PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Wb Rijstquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:39 schreef UltimateFIFAA het volgende:
Seriously, wtf is 5atb?
Of denken jullie echt dat ik dat beetje zit te FIFA'en in mn vrije tijd?
Huh.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148644355
[..]
Huh.Niet elke corner komt zo perfect uit hoor.
Ik denk maximaal 9/10.
[..]
Ik denk maximaal 9/10.
[..]
Jij dacht nog steeds dat niemand doorhad dat jij het was.
[..]
Ik denk maximaal 9/10.
Eensquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat soort dingen echt gaar eigenlijk,,zijn gewoon van die smerige exploits waar je tegenstander ook gewoon letterlijk niets aan kan doen.
Kan filmpje nie kijken nie.. Ipad ;')quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat soort dingen echt gaar eigenlijk,,zijn gewoon van die smerige exploits waar je tegenstander ook gewoon letterlijk niets aan kan doen.
Opa van DS2:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:42 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Ofwel Siemen, op z'n DarkSonic's.
Jij bent echt in alle opzichten een bijzonder kind.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie verwachten het niet maar ik ben online na 0:30. Hoe? Ik zit op een ander netwerk.
Met een slaperige stem klink je nog beter!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie verwachten het niet maar ik ben online na 0:30. Hoe? Ik zit op een ander netwerk.
Over die foto: zo neem ik mijn filmpjes inderdaad op, ik heb ook nog echt een bril
quote:
Waarom gaat jouw internet uit?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Over die foto: zo neem ik mijn filmpjes inderdaad op, ik heb ook nog echt een bril
Ik lust d'r wel 3!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben 'm aan het uitdraaien. Wil je ook een kopietje?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb geen idee hoe lang ik op blijf, ik moet er om 9 uur weer uit om te studeren. Dit netwerk is wel traag want FUT laadt nu niet.
Mensen van de rest van het forum kennen me nog niet. Ik wil ook niet dat de rest van het forum me kentquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:49 schreef TBakkert het volgende:
denken jullie dat DS2 een adoratietopic verdient?
Nee, dan gaat hij zweven en wordt hij commercieelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:49 schreef TBakkert het volgende:
denken jullie dat DS2 een adoratietopic verdient?
Futclusivequote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen van de rest van het forum kennen me nog niet. Ik wil ook niet dat de rest van het forum me kent
dan zal ik je in mijn eerstvolgende topic-titel van deze reeks wel een eervolle vermelding gevenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen van de rest van het forum kennen me nog niet. Ik wil ook niet dat de rest van het forum me kent
quote:
kijk nu... nu wordt het commercieelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik laat t-shirts bedrukken met #SMLENO !
Die open ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan zal ik je in mijn eerstvolgende topic-titel van deze reeks wel een eervolle vermelding geven
Dan wil ik er sowieso 1quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik laat t-shirts bedrukken met #SMLENO !
wat is je lievelingskleur?quote:
niet nóg eenquote:
Wat als je moeder je nu betrapt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leg het dan even uit aan die jongen, ben je ervan afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |