quote:Op maandag 14 januari 2013 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
Onzin dat je vriend dit verbied en hij moet er ook gewoon blindelings vanuit gaan dat er niks gaat gebeuren, als dat het probleem is tenminste? Dat kan ik uit de op niet opmaken. Vraag hem wat het probleem is?
Hij is erg jaloers en ziet altijd het negatieve in mensen die hij niet kent. Hij denkt dus niet persé dat ik iets verkeerds zal doen, maar eerder dat jongens dat gaan proberen bij mij. En verder is hij niet zo'n fan van alcohol en uitgaan/quote:Op maandag 14 januari 2013 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
Onzin dat je vriend dit verbied en hij moet er ook gewoon blindelings vanuit gaan dat er niks gaat gebeuren, als dat het probleem is tenminste? Dat kan ik uit de op niet opmaken. Vraag hem wat het probleem is?
En hij denkt dat jij daar zelf niet bij bent of zo?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:23 schreef youmewindlandandsea het volgende:
[..]
[..]
Hij is erg jaloers en ziet altijd het negatieve in mensen die hij niet kent. Hij denkt dus niet persé dat ik iets verkeerds zal doen, maar eerder dat jongens dat gaan proberen bij mij. En verder is hij niet zo'n fan van alcohol en uitgaan/
Kansloze rukker dus. Nexst...quote:Op maandag 14 januari 2013 23:23 schreef youmewindlandandsea het volgende:
[..]
[..]
Hij is erg jaloers en ziet altijd het negatieve in mensen die hij niet kent. Hij denkt dus niet persé dat ik iets verkeerds zal doen, maar eerder dat jongens dat gaan proberen bij mij. En verder is hij niet zo'n fan van alcohol en uitgaan/
En in het verlengde daarvan ligt dat hij niet erop vertrouwt dat jij bent opgewassen tegen avances van die jongens.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:23 schreef youmewindlandandsea het volgende:
Hij denkt dus niet persé dat ik iets verkeerds zal doen, maar eerder dat jongens dat gaan proberen bij mij.
Nee, verdedig dat debiele gedrag nou niet. Want dat is het echt, debiel gedrag.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:23 schreef youmewindlandandsea het volgende:
[..]
[..]
Als onzeker vriendje.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:27 schreef Adames het volgende:
Onder invloed van drank, goede muziek, zwoele sfeer en wat groepsdruk (het is vakantie, niemand die het te weten komt) is het niet ideaal als vriend om thuis te zitten.
Een zuipvakantie in een warm land met allerlei jongens die bedreven zijn in het versieren, het is wel eens sneller mis gegaan. Of ben je werkelijk zo naïef?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:26 schreef trovey het volgende:
[..]
En hij denkt dat jij daar zelf niet bij bent of zo?Hij heeft dus geen vertrouwen in jou want als hij dat wel had dan zou hij weten dat die figuren geen enkele kans zouden hebben.
Dat hij geen fan is van drank en uitgaan en jij wel had hij kunnen weten in die 4 jaar hè, beetje slap als hij dat nu als argument zou gebruiken.
welke puber blaakt wel van het zelfvertrouwen?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
En in het verlengde daarvan ligt dat hij niet erop vertrouwt dat jij bent opgewassen tegen avances van die jongens.
'Tuurlijk vertrouw ik je schatje.... Maar de jongens, voor geen cent.'quote:Op maandag 14 januari 2013 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
En in het verlengde daarvan ligt dat hij niet erop vertrouwt dat jij bent opgewassen tegen avances van die jongens.
zoals hierboven gezegd, is een beetje inherent aan de puberteit. De een heeft het wat meer dan de ander, maar dan nog.quote:
Nee, ik ben niet naïef maar heb genoeg vertrouwen in een partner dat die persoon zijn hoofd erbij blijft houden. Moet jij misschien ook eens proberen als je zoiets dwars zit.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Een zuipvakantie in een warm land met allerlei jongens die bedreven zijn in het versieren, het is wel eens sneller mis gegaan. Of ben je werkelijk zo naïef?
Waarschijnlijk gaat het goed, maar naar Mallorca is toch iets anders dan wanneer TS met haar vriendinnen een of andere culturele vakantie deed.
18 en 19 noem ik niet echt meer pubers. Maar dan nog moet je anderen niet willen leiden met jouw onzekerheid.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef Adames het volgende:
welke puber blaakt wel van het zelfvertrouwen?
Tja, ik weet niet of een jaloerse vriend het gaat worden op de lange termijn(nog langer dan 4 jaarquote:Op maandag 14 januari 2013 23:23 schreef youmewindlandandsea het volgende:
[..]
[..]
Als je ouder wordt is dat allemaal wat makkelijker.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet naïef maar heb genoeg vertrouwen in een partner dat die persoon zijn hoofd erbij blijft houden. Moet jij misschien ook eens proberen als je zoiets dwars zit.
Mijn god, ze is er zelf toch ook bij?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Een zuipvakantie in een warm land met allerlei jongens die bedreven zijn in het versieren, het is wel eens sneller mis gegaan. Of ben je werkelijk zo naïef?
Waarschijnlijk gaat het goed, maar naar Mallorca is toch iets anders dan wanneer TS met haar vriendinnen een of andere culturele vakantie deed.
Na 4 jaar een relatie en 19 jaar zijnde zou dat vertrouwen er toch moeten zijn anders kun je er maar beter helemaal mee stoppen want dan zal het nooit wat worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je ouder wordt is dat allemaal wat makkelijker.
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
'Tuurlijk vertrouw ik je schatje.... Maar de jongens, voor geen cent.'
Awww wat lieft, hij vertrouwt me!![]()
vrouwen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had op mijn 19e al 3 jaar verkering maar ik was ook vrij kinderachtig als ik terugdenk hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 23:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Na 4 jaar een relatie en 19 jaar zijnde zou dat vertrouwen er toch moeten zijn anders kun je er maar beter helemaal mee stoppen want dan zal het nooit wat worden.
Idem, maar ik was zeker niet kinderachtig..quote:Op maandag 14 januari 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had op mijn 19e al 3 jaar verkering maar ik was ook vrij kinderachtig als ik terugdenk hoor![]()
hij ook trouwens
Maar jij bent TS dan weer niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had op mijn 19e al 3 jaar verkering maar ik was ook vrij kinderachtig als ik terugdenk hoor![]()
hij ook trouwens
Die knul is 19 jaar daar kan je nog best wat aan bijschaven heurquote:Op maandag 14 januari 2013 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mensen die elkaar dingen gaan verbieden in relaties?? HEEL, heel hard wegrennen als jou dat overkomt!!
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
'Tuurlijk vertrouw ik je schatje.... Maar de jongens, voor geen cent.'
Awww wat lieft, hij vertrouwt me!![]()
vrouwen...![]()
Op zo'n zelfde manier. Of heb je nooit een crush gehad op die leuke Spaanse jongen met die mooie ogen?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn god, ze is er zelf toch ook bij?
Alsof alle vrouwen meteen de benen spreiden na een paar lieve woorden en een wijntje.
Als 18-jarige die onder de indruk lijkt van zijn chantagegedrag??quote:Op maandag 14 januari 2013 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die knul is 19 jaar daar kan je nog best wat aan bijschaven heur
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
is mij nooit gelukt maar goed
Was het maar zo simpel he. Ik zit hier ook nergens te verkondigen dat TS zeker vreemd zal gaan en dat alle vrouwen hoeren zijn, maar als je zelf aan je eigen jonge jaren denkt (niet eens per se van jezelf, maar ook in je omgeving) dan weet je dat vreemdgaan niet heel erg raar zou zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Na 4 jaar een relatie en 19 jaar zijnde zou dat vertrouwen er toch moeten zijn anders kun je er maar beter helemaal mee stoppen want dan zal het nooit wat worden.
Typ maar even over:quote:Op maandag 14 januari 2013 23:17 schreef youmewindlandandsea het volgende:
Ik weet eventjes niet meer wat ik aanmoet, help me?!
kan ik jou inhuren?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed: niks van aantrekken dus. Hij kiest voor zijn (toekomstige) motor, jij voor een vakantie met vriendinnen. Met beiden is niks mis. Jouw gedachtengang dat het ZIJN keus is voor die motor te gaan en JOUW keus om met die vriendinnen op vakantie te gaan klopt. Laat je geen schuldgevoel aanpraten!!
of jou?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Typ maar even over:
Ah, dus als jij wilt sparen voor een motor voor jou, dan moet ík van jou thuisblijven? Interessante materie; ik heb in elk geval iets om over na te denken. Slaap lekker en als je weer wat minder egocentrisch in het leven kunt staan, dan hoor ik dat wel.
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Typ maar even over:
Ah, dus als jij wilt sparen voor een motor voor jou, dan moet ík van jou thuisblijven? Interessante materie; ik heb in elk geval iets om over na te denken. Slaap lekker en als je weer wat minder egocentrisch in het leven kunt staan, dan hoor ik dat wel.
Jammer voor hem dan, maar zij hoeft écht niet thuis te blijven en hem gezelschap te houden omdat hij een (toekomstige) motor verkiest over haar..quote:Op maandag 14 januari 2013 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel he. Ik zit hier ook nergens te verkondigen dat TS zeker vreemd zal gaan en dat alle vrouwen hoeren zijn, maar als je zelf aan je eigen jonge jaren denkt (niet eens per se van jezelf, maar ook in je omgeving) dan weet je dat vreemdgaan niet heel erg raar zou zijn.
En dat je dus ergens wel kunt indenken dat zo'n jongen niet heel erg blij is met zo'n vakantie. TS zou dat dus moeten bespreken met haar vriend. Het feit dat er 3 anderen zijn met een relatie moet wel een geruststellend gevoel zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |