Dikke pech voor hem dan. En ik begrijp dat NIET. Waarom zou je een relatie willen hebben met iemand die je niet vertrouwt?? En is 4 jaar niet lang genoeg om dat te kunnen bepalen??quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:16 schreef kloon.1000000 het volgende:
[..]
Nee. Ik kan wel begrijpen dat hij er ''onzeker'' door wordt.
Zet je er ''als naaste'' toch een punt achter op den duur.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
'Als het goed is' is een heel prima voorbehoud. Je moet ze de kost geven die het nooit afleren en het leven van hun naasten daarmee voortdurend verzieken
Geen idee. Ik had het niet geaccepteerd omdat het dodelijk vermoeiend is. Wel moet ik toegeven dat ik ook heel jaloers kan zijn dus ik weet ook hoe het voelt. Ik heb een vriendin die is gescout door een modellenbureau maar haar vriend wil liever niet dat ze het doet omdat hij dan bang is dat ze in die wereld beland en uiteindelijk daar mannen leert kennen. Zij vindt het schattig, ik vind het bizar. Zo wordt 't soms opgevat door mensen in zulke relaties (vooral als het beginnend is) en pas later komen ze erachter hoe verstikkend het is of wordt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:18 schreef ElisaB het volgende:
Accepteren, of slikken, omdat hij / zij je anders misschien verlaat? Of boos wordt?
Kweenie hoor...
Maar dan nóg. Als zij helemaal los wil gaan op vakantie, dan moet ze dat maar doen. Alsof het van waarde is als hij het tegenhoudt door haar te chanteren tot ze besluit niet meer te gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:21 schreef Joris85 het volgende:
Je probeert er een debatwedstrijdje van te maken, maar mist m'n punt.
Om even uit te leggen wat er niet staat (al kun je dat ook zelf lezen): er staat niet dat ze niet mag uitgaan. Ik vraag me alleen af of zij zich in zijn plaats over het uitgaan op Mallorca geheel gelukkig zou voelen. Dat is nogal afhankelijk van de personen en aangezien zij hem en zichzelf kent en wij (voor zover ik weet) niet...
Was het maar ze makkelijk. Dan zouden er een stuk minder mensen ongelukkig zijn in een relatie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:22 schreef kloon.1000000 het volgende:
Zet je er ''als naaste'' toch een punt achter op den duur.
Nee, dat probeer ik niet. Ik lees gewoon alles ipv alleen het inleidende verhaal..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:21 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Je probeert er een debatwedstrijdje van te maken, maar mist m'n punt.
Om even uit te leggen wat er niet staat (al kun je dat ook zelf lezen): er staat niet dat ze niet mag uitgaan. Ik vraag me alleen af of zij zich in zijn plaats over het uitgaan op Mallorca geheel gelukkig zou voelen. Dat is nogal afhankelijk van de personen en aangezien zij hem en zichzelf kent en wij (voor zover ik weet) niet...
Nee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hier is iets heel anders aan de gang: Meneer wil niet op vakantie omdat hij wil sparen, maar hij wil ook niet dat zij gaat.. Niet omdat hij haar niet vertrouwt, maar omdat het ventje jaloers is dat zij WEL gaat.. Het leifst had hij gehad dat zij dus ook maar niet ging en hem gezelschap zou houden..
Een muziekje speciaal voor mijquote:
Wat als dat een reden heeft?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik niet. Ik lees gewoon alles ipv alleen het inleidende verhaal..
Ze schrijft ook (verderop in het topic): "En verder is hij niet zo'n fan van alcohol en uitgaan".
Jij jouw mening, ik mijn mening...quote:
Eens.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij jouw mening, ik mijn mening...
Maar dat het niet tolerabel is staat buiten kijf lijkt me..
Wie zegt dat het een "uitgaansvakantie" is?? En flirten mag gewoon lijkt me..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:32 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Wat als dat een reden heeft?
We krijgen maar een klein deel van het verhaal te horen hè. En ervan uitgaande dat dat deel klopt, zit hij helemaal fout, maar het is mogelijk dat hij minder zou piepen als het geen uitgaansvakantie zou zijn (iets dat toch al dan niet onterecht geassocieerd wordt met drank --> minder verstandig bezig zijn en flirten). En dat je elkaar ook daarbij zou moeten vertrouwen is ook helemaal waar, maar een helemaal volwassen gezonde relatie is het al niet hè.
Hij is er geen fan van ivm met zijn geloof (islam)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:32 schreef Joris85 het volgende:
[..]
We krijgen maar een klein deel van het verhaal te horen hè. En ervan uitgaande dat dat deel klopt, zit hij helemaal fout, maar het is mogelijk dat hij minder zou piepen als het geen uitgaansvakantie zou zijn (iets dat toch al dan niet onterecht geassocieerd wordt met drank --> minder verstandig bezig zijn en flirten --> erger). En dat je elkaar ook daarbij zou moeten vertrouwen is ook helemaal waar, maar een helemaal volwassen gezonde relatie is het al niet hè.
Dat lijkt me de essentiequote:
En deel jij dat geloof?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:34 schreef youmewindlandandsea het volgende:
[..]
Hij is er geen fan van ivm met zijn geloof (islam)
Hmm, dat was een assumptie van mij, misschien iets te voorbarig. Mallorca + haar opmerking over dat hij geen fan van uitgaan is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een "uitgaansvakantie" is?? En flirten mag gewoon lijkt me..
Dank.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:35 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Hmm, dat was een assumptie van mij, misschien iets te voorbarig. Mallorca + haar opmerking over dat hij daar geen fan van is.
Een relatie die geen 8 dagen Mallorca overleeft is geen relatie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:32 schreef Joris85 het volgende:
[..]
We krijgen maar een klein deel van het verhaal te horen hè. En ervan uitgaande dat dat deel klopt, zit hij helemaal fout, maar het is mogelijk dat hij minder zou piepen als het geen uitgaansvakantie zou zijn (iets dat toch al dan niet onterecht geassocieerd wordt met drank --> minder verstandig bezig zijn en flirten --> erger). En dat je elkaar ook daarbij zou moeten vertrouwen is ook helemaal waar, maar een helemaal volwassen gezonde relatie is het al niet hè.
Jij slaaptquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een relatie die geen 8 dagen Mallorca overleeft is geen relatie.
Ik wens TS een prettige vakantie, geef hem je vluchtnummer door en de tijd dat je
weer thuis komt, al hij er staat om je op te halen is het goed, als hij er niet staat nog beter![]()
Want dat is het gewoon een eikel.
En dat weet hij neem ik aan?? Zo ja: moet hij niet zeuren..quote:
Van mij mag je blijven hoorquote:
Wowquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:40 schreef NotYou het volgende:
TS is zo'n vieze h**r die met haar schoonheid te koop loopt, voor iedere man te zien. En dan ook nog eens naar zo'n seksoord willen.Ik zou 't zelf alleen toestaan als ze daar gedurende haar verblijf een niqaab zou dragen en er een mannelijk familielid mee is om haar eer te beschermen.
Als je moe bent/inhoudelijk niets meer toe te voegen hebt kun je natuurlijk ook gewoon gaan slapen.quote:
Idem.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als je moe bent/inhoudelijk niets meer toe te voegen hebt kun je natuurlijk ook gewoon gaan slapen.
Suffe wannabe moslim trol = suffe wannabe moslim trol.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:40 schreef NotYou het volgende:
TS is zo'n vieze h**r die met haar schoonheid te koop loopt, voor iedere man te zien. En dan ook nog eens naar zo'n seksoord willen.Ik zou 't zelf alleen toestaan als ze daar gedurende haar verblijf een niqaab zou dragen en er een mannelijk familielid mee is om haar eer te beschermen.
Zo is datquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Suffe wannabe moslim trol = suffe wannabe moslim trol.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een muziekje speciaal voor mij
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zomaar een greep uit je offtopic posts. Het is je misschien ontgaan maar dit is geen slowchattopic en evenmin draait het hier om jou.quote:
Ha,ha, een of andere oetlul die denkt het pleit te winnen door persoonlijk te worden.. Dag sneu mannetjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zomaar een greep uit je offtopic posts. Het is je misschien ontgaan maar dit is geen slowchattopic en evenmin draait het hier om jou.![]()
Misschien heeft het met het tijdstip te maken?? En ik sta nog steeds achter de "adviezen" die ik je heb gegeven..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:51 schreef youmewindlandandsea het volgende:
Gek dat als ik vertel dat hij islamitisch is er gelijk niet meer serieus gereageerd kan worden
Niet om heel flauw te doen maar jij bent zelf toch echt de enige die persoonlijk wordt. Ik wijs je slechts op je vrij opvallende, imo misplaatste postgedrag.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ha,ha, een of andere oetlul die denkt het pleit te winnen door persoonlijk te worden.. Dag sneu mannetje
Niet om heel flauw te doen, maar jij quote tig posts van haar die totaal niet relevant zijn wat haar "misplaatste" postgedrag betreft. Buiten dat heb ik je zelf ook weinig zinnige, laat staan ontopic, reacties zien plaatsen...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:57 schreef NotYou het volgende:
Niet om heel flauw te doen maar jij bent zelf toch echt de enige die persoonlijk wordt. Ik wijs je slechts op je vrij opvallende, imo misplaatste postgedrag.
Neemt meneer Techno het nu heldhaftig op voor z'n internetvriendinnetje?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet om heel flauw te doen, maar jij quote tig posts van haar die totaal niet relevant zijn wat haar "misplaatste" postgedrag betreft. Buiten dat heb ik je zelf ook weinig zinnige, laat staan ontopic, reacties zien plaatsen...
Waarom kom je hier rellen eigenlijk??quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Neemt meneer Techno het nu heldhaftig op voor z'n internetvriendinnetje?Youtube links kunnen jullie natuurlijk ook gewoon per pm/dm of op skype of facebook uitwisselen. Ik zie werkelijk niet in waarom dat hier zou moeten. Maar goed, soort zoekt soort blijkbaar. En raar dat ze het vinden als er iets van gezegd wordt.
Neuh, ik ken mevrouw Whiskers niet eens. Maar sneuje figuren als jij snappen blijkbaar niet dat we niet allemaal idolaat zijn van Facebook, Skype en zulks meer. Dus GTFO droeftoeter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:07 schreef NotYou het volgende:
Neemt meneer Techno het nu heldhaftig op voor z'n internetvriendinnetje?Youtube links kunnen jullie natuurlijk ook gewoon per pm/dm of op skype of facebook uitwisselen. Ik zie werkelijk niet in waarom dat hier zou moeten. Maar goed, soort zoekt soort blijkbaar. En raar dat ze het vinden als er iets van gezegd wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |