Ik weet hoe dat soort dingen gaan, jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:23 schreef BendeBielzen het volgende:
"Dat kan ook. Als kerel thuis is moet het kind stil zijn?"
Hmz... ken je ze?
Heel bijzonderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Is wel een aanrader. Over een kind dat voor het eerst z'n spiegelbeeld ziet. Heel bijzonder.
Trusten
Morge all , hier Beverwijk een laagje van 4 cm ongeveerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, centimeter of 5 in Gouda.
Dat is niet veel Pietjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, centimeter of 5 in Gouda.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is niet veel Pietjemaar volgens mij ben jij nog in de groei toch?
![]()
Toch ? [ afbeelding ]
quote:
quote:Drukste spits ooit
De ochtendspits van dinsdag is de drukste ooit. Iets voor 8.30 uur stond er 1000 kilometer file, en die lengte neemt nog toe. Volgens de ANWB is de kans aanwezig dat de ochtendspits naadloos overgaat in de avondspits.
/care.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:02 schreef ZOA het volgende:
Dat is 14 km meer dan dat de ANWB volgens Fok meld
Spits drukste ooit
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel bijzonder
Dit lukt maar een keer zo, het kind reageert perfect en als je het zou choreograferen zou het niet beter kunnen zijn.voor het kikkerspeelgoed
voor de manier waarop het met die beentjes steeds de gang in huppelt
voor 25.00 waarop hij het volgens mij doorheeft
Is best nog wat om te doen geweest. De filmmaker, de vader, heeft bewust z'n kind tot die tijd weg gehouden van spiegels. Sommige mensen vonden dat niet in de haak, ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:50 schreef beequeen het volgende:
Wat een ontzettend tof filmpje, Scrut. Mooi gefilmd, heul bijzonder.
Best wel een agressief baasje, zo nu en dan. Hij lijkt wel een beetje op de kleinzoon van.....oh wacht.
Het strooien is dit jaar uitbesteed aan de firma .... Rutte.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
/care.
Ik zie dat ze op het Koningsplein al aan het strooien zijn. Gelukkig nog niet het rechter stoepje.![]()
Ik dacht ff dat de spiegel er aan zou gaan lolquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Is wel een aanrader. Over een kind dat voor het eerst z'n spiegelbeeld ziet. Heel bijzonder.
Trusten
kom bij je eten lollquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:55 schreef Dotteke het volgende:
Buiten is het lekker wit, binnen is het lekker warm
De snert staat te trekken........jammie
Boeiend, nee, lekker ja
![]()
Je komt maar ha ha.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
kom bij je eten loll.
Hier cm of 15 gevallen, indd Dotteke snert is het lekkerst met dit weer alhoewel ik ook sla kan eten nu hoor
Gelijk heb je en geniet ervan dan doe ik het ook lollquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je komt maar ha ha.
Hier niet veel gevallen een centimetertje of 3 dus heel wat anders als bijjou.
Heb jarennnnnn geen snert gemaakt, vaak is zo pan voor een te veel, maar had er nu echt zin in.
Jammie, snert. Hier ook wit buiten en lekker warm binnen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:55 schreef Dotteke het volgende:
Buiten is het lekker wit, binnen is het lekker warm
De snert staat te trekken........jammie
Boeiend, nee, lekker ja
![]()
Ik lolde.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Het strooien is dit jaar uitbesteed aan de firma .... Rutte.
Het is hier ook koud, Oostenwind, maar zit aan een route waar de ambulance langs moet, hier in de straat wordt dus wel direct gestrooid. Maar het sneeuwt nu weer volop en volgens buienradar gaat dat iig wel een uur door. Ik hou er wel van.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammie, snert. Hier ook wit buiten en lekker warm binnen.
[..]
Ik lolde.
In 030 al de hele ochtend lichte sneeuwval en -3. Niks drab dus.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef tonja het volgende:
Ik heb de gordijnen dicht en een hele dikke trui aan. Ik doe net of het lekker warm is.
Helaas... de inwendige mens moet ook verzorgd worden dus moet er nog doorheenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:33 schreef tonja het volgende:
Ik heb de gordijnen dicht en een hele dikke trui aan. Ik doe net of het lekker warm is.
Maar jij spoort nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga juist altijd naar buiten met dit weer. Heb gistermiddag ook ruim 15 km gelopen. Halverwege begon het lichtjes te sneeuwen. Heerlijk
De firma Rutte weet zelfs het strooien te ver*utten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het strooien is dit jaar uitbesteed aan de firma .... Rutte.
Als ik lekker wil eten moet ik er ook uitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Helaas... de inwendige mens moet ook verzorgd worden dus moet er nog doorheen
Shit lijkt me niet erg lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik lekker wil eten moet ik er ook uitEn eigenlijk wil ik wel lekker eten. Shit.
Ik ga zo ook even een rondje lopen. 15 km is me echter net iets teveel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga juist altijd naar buiten met dit weer. Heb gistermiddag ook ruim 15 km gelopen. Halverwege begon het lichtjes te sneeuwen. Heerlijk
Pcies.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Shit lijkt me niet erg lekker
Ja me to alleen doe ik het op de scootmobiel. Ben gisteren bijna de hele dag weggeweest.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Neem iets uit je vriezer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik lekker wil eten moet ik er ook uitEn eigenlijk wil ik wel lekker eten. Shit.
Wandelse en glij niet uit!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even een rondje lopen. 15 km is me echter net iets teveel.
Thanks en snowboots ftw.quote:
Heerlijk was het, als ik even stilstond voelde ik het bloed in m'n lichaam stromen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even een rondje lopen. 15 km is me echter net iets teveel.
Sjiek hendig, zou Maikul zeggen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:47 schreef BendeBielzen het volgende:
Straks weer lekker slippen in m'n scootmobiel, die dingen kunnen leuk slippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |