goed alternatief voor HDNGMW gaan we ons nu laven aan de wijsheden van Gher.
Yup, dat gaf ik eerder ook al aanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:32 schreef pullup het volgende:
Je bent een soort Chuck Norris factsheet aan het opstellen ?
Als er nu een nieuwe taal zou ontstaan dan zou het woord voor "klagen", "gherren" worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:36 schreef pullup het volgende:
Als er in een topic niets te klagen zou zijn dan zou Gher daarover gaan klagen
Ik hoop voor jou dat Gher dat kan appreciëren, zo niet dan gaat hij vast zijn beklag doen in de FB en dat zal dan weer een Gherzang worden. (vroeger heette dit overigens klaagzang)quote:
Ik wacht dat wel af.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat Gher dat kan appreciëren, zo niet dan gaat hij vast zijn beklag doen in de FB en dat zal dan weer een Gherzang worden. (vroeger heette dit overigens klaagzang)
Ik zou je vast wapenen op wat er nu gaat komen.......Just sayingquote:
Ik wil best inloggen met mijn UPC-account hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou je vast wapenen op wat er nu gaat komen.......Just saying
Mocht hotmail geweerd worden in de toekomst.....ik lees zoveel rare dingen ineens.quote:
Dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:53 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Mocht hotmail geweerd worden in de toekomst.....ik lees zoveel rare dingen ineens.
Dankje Pullup voor je welkom. Ik lees veel hier en nu ingelogd en ja echt via mijn hotmail.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallenwelkom en wat brengt je hier in deze SC ?
Gezien, wel aardig, ik vond alleen het einde een beetje over the top..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:50 schreef MichieldeR het volgende:
De serie Missing is trouwens best een aanrader. Jammer dat er voorlopig geen tweede seizoen volgt.
Wij zijn pas bij de vierde aflevering en nu is het bedtijd voor mij.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Gezien, wel aardig, ik vond alleen het einde een beetje over the top..
Ben je weer stoned?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Als er nu een nieuwe taal zou ontstaan dan zou het woord voor "klagen", "gherren" worden.
ik gher
jij ghert
hij ghert
wij gherren
jullie gherren
zij gherren
doe ik een youtubetje voor jou en ook een beetje voor Gherquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik steek er ook nog 1 op... ben zwaar zenuwachtig heheh
Ghe(r)ghe(r)quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
doe ik een youtubetje voor jou en ook een beetje voor Gher![]()
wanneer vliegen jullie?quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:21 schreef BendeBielzen het volgende:
Aaarrrgghhh nu kan ik helemaal niet meer wachten...
Het wordt m'n eerste vlucht dus maakt me niet zoveel uitquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
oooh, nog 24 uurtjes dus, wel lekker 's nachts vliegen, vind ik tenminste.
Neuh, want dan slaap je toch niet. Ik vind het lekker om gewoon de hele dag op te zijn voor een lange vlucht en dan in het vliegtuig te slapen en fris als een hoentje aan te komen, vandaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het wordt m'n eerste vlucht dus maakt me niet zoveel uit
Het is 4 A 5 uur vliegen, de terugweg 2 uur langer ivm een tussenstop, dat is niet zo heel erg langquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, want dan slaap je toch niet. Ik vind het lekker om gewoon de hele dag op te zijn voor een lange vlucht en dan in het vliegtuig te slapen en fris als een hoentje aan te komen, vandaar
Trusten! Ben er morgen nog wel hoor, tot donderdag hebben jullie nog last van me hahahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
Nou Ben, ik ga slapen, als je morgen nog online bent, tot morgen en anders goede vlucht en fijne vakantie
Gewoon blijven lachen Jian, de sneeuw is er niet sneller door wegquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:29 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen,
Wij hopen vandaag om warme winden vanuit het Zuiden, een plotselinge stijging van de temperatuur en het wegsmelten van die witte kolerezooi waar de media over schrijven dat mensen er zo vrolijk van worden .. Nou ik niet!![]()
Oant moarn
Gelukig maarquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Defecte trein, maar toch gehaald
* pullup timmert een nieuw tegeltje aan de muurquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukig maar
Defecte treinen defecte wisselstoringen.het kan niet op
Zoals ik al eerder zei,
valt er in Nederland een vlokje sneeuw, dan duurt reizen met de NS een eeuw
Sow, wat een toestand zeg en dichtbevolkt gebied hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:55 schreef Dotteke het volgende:
ZO dan, dit wil je niet meemaken, laten we hopen dat er niet te veel doden/gewonden zijn!!!
Helikopter crasht in centrum Londen
LONDEN - Een helikopter is woensdagochtend in het centrum van Londen neergestort. Het ongeluk gebeurde tijdens de ochtendspits in stadsdeel Vauxhall. De piloot vloog volgens eerste berichten tegen een bouwkraan en stortte daarna neer bij een spoorstation. Het toestel is ontploft.
http://www.telegraaf.nl/b(...)sht_in_Londen__.html
Pfff wat erg .. hadden meer gewonden en doden kunnen vallen zeg..quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:55 schreef Dotteke het volgende:
ZO dan, dit wil je niet meemaken, laten we hopen dat er niet te veel doden/gewonden zijn!!!
Helikopter crasht in centrum Londen
LONDEN - Een helikopter is woensdagochtend in het centrum van Londen neergestort. Het ongeluk gebeurde tijdens de ochtendspits in stadsdeel Vauxhall. De piloot vloog volgens eerste berichten tegen een bouwkraan en stortte daarna neer bij een spoorstation. Het toestel is ontploft.
http://www.telegraaf.nl/b(...)sht_in_Londen__.html
Ja wonderbaarlijk dat er niet veel meer slachtoffers zijn gevallen, 2 doden en 2 gewonden las ik net.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:39 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Pfff wat erg .. hadden meer gewonden en doden kunnen vallen zeg..
Maar goed twee doden is al erg zat
Volgens de duitse pers gaan ze het weer samen proberen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rafael van der Vaart op bezoek bij Sylvie
Dit valt dus onder de noemer nieuws.....
Grappig de verhalen en commentaren er over te lezen bij SHOquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij nader inzien vond ze die klappen toch wel lekker
Ze heeft het boek 50 tinten grijs bestudeerdquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja las het vanmorgen in de telegraafquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rafael van der Vaart op bezoek bij Sylvie
Dit valt dus onder de noemer nieuws.....
Heb je ze allemaal uit Jacq?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:56 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ze heeft het boek 50 tinten grijs bestudeerd
Heb ik niet meer nodig, dat is voor als je zelf geen fantasie meer hebt!quote:
Jij hebt het niet gelezen heb de klok horen luiden weet niet waar de kleppel hangt dus...quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb ik niet meer nodig, dat is voor als je zelf geen fantasie meer hebt!
Zat over gehoord, maar als een vrouw al die truukjes op kan schrijven, snap ik niet dat een heel land zelf niks kan verzinnen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:19 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Jij hebt het niet gelezen heb de klok horen luiden weet niet waar de kleppel hangt dus...
Daarom best verkocht boek in heel veel landen. en stt ik zal je wat verklappen gaat nl om het verhaal eromheen .. maar goed is niet erg hoor.;)quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zat over gehoord, maar als een vrouw al die truukjes op kan schrijven, snap ik niet dat een heel land zelf niks kan verzinnen!
Prima als je het van een boek moet hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:22 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Daarom best verkocht boek in heel veel landen. en stt ik zal je wat verklappen gaat nl om het verhaal eromheen .. maar goed is niet erg hoor.;)
Waar staat dat dat ik het van een boek moet hebben????quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Prima als je het van een boek moet hebben
"Mommy Porn"quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:56 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ze heeft het boek 50 tinten grijs bestudeerd
Wat zit nu je nog vreemd te reageren, mijn binnenpretje ging sowieso niet over dat boek.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:25 schreef jacqhassel het volgende:
Goede detective boeken ook verbieden.
als de criminelen niet eens zelf inspiratie enzo hebben .;)
wat alle boeken verbieden . iedereen moet alles zelf maar verzinnen
Dat staat ook al nergens dat jou binnenpretje over het boek zou gaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat zit nu je nog vreemd te reageren, mijn binnenpretje ging sowieso niet over dat boek.
Ging over een ractie van Pullup, waar jij zo nodig je neus weer in moest steken as usualquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Waar staat dat dat ik het van een boek moet hebben????
Of wil je dat zo graag ff posten en steken geven mag hoor...
Succes ermee dame..
ik kan nl niets met kortzichtige posten...
en eigen invullingen van bepaalde dingen...
je hebt gelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ging over een ractie van Pullup, waar jij zo nodig je neus weer in moest steken as usual
Nee nog niet, maar ik wil hem wel graag nog lezenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je 't boek over Andy vd Meijde gelezen Jian, echt geniaal.
ik ook nog nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je 't boek over Andy vd Meijde gelezen Jian, echt geniaal.
Ik heb net meteen de Epub even binnengehaald voor op de tablet. Als ik het, het echt waard vind koop ik 'm nog wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is wel heel 'simpel' geschreven, je bent er in 2 avonden doorheen.
Andy van der Meijde heeft echt een behoorlijk bewogen leven gehad. trauma's, verslaafd, de prijs van opeens van volksjongentje een rijke voetbalster zijn, de terugslag, de pieken en de zeer diepe dalen. Ik zeg het maar even in mijn eigen woorden. Het lijkt me leuk om te lezen.quote:
Okquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Andy van der Meijde heeft echt een behoorlijk bewogen leven gehad. trauma's, verslaafd, de prijs van opeens van volksjongentje een rijke voetbalster zijn, de terugslag, de pieken en de zeer diepe dalen. Ik zeg het maar even in mijn eigen woorden. Het lijkt me leuk om te lezen.
Dat is even afwachten,quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Okhet verhaal zou interessant kunnen zijn ja, indien goed geschreven.
zoek eens op Thijs Slegersquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:52 schreef selam het volgende:
Ik kan het boek niet vinden op spotnet ? geen ePub ? ( Andy van der Meijde )
Pijn is fijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gevalletje van pure aandacht trekken/tekortquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Volgens de duitse pers gaan ze het weer samen proberen!
Ja jammer dat alles zo uitgemeten wordt sneu voor de kinderenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:48 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gevalletje van pure aandacht trekken/tekort
Goedemiddag allquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:19 schreef kukelesoantje het volgende:
Goeiemiddag iemand Rinus gezien ?
Michels ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:19 schreef kukelesoantje het volgende:
Indd jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:51 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja jammer dat alles zo uitgemeten wordt sneu voor de kinderen
Ja. Net nogquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:19 schreef kukelesoantje het volgende:
Hoe warm is het daar nu??quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:02 schreef BendeBielzen het volgende:
Sneeuwt het nog bij jullie? Hier schijnt het zonnetjeAlvast voorverwarmen voor egypte
Ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:19 schreef kukelesoantje het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |