En dat weet hij neem ik aan?? Zo ja: moet hij niet zeuren..quote:
Van mij mag je blijven hoorquote:
Wowquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:40 schreef NotYou het volgende:
TS is zo'n vieze h**r die met haar schoonheid te koop loopt, voor iedere man te zien. En dan ook nog eens naar zo'n seksoord willen.Ik zou 't zelf alleen toestaan als ze daar gedurende haar verblijf een niqaab zou dragen en er een mannelijk familielid mee is om haar eer te beschermen.
Als je moe bent/inhoudelijk niets meer toe te voegen hebt kun je natuurlijk ook gewoon gaan slapen.quote:
Idem.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als je moe bent/inhoudelijk niets meer toe te voegen hebt kun je natuurlijk ook gewoon gaan slapen.
Suffe wannabe moslim trol = suffe wannabe moslim trol.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:40 schreef NotYou het volgende:
TS is zo'n vieze h**r die met haar schoonheid te koop loopt, voor iedere man te zien. En dan ook nog eens naar zo'n seksoord willen.Ik zou 't zelf alleen toestaan als ze daar gedurende haar verblijf een niqaab zou dragen en er een mannelijk familielid mee is om haar eer te beschermen.
Zo is datquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Suffe wannabe moslim trol = suffe wannabe moslim trol.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een muziekje speciaal voor mij
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zomaar een greep uit je offtopic posts. Het is je misschien ontgaan maar dit is geen slowchattopic en evenmin draait het hier om jou.quote:
Ha,ha, een of andere oetlul die denkt het pleit te winnen door persoonlijk te worden.. Dag sneu mannetjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zomaar een greep uit je offtopic posts. Het is je misschien ontgaan maar dit is geen slowchattopic en evenmin draait het hier om jou.![]()
Misschien heeft het met het tijdstip te maken?? En ik sta nog steeds achter de "adviezen" die ik je heb gegeven..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:51 schreef youmewindlandandsea het volgende:
Gek dat als ik vertel dat hij islamitisch is er gelijk niet meer serieus gereageerd kan worden
Niet om heel flauw te doen maar jij bent zelf toch echt de enige die persoonlijk wordt. Ik wijs je slechts op je vrij opvallende, imo misplaatste postgedrag.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ha,ha, een of andere oetlul die denkt het pleit te winnen door persoonlijk te worden.. Dag sneu mannetje
Niet om heel flauw te doen, maar jij quote tig posts van haar die totaal niet relevant zijn wat haar "misplaatste" postgedrag betreft. Buiten dat heb ik je zelf ook weinig zinnige, laat staan ontopic, reacties zien plaatsen...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:57 schreef NotYou het volgende:
Niet om heel flauw te doen maar jij bent zelf toch echt de enige die persoonlijk wordt. Ik wijs je slechts op je vrij opvallende, imo misplaatste postgedrag.
Neemt meneer Techno het nu heldhaftig op voor z'n internetvriendinnetje?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet om heel flauw te doen, maar jij quote tig posts van haar die totaal niet relevant zijn wat haar "misplaatste" postgedrag betreft. Buiten dat heb ik je zelf ook weinig zinnige, laat staan ontopic, reacties zien plaatsen...
Waarom kom je hier rellen eigenlijk??quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Neemt meneer Techno het nu heldhaftig op voor z'n internetvriendinnetje?Youtube links kunnen jullie natuurlijk ook gewoon per pm/dm of op skype of facebook uitwisselen. Ik zie werkelijk niet in waarom dat hier zou moeten. Maar goed, soort zoekt soort blijkbaar. En raar dat ze het vinden als er iets van gezegd wordt.
Neuh, ik ken mevrouw Whiskers niet eens. Maar sneuje figuren als jij snappen blijkbaar niet dat we niet allemaal idolaat zijn van Facebook, Skype en zulks meer. Dus GTFO droeftoeter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:07 schreef NotYou het volgende:
Neemt meneer Techno het nu heldhaftig op voor z'n internetvriendinnetje?Youtube links kunnen jullie natuurlijk ook gewoon per pm/dm of op skype of facebook uitwisselen. Ik zie werkelijk niet in waarom dat hier zou moeten. Maar goed, soort zoekt soort blijkbaar. En raar dat ze het vinden als er iets van gezegd wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |