PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Wb Rijstquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:39 schreef UltimateFIFAA het volgende:
Seriously, wtf is 5atb?
Of denken jullie echt dat ik dat beetje zit te FIFA'en in mn vrije tijd?
Huh.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148644355
[..]
Huh.Niet elke corner komt zo perfect uit hoor.
Ik denk maximaal 9/10.
[..]
Ik denk maximaal 9/10.
[..]
Jij dacht nog steeds dat niemand doorhad dat jij het was.
[..]
Ik denk maximaal 9/10.
Eensquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat soort dingen echt gaar eigenlijk,,zijn gewoon van die smerige exploits waar je tegenstander ook gewoon letterlijk niets aan kan doen.
Kan filmpje nie kijken nie.. Ipad ;')quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat soort dingen echt gaar eigenlijk,,zijn gewoon van die smerige exploits waar je tegenstander ook gewoon letterlijk niets aan kan doen.
Opa van DS2:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:42 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Ofwel Siemen, op z'n DarkSonic's.
Jij bent echt in alle opzichten een bijzonder kind.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie verwachten het niet maar ik ben online na 0:30. Hoe? Ik zit op een ander netwerk.
Met een slaperige stem klink je nog beter!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie verwachten het niet maar ik ben online na 0:30. Hoe? Ik zit op een ander netwerk.
Over die foto: zo neem ik mijn filmpjes inderdaad op, ik heb ook nog echt een bril
quote:
Waarom gaat jouw internet uit?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Over die foto: zo neem ik mijn filmpjes inderdaad op, ik heb ook nog echt een bril
Ik lust d'r wel 3!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben 'm aan het uitdraaien. Wil je ook een kopietje?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb geen idee hoe lang ik op blijf, ik moet er om 9 uur weer uit om te studeren. Dit netwerk is wel traag want FUT laadt nu niet.
Mensen van de rest van het forum kennen me nog niet. Ik wil ook niet dat de rest van het forum me kentquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:49 schreef TBakkert het volgende:
denken jullie dat DS2 een adoratietopic verdient?
Nee, dan gaat hij zweven en wordt hij commercieelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:49 schreef TBakkert het volgende:
denken jullie dat DS2 een adoratietopic verdient?
Futclusivequote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen van de rest van het forum kennen me nog niet. Ik wil ook niet dat de rest van het forum me kent
dan zal ik je in mijn eerstvolgende topic-titel van deze reeks wel een eervolle vermelding gevenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen van de rest van het forum kennen me nog niet. Ik wil ook niet dat de rest van het forum me kent
quote:
kijk nu... nu wordt het commercieelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik laat t-shirts bedrukken met #SMLENO !
Die open ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan zal ik je in mijn eerstvolgende topic-titel van deze reeks wel een eervolle vermelding geven
Dan wil ik er sowieso 1quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik laat t-shirts bedrukken met #SMLENO !
wat is je lievelingskleur?quote:
niet nóg eenquote:
Wat als je moeder je nu betrapt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leg het dan even uit aan die jongen, ben je ervan afquote:
hardop lachenquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:54 schreef UltimateFIFAA het volgende:
Ik luister graag mee.
Ook moet iemand nog 5atb uitleggen. 5 asses to bang?
Waar heb je die dan gevonden?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:54 schreef strakkeman het volgende:
DS2 ben jij dit? Als je dit niet bent word je slogan gejat.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:55 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Sommige moeders lenen een neger odol
Ik typte sommige mensen letten echt niet op, op google en ging naar afbeeldingen en zag dit staan bij OSM forumquote:
Dat is SBquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:57 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik typte sommige mensen letten echt niet op, op google en ging naar afbeeldingen en zag dit staan bij OSM forum
Ik ga in het weekend wel eens tot 2 uur door omdat ik die samenvattingen van Engelse wedstrijden wil zien. Dat is op zich geen probleemquote:
De wereld vergaat echt, ik voel het.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:56 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
![]()
Paar leden op een Fenerbahce forum hebben honderden Galatasaray supporters laten geloven dat Sneijder straks gaat landen in Istanbul.Verschillende televisie programma's die het nu live uitzenden.
[ afbeelding ]
Live beelden vanuit de Istanbul Ataturk Airport.
Ik hoorde net ook op Top bizde dat hij om 2 uur gaat landenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:56 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
![]()
Paar leden op een Fenerbahce forum hebben honderden Galatasaray supporters laten geloven dat Sneijder straks gaat landen in Istanbul.Verschillende televisie programma's die het nu live uitzenden.
[ afbeelding ]
Live beelden vanuit de Istanbul Ataturk Airport.
Moet hij zonder sokken op bed.quote:
Nog nooit zoveel gelachen op een dag om forums.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De wereld vergaat echt, ik voel het.
Dikke troll vanuit het Fenerbahce kamp.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:58 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik hoorde net ook op Top bizde dat hij om 2 uur gaat landen
Ik ben ze al allemaal kwijt voor 2k rond.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:58 schreef Bmo89 het volgende:
Squad fitness gaat alweer voor 1600/1700
Ik heb volgens mij nog geen haters (in ieder geval niet op dit forum)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:59 schreef BDIL het volgende:
Haten op DS2! Die moeten in hun nek geschoten worden en gelynched
Ja dat kan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dikke troll vanuit het Fenerbahce kamp.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:59 schreef BDIL het volgende:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog geen haters (in ieder geval niet op dit forum)
Hoeveel per uur van de 40 op je trade pile?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben ze al allemaal kwijt voor 2k rond.
Haters zijn verlaters.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog geen haters (in ieder geval niet op dit forum)
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:59 schreef BDIL het volgende:
In het begin een stuk of 5 per keer, toen een dag of 2 maar 1 of helemaal niets en vandaag als een tierelier. Toch wel een dikke 100k winst op gemaakt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:00 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Hoeveel per uur van de 40 op je trade pile?
Wanneer je geen FIFA-kwaliteiten bezit en je persoonlijke leven zich in de afgrond bevindt is er altijd nog de mogelijkheid uit de kast te komen en 5 atb te gebruiken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:54 schreef UltimateFIFAA het volgende:
Ik luister graag mee.
Ook moet iemand nog 5atb uitleggen. 5 asses to bang?
Lekker man, heb er 850 voor 1200 gekocht, wil ze voor 2000/2100 minimaal verkopen. Wacht de komende dagen nog even af.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In het begin een stuk of 5 per keer, toen een dag of 2 maar 1 of helemaal niets en vandaag als een tierelier. Toch wel een dikke 100k winst op gemaakt.
Que?quote:
Hij voert de vogel boven zijn twee ogen.quote:
check deze, bazenfilmpjes altijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
Muziek van Chiddy Bang.(Tenminste, hetzelfde lied, deze is van Miller volgens mij
)
Kate Upton ook gespot met een nieuwe tattoo:quote:[img]http://i.fokzin[img]http://puu.sh/1NQop[/img]e.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 15 januari 2013 01:03 schreef TBakkert het volgende:
@DS2
[ afbeelding ]
Nu wil ik ook zo'n team maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
check deze, bazenfilmpjes altijd![]()
iddquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht meer aan zoiets.
[ afbeelding ]
Waar kan ik deze bestellen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:25 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
wow..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:25 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Friday Night Lights gezien? ook wel een leuke serie, ga gewoon american football daardoor leuk vindenquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:25 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Die Bronze lb fryers word zeker wel wat waard.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:36 schreef Alovenac het volgende:
New batch of #FUT transfers have gone live in packs including Sahin, Pennant, Fryers, and more. http://bit.ly/UV2kpH
Niemand heeft UP gekregen behalve Sturridge en Juninhoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:36 schreef Alovenac het volgende:
New batch of #FUT transfers have gone live in packs including Sahin, Pennant, Fryers, and more. http://bit.ly/UV2kpH
toffe serie ja, vooral eerste 2 seizoenenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wow..
[..]
Friday Night Lights gezien? ook wel een leuke serie, ga gewoon american football daardoor leuk vinden![]()
tof totdat darth maul én de Ghostbusters komenquote:
Ja echt he, wtf. En ik zag ook op het bord Jigsaw getekend...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tof totdat darth maul én de Ghostbusters komen
Ik vond het best een goede film. Maar wat wel irriterend was is dat enge geluid dat de hele tijd terugkomt.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:35 schreef poker4lifee het volgende:
die dat is pech ronaldo weg ook echt heel droog erop
quote:
quote:
Zo laat is het niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 03:16 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik zo nog tot half 8 naar bed ga, of gewoon ff doorhaal en bij terugkomst wat slaap.
Ik vind het eerlijk gezegd niet de moeite om nu nog te gaan slapen tot half 8, maar aan de andere kant tenniswedstrijden die nu bezig zijn vallen ook vies tegenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 04:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo laat is het niet.Je kunt nog makkelijk wat uurtjes slaap pakken.
Issie nu al zo duur?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 03:43 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
#SMLENO
Daar verkoop ik andere random formaties voor.
Dat komt ook nog wel, maar Armstrongs nieuwe doel is alle UCI mannetjes aanpakken en de renners buiten schot latenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu al die Nederlandse `helden´ nog.
Armstrongquote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat komt ook nog wel, maar Armstrongs nieuwe doel is alle UCI mannetjes aanpakken en de renners buiten schot laten
Geen zin om te fietsen dus dan maar busje.
Bij deze verklaar ik je ook voor gekquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:00 schreef Alovenac het volgende:
Ik verklaar mezelf voor gek dat ik er voor een kwartier doorheen ga
En dan blijkt het mannetje waar hij naar toe moet er niet te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij deze verklaar ik je ook voor gek
Zo heerlijk: zojuist mijn stoep even sneeuwvrij gemaakt, nu voor het kacheltjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zo heerlijk!
Anderhalf uur in de auto gezeten voor een stukje waar ik normaal 20 minuten voor doe..
Ja, je hebt werkpaarden en sierpaardenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo heerlijk: zojuist mijn stoep even sneeuwvrij gemaakt, nu voor het kacheltje
Ik ben thuis aan het werk (studie)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja, je hebt werkpaarden en sierpaarden
Oke jij mag jezelf ook als een werkpaard beschouwenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben thuis aan het werk (studie)
Mooi plaatje zoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oke jij mag jezelf ook als een werkpaard beschouwen
Hier sneeuwt het nog flink door
[ afbeelding ]
Staat al 1615KM filequote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi plaatje zo![]()
Hoor net dat vandaag de langste spits ooit verwacht wordt
Moet morgen voor tentamen van Breda naar A'dam. Moet er om 10 uur zijn, denk dat ik maar om een uurtje of 5 ga vertrekkenquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moet morgen voor tentamen van Breda naar A'dam. Moet er om 10 uur zijn, denk dat ik maar om een uurtje of 5 ga vertrekken
Als ik om half 6 wegrijd, kan ik overal nog prima doorrijdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het morgen ook zo is kan je beter vanavond al vertrekken en een hotel pakken
Zal voor je duimen morgen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik om half 6 wegrijd, kan ik overal nog prima doorrijden
Zelden zoiets geniaals gezienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:25 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier in Breda blijft het maar losgaan, net stoepje geveegd, maar die gewoon weer witquote:
Sneeuw is niet erg, maar het is al snel van die vieze bruine drap. Dat is nasty.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier in Breda blijft het maar losgaan, net stoepje geveegd, maar die gewoon weer wit
PS3 zeker?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 03:43 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
#SMLENO
Daar verkoop ik andere random formaties voor.
En? Nog steeds zo blij met je airco?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:54 schreef Toefjes het volgende:
2 uur en 15 minuten in de auto gezeten
Haha, nou, wel blij dat de oude Daewoo Matiz geen dienst hoefde te doen vandaagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En? Nog steeds zo blij met je airco?
Ben ook benieuwd hoe mijn 10 jaar oude bakkie het morgen gaat houdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nou, wel blij dat de oude Daewoo Matiz geen dienst hoefde te doen vandaag
Ik heb echt spijt dat ik me niet af heb gemeld. Maar krijgen we morgen weer zo'n horror spits?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe mijn 10 jaar oude bakkie het morgen gaat houden
Geen idee, heb me er nog niet in verdiept. Als blijkt dat het morgen nog erger is, weet ik van mezelf dat ik me alleen maar slechter kan motiveren om te studeren vandaagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb echt spijt dat ik me niet af heb gemeld. Maar krijgen we morgen weer zo'n horror spits?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Hier in Utrecht sneeuwt het nog steeds. Ik zit lekker thuis ik ga vandaag zeker niet naar schoolquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:06 schreef DutchSL het volgende:
tot vanavond nog sneeuw vallen in het oosten, verder wordt er voorlopig niets verwacht, maar deze zooi blijft natuurlijk nog wel een paar dagen liggen in deze temperaturen.
Dat spreekt vanzelf, maar ik denk dat de meeste sneeuw tegen de avond wel van de snelwegen geruimd is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:06 schreef DutchSL het volgende:
Er kan tot vanavond nog sneeuw vallen in het oosten, verder wordt er voorlopig niets verwacht, maar deze zooi blijft natuurlijk nog wel een paar dagen liggen in deze temperaturen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:06 schreef DutchSL het volgende:
Er kan tot vanavond nog sneeuw vallen in het oosten, verder wordt er voorlopig niets verwacht, maar deze zooi blijft natuurlijk nog wel een paar dagen liggen in deze temperaturen.
Ik kom nooit op een snelwegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat spreekt vanzelf, maar ik denk dat de meeste sneeuw tegen de avond wel van de snelwegen geruimd is.
Vanmorgen stond er precies toen ik op het busstation kwam al eentje klaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]De bus kwam een kwartier later vandaag.
Door de idiote wijziging bij Breng komt hier nog maar 1 bus langs.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vanmorgen stond er precies toen ik op het busstation kwam al eentje klaar.
Ik kan er 8 per uur pakken ofzo
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het is wel weer verrekte makkelijk vanochtend. In een half uurtje tijd 40 contracten zoals deze ingeslagen, en ze gaan straks gewoon weer voor 450/500 de deur uit.Wanneer zet je ze er weer op dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer niet, kun je beter vragen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:15 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
Wanneer zet je ze er weer op dan?
Heb er ook maar eens een stuk of 30 ingeslagen voor 250..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wanneer niet, kun je beter vragen.
Staat net op mijn pm op de ps3quote:slt tu veux avoir messi
Si tu le veux renvoie moi un message priver et je texpliquerais comment faire
Over een week of 2 verkoop je ze vast allemaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hééééél af en toe verkoop ik ze voor 2K.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Over een week of 2 verkoop je ze vast allemaal.
Ik heb ze ern net als Toefjes op staan voor 1800/1900 en dan verkoop ik er toch wel elke keer 2quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Over een week of 2 verkoop je ze vast allemaal.
IF Walcott speelt prima.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:27 schreef FCsuarez het volgende:
hier ook bijna van alle consumables af. 3-5-2 ging als een tierelier, ingekocht tussen 300-500 de deur uit tussen 1900-2300
nu weer verder in me BPL spitsen probleem, nog niet eens gehad die me hart sneller doet kloppen.
hou het nu bij Torres-Podolski wissel Mirallas.
IF WallcottSLECHT!!!!
sommige mensen zullen er mee over weg kunnenquote:
Wie zei ook alweer dat je een grote fout maakte door al die kaartjes te kopen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hééééél af en toe verkoop ik ze voor 2K.
Was expressquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wie zei ook alweer dat je een grote fout maakte door al die kaartjes te kopen?
was ook wel de meest zekere manier om wat coins binnen te harken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Was expresser gingen veel te veel mensen hunten op die dingen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/148701176
Deze pingel
naar mijn weten kan je alleen de snelle tactieken die je in je career ingesteld hebt aannemen. spelersrollen kan je daar dan weer niet aan toevoegen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef DannyDeko het volgende:
Kan je in FUT eigenlijk dingen instellen wie er met een corner mee moeten en wie je juist zeker niet mee wil hebben etc?
Fuentes is niet bepaald een aanrader met zijn 1,70m. Araujo op zijn positie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:15 schreef strakkeman het volgende:
Ik heb nu dit [ afbeelding ]
Maar het moet dit worden
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie. Tips?
Fuentes is only 1 meter 70 centimeters long, verder zou ik Torres Nilo doen ipv Velarde omdat Torres Nilo betere verdedigende stats heeft. Verder is er geen gebrek aan pace in die competitiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:15 schreef strakkeman het volgende:
Ik heb nu dit [ afbeelding ]
Maar het moet dit worden
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie. Tips?
Hmm ja die valt te overwegenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Fuentes is niet bepaald een aanrader met zijn 1,70m. Araujo op zijn positie.
Dat had ik om half 9 heen ook. Een uur later in 20 minuten weer thuisquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zo heerlijk!
Anderhalf uur in de auto gezeten voor een stukje waar ik normaal 20 minuten over doe..
Ja maar ik vind het echt geweldig om met dit team te spelen. Ik win ook 10 wedstrijden achter elkaar in divisie 1 met dit teamquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Fuentes is only 1 meter 70 centimeters long, verder zou ik Torres Nilo doen ipv Velarde omdat Torres Nilo betere verdedigende stats heeft. Verder is er geen gebrek aan pace in die competitie
Waarom vraag je dan tips?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:22 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het echt geweldig om met dit team te spelen. Ik win ook 10 wedstrijden achter elkaar in divisie 1 met dit team
Hij wil wel 3 spelers vervangen, die 2 IFs en Fabian ipv Valdez op CMquote:
een hoop sneeuw en een hoop gezeik...en waarschijnlijk ook nog koortsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:35 schreef DorperTed het volgende:
Goedemorgen jongens, wat een spannend avondje zo gister!
Wat zal de dag vandaag brengen?
checkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
een hoop sneeuw en een hoop gezeik...en waarschijnlijk ook nog koorts
Dat gezeik zal hier ook wel komen, gelukkig geen sneeuw hier. Of het is allemaal alweer gesmolten dat kan ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
een hoop sneeuw en een hoop gezeik...en waarschijnlijk ook nog koorts
engelse rotkinderen die mijn IF walcott voor veel te veel gaan kopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:35 schreef DorperTed het volgende:
Goedemorgen jongens, wat een spannend avondje zo gister!
Wat zal de dag vandaag brengen?
Daarom heb ik ook een voorraadjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
engelse rotkinderen die mijn IF walcott voor veel te veel gaan kopen
Koorts ook bij jou? Ik zit hier nu op werk al met een zweverig gloeiend hoofd...gaat leuk worden morgen...quote:
Ik had mijn IF Walcott erop gezet vanmorgen voor 200.000 Bin en die is zojuist verkocht....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bij gebrek aan websites hier... Wat doet zijn prijs ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zie mijn berichtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij gebrek aan websites hier... Wat doet zijn prijs ?
Is dat een uitschieter, of de algemene tendens? Ik snap het niet, want het is echt geen goede spitsquote:
Ik weet het niet....wat de prijs eigenlijk doet... ik keek ook vreemd op...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is dat een uitschieter, of de algemene tendens? Ik snap het niet, want het is echt geen goede spits
ja..heb me in jaren niet zo ziek gevoeld.non stop koortsaanvallen afgelopen 13 uurquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Koorts ook bij jou? Ik zit hier nu op werk al met een zweverig gloeiend hoofd...gaat leuk worden morgen...
was een mazzeltje denk ik. mijn 4-3-3 staat er nog op voor 180-189BINquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:48 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik weet het niet....wat de prijs eigenlijk doet... ik keek ook vreemd op...
Had hem er voor 190/200K op staan!
Het was een 4-3-3
Ik heb er een 4 voor rond de 160/165, dus nog een weekje wachtenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was een mazzeltje denk ik. mijn 4-3-3 staat er nog op voor 180-189BIN
normale prijs zit ongeveer rond de 170.000 op het moment.
Ik vond Fabian beter dan Arellano in de spits, maar op CM lijkt het me niks.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij wil wel 3 spelers vervangen, die 2 IFs en Fabian ipv Valdez op CMIk weet niet hoe goed die 2 IFs zijn maar Fabian zijn stats zijn wel goed. De vraag is alleen of hij op CM ook goed is.
Mijne ingekocht voor 135 dus neem die 40K winst gewoon lekker meequote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er een 4 voor rond de 160/165, dus nog een weekje wachten
Ik heb Lucho erbij, naast Costa en Zanetti. Speelt prima. Cambiasso kan ook natuurlijk.quote:
Wat zijn de teamnamen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mijne ingekocht voor 135 dus neem die 40K winst gewoon lekker meetaarabt ook gekocht als investering, maar speelt eigenlijk wel lekker
![]()
p.s. welke fokkers zijn IF eriksen CAM aan het pricefixen ?
Nee joh, Pique heeft gogo-gadget legs. Plus doordat mensen gisteren niet op de webapp konden is zn prijs amper gestegen en kan ik m toch nog niet verkopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Pique![]()
Zet er gewoon Chiellini ofzo neer.
mooi dan kan ik m even undercuttenquote:
Al was het iemand van hier, dan is dat nog je goed rechtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mooi dan kan ik m even undercutten
Dat denk ik dat ook..... Er zaten ook 29 contracten op... (dat zat er al op toen ik hem kocht)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was een mazzeltje denk ik. mijn 4-3-3 staat er nog op voor 180-189BIN
normale prijs zit ongeveer rond de 170.000 op het moment.
hangt er vanaf voor hoeveel je hem gekocht hebtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:13 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dat denk ik dat ook..... Er zaten ook 29 contracten op... (dat zat er al op toen ik hem kocht)
Toch wel lekkere winst!!!
what's wrong with FCsuarez ? en nee ken geen GJE.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:16 schreef Fuszy het volgende:
FCsuarez seriously? Met die ondertitel ook
Ben jij het broertje van GJE?
no offense btw.
Suarez.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
what's wrong with FCsuarez ? en nee ken geen GJE.
Nu snap ik waarom HBO en groepjes niet samen gaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:16 schreef vandermar het volgende:
Eigenlijk zou ik nu een assesment hebben maar ik heb geen idee wat ik ervoor moest doen dus ben ik niet gegaan, nu moeten twee uit mijn groepje vragen beantwoorden en ik niet
Nee, VDM is gewoon een lul eerste klas.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom HBO en groepjes niet samen gaat.
145Kquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hangt er vanaf voor hoeveel je hem gekocht hebt
Sobersoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee, VDM is gewoon een lul eerste klas.
Als ik af en toe hier in het topic kijk dan is dat compleet logisch. Dan weet ik ook zeker dat een aantal personen niet competent genoeg zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:29 schreef vandermar het volgende:
Maar het is wel achterlijk om competenties te testen.
Slaat helemaal nergens op
Ja want dingen die hier gedaan worden hebben met je opleiding te makenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ik af en toe hier in het topic kijk dan is dat compleet logisch. Dan weet ik ook zeker dat een aantal personen niet competent genoeg zijn.
Er zit zeker een verband in hoe iemand zich hier gedraagt en binnen zijn opleiding/werk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want dingen die hier gedaan worden hebben met je opleiding te maken
Gelukkig gedraag ik mij op mijn opleiding niet als een mongool en haal ik gewoon goede cijfersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er zit zeker een verband in hoe iemand zich hier gedraagt en binnen zijn opleiding/werk.
Ik show ook iedereen zijn foto's overal, klopt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er zit zeker een verband in hoe iemand zich hier gedraagt en binnen zijn opleiding/werk.
Gelukkig, maar ik doelde niet eens op jouquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig gedraag ik mij op mijn opleiding niet als een mongool en haal ik gewoon goede cijfers
En toch vond ik het even noodzakelijk om even mijn zegje te doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gelukkig, maar ik doelde niet eens op jou
Ik heb liever een vreselijk onterechte 0-1 in de blessuretijd door Pellequote:
Door een onterechte penalty voor een schwalbe buiten de 16quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb liever een vreselijk onterechte 0-1 in de blessuretijd door Pelle
Die komt er ook niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb liever een vreselijk onterechte 0-1 in de blessuretijd door Pelle
Dat ook nogquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Door een onterechte penalty voor een schwalbe buiten de 16
quote:
En nu?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:31 schreef FCsuarez het volgende:
nog een walcott binnen gehengelt voor 141K
Na die tip van jou heb ik ze 2 uur in de gaten gehouden, maar kwam er geen een tegen onder de 700.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:56 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De laatstedeze goudmijn een beetje stil gehouden i.v.m. met de concurrentie. Ik heb er schat ik zo'n 80 verkocht voor deze prijs. Ze waren echt makkelijk op te pikken voor 150 of 200 coins vooral toen de verdedigers net uit kwamen, later met de middenvelders ook nog voor 300.
Vrijdag ging het moeilijker ja, ik had voor ik weg ging nog 350 geboden op een stuk of 20 kaartjes en ik had er maar 2 van gewonnen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Na die tip van jou heb ik ze 2 uur in de gaten gehouden, maar kwam er geen een tegen onder de 700.
Benzemaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:10 schreef DannyDeko het volgende:
Suggesties voor een goede lone striker uit de BBVA ? ? ?
Slim. de idioten gingen hier op het forum van te voren al precies vertellen wat ze gingen doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:56 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De laatstedeze goudmijn een beetje stil gehouden i.v.m. met de concurrentie. Ik heb er schat ik zo'n 80 verkocht voor deze prijs. Ze waren echt makkelijk op te pikken voor 150 of 200 coins vooral toen de verdedigers net uit kwamen, later met de middenvelders ook nog voor 300.
20K profit maken, of een verdediging zoek LB+Y'enquote:
Teletekst bestaat ook al 381 jaar volgens mij.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Een 381e verjaardag is een bijzonder jubileum, dat moet wel met 460 man groots gevierd worden.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
Ben benieuwd of die Aspas nog naar Swansea gaat. Aspas en Mayuka in de spits
Is ook de wandelgangen en dus verre van confirmed, maar ok.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Chelsea dat lijkt me wel erg frappant
Dan zou het einde feest zijn voor Torres.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is ook de wandelgangen en dus verre van confirmed, maar ok.
Was al voorspeld.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:52 schreef Fenomeno het volgende:
Hoe komt het dat de prijzen afgelopen 2 dagen weer als een gek omhoogschieten?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:48 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)st_in_skatepool.html
Okquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Was al voorspeld.
Mensen die voor de crash hun teams verkochten willen ze nu weer teams kopen = meer vraag
Mensen die net veel aan packs hebben uitgegeven kopen nu minder packs = minder aanbod
Ik ken ze allebei niet persoonlijk, maar ik vind het gewoon genantquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:45 schreef DutchSL het volgende:
Die Barton vs Hamann rel![]()
http://www.goal.com/en/ne(...)-furious-twitter-row
Chanant bedoel je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:04 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik ken ze allebei niet persoonlijk, maar ik vind het gewoon genant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |