abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121571933

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok leuk, en die Champions, zitten daar ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, omdat het spel door erg veel hitsige pubertjes gespeeld wordt. Riot harkt dus flink geld binnen door skins en champs met flinke uiers te maken!

Er zijn er op het moment (03-01-2013) 109 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus en pak hem beet elke twee tot drie weken komt er een nieuwe bij!

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.

Cinematic trailer

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.

Lolwiki Complete wiki met veel info over champions, skills, abilities, masteries en items.

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121573228
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:52 schreef kensei het volgende:

[..]

Je bent wel typisch een kandidaat voor elo hell
Nou nee, als ik mijn minst goeie rollen dodge heb ik meer kans om te winnen. Kansrekenen zo moeilijk voor je?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_121573367
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:56 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zeker! Heel veel tieten, omdat het spel door erg veel hitsige pubertjes gespeeld wordt. Riot harkt dus flink geld binnen door skins en champs met flinke uiers te maken!

:')
pi_121573380
Ik heb al meerdere keren betoogd waarom ik de stelling "Support is saai" iets vind voor mensen die maar wat uit hun nek lullen. Ze hebben nog nooit support gespeeld en zijn van mening dat je er niet mee kan carrien omdat je geen kills pakt. Dikke lul, je zet kills op en carried je team op andere manieren dan het last hitten van champions.

Ik sta op het moment 58/41 als Support in seizoen 3, win weinig games die ik slecht speel maar win vrijwel altijd als ik goed speel, simpelweg omdat je je AD carry feed. Aan het begin van het seizoen 6 freewins als Blitz verloren, anders stond ik nu 31/3 met hem..

Support is leuk als je de tijd neemt om de rol te leren.
pi_121574240
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:21 schreef Keselo het volgende:
Ik heb al meerdere keren betoogd waarom ik de stelling "Support is saai" iets vind voor mensen die maar wat uit hun nek lullen. Ze hebben nog nooit support gespeeld en zijn van mening dat je er niet mee kan carrien omdat je geen kills pakt. Dikke lul, je zet kills op en carried je team op andere manieren dan het last hitten van champions.

Ik sta op het moment 58/41 als Support in seizoen 3, win weinig games die ik slecht speel maar win vrijwel altijd als ik goed speel, simpelweg omdat je je AD carry feed. Aan het begin van het seizoen 6 freewins als Blitz verloren, anders stond ik nu 31/3 met hem..

Al eens bij je opgekomen dat mensen het gewoon echt niet leuk kunnen vinden?

En als support is je carry potentieel wel degelijk veel lager dan andere rollen.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_121574476
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:21 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Staat al (+/-) 50 topics lang in de OP volgens mij door AlDie geschreven, valt het je nu pas op?

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Nou nee, als ik mijn minst goeie rollen dodge heb ik meer kans om te winnen. Kansrekenen zo moeilijk voor je?
Succes met je kansrekenen, bewijs me mijn ongelijk maar en haal eens gold dan ;)
  maandag 14 januari 2013 @ 23:44:25 #7
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121574687
Maokai kan best als support gespeeld worden op lagere elo. Er zijn zoveel 'supports' die gewoon werken. Dr. Mundo, Yorick, Singed, Lux, Maokai, etc. kan gewoon werken.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_121574717
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:36 schreef znarch het volgende:

[..]

En als support is je carry potentieel wel degelijk veel lager dan andere rollen.
Keselo heeft zich naar platinum gecarried door support te mainen, dus dat lage potentieel valt ook wel mee
pi_121575225
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:21 schreef Keselo het volgende:

Ik vind die manier van carrien niet leuk. Ik wil mensen wegsmelten en zelf snowballen door stijgende skill. Niet een sneeuwbal aan iemand anders geven en het hem laten gooien.
pi_121575627
quote:

[..]

Ja, maar dit is vaker door een vertekend beeld van de rol dan uit echt first-hand experience.

Maar goed, je hebt gelijk dat ik hier niet ben om te vertellen wat mensen wel en niet leuk moeten vinden. Zo vind ik top geen hol aan terwijl anderen het een fantastische rol vinden.
pi_121575989
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:44 schreef Zeroku het volgende:
Maokai kan best als support gespeeld worden op lagere elo. Er zijn zoveel 'supports' die gewoon werken. Dr. Mundo, Yorick, Singed, Lux, Maokai, etc. kan gewoon werken.
Lux is een van de leukste supports imo. Het is jammer dat ze lategame behoorlijk hard naar beneden valt. Ze is een hardcounter van Sona en Taric, en vooral Sona blaast ze gewoon op op level 6. Als je een Kage hebt met een AP page en je raakt je volle combo doe je 90% van Sona's hp in een keer, makkelijke last hit voor je ADC. Het is jammer dat als je een burst support wilt spelen je vrijwel altijd beter af bent met Zyra, ook leuk maar Lux is net iets leuker.

Maokai support heb ik ook een paar keer gespeeld. E maxen voor zieke poke, je bent alleen erg squishy wat niet handig is aangezien je ballsdeep moet gaan om useful te zijn. 0/21/9 met tanky runes zou het nog wel kunnen werken eigenlijk.. Morgen eens proberen :D
pi_121576898
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:11 schreef Keselo het volgende:

[..]

Lux is een van de leukste supports imo. Het is jammer dat ze lategame behoorlijk hard naar beneden valt. Ze is een hardcounter van Sona en Taric, en vooral Sona blaast ze gewoon op op level 6. Als je een Kage hebt met een AP page en je raakt je volle combo doe je 90% van Sona's hp in een keer, makkelijke last hit voor je ADC. Het is jammer dat als je een burst support wilt spelen je vrijwel altijd beter af bent met Zyra, ook leuk maar Lux is net iets leuker.

Maokai support heb ik ook een paar keer gespeeld. E maxen voor zieke poke, je bent alleen erg squishy wat niet handig is aangezien je ballsdeep moet gaan om useful te zijn. 0/21/9 met tanky runes zou het nog wel kunnen werken eigenlijk.. Morgen eens proberen :D
Lux haar q gaat alleen wel wat langzaam, met boots2 kun je hem makkelijk ontwijken door er op te reageren nadat ie geschoten is. Gewoon een hele seconde om te reageren op max range.
pi_121576991
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:38 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Lux haar q gaat alleen wel wat langzaam, met boots2 kun je hem makkelijk ontwijken door er op te reageren nadat ie geschoten is. Gewoon een hele seconde om te reageren op max range.
Vanuit bosjes geschoten skillshots (mits geen vision van de enemy) zie je niet. Tevens probeer je je Q te raken als de tegenstander bezig is met iets. Naar voren lopen om te warden/poken, erin gaan voor een last hit, dat soort dingen.
pi_121577064
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:41 schreef Keselo het volgende:

[..]

Vanuit bosjes geschoten skillshots (mits geen vision van de enemy) zie je niet. Tevens probeer je je Q te raken als de tegenstander bezig is met iets. Naar voren lopen om te warden/poken, erin gaan voor een last hit, dat soort dingen.
Meestal streef ik daar ook naar. :P Maar als brush geward is lijkt ie in slowmotion te gaan ;'(
pi_121577121
Morgen ahri free2play, ik ga huilen van al die slechte ahris. Dan zie ik mezelf toen ik ahri net kocht en schuimbekend pro wou worden. :'(
pi_121577357
Ik wilde Ahri gaan kopen wanneer ik is 6300 ip had, nu maar is testen.
,

In een bot game :')
pi_121577736
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
,

Ahri is vet nice. Die ult maakt mensen helemaal gek.
pi_121579007
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
,

Ahri is trouwens free2play
pi_121580940
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 01:09 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ahri is vet nice. Die ult maakt mensen helemaal gek.
Swain w, ryze's cage. NP
pi_121584710
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 08:59 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Swain w, ryze's cage. NP
Swains w op Ari? Succes :D
pi_121584722
Annie spelen tegen Ahri. Helemaal gek worden van die stun.
pi_121585031
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:02 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Swains w op Ari? Succes :D
Mwoah. Valt wel mee hoe moeilijk dat is.
pi_121588055
Ik speelde gister Galio mid tegen een AP Nidalee mid. Needless to say dat Nidalee geen fuck kon uitvoeren tegen mij, maar alsnog de game niet gewonnen. Je kan nog zo mooi 7/0/7 gaan early/mid, maar als je bot lane met support yi ( :') )en sivir na 15 minuten gezamenlijk al 20 deaths heeft houdt het al gauw op :P Ik heb die lane wel 10x gegankt geloof ik, maar het mocht niet baten. Naja, zelf wel een aardige pot gespeeld, dus jammer maar helaas.
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:59:31 #24
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121588862
Nida gekocht, dus nu even wat toplanen met nidalee.
Ben nu bepaalde champs aan het mainen voor mn placement matches.

Enige wat ik dus echt niet kan in Jungelen, iemand die tips en tricks daarover wil geven?
Tadumtiedum.
pi_121589043
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 08:59 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Swain w, ryze's cage. NP
Ryze's range. :')

Een ryze kilt alleen een ahri is als hij flash gebruikt wanneer zijn jungler uit de bosjes komt huppelen. Hij heeft wel meer sustain dan ahri. Anderzijds is een ryze vaak ook de lul als hij gecharmed wordt, al ahris abilities hebben ietsjes meer range dan zijn w.

Wanneer raden jullie phantom dancer op miss fortune aan? Ik doe meestal bloodthrister en dan phantomdancer(speel nog maar net mf) maar is een infinity edge dan niet meer omdat mf zelf al steroids heeft? Of ligt het meer dan de tankyness van de enemies?
pi_121589217
What's-up met al die ignites op carries in blindpick? Als je cleanse neemt counter je hun ignite en alle andere debuffs. :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 13:16:52 #27
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121589553
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef dustbrain het volgende:
What's-up met al die ignites op carries in blindpick? Als je cleanse neemt counter je hun ignite en alle andere debuffs. :')
Als je een offensive support met je hebt ga ik ook ignite hoor.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_121589857
werkt bij iemand die lol recorder nog? Bij mij crashed het bij opstarten.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_121591076
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef Salamando het volgende:

[..]

Als je een offensive support met je hebt ga ik ook ignite hoor.
Maar als je cleanse hebt counter je ignite en talloze andere debuffs. Ook de slows en stuns van de support.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:11:14 #30
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121591679
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:55 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Maar als je cleanse hebt counter je ignite en talloze andere debuffs. Ook de slows en stuns van de support.
Vaak zul je dan de cleanse gebruiken op de exhaust van de support, bij nog een dive val je dan om door ignite.
pi_121592232
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:11 schreef Salamando het volgende:

[..]

Vaak zul je dan de cleanse gebruiken op de exhaust van de support, bij nog een dive val je dan om door ignite.
Nog een dive?(wrom zou je w8en tot je dood gaat bij nog een dive) Gebeurt niet vaak genoeg. Gebruik hem liever voor de vele stuns, slows en ignites van het enemy team
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:33:23 #32
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121592522
relatief redelijk matig doch wel beetje leuke TT.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_121592776
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 06:43 schreef Drakire het volgende:
Heb eigenlijk tentamens maar heb de hele fucking nacht doorgespeeld :')

[ afbeelding ]

(zitten 2 dubbele tussen zie ik).

heeft iemand trouwens azubu blaze vs azubu frost gezien? in game 4 heeft Cpt Jack meer dan 500 cs heeft zn boots verkocht en naast zn GA alleen maar ad items op caitlyn daardoor winnen ze terwijl ze dik achter stonden (3 inhibs down) wat een baas! _O_.

deze dus:
Jij lijkt me wel ervaren met MF. Ik heb MF gekocht en weet niet wanneer het handig is om phantom dancers te bouwen. En is black cleaver handig voor haar vanwege de hp?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:43:40 #34
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121592847
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:41 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Jij lijkt me wel ervaren met MF. Ik heb MF gekocht en weet niet wanneer het handig is om phantom dancers te bouwen. En is black cleaver handig voor haar vanwege de hp?
IE > PD > BT
pi_121592898
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:43 schreef Zeroku het volgende:

[..]

IE > PD > BT
En daarna pas armor penetration en daaaarna pas guardian angel?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:48:41 #36
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121593043
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:44 schreef dustbrain het volgende:

[..]

En daarna pas armor penetration en daaaarna pas guardian angel?
Ja kan ook andersom, ik haal sowieso niet snel meer GA, eerder die scimitar met mres. Als ik MF speel heb ik niet echt het idee dat ik arp mis met deze build.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:26:50 #37
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121594753
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:25 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Nog een dive?(wrom zou je w8en tot je dood gaat bij nog een dive) Gebeurt niet vaak genoeg. Gebruik hem liever voor de vele stuns, slows en ignites van het enemy team
Stel ik speel met Leona (wel een divelane). De eerste keer zal Leona E doen, je Q'en en wordt je ook gehit door d'r W terwijl ik autoattack / eventuele abilities doe. Leona doet nu ook exhaust op je, je moet nu wel je flash of exhaust burnen waarschijnlijk.

Als je dat dan gedaan hebt hit Leona d'r E nog een keer en loop je waarschijnlijk zonder flash of cleanse, waardoor je wel te killen bent.

Zo bedoel ik het.
pi_121594806
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:26 schreef Salamando het volgende:

[..]

Stel ik speel met Leona (wel een divelane). De eerste keer zal Leona E doen, je Q'en en wordt je ook gehit door d'r W terwijl ik autoattack / eventuele abilities doe. Leona doet nu ook exhaust op je, je moet nu wel je flash of exhaust burnen waarschijnlijk.

Als je dat dan gedaan hebt hit Leona d'r E nog een keer en loop je waarschijnlijk zonder flash of cleanse, waardoor je wel te killen bent.

Zo bedoel ik het.
Dan ga je ervan uit dat CC jou niet overkomt maar de enemy wel.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:29:44 #39
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121594891
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:27 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dan ga je ervan uit dat CC jou niet overkomt maar de enemy wel.
Uiteraard, maar jij zal met je cleanse minder hard offensive kunnen gaan dan degene met ignite zal kunnen ;).

Nutteloze discussie verder wel, vayne speel ik bijvoorbeeld graag met cleanse, terwijl ik ezrael ofzo graag met ignite speel :D.
pi_121595026
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:29 schreef Salamando het volgende:

[..]

Uiteraard, maar jij zal met je cleanse minder hard offensive kunnen gaan dan degene met ignite zal kunnen ;).

Nutteloze discussie verder wel, vayne speel ik bijvoorbeeld graag met cleanse, terwijl ik ezrael ofzo graag met ignite speel :D.
solo-blind toch maar liever cleanse. Misschien als ik meer mf gespeeld heb een ignite, of met een healer zoals sona en nami
pi_121595186
Barrier is in blind pick een veiligere summoner dan Cleanse. Stel dat je tegen een support komt als Blitz/Janna heb je drie keer niets aan je Cleanse, Barrier is altijd handig.
pi_121595364
Wat is er met BG gebeurd dan?
pi_121596554
quote:

[..]

Eén goede support play kan de hele game turnen.
pi_121596761
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Dat is geen weerlegging. :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:12:17 #45
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121596929
Net 8/2/0 gegaan met nida.
Solo top vs duo top :D

Had gelukkig een goeie jungeler, kon goed ganken en was erg goed!
Tadumtiedum.
pi_121597049
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:39 schreef Skillstorm het volgende:
Wat is er met BG gebeurd dan?
Hij gaat voorlopig geen league spelen :/
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:14:28 #47
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121597065
In zn poeperd genaait door een trein dan ofzo?
Tadumtiedum.
pi_121597869
quote:

[..]

Kul. Early game speelt support een veel prominentere rol met initiaten en lane control dan de adc, nog los van grabs, Nami en Sona ults, etc etera. Maar goed, dit soort semantische discussies gaan nergens over. Uiteindelijk komt het allemaal neer op teamplay.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xa1pt op 15-01-2013 16:59:50 ]
pi_121598788
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

True, een goede initiate van een support kan je een game winnen.

Maar omgekeerd, als je een slechte adc hebt win je na de initiate alsnog niet. Terwijl je zonder goede initiate met een goede adc nog wel een kans maakt.
pi_121600675
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:43 schreef Zeroku het volgende:

[..]

IE > PD > BT
Ik ga eigenlijk altijd eerst voor BT omdat je toch al de vampire scepter hebt.

Flask > Doran's blade > Boots > Vamp Scepter etc

Black Clever werkt tegenwoordig ook goed op MF. IE is ook een prima item maar kost een beetje veel om mee te beginnen. Vampire scepter is naar mijn mening nuttiger tijdens laning.
pi_121600928
Als je toch uiteindelijk BT wilt is het dan ook heel redelijk om gewoon eerst een vamp scepter te maken en die pas na je IE uit te bouwen tot BT. Heb je iig alvast de lifesteal.

Of althans, zo doe ik het vrijwel altijd op AD carries die IE prefereren.
Conscience do cost.
pi_121601607
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef ems. het volgende:
Als je toch uiteindelijk BT wilt is het dan ook heel redelijk om gewoon eerst een vamp scepter te maken en die pas na je IE uit te bouwen tot BT. Heb je iig alvast de lifesteal.

Of althans, zo doe ik het vrijwel altijd op AD carries die IE prefereren.
Kan ja. Vind het zelf fijner om mijn items af te maken als er niet echt een reden is om super offensieve te gaan spelen in een lane. Die 2200 gold na de scepter heb je toch eerder dan die 3800 voor een IE.
Kan je na de BT ook eerst een Zeal pakken.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 17:51:43 #53
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121601793
BT moet je altijd voor ie nemen anders word je de lane uitgebonjoured, met bt kun je tenminste in lane blijven.
pi_121602842
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 17:46 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Kan ja. Vind het zelf fijner om mijn items af te maken als er niet echt een reden is om super offensieve te gaan spelen in een lane. Die 2200 gold na de scepter heb je toch eerder dan die 3800 voor een IE.
Kan je na de BT ook eerst een Zeal pakken.
BT ---> Zeal werkt ook prima inderdaad. Of in sommige gevallen zelfs eerst Zeal voordat je aan BT/IE begint.

Maar qua damage zit je alsnog heel redelijk met een vamp scepter en eventueel een BF sword en een pickaxe erbij.

Al met al hangt het maar net van welke ADC af en hoe het verloopt in lane. Ik persoonlijk prefereer meestal wel eerst die IE te maken na een vampscepter, behalve dan dus bij de paar ADC waarop ik echt eerst die BT wil hebben.
Conscience do cost.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 18:25:54 #55
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121603020
ik raad je aan om na Bt eerst zeal te kopen en dan een pickaxe, niet eerst een BF, want als je fatsoenlijk wilt carryen na laning phase zul je een whisper nodig hebben. Na de pickaxe maak je eerst pd af.
pi_121603473
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Na een BT of IE koop je niet meteen nog een BF om de ander af te maken, nee. Ik koop alleen niet -standaard- een BT als eerst.
Conscience do cost.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 18:56:51 #57
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121604176
Dan werk je jezelf ernstig tegen in lane.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 19:26:41 #58
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121605530

Eerste placement match als nida support naast Sivir.
Tadumtiedum.
pi_121605972
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Dan werk je jezelf ernstig tegen in lane.
Gaat prima in lane :)
Conscience do cost.
pi_121607977
cho gath met atma's impaler als laatste item, werkt dat?
pi_121608512
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:04 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ryze's range. :')

Een ryze kilt alleen een ahri is als hij flash gebruikt wanneer zijn jungler uit de bosjes komt huppelen. Hij heeft wel meer sustain dan ahri. Anderzijds is een ryze vaak ook de lul als hij gecharmed wordt, al ahris abilities hebben ietsjes meer range dan zijn w.

Wanneer raden jullie phantom dancer op miss fortune aan? Ik doe meestal bloodthrister en dan phantomdancer(speel nog maar net mf) maar is een infinity edge dan niet meer omdat mf zelf al steroids heeft? Of ligt het meer dan de tankyness van de enemies?
Wut, anders heeft ahri zijn R ook geen nut :')
pi_121608642
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:14 schreef swekdolfijn het volgende:
cho gath met atma's impaler als laatste item, werkt dat?
Nee, heb je helemaal niks aan
pi_121608736
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef kensei het volgende:

[..]

Nee, heb je helemaal niks aan
waarom?
pi_121609052
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef swekdolfijn het volgende:

[..]

waarom?
Je hebt geen armor penetration dus een groot deel van je bonus ad gaat meteen alweer verloren.

Je betaalt voor critical chance waar je niks aan hebt.

Als je bij je 6e items bent is het al heel erg late in de game en dan zijn de meeste confrontaties 5v5 waarbij je als cho vrij weinig aan autoattacks toekomt meestal.

Bij Cho ben je lategame veel nuttiger als je wat tankyer bent ipv een klein beetje extra dps

Atma's is sowieso slecht sinds de nerf :'(
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:41:35 #65
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121609506
http://www.twitch.tv/eslbenelux

M5 eerste game nu onder de nieuwe naam. Zed in de jangles.
pi_121614166
Die M5 gasten waren toch ongeslagen ofzo?
pi_121614206
Ik vind het altijd grappig hoe van die gasten alles bekritiseren wat die pro-gamers doen in die chat daarnaast. Ik ben nu lvl28 maar snap de helft van de tijd niet wat er gebeurd :')
pi_121614256
Dat is geen enkel team. M5 deed het wel heel redelijk totdat korea zich ermee ging bemoeien. Dan kan je als blanke pit niet veel meer :P
Conscience do cost.
pi_121616018
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Wut, anders heeft ahri zijn R ook geen nut :')
Als je schuin ult mat ahri kun je ryze alsnog schieten terwijl je uit zijn range blijft. Endgame wordt dit lastiger, maar tijdens het lanen is het best easy.
pi_121620667
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:58 schreef Stevenzenl het volgende:
Die M5 gasten waren toch ongeslagen ofzo?
Geen enkel bekend pro-team is ongeslagen. Tevens heeft M5 een nieuwe naam/sponsor: Gambit

https://www.facebook.com/GambitEsports
pi_121621015
Overzicht van Season 3 in een recente infographic van Riot:

pi_121621268
Ligt het aan mij of heeft ryze mid/endgame echt INSANE dmg?
pi_121621384
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:23 schreef dustbrain het volgende:
Ligt het aan mij of heeft ryze mid/endgame echt INSANE dmg?
Nee dat ligt niet aan jou. Lategame is hij enorm tanky EN heeft hij enorme damage, wat hem een van de betere lategame AP'ers maakt. Early is hij echter niet zo heel sterk en zijn laning is vanwege zijn korte range soms wat problematisch.
pi_121621929
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:26 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Nee dat ligt niet aan jou. Lategame is hij enorm tanky EN heeft hij enorme damage, wat hem een van de betere lategame AP'ers maakt. Early is hij echter niet zo heel sterk en zijn laning is vanwege zijn korte range soms wat problematisch.
Damm, ryze was mijn eerste champ. Toen wou ik LoL niet meer spelen omdat ik hem zo facking slecht vond. Maar eigenlijk is ie best goed. Slechte early gecompenseerd door goeie late.
pi_121622161
https://docs.google.com/p(...)de=id.g77315ae7_8_75

Support PowerPoint voor de mannen, niet onaardig om eens door te nemen als je je verveeld. Staat duidelijk in beschreven wat er van de rol verwacht wordt.

Ryze doet end-game inderdaad belachelijke damage ja. Zijn passive gecombineerd met de standaard 40% cdr is insane. Iedere seconde een Q van 500 damage naar je kop D: .
pi_121622286
Voglens mij is Muramana ook insane op ryze. nog niet geprobeerd maar dat item moet wel sterk zijn. :o
pi_121622308
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 01:03 schreef dustbrain het volgende:
Voglens mij is Muramana ook insane op ryze. nog niet geprobeerd maar dat item moet wel sterk zijn. :o
Met Seraph's doet Ryze zijn eerste rotatie meer damage dan met Muramana, daarna is Muramana sterker
pi_121622346
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 01:05 schreef Lockie het volgende:

[..]

Met Seraph's doet Ryze zijn eerste rotatie meer damage dan met Muramana, daarna is Muramana sterker
+ het shield van Seraph's is insane, aangezien resists meegerekend worden in het shield, wat het dus 3x zo sterk maakt op Ryze dan op een AP zonder resists.
pi_121622647
Ja maar deze pro gaat van godess tear in 1 keer naar muramana en koopt meteen nog een godess tear op 0:38:35

Dat item is volgens mij ook goedkoper. Dus hij wilt ze alle 2?
  woensdag 16 januari 2013 @ 02:16:10 #80
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_121622926
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:41 schreef dustbrain het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik een IE op MF heb gekocht kan ik me niet meer herinneren IE > PD > BT werkt goed op een hypercarry dit is MF niet.

Waar je mee start hangt heel erg vanaf met wie en tegen wie je laned ik speel zelf het liefst heel aggresief (constant herassen, lane pushen op juiste momenten om te denien)

Meestal begin ik dus met longsword 2 pots. MF relied ook heel erg veel op haar ult, meer op haar ult dan normale hits in teamfights.

Eerste major item die ik bouw is meestal bloodthirster gevolgd door black cleaver. ze is als best tanky voor een ad carry en met een black cleaver al helemaal.

Ik weet ook niet of je ranked of normal speelt? ik speel op dit moment normal (lvl 19) (nieuw account gemaakt omdat ik een hele tijd was gestopt) maar wordt regelmatig gematched met lvl 30's met bronze en silver elo die us hun hele runepage al vol hebben.

Ik moet wel vertellen dat ik me niet erg aan de meta vasthoud ik experimenteer hier en daar soms koop ik een warmogs op MF soms koop ik dingen in een andere volgorde. Op deze manier kan ik wel bepalen wat voor mij werkt. Dingen die op 2200 elo werken hoeven niet voor mij te werken omdat ik niet perfect last hit of nooit gezoned wordt of nooit overxteneded ben.

Mijn build komt het meest overeen met deze:
http://www.lolpro.com/gui(...)uide-duo-bot-crs-cop

Maar mecurial scimitar bouw ik zelden hangt er vanaf hoeveel cc het andere team heeft etc

[ Bericht 1% gewijzigd door Drakire op 16-01-2013 02:21:28 ]
pi_121623242
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 02:16 schreef Drakire het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik een IE op MF heb gekocht kan ik me niet meer herinneren IE > PD > BT werkt goed op een hypercarry dit is MF niet.

Waar je mee start hangt heel erg vanaf met wie en tegen wie je laned ik speel zelf het liefst heel aggresief (constant herassen, lane pushen op juiste momenten om te denien)

Meestal begin ik dus met longsword 2 pots. MF relied ook heel erg veel op haar ult, meer op haar ult dan normale hits in teamfights.

Eerste major item die ik bouw is meestal bloodthirster gevolgd door black cleaver. ze is als best tanky voor een ad carry en met een black cleaver al helemaal.

Ik weet ook niet of je ranked of normal speelt? ik speel op dit moment normal (lvl 19) (nieuw account gemaakt omdat ik een hele tijd was gestopt) maar wordt regelmatig gematched met lvl 30's met bronze en silver elo die us hun hele runepage al vol hebben.

Ik moet wel vertellen dat ik me niet erg aan de meta vasthoud ik experimenteer hier en daar soms koop ik een warmogs op MF soms koop ik dingen in een andere volgorde. Op deze manier kan ik wel bepalen wat voor mij werkt. Dingen die op 2200 elo werken hoeven niet voor mij te werken omdat ik niet perfect last hit of nooit gezoned wordt of nooit overxteneded ben.

Mijn build komt het meest overeen met deze:
http://www.lolpro.com/gui(...)uide-duo-bot-crs-cop

Maar mecurial scimitar bouw ik zelden hangt er vanaf hoeveel cc het andere team heeft etc
Ik weet niet of je de spellorder uit die guide ook volgt, want in dat geval zou ik eerst W maxen omdat je pas laat aan je PD toekomt en dus in termen van attack speed achterloopt op de enemy adc die vaak uit traditie BT > PD bouwt.

Je midgame is met deze build erg ulti-geörienteerd en ik vraag me altijd af of het verstandig is om zodanig te bouwen dat je op één spell afhangt. Stel dat er een situatie ontstaat waarin je wordt gedived en dus moet gaan kiten, of dat je tegen een team speelt dat heel mobiel is en makkelijk uit je ulti kan lopen, dan is het toch wel zonde dat je geen/weinig attack speed/crit hebt in je midgame terwijl de enemy adc je hele team weg loopt te pompen.

MF heeft al geen gapcloser itt Tristana, Ezreal, Corki, Graves, Caitlyn, Vayne en dan snap ik ook wel dat je voor sustain gaat met BT/BC. Maar ómdat BC al sustain/arm pen geeft zou ik dus, om sturing te geven aan mijn verhaal, eerst gaan voor PD voordat ik LW bouw, gewoon voor de extra dingen die een PD biedt itt de arm. pen van LW die je al hebt meegekocht bij het bouwen van je BC. Een PD daarentegen geeft crit, att speed en ook een beetje movement speed waardoor je overall utility als adc een flinke boost krijgt, terwijl deze lager blijft bij het bouwen van BT>BC>LW.

Conclusie: BT>BC>PD>LW/GA*

*Als je ziet dat je veel wordt gekilled kun je GA eerst bouwen voordat je een begin maakt aan je LW, dit ligt uiteraard aan de spelsituatie. Verder kun je ook prima Frozen Mallet/Warmog/Mercurial Scimitar bouwen ipv een GA maar dan moet je natuurlijk wel weten waarom je dat doet. Ik bouw meestal eerst GA en zodra die wordt geproct ga ik voor een warmog omdat 1000 hp + 1.5% max hp regen/sec > 50 arm/30 mr.

Als je het aan mij vraagt is dit een geoptimaliseerde build voor MF, maar zijn afwijkende builds uiteraard mogelijk in bepaalde spelsituaties.
  woensdag 16 januari 2013 @ 04:22:03 #82
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_121623350
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 03:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ik weet niet of je de spellorder uit die guide ook volgt, want in dat geval zou ik eerst W maxen omdat je pas laat aan je PD toekomt en dus in termen van attack speed achterloopt op de enemy adc die vaak uit traditie BT > PD bouwt.

Je midgame is met deze build erg ulti-geörienteerd en ik vraag me altijd af of het verstandig is om zodanig te bouwen dat je op één spell afhangt. Stel dat er een situatie ontstaat waarin je wordt gedived en dus moet gaan kiten, of dat je tegen een team speelt dat heel mobiel is en makkelijk uit je ulti kan lopen, dan is het toch wel zonde dat je geen/weinig attack speed/crit hebt in je midgame terwijl de enemy adc je hele team weg loopt te pompen.

MF heeft al geen gapcloser itt Tristana, Ezreal, Corki, Graves, Caitlyn, Vayne en dan snap ik ook wel dat je voor sustain gaat met BT/BC. Maar ómdat BC al sustain/arm pen geeft zou ik dus, om sturing te geven aan mijn verhaal, eerst gaan voor PD voordat ik LW bouw, gewoon voor de extra dingen die een PD biedt itt de arm. pen van LW die je al hebt meegekocht bij het bouwen van je BC. Een PD daarentegen geeft crit, att speed en ook een beetje movement speed waardoor je overall utility als adc een flinke boost krijgt, terwijl deze lager blijft bij het bouwen van BT>BC>LW.

Conclusie: BT>BC>PD>LW/GA*

*Als je ziet dat je veel wordt gekilled kun je GA eerst bouwen voordat je een begin maakt aan je LW, dit ligt uiteraard aan de spelsituatie. Verder kun je ook prima Frozen Mallet/Warmog/Mercurial Scimitar bouwen ipv een GA maar dan moet je natuurlijk wel weten waarom je dat doet. Ik bouw meestal eerst GA en zodra die wordt geproct ga ik voor een warmog omdat 1000 hp + 1.5% max hp regen/sec > 50 arm/30 mr.

Als je het aan mij vraagt is dit een geoptimaliseerde build voor MF, maar zijn afwijkende builds uiteraard mogelijk in bepaalde spelsituaties.
Tof dat je zo meedenkt, de build is (zeker midgame) inderdaad heel erg ulti georiënteerd maar positionering in team fights is dan ook alles (altijd, voor elke adc). Je moet met haar ult echt het juiste moment pakken (dit leer je vanzelf te herkennen) Als je exact weet hoeveel het damage potiontieel is dan kun je dit nog beter timen.
tevens kan je vanwege de range de ullt afvuren terwijl je achter de 'bomen' staat zeg maar. Het is heel dom om er gewoon in te rennen en je ult doen aangezien bijna alle hard cc je ult meteen cancelled.

Ik ben het trouwens helemaal met je eens dat PD voor LW
Meestal bouw ik ook eerst PD ik moet eerlijk zeggen dat ik in veel games niet eens toekom aan LW vanwege surrender of win of loss voordat ik het kan bouwen. Tevens stem ik dit ook af op het armor van de tegenstander natuurlijk.

BT>BC>PD>LW/Ga is ook de volgorde die ik in de meeste van mijn games aanhoudt :).
pi_121626048
Ik zei dat de diana nerfs veel te erg was, vervolgens werd ik hier voor gek uitgemaakt. Oh kijk nu eens de patch preview :')
pi_121626964
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik zei dat de diana nerfs veel te erg was, vervolgens werd ik hier voor gek uitgemaakt. Oh kijk nu eens de patch preview :')
Het ging er vrijwel alleen over dat Diana pre-nerf gewoon veel te sterk was hoor
pi_121627027
was ze ook :P
pi_121627831
Goede balance update als ik het zo snel bekijk, eve nerf meer dan terecht imo
pi_121627884
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Pale Cascade moest idd ook een grotere detonation range hebben. Toen ik Diana een keer junglede gingen de orbs niet af terwijl ik bijna boven op de blue buff golem stond.

Gelukkig geen veranderingen aan Draven of Varus, ben met beide erg veel bezig de laatste tijd. Ik vond mezelf al wel een goede Draven, maar toen ik een paar dagen geleden een stream zag waarbij Draven gespeeld werd, had ik toch zoiets van, ik kan nog veel verbeteren als ik dit zo zie. Afgelopen dagen dus daar echt op lopen focussen, paar van die subtiele truukjes opgepakt, meer aan het oefenen om 2 axes tegelijkertijd te kunnen gebruiken, etc. En als resultaat gisteravond enorm hard kunnen domineren. Alleen in het eerste potje was het wat lastig omdat ik gecountered werd door een Varus, mijn farm was ook slecht dat potje daardoor, maar wel positieve stats.

Daarna 2 potjes waarbij ik even van Draven af moest stappen (eerste was tegen een Caitlyn waardoor ik liever Varus pickde, tweede werd Draven door de tegenstander gekozen, dus weer Varus gekozen). Die potjes zonder problemen gewonnen, met mooie stats als 9-2-10 en 9-4-14. Toen de laatste 2 potjes weer als Draven gespeeld (tegen 2x een MF), en ze compleet gedenied. Eerste van die potjes was ik meer champions aan het grinden dan minions, met dank aan een aggressieve Leona die mijn support was. Daardoor slechte CS (waar ik dus aan moet werken), maar stond ik na 8 minuten al iets van 7-0.

Tweede van die potjes de MF onder hun tower geforceerd, mijn CS was dat potje goed. We hebben niet veel kills in lane gehad, maar uiteindelijk toch uitgelopen tot 16-3-6 met een 'unofficial' penta (teveel tijd tussen de 3de en 4de kill, waardoor het een triple en double kill werd).

Heerlijke champs iig :D
pi_121628060
Ja soms zie ik op streams spelers dingen doen waar mijn mond wel bij openvalt.
Werkt voor mij wel inspirerend ieder geval.

Dit is een redelijk grote patch dus snap dat hier aardig wat tijd inzit maar ik vraag mij af of Riot in de toekomst sneller gaat reageren om overduidelijke underpowered/overpowerd champions te fixen.
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:30:22 #89
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121628485
Dus, er is zojuist gepatched als ik het goed begrijp :)?

Misschien vanavond nog even een placementmatch spelen als ik lekker ga :o
Tadumtiedum.
pi_121628599
Katarina lichtelijk generfed
pi_121628665
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef Djurres het volgende:
Dus, er is zojuist gepatched als ik het goed begrijp :)?

Misschien vanavond nog even een placementmatch spelen als ik lekker ga :o
NA wordt nu gepatcht volgens mij? Dus dan is de patch voor EU wss vanavond. Kan er naast zitten, kan nu ook niet nakijken :P
pi_121629655
Rengar weer wat gebuffed. Was wel nodig ook! Kan ik die misschien ook weer wat meer spelen.
pi_121629976
Heb LoL ook ontdekt :@

Klein poosje Dota 2 gespeeld maar vind LoL een stuk leuker. Hoe zit dat met match making? Ik ben nu nog aan het levelen (pas level 5) maar er zit bijna altijd wel een aardappel in mijn team die aan het feeden is en teamwork is ook ver te zoeken in mijn matches tot nu toe. Niet dat ik zo pro ben maar meestal wel de beste uit mijn teams...
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:22:41 #94
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121630229
Scumbag Riot, Eve gaan nerfen :(.
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:24:19 #95
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121630285
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:12 schreef kensei het volgende:
Goede balance update als ik het zo snel bekijk, eve nerf meer dan terecht imo
Ga je mond eens wassen
pi_121631143
Lekker dat die cones nu aande champs worden vastgemaakt.
pi_121631334
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:22 schreef yamiown het volgende:
Scumbag Riot, Eve gaan nerfen :(.
Eve speler spotted
pi_121631816
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:15 schreef TwyLight het volgende:
Heb LoL ook ontdekt :@

Klein poosje Dota 2 gespeeld maar vind LoL een stuk leuker. Hoe zit dat met match making? Ik ben nu nog aan het levelen (pas level 5) maar er zit bijna altijd wel een aardappel in mijn team die aan het feeden is en teamwork is ook ver te zoeken in mijn matches tot nu toe. Niet dat ik zo pro ben maar meestal wel de beste uit mijn teams...
In het begin is het wat passen en meten, maar over het algemeen wordt je gematcht met spelers op je eigen niveau (door je 'hidden' elo). Omdat je wat nieuwer bent, kom je ook tussen de nieuwe spelers. Als je goed genoeg bent, kan je zo'n game naar je hand omzetten en de winst eruit halen. Hierdoor worden de spelers die een nieuw account beginnen gematcht met andere speler die dat gedaan hebben, en nieuwe spelers komen met nieuwe spelers. Maar ja, zoals aangegeven, de eerste 10-20 matches kan het half-half zijn nog voordat het echt goed gefiltert wordt.
pi_121632369
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:01 schreef DjNivek het volgende:

[..]

In het begin is het wat passen en meten, maar over het algemeen wordt je gematcht met spelers op je eigen niveau (door je 'hidden' elo). Omdat je wat nieuwer bent, kom je ook tussen de nieuwe spelers. Als je goed genoeg bent, kan je zo'n game naar je hand omzetten en de winst eruit halen. Hierdoor worden de spelers die een nieuw account beginnen gematcht met andere speler die dat gedaan hebben, en nieuwe spelers komen met nieuwe spelers. Maar ja, zoals aangegeven, de eerste 10-20 matches kan het half-half zijn nog voordat het echt goed gefiltert wordt.
Mja, begrijpelijk.

Wat betreft de game naar je hand zetten werkt niet echt als er twee gasten in je team zitten die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn :P zo goed ben ik nou ook weer niet

P.S. hoe zet ik auto shoot uit?
pi_121632432
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:15 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Mja, begrijpelijk.

Wat betreft de game naar je hand zetten werkt niet echt als er twee gasten in je team zitten die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn :P zo goed ben ik nou ook weer niet

Veel lopen of op 's' drukken/inhouden, dan staat je karakter stil en doet niks. Met name lopen is een beter idee omdat je op die manier skills kan ontwijken.

En omdat je nog niet goed genoeg bent, kan je idd niet de game naar je hand zetten, daarom is het niet zo erg om in het begin wat te verliezen.
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:16:30 #101
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_121632438
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:15 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Mja, begrijpelijk.

Of het volledig uit kan durf ik niet te zeggen, wat wel werkt is als je stil staat gewoon op "s" te drukken als stopcommand. Auto-hits doet hij op zo'n moment niet.
pi_121632516
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:16 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Of het volledig uit kan durf ik niet te zeggen, wat wel werkt is als je stil staat gewoon op "s" te drukken als stopcommand. Auto-hits doet hij op zo'n moment niet.
Voor zover ik weet kan je het niet volledig uitzetten, dat zou het spel ook stukken makkelijker maken. M'n vriendin was daar ook naar aan het zoeken toen we net begonnen waren, maar had toen ook niks gevonden.
pi_121632537
Wat betekent de TT ? :')
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_121632669
Ah, ok. s drukken zal voldoen. In dota kan je het wel uit zetten namelijk :P
pi_121632765
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:21 schreef TwyLight het volgende:
Ah, ok. s drukken zal voldoen. In dota kan je het wel uit zetten namelijk :P
Let er wel mee op, je staat erdoor helemaal stil en bent dan enorm simpel te raken door skills. In het begin is het misschien ok om last hits te oefenen, maar je kan beter constant in beweging zijn om het lastiger te maken voor je tegenstander.
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:30:07 #106
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121633121
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:23 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Let er wel mee op, je staat erdoor helemaal stil en bent dan enorm simpel te raken door skills. In het begin is het misschien ok om last hits te oefenen, maar je kan beter constant in beweging zijn om het lastiger te maken voor je tegenstander.
Ik wist dat niet eens van dat s, ik was standaard al altijd aan het bewegen, maar omdat mensen vaak scheef zijn met skillshots loop ik vaak in de skillshots die anders totaal mis waren geweest...
pi_121633259
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef yamiown het volgende:

[..]

Ik wist dat niet eens van dat s, ik was standaard al altijd aan het bewegen, maar omdat mensen vaak scheef zijn met skillshots loop ik vaak in de skillshots die anders totaal mis waren geweest...
Of ze mikken het juist in jouw pad ;)
pi_121633309
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef yamiown het volgende:

[..]

Mensen met 800 wins gezien die dat niet wisten
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:36:13 #109
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121633382
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:33 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Of ze mikken het juist in jouw pad ;)
Nee, dat zijn van die gasten die af en toe skillshot raken maar vervolgens towerdiven als ik half hp ben...
Gasten die mij in de lane domineren missen vaak wel de skillshots.
pi_121634955
Het ging gisteren op zich wel oke met Vayne.
Level 28,5 nu, et schiet op. :)

pi_121635936
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:16 schreef ApoclysmX het volgende:
Het ging gisteren op zich wel oke met Vayne.
Level 28,5 nu, et schiet op. :)

[ afbeelding ]
Je tegenstander was 10 levels lager :X
pi_121636535
Misschien is dit een heel dom idee misschien ook juist weer niet XD

aangezien het van de meeste wel bekend is wie er wel en niet spelen..
Kan het misschien is een idee zijn om gewoon is 2 pre mades te maken met een mix van ervaren en minder ervaren per team zodat mensne gewoon wat ondersteuning kunnen krijgen en het dan misschien wat meer in een compleet plaatje kunnen ervaren?

dit betekend wel dat je gewoon al 10 mensen nodig hebt omdit te kunnen doen die ook nog een rdelijke mix hebben van wel en niet ervaren...
pi_121637027
quote:
baas, jij speelt ook? :D
pi_121638641
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:59 schreef Liandri het volgende:
Misschien is dit een heel dom idee misschien ook juist weer niet XD

aangezien het van de meeste wel bekend is wie er wel en niet spelen..
Kan het misschien is een idee zijn om gewoon is 2 pre mades te maken met een mix van ervaren en minder ervaren per team zodat mensne gewoon wat ondersteuning kunnen krijgen en het dan misschien wat meer in een compleet plaatje kunnen ervaren?

dit betekend wel dat je gewoon al 10 mensen nodig hebt omdit te kunnen doen die ook nog een rdelijke mix hebben van wel en niet ervaren...
Dat is voor de minder ervaren spelers niet zo gunstig. De hidden elo's lopen dan snel op en dan worden ze gestomped omdat de tegenstanders veel beter zijn dan normaal gewend zijn.
pi_121638778
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:44 schreef kensei het volgende:

[..]

Je tegenstander was 10 levels lager :X
Tja, kan ik ook weinig aan doen. ;p
We waren gewoon met een full party waarin iedereen boven level 22 is, dat ik dan zulke lage gasten tegen me krijg verwacht ik ook niet.

Als je met een team queued krijg je volgens mij ook gewoon een ander vol team tegen je neem ik aan?

[ Bericht 17% gewijzigd door ApoclysmX op 16-01-2013 16:28:05 ]
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:29:25 #117
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121640174
Als ik als jungle Eve een goede score haal (zeg maar 15-3-7), ik houd al mijn buffs zelf en bitch op alles en iedereen als er fouten worden gemaakt etc. krijg ik honor voor teamwork.
Als ik als jungle Eve een redelijke score haal (5-3-15), ik geef al mijn buffs weg (blue aan mid, red aan adc), ik leid het team door aanwijzingen te geven, tank baron/dragon (door spellvamp) en doe altijd rustig, krijg ik geen honor...
pi_121640703
Honor is ook vrij nutteloos. Ik ben iig niet gemotiveerd om me er beter door te gedragen :P
Conscience do cost.
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:46:44 #119
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121641094

OEPS
Tadumtiedum.
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:49:31 #120
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121641221
7k takedowns gehaald vandaag :), zit nu op zo'n 66k minions en 268 wins.
En weer een winstreak van 5.
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:54:33 #121
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121641495
Placementmatch atm, ik sta adc bot want dat was de enige role over.
Hopelijk mess ik niet
Tadumtiedum.
pi_121641773
quote:

[..]

Dan moeten ze geen ranked spelen of lekker tegen bots gaan. Als je geen zin hebt om te winnen moet je anderen die dat wel graag doen er niet mee lastig vallen ;)
Conscience do cost.
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:09:21 #123
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121642236
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Dan moeten ze geen ranked spelen of lekker tegen bots gaan. Als je geen zin hebt om te winnen moet je anderen die dat wel graag doen er niet mee lastig vallen ;)
Als iedereen zich zou aanpassen zou het geen probleem zijn.
Ik kan 3 rollen spelen, mid, jungle, top.
Als mensen mij adc/support zetten en ik zeg dat ik het niet kan moeten ze niet zeiken en dat doen ze toch, dan heb ik geen zin om de potjes daarna ook adc/support te zijn.
Ik speel dingen, omdat ik het leuk vind, ADC en Support zijn niet mijn rollen.
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:40:11 #124
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121643681
Ik moest net ook adc. Ik ging 1/7/18 end game, en maar klagen dat ik niet kon carrien en dat Jax dat uiteindelijk moest doen. Gelukkig die placementmatch wel gewonnen,

Ik wilde geen adc, heb het aangegeven, ik ga liever support met nidalee ofzo.
Tadumtiedum.
pi_121644249
Nidalee support is zo kut om te hebben als ADC
pi_121644372
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:09 schreef yamiown het volgende:

[..]

Als iedereen zich zou aanpassen zou het geen probleem zijn.
Ik kan 3 rollen spelen, mid, jungle, top.
Beetje beperkt :P
quote:
Als mensen mij adc/support zetten en ik zeg dat ik het niet kan moeten ze niet zeiken en dat doen ze toch, dan heb ik geen zin om de potjes daarna ook adc/support te zijn.
Of je oefent het gewoon omdat je niet de hele tijd van je team kan verwachten dat ze zich aanpassen aan jou. Wellicht zit je in een team waarvan iedereen precies hetzelfde denkt als jij. Wat dan?
quote:
Ik speel dingen, omdat ik het leuk vind, ADC en Support zijn niet mijn rollen.
Daarom. Dat is prima, maar ga dan gewoon geen ranked. :)
Conscience do cost.
pi_121645513
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:53 schreef Snorrenbaard het volgende:
Je kills stelen en niet voor je peelen in teamfights :D Ik hou er ook totaal niet van. Je "kunt" Nidalee top spelen en de hele game door splitpushen en wegrennen als iemand je komt halen, maar dat is zo antifun dat je het beter helemaal niet kunt spelen. 't Is kut voor je team want het kan uitlopen op 4v5 teamfights en het is kut voor je tegenstanders omdat ze constant maar weer terug moeten naar de lane die jij pusht om vervolgens een uur achter je aan te rennen. Je biedt hoge pressure als bruiser Nid en dat is zo'n beetje wat je de hele game doet. Het is een tactiek maar niemand beleeft er echt veel plezier aan. Ik vind het zo verschrikkelijk dat ik het binnenkort nog ga proberen ook.
pi_121645547
Nidalee mid kan opzich ook wel, gewoon via de andere kant van de river wegvluchten als je geganked wordt
pi_121645575
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:53 schreef Snorrenbaard het volgende:
+1

Neemt niks nuttigs mee als support.
pi_121645883
AP nidalee mid/top vind ik nog steeds prima werken. Dat hele bruiser/AD gedoe vind ik maar niets. Als support vind ik het ook weinig soeps, maar degelijke nidalee's kunnen er nog wel mee wegkomen.
Conscience do cost.
pi_121646124
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Dus als je niet alle rollen leuk vind moet je geen ranked doen? Dat is ook weer wat overdreven. Je moet niet janken als je lastpick bent en iets moet spelen wat je liever niet doet maar om nou maar helemaal geen ranked te mogen doen xD
pi_121646382
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:36 schreef ems. het volgende:
AP nidalee mid/top vind ik nog steeds prima werken. Dat hele bruiser/AD gedoe vind ik maar niets. Als support vind ik het ook weinig soeps, maar degelijke nidalee's kunnen er nog wel mee wegkomen.
Degelijke Nidalee's in lage level games waar niet goed geward wordt*

Als ADC zijnde heb ik liever een echte support ipv een Nidalee, en als een Nidalee 'support' tegenover me staat, betekend het al gauw dat ik vrij spel heb. De spears doen mediocre damage, als ze al hitten. Als je goed achter minions blijft, is dat geen probleem. Tenzij Nidalee AP gaat bouwen (wat Djurres volgens mij ook doet), en dan heb ik zoiets van, ga dan mid, want je hebt de farm niet om Nidalee fatsoenlijk AP te bouwen. Je blijft dan een, eigenlijk in dit geval, underpowered champion spelen, en je benadeelt je team ermee.

Nidalee support is dan ook nogal een 1-trick pony. Een goede bait van jouw support voor de spear, een initiate op de ADC die Nidalee support, en ze heeft niks in zich om daar goed op te reageren. Een tijdje terug een game gesupport als Leona tegenover een MF + Nidalee. Haar speren waren relatief makkelijk te baiten en te ontwijken (goed warden), en zodra we voor een kill gingen, Nidalee is dan nutteloos. Ze kan een heal doen, yay, en dan? Je damage is klote op dat punt, je hebt geen stuns, niks.

Het klinkt misschien lullig en kortzichtig, maar als je support speelt, Nidalee is gewoon een van de minste keuzes die je kan maken, en zeker als je richting AP build dan benadeel je je team er wel mee.
pi_121646841
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:49 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Als ADC zijnde heb ik liever een echte support ipv een Nidalee, en als een Nidalee 'support' tegenover me staat, betekend het al gauw dat ik vrij spel heb. De spears doen mediocre damage, als ze al hitten. Als je goed achter minions blijft, is dat geen probleem. Tenzij Nidalee AP gaat bouwen (wat Djurres volgens mij ook doet), en dan heb ik zoiets van, ga dan mid, want je hebt de farm niet om Nidalee fatsoenlijk AP te bouwen. Je blijft dan een, eigenlijk in dit geval, underpowered champion spelen, en je benadeelt je team ermee.
Dat sowieso. Het is allesbehalve ideaal.

quote:
Het klinkt misschien lullig en kortzichtig, maar als je support speelt, Nidalee is gewoon een van de minste keuzes die je kan maken, en zeker als je richting AP build dan benadeel je je team er wel mee.
Dat weet ik. :P Ik wilde support nidalee ook helemaal niet als sterk beschrijven.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:43 schreef znarch het volgende:

[..]

Dus als je niet alle rollen leuk vind moet je geen ranked doen? Dat is ook weer wat overdreven. Je moet niet janken als je lastpick bent en iets moet spelen wat je liever niet doet maar om nou maar helemaal geen ranked te mogen doen xD
Nuh. Ik vind dat als je niet alle roles -kan- spelen dat je geen ranked moet doen. Ik vind het niet chique om vantevoren aan te kondigen dat je absoluut geen support gaat spelen, want dan scheep je andere mensen op met je eigen onkunnen.

Als je ranked gaat pak je gewoon wat het team nodig heeft. Als je dan last pick bent en je hebt een support nodig moet je je bek houden en gewoon support gaan. De meeste mensen willen liever geen support spelen, wat maakt jou dan speciaal?

Het doet me een beetje denken aan de etterbakkies vroeger op het schoolplein die wel mee wilde voetballen maar nooit op doel wilde gaan.
Conscience do cost.
pi_121647033
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Nuh. Ik vind dat als je niet alle roles -kan- spelen dat je geen ranked moet doen. Ik vind het niet chique om vantevoren aan te kondigen dat je absoluut geen support gaat spelen, want dan scheep je andere mensen op met je eigen onkunnen.

Als je ranked gaat pak je gewoon wat het team nodig heeft. Als je dan last pick bent en je hebt een support nodig moet je je bek houden en gewoon support gaan. De meeste mensen willen liever geen support spelen, wat maakt jou dan speciaal?

Het doet me een beetje denken aan de etterbakkies vroeger op het schoolplein die wel mee wilde voetballen maar nooit op doel wilde gaan.
Je doet nu alsof ik ooit heb beweert dat het ok is om te weigeren support te spelen. Enige wat ik zei tegen (weet ff niet meer wie) was dat er mensen waren die het simpelweg niet leuk vonden.

Heb nooit beweert dat het oke is om het niet te doen indien je team het nodig heeft.
pi_121647135
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:04 schreef znarch het volgende:

[..]

Je doet nu alsof ik ooit heb beweert dat het ok is om te weigeren support te spelen. Enige wat ik zei tegen (weet ff niet meer wie) was dat er mensen waren die het simpelweg niet leuk vonden.

Heb nooit beweert dat het oke is om het niet te doen indien je team het nodig heeft.
Het was een algemene rant die totaal niet voor jou persoonlijk bedoeld was. De mensen waar ik het over heb weten het van zichzelf :P
Conscience do cost.
pi_121648967
Support or feed.
pi_121649118
3 matches achter elkaar keihard gewonnen met ryze. Niemand focust je omdat je te tanky bent. De mensen die je focussen, focus je gewoon (op range) terug terwijl ze door de ad-carry te grazen worden genomen. Die auto-attacked gewoon alles wat er in de buurt komt.
pi_121649439
quote:

[..]

[..]

Dat weet ik. :P Ik wilde support nidalee ook helemaal niet als sterk beschrijven.

[..]

Bah wat een hoop gezeik zeg. Als ik in een room kom zag ik altijd "Please no support" zodat iemand die wel goed is met support, of liever support speelt dan ik, voor die rol kan gaan. Als ik hoe dan ook support moet dodge ik gewoon. Het is echt niet aan LoL, of jou of de spelers om te beslissen dat ik support moet kunnen spelen. Flikker toch op, ik speel voor mijn plezier.

Anderzijds als iemand echt niet wil junglen wissel ik graag met hem voor mid terwijl mid mijn lievelings rol is.
pi_121649927
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:52 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Bah wat een hoop gezeik zeg. Als ik in een room kom zag ik altijd "Please no support" zodat iemand die wel goed is met support, of liever support speelt dan ik, voor die rol kan gaan. Als ik hoe dan ook support moet dodge ik gewoon. Het is echt niet aan LoL, of jou of de spelers om te beslissen dat ik support moet kunnen spelen. Flikker toch op, ik speel voor mijn plezier.
Ik reageer hier voor mijn plezier en mag dan ook vrij zeggen dat jij een van de problemen van de community bent. Verder staat het je natuurlijk vrij om te doen wat je wilt. Ik zeg niet wat mensen wel of niet mogen doen, ik zeg wat ik van de kakkerlakken denk die zich zoals beschreven gedragen.
quote:
Anderzijds als iemand echt niet wil junglen wissel ik graag met hem voor mid terwijl mid mijn lievelings rol is.
Erg nobel. :)
Conscience do cost.
pi_121650413
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik reageer hier voor mijn plezier en mag dan ook vrij zeggen dat jij een van de problemen van de community bent. Verder staat het je natuurlijk vrij om te doen wat je wilt. Ik zeg niet wat mensen wel of niet mogen doen, ik zeg wat ik van de kakkerlakken denk die zich zoals beschreven gedragen.

[..]

Erg nobel. :)
Je standpunten slaan niet echt aan. "Ik reageer voor mijn plezier" Je doet dus alsof mijn post impliceert dat iemand anders in een andere conext geen plezier mag hebben. Waarom doe je dat? Verder staat nergens dat iemand geen mening mag hebben, wat is deze? :')

Er komt redelijk vaak dit soort gebrabbel uit je bek alsof alles wat je zegt een onweerlegbaar feit is. Best grappig. :P
pi_121650751
Wat zijn we weer lekker alpha op deze woensdag avond.
pi_121650910
Ik weet niet zo goed waar je het allemaal over hebt (wat vaker een probleem is bij jouw teksten). Ik geef uitsluitend mijn mening over spelers zoals jij. Doe er iets mee of negeer het. We zullen gelukkig toch nooit samen hoeven te spelen :)

Talon die nerfs krijgt tegen z'n burst. Muh. Ik ben een beetje bang dat hij weer in precies dezelfde staat terecht komt als voor de patch. Machtige midgame, maar endgame een one-trick-pony die smelt in aoe's op het moment dat z'n ult weg is.

Kha'zix nerfs klinken wel goed. Niet te hard niet te zacht.
Conscience do cost.
pi_121650983
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Het was een algemene rant die totaal niet voor jou persoonlijk bedoeld was. De mensen waar ik het over heb weten het van zichzelf :P
Oh, op die fiets :P Quote me dan niet steeds :P Dan is het duidenlijker dat je iets niet persoonlijk bedoelt. :)
pi_121656007
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:52 schreef kensei het volgende:

[..]

Dat is voor de minder ervaren spelers niet zo gunstig. De hidden elo's lopen dan snel op en dan worden ze gestomped omdat de tegenstanders veel beter zijn dan normaal gewend zijn.
Is dit effect ook zo erg bij maar een paar potjes (zeg 3-5)?

Ik weet het namelijk niet wat dat betreft
  woensdag 16 januari 2013 @ 21:59:48 #146
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121657191
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:49 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Nidalee support is dan ook nogal een 1-trick pony. Een goede bait van jouw support voor de spear, een initiate op de ADC die Nidalee support, en ze heeft niks in zich om daar goed op te reageren. Een tijdje terug een game gesupport als Leona tegenover een MF + Nidalee. Haar speren waren relatief makkelijk te baiten en te ontwijken (goed warden), en zodra we voor een kill gingen, Nidalee is dan nutteloos. Ze kan een heal doen, yay, en dan? Je damage is klote op dat punt, je hebt geen stuns, niks.

Dat ligt natuurlijk geheel aan het punt hoe ons team in elkaar steekt, en hoe de rollen aan de overkant staan.

Als wij alleen maar AD's hebben ga ik natuurlijk AP, of andersom. AD Bruiser is ook wel leuk met nida, en een echte support, nee. Een ezreal icm soraka of taric is natuurlijk beter. Maar je kan wel agressive je lane pushen, en ALS je een beetje goed kan richten, (wat natuurlijk oefening vergt) kan je de ADC van de opponent behoorlijk loweren, waardoor het weer makkelijker is om de enemy adc te killen.

Verder, Nida support is gewoon goed AP gaan (Want anders doet de heal niets) en goed warden. De keren dat ik Nida support ga, kan ik vaak goed mensen loweren doordat er bij de enemy niet goed geward word.

Ook heb ik soraka en sona als support aangekocht, maar persoonlijk prefereer ik nida boven een taric bijvoorbeeld.

Als er aan mij gevraagt word om sona/soraka/taric te gaan, dan doe ik dat heus wel, maarja, persoonlijke voorkeuren :)
Tadumtiedum.
pi_121657844
Ooit gemerkt dat toen LoL niet zo populair was ze gewoon silly champs hadden, zoals Amumu en Annie.

Tegenwoordig alleen maar serieuze themed champions, Darius, Syndra etc.

Laatste silly/kinderlijke champ was Lulu. :P
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:12:03 #148
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121657932
Leage of legends is moeilijk aan t doen?

Slecht inloggen en shit?
Tadumtiedum.
pi_121658510
En wanneer komt er eigenlijk weer zo'n pulsefire ezreal soort skin uit.

Je weet wel, eentje waar enorm veel werk in is gestoken en nog meer epische dingen heeft.

Welke champ zou jij willen dat het op kwam?

Ik Xerath. :P
pi_121659526
Die vrienden van mij die wijs willen doen. :')

Ik zeg: Ezreal werd zeker meer gespeeld toen hij in tournaments gespeeld werd en PFE uitkwam.

JA WIJ HEBBEN LANGER GESPEELD EN WIJ WETEN HET BETER EN DAT IS HELEMAAL NIET ZO.

:') :') :') :')

Iemand die stats heeft van de increase van Ezreal plays in die periodes?
pi_121660206
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:37 schreef Skillstorm het volgende:
Die vrienden van mij die wijs willen doen. :')

Ik zeg: Ezreal werd zeker meer gespeeld toen hij in tournaments gespeeld werd en PFE uitkwam.

JA WIJ HEBBEN LANGER GESPEELD EN WIJ WETEN HET BETER EN DAT IS HELEMAAL NIET ZO.

:') :') :') :')

Iemand die stats heeft van de increase van Ezreal plays in die periodes?
ezreal werd vroeger meer gespeeld gr
pi_121660569
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:47 schreef Keselo het volgende:

[..]

ezreal werd vroeger meer gespeeld gr
pi_121661813
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:10 schreef TwyLight het volgende:

[..]

baas, jij speelt ook? :D
Ja man, sinds ik met wow ben gestopt 6/7 maanden geleden ofzo :D

Hoe heet je dan, ik ben EPICOSAURUS ofc
pi_121662401
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:14 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

Ja man, sinds ik met wow ben gestopt 6/7 maanden geleden ofzo :D

Hoe heet je dan, ik ben EPICOSAURUS ofc
Ik had je al toegevoegd maar je had mij geweigerd ;( jmxdlol ben ik :P
pi_121663337
quote:
11s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:24 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik had je al toegevoegd maar je had mij geweigerd ;( jmxdlol ben ik :P
Oh rofl SRS, ik had je serieus nog uitgelachen met een paar vrienden omdat je revive heal ashe speelde :"D. Je had wel lekkere scores :)
pi_121663393
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:42 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

Oh rofl SRS, ik had je serieus nog uitgelachen met een paar vrienden omdat je revive heal ashe speelde :"D. Je had wel lekkere scores :)
Ik ben pas level 5 ik heb alle goede skills nog niet :') ik heb nu een dikke lose streak omdat er telkens mensen afk gaan etc.

Mijn laatste potje ging iemand 3 keer naar enemy turrets om te feeden voordat minions er waren en toen leaven :')fml
pi_121663470
Waar zie jij dat trouwens dat ik revive en heal had?
pi_121663522
Tik op je billen trouwens voor mij uitlachen :(
pi_121663559
Niet normaal hoe hard ryze onschat wordt met full tank talents.
pi_121664098
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:45 schreef TwyLight het volgende:
Waar zie jij dat trouwens dat ik revive en heal had?
http://www.lolking.net/summoner/euw/38321207

Chille site.
pi_121664181
quote:
Stalker site. ;(
pi_121666148
nacho net zwaar lopen boosten :S
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:14:20 #163
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121672615
Waarom zijn mensen die er niks van kunnen altijd de eerste die gaan trashtalken? :D
pi_121675796
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:14 schreef Salamando het volgende:
Waarom zijn mensen die er niks van kunnen altijd de eerste die gaan trashtalken? :D
dat kunnen ze wel
pi_121677820
Ik zwijg meestal gewoon. Stom gelul tijdens zo'n spelletje. Doe gewoon je ding en of je het nu wel of niet kunt, door de helft van de tijd te gaan typen zal het in ieder geval niet beter gaan.

Laatst begonnen ze over mijn items te zeiken, gewoon gezegd dat ik alles zou verkopen en vervangen door health-items. (Als Teemo) Heerlijke rust.
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:49:47 #166
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121677840
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:57 schreef ems. het volgende:

Beetje beperkt :P
Tsja, sommige dingen kan ik, sommige niet.

quote:
Of je oefent het gewoon omdat je niet de hele tijd van je team kan verwachten dat ze zich aanpassen aan jou. Wellicht zit je in een team waarvan iedereen precies hetzelfde denkt als jij. Wat dan?
Meestal zit ik vaak bij een team zonder support, en dan nog spelen we met 2 bot laners, als het team echt te slecht is dan ga ik eruit en wacht ik vijf minuten.

quote:
Daarom. Dat is prima, maar ga dan gewoon geen ranked. :)
Doe ik ook pas als ik elke rol kan spelen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:56:09 #167
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121678070
Hoezo is de matchmaking tijd zo lang, normaal 12 seconden, nu meer dan een minuut.
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:36:48 #168
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_121679384
waar is Wajong?
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:48:27 #169
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121679821
Net een potje heletijd 2v1 (2 van bot gingen mid en 1 van mid ging bot), krijg 0 ganks van mijn jungler en wordt binnen 12 minuten 7x geganked en telkens towerdive dus sta ik 1-7-0 na 13 minuten, vervolgens gewoon gaan roamen en mid gelaten voor het was en uiteindelijk op 7-8-12 uitgekomen.
Vervolgens gaat de jungler op mij zeuren dat ik niets kan.
Zo godsirritant, rest van me team was het overigens met mij eens, dat jungler maar eens moet ganken.
Uiteindelijk gewonnen.
pi_121685616
quote:

[..]

[..]

[..]

Tja, ik KAN elke rol spelen, maar niet allemaal op hetzelfde niveau. Ik schat mijn jungle in op 1300 elo maar mijn AD carry nauwelijks 1000. Als mijn team het verlangt wil ik best AD carry spelen en dan doe ik mn uiterste best om te winnen, maar we hebben toch echt meer kans om te winnen als ik jungle of top speel omdat die rollen me simpelweg een stuk beter liggen. Maar om daarom ranked nou helemaal links te laten liggen? Dat lijkt me ook weer niet terecht.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:35:37 #171
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_121686472
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:14 schreef Salamando het volgende:
Wat nog vervelender is is wanneer jij je team moet carryen er altijd een aap tussenzit die niet luistert / meedoet.. dwars zijn vind ik nog erger dan gewoon afk gaan imo.
pi_121686582
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:49 schreef Myraela het volgende:
Ik zwijg meestal gewoon. Stom gelul tijdens zo'n spelletje. Doe gewoon je ding en of je het nu wel of niet kunt, door de helft van de tijd te gaan typen zal het in ieder geval niet beter gaan.

Laatst begonnen ze over mijn items te zeiken, gewoon gezegd dat ik alles zou verkopen en vervangen door health-items. (Als Teemo) Heerlijke rust.
Als je op tab drukt krijg je een overzicht te zien van alle spelers incl. k/d/a, items, minion kills etc. etc. en helemaal rechts van het overzicht heb je tekstballonnetjes waarop je kunt klikken voor elke individuele speler. Als je de wens hebt om iemand te muten kun je gerust op het tekstballonnetje van de corresponderende speler klikken en je krijgt niets meer van diegene te zien in de chat.
pi_121686612
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:56 schreef yamiown het volgende:
Hoezo is de matchmaking tijd zo lang, normaal 12 seconden, nu meer dan een minuut.
Veel mensen zijn de laatste patch nog aan het installeren en daardoor zijn er minder spelers beschikbaar die met jou gematcht kunnen worden voor een game.
pi_121686876
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:07 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Tja, ik KAN elke rol spelen, maar niet allemaal op hetzelfde niveau. Ik schat mijn jungle in op 1300 elo maar mijn AD carry nauwelijks 1000. Als mijn team het verlangt wil ik best AD carry spelen en dan doe ik mn uiterste best om te winnen, maar we hebben toch echt meer kans om te winnen als ik jungle of top speel omdat die rollen me simpelweg een stuk beter liggen. Maar om daarom ranked nou helemaal links te laten liggen? Dat lijkt me ook weer niet terecht.
Dat is ook een prima aanpak. Ikzelf prefereer ook bepaalde roles. Alleen mensen die "geen zin" hebben om een bepaalde role te spelen en dus maar gaan dodgen zie ik liever niet in ranked. Die kunnen beter eerst nog even oefenen tegen bots :P
Conscience do cost.
pi_121693455
Nou, prima die flask nerf. Heeft tot gevolg dat de top meta van potions en wards stacken nu over gaat waaien op de supports. Je kunt gewoon niets meer in lane zonder minstens 4 pots te kopen op level 1. :') Dat of Soraka spelen.
pi_121699549
Net een heerlijk moment gehad en een game vrijwel beslist; Game was ong. 55 minuten al bezig, een ace zou een winst of verlies betekenen. Allebei de teams wilde baron om de game te beslissen, en terwijl we rond die bosjes aan het lopen waren, ging de Zed van de tegenstander proberen te splitpushen. Na een rush terug naar onze basis hadden we Zed vermoord en het andere team van baron weggejaagd, maar we wilde nu dus pushen om te winnen (Zed was degene die fed was). Na wat gepoke over en weer, wat dus veel te lang duurde door het gebrek van een initiate, moesten sommige van ons even terug naar de base. In die tijd was Zed weer in leven, en rushde ze naar Baron.

Gelukkig hadden we een ward staan, ik had al wel een locatie geselecteerd om naar toe te lopen, maar probeerde een beetje de snelheid van hun damage in te schatten op Baron. Als Draven m'n ult richting Baron gegooid toen ik dacht dat het een mooi moment was, en het kon haast niet beter, met de ult een baron steal gedaan. Vanaf dat moment hadden we flink gepushed, de game naar onze hand gezet en gewonnen.

Echt heerlijk, de tegenstander had een Cho'gath jungle, dus het had nooit mogen gebeuren. Iedereen in mijn team kon het ook niet geloven, ik zelf ook niet :'). Al met al, een leuke, spannende, win of the day :D
pi_121701236

WHATS UP HOMIES!

kut zed :')
pi_121707333
Wanneer komt er een remake for sion? Ik haat het om in 1 sec genuked te worden door een gefeede champion die er zo bol en lelijk uitziet.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 02:39:18 #179
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_121708800
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is ook een prima aanpak. Ikzelf prefereer ook bepaalde roles. Alleen mensen die "geen zin" hebben om een bepaalde role te spelen en dus maar gaan dodgen zie ik liever niet in ranked. Die kunnen beter eerst nog even oefenen tegen bots :P
Ik kan ook alleen maar ad carry spelen :') ik ben nu wel toplane aan het oefenen ik oefen trouwens nooit tegen bots die hebben zo'n slechte AI als je eenmaal doorhebt hoe de AI van de specifieke champion werkt dan kan je er niet serieus meer tegen spelen.

Ik heb gewoon in de loop van de tijd dat ik speel veel vrienden gemaakt toegevoegd op basis van welke elo ik ze inschat (of welke ze werkelijk zijn) zo nu en dan doe ik een custom match wil een een nieuwe champ proberen dan begin ik gewoon een custom match met wat low elo vrienden.

Ben nu top aan het oefenen maar begin wel veilig met Jayce en nidalee die zijn ranged net als elke andere champion die ik wel kan spelen.
pi_121708842
Ryze met muramana en iceborn gauntless is endgame beter dan een ryze met archangel, maar archangel geeft sneller mana en ook wat ap wat dus voor meer midgame dmg zorgt. Bovendien is de build met archangel tankier met iets meer cdr.

Dit dillema in sommige matches. :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door dustbrain op 18-01-2013 03:15:40 ]
pi_121710634
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef EpicKnife het volgende:
[ afbeelding ]
WHATS UP HOMIES!

kut zed :')
Dat komt omdat Zed wel veel damage heeft en makkelijk kills kan halen, maar weinig utility heeft in teamfights. Daardoor is een goede score lang geen garantie voor een overwinning op een character als Zed. Wat dat betreft een beetje vergelijkbaar met bijv. Shaco, Akali, Talon of een andere typische assassin. Je team moet er gewoon een beetje op afgestemd zijn....
pi_121710760
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 02:39 schreef Drakire het volgende:

[..]

Ik kan ook alleen maar ad carry spelen :') ik ben nu wel toplane aan het oefenen ik oefen trouwens nooit tegen bots die hebben zo'n slechte AI als je eenmaal doorhebt hoe de AI van de specifieke champion werkt dan kan je er niet serieus meer tegen spelen.

Ik heb gewoon in de loop van de tijd dat ik speel veel vrienden gemaakt toegevoegd op basis van welke elo ik ze inschat (of welke ze werkelijk zijn) zo nu en dan doe ik een custom match wil een een nieuwe champ proberen dan begin ik gewoon een custom match met wat low elo vrienden.

Ben nu top aan het oefenen maar begin wel veilig met Jayce en nidalee die zijn ranged net als elke andere champion die ik wel kan spelen.
Gewoon normal games zijn ook prima om te oefenen. Blind pick geeft je de hoogste kans dat je je champion ook kan spelen.
pi_121717032
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:42 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dat komt omdat Zed wel veel damage heeft en makkelijk kills kan halen, maar weinig utility heeft in teamfights. Daardoor is een goede score lang geen garantie voor een overwinning op een character als Zed. Wat dat betreft een beetje vergelijkbaar met bijv. Shaco, Akali, Talon of een andere typische assassin. Je team moet er gewoon een beetje op afgestemd zijn....
Klopt, assassins hebben communicatie nodig. Zed is een van de betere assassins vanwege zijn shadows, skillshots etc, en lichtelijk iets harder to play dan andere assassins, maar er zit wel meer potentie in hem. Zelfs met warmogs oid is ie nog zo dood. Met "exact" dezelfde stats als een tanky olaf, zou olaf gewoon meer dps doen en toch harder tanken omdat het zijn doel is.
Wat denk je van randuins omen ofzo op Zed misschien? Goede item, en een van de betere tanky items. Misschien tanky dps zed eens proberen, of in elk geval een "though zed"
pi_121717870
Vanavond maar even wat potjes met Cassiopeia oefenen. ^^
pi_121718650
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:25 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Klopt, assassins hebben communicatie nodig. Zed is een van de betere assassins vanwege zijn shadows, skillshots etc, en lichtelijk iets harder to play dan andere assassins, maar er zit wel meer potentie in hem. Zelfs met warmogs oid is ie nog zo dood. Met "exact" dezelfde stats als een tanky olaf, zou olaf gewoon meer dps doen en toch harder tanken omdat het zijn doel is.
Wat denk je van randuins omen ofzo op Zed misschien? Goede item, en een van de betere tanky items. Misschien tanky dps zed eens proberen, of in elk geval een "though zed"
Olaf doet niet meer damage. Met Zed kun je in 1 combo een AD of AP carry neerbursten, met Olaf heb je een stuk langer nodig. De sustained damage van Olaf is wel iets beter. Dat is toch juist zoals het bedoeld is?
pi_121721414
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Olaf doet niet meer damage. Met Zed kun je in 1 combo een AD of AP carry neerbursten, met Olaf heb je een stuk langer nodig. De sustained damage van Olaf is wel iets beter. Dat is toch juist zoals het bedoeld is?
ja de sustained dps. :P

Algemeen vraagje, wat is er nu gebeurt met diana? Is ze weer borderline op als dat ze eerst was? Of heeft ze toch nog een ninja nerf gekregen waardoor ze nu balanced is? :)
pi_121722534
ik had blijkbaar dit topic unfollowed, maar waar is bg heen? ;(
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:53:18 #188
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121722651
http://www.twitch.tv/esltv_lol

IEM Katowice dag 1.

M5 tegen Azubu.
pi_121725568
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:53 schreef Zeroku het volgende:
http://www.twitch.tv/esltv_lol

IEM Katowice dag 1.

M5 tegen Azubu.
Beetje one-sided maar Azubu liet wel mooie dingen zien :Y
pi_121726395
Curse werd daar even goed in hun kontje gepakt door MYM _O-
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:22:50 #191
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121726678
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:16 schreef Keselo het volgende:
Curse werd daar even goed in hun kontje gepakt door MYM _O-
Curse speelt zonder Jacky en ze hadden vooraf al weinig zin om te gaan.
pi_121726781
Als Curse niet kwalificeert worden ze toch opgeheven?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:30:42 #193
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121727039
Curse is al gekwalificeerd voor S3, die qualifiers waren afgelopen week.
pi_121728308
Weer verloren met Zed, ik stop accuut met die onnozele champion te spelen. Geen utility = nogo voor ranked. Ik wou ff wicked niveau halen, maar dan rond mijn elo. Ik heb wickd gevolgd, waarom wint hij wel en ik niet? Assassins zijn gewoon voor high elo play ofzo :P
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:01:07 #195
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121728428
Wat is dees.

Ik ga connecten met leage of legends, start een game met Blema, word eruit getieft en mag nu niet meer inloggen door een unknown reason?
Tadumtiedum.
pi_121728668
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:01 schreef Djurres het volgende:
Wat is dees.

Ik ga connecten met leage of legends, start een game met Blema, word eruit getieft en mag nu niet meer inloggen door een unknown reason?
server bug? ban?
pi_121728840
Hoe is diana jungle, of hoe is diana in het algemeen nu? weer op of nog steeds up
pi_121729290
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef EpicKnife het volgende:
Hoe is diana jungle, of hoe is diana in het algemeen nu? weer op of nog steeds up
Gewoon.
pi_121729354
Djurres, weet niet wat er gebeurde waarom je weg moest/ging, maar heb bot alleen afgehandeld!

vrijdag 18 januari 2013 @ 17:35:26 #200
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121729785
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:01 schreef Djurres het volgende:
Wat is dees.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:24 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Djurres, weet niet wat er gebeurde waarom je weg moest/ging, maar heb bot alleen afgehandeld!

[ afbeelding ]
Above. Kan nog steeds niet connecten, om een of andere weird reason.
Wel netjes gedaan op bot btw!
Tadumtiedum.
pi_121737513
http://www.twitch.tv/benelolnl

Athene die net doet alsof alles tegen hem is, en dat als hij diamond elo had dat hij 20k viewers zou hebben. Echt jongen die kerel is echt niet te geloven
pi_121737675
Was hij nou wel of niet die matige paladin van WoW?
Conscience do cost.
pi_121738136
Was hij idd
pi_121739171
Athene is echt een kneus :')
pi_121739239
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:39 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://www.twitch.tv/benelolnl

Athene die net doet alsof alles tegen hem is, en dat als hij diamond elo had dat hij 20k viewers zou hebben. Echt jongen die kerel is echt niet te geloven
Ze gaan nu met 2 platinum en 2 gold spelers tegen 5 unrateds spelen :')
pi_121747361
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 21:12 schreef kensei het volgende:

[..]

Ze gaan nu met 2 platinum en 2 gold spelers tegen 5 unrateds spelen :')
Je kunt de borders van je tegenstander niet zien
pi_121749277
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 23:32 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Je kunt de borders van je tegenstander niet zien
No shit sherlock, je kon toch in de lobby zien dat ze geen ranked stats hadden
pi_121749567
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 00:17 schreef kensei het volgende:

[..]

No shit sherlock, je kon toch in de lobby zien dat ze geen ranked stats hadden
Sinds wanneer speelt hij custom games, wilde hij geen diamond halen met z'n homeguard ryze?
pi_121749709
Ik weet niks van Athene keek gewoon toevallig die stream toen ze die custom game deden :P
pi_121758764
Athene is echt de grootste mongool die ik ooit ben tegen gekomen in de LoL community
pi_121758818
Is Syndra echt viable?

Ik heb haar gekocht, die spheres kunnen soms niet meewerken maar ze is wel leuk om te spelen.

De damage is ook niet verkeerd. :Y)
pi_121759733
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:50 schreef Skillstorm het volgende:
Is Syndra echt viable?

Ik heb haar gekocht, die spheres kunnen soms niet meewerken maar ze is wel leuk om te spelen.

Ja
pi_121759961
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:50 schreef Skillstorm het volgende:
Is Syndra echt viable?

Bursty mages zijn soms ietwat outpicked/outmeta'ed. Maar het werkt ! ;)
pi_121763177
garen is echt fucking op man, unkillable en doet zieke damaga
pi_121764643
Valt wel mee. Hij is wel sinds de black cleaver een stuk vooruit gegaan.
Conscience do cost.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 16:28:58 #216
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121765928
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 15:48 schreef ems. het volgende:
Sowieso bruisers sinds black cleaver :') :D.
pi_121766219
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 15:48 schreef ems. het volgende:
Zoveel beter is de blackcleaver toch ook weer niet? Miniscule hp/AD. De penetration is goed, maar dan moet je wel op dezelfde target blijven.
pi_121766844
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:28 schreef Salamando het volgende:

[..]

Sowieso bruisers sinds black cleaver :') :D.
Ja sowieso tuurlijk, maar de spin van garen applied de debuff heul snel, en eventueel aan een heel team in een teamfight. Garen is wel een van de bruisers die er echt optimaal gebruik van maakt.

quote:
14s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:38 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Zoveel beter is de blackcleaver toch ook weer niet? Miniscule hp/AD. De penetration is goed, maar dan moet je wel op dezelfde target blijven.
Zoveel beter is hij wel :) In ieder geval voor Garen is er geen goede reden om het niet te halen.

[ Bericht 1% gewijzigd door ems. op 19-01-2013 17:09:32 ]
Conscience do cost.
pi_121767778
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:57 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja sowieso tuurlijk, maar de spin van garen applied de debuff heul snel, en eventueel aan een heel team in een teamfight. Garen is wel een van de bruisers die er echt optimaal gebruik van maakt.

[..]

Zoveel beter is hij wel :) In ieder geval voor Garen is er geen goede reden om het niet te halen.
Nee nee, dat zeker niet. Het is een goede item, maar echt gamechanging weet ik niet :p
pi_121767896
Of het gamechanging is of niet lijkt me weinig relevant. Wel weet ik dat het veruit de beste damage item voor Garen is. Sowieso was brutalizer al de go-to voor de patch, nu kan je het uitbouwen in iets waar garen profijt heeft van elke stat.
Conscience do cost.
pi_121767933
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:25 schreef ems. het volgende:
Dat weet ik ook niet. Wel weet ik dat het veruit de beste damage item voor Garen is. Sowieso was brutalizer al de go-to voor de patch.
Ik rush altijd een brutaliser en last whipser op zed, maar ik twijfel of ik hem moet uitbreiden naar een black cleaver. Zed doet al zo weinig auto attacks.
pi_121768171
Je zou wellicht kunnen overwegen om nog eens de tooltip van black cleaver te lezen, dan wordt ook meteen duidelijk waarom hij zo sterk is op garen.
Conscience do cost.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 17:34:15 #223
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121768197
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:33 schreef ems. het volgende:
Je zou wellicht kunnen overwegen om nog eens de tooltip van black cleaver te lezen, dan wordt ook meteen duidelijk waarom hij 'verplicht' is op garen.
Je halve team dat met -25% armor loopt door die spin ;(.
pi_121768459
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:33 schreef ems. het volgende:
Je zou wellicht kunnen overwegen om nog eens de tooltip van black cleaver te lezen, dan wordt ook meteen duidelijk waarom hij zo sterk is op garen.
Watdan, triggert die spin de de ArP? anyways, mensen zeuren dat garen slecht is lategame. maar garen is nog steedss ziek goed lategame. Het is geen Renekton zeg maar.
pi_121768680
Elke physical damage triggert de ARP. Dus als je op iemand spint heb je binnen no time volle ARP stacks op één of meer targets.

Garen is ook niet zo bijzonder lategame. Zijn damage kakt (net als bij renekton) heel erg in na de midgame. Neemt niet weg dat hij alsnog vervelend kan zijn, zeker aangezien je rond die tijd redelijk tanky bent. Nutteloos is hij sowieso niet.
Conscience do cost.
pi_121772088
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:48 schreef ems. het volgende:
Elke physical damage triggert de ARP. Dus als je op iemand spint heb je binnen no time volle ARP stacks op één of meer targets.

Garen is ook niet zo bijzonder lategame. Zijn damage kakt (net als bij renekton) heel erg in na de midgame. Neemt niet weg dat hij alsnog vervelend kan zijn, zeker aangezien je rond die tijd redelijk tanky bent. Nutteloos is hij sowieso niet.
En dat is renekton dus wel.
pi_121772301
De neukende fuck :o Fnatic vs SK _O_ _O_ _O_ _O_
pi_121772864
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 19:31 schreef znarch het volgende:
Dit, wat een einde, ik zat serieus op het puntje van m'n stoel. Die jukes, geweldig :D
pi_121772973
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 19:47 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Dit, wat een einde, ik zat serieus op het puntje van m'n stoel. Die jukes, geweldig :D
Vetste eind ooit :D
pi_121773156
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 19:50 schreef znarch het volgende:

[..]

Vetste eind ooit :D
Die shot van Ocelote vond ik nog wel een van de beste, na afloop :'). Ook zo humble in z'n interview (tenzij ik het verkeerd gehoord heeft), "we're one of the best teams in the world, I'm one of the best AP mids, I just don't know"
pi_121774107
Waarom lagt dat twitch altijd zo ziek hard bij mij in 720p, op YT is 1080 geen probleem
  zaterdag 19 januari 2013 @ 20:48:37 #232
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_121775567
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 19:31 schreef znarch het volgende:
Is er al ergens een replay?
  zaterdag 19 januari 2013 @ 20:50:26 #234
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
  zaterdag 19 januari 2013 @ 20:51:48 #235
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_121775741
Wat is er met die 3 minuten draft queue times zeg :')
pi_121776503
Btw, nadat ze uit was zag je overal Nami's (zoals gewoonlijk)

Maar nu zie ik echt nul Nami's. :P
pi_121777150
darnnn het ging zo lekker ( winning streak van 5 rankeds ) toen een te grote adc noob die farmen belangrijker vond dan Teamfights :(
pi_121777349
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:24 schreef Ziran het volgende:
darnnn het ging zo lekker ( winning streak van 5 rankeds ) toen een te grote adc noob die farmen belangrijker vond dan Teamfights :(
Hij wilde vast CLG.eu nadoen
pi_121790313
Iemand zin in een potje?
pi_121790676
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 19:55 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Die shot van Ocelote vond ik nog wel een van de beste, na afloop :'). Ook zo humble in z'n interview (tenzij ik het verkeerd gehoord heeft), "we're one of the best teams in the world, I'm one of the best AP mids, I just don't know"
Die Oce is de grootste ragekiddie die de hele LoL scene rijk is. ALS hij al een keer iets normaals zegt is dat meestal omdat hij een toneelstukje opvoert. Als het even niet loopt komt direct de ware aard van Oce naar boven.
pi_121791027
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:06 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Die Oce is de grootste ragekiddie die de hele LoL scene rijk is. ALS hij al een keer iets normaals zegt is dat meestal omdat hij een toneelstukje opvoert. Als het even niet loopt komt direct de ware aard van Oce naar boven.
Daarom vond ik dat ongeloof en gejank in z'n sjaal ook zo mooi. Hij is echt de enige speler die ik het gewoon niet gun om te winnen. De meeste andere spelers zijn op bepaalde manier nog wel sympathiek (al is Diamond Proxy van Gambit ook een enorme klootzak), of in ieder geval niet zo enorm vol van zichzelf.
pi_121791460
vandaag maar ff niet uitloggen als je ingelogged bent, 20 minuten queue :')
pi_121791781
idd ben ook aan het inloggen nog 13 min te gaan.....
pi_121792573
Voor ranked 5v5's zijn we nog op zoek naar een vaste jungler of support, rond de 1600 - 1700 elo. Bij interesse even DM'en.
pi_121793131
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:15 schreef Xa1pt het volgende:
Voor ranked 5v5's zijn we nog op zoek naar een vaste jungler of support, rond de 1600 - 1700 elo. Bij interesse even DM'en.
Wat is je eigen elo?
pi_121793184
Kut Twitch met je kut streams, echt
pi_121793207
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:33 schreef kensei het volgende:

[..]

Wat is je eigen elo?
Unranked.
pi_121793247
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb nooit problemen met Twitch, problemen liggen altijd bij de broadcasters.
pi_121793268
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Unranked.
Waarom eis je dan van iemand anders 1600-1700. Wil je gecarried worden?
pi_121793295
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:36 schreef kensei het volgende:

[..]

Waarom eis je dan van iemand anders 1600-1700. Wil je gecarried worden?
Neuh, gemiddelde ligt rond dat elo.
pi_121793360
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:35 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

Heb nooit problemen met Twitch, problemen liggen altijd bij de broadcasters.
Altijd? Echt niet :') Als de stream soms een minuut skipped or fast forward is het Twitch niet de broadcaster.
pi_121793470
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh, gemiddelde ligt rond dat elo.
Ah oke, ben zelf een matige jungler dus kan je niet helpen :P
  zondag 20 januari 2013 @ 12:45:41 #254
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121793639
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:34 schreef Ame_thyst het volgende:
IEM stuurt de streams met lag door.
pi_121794503
Ik zie veel pro's Statikk Shiv bouwen, met name op champs als Caitlyn, maar ik bouw nog standaard PD. Wat maakt Shiv zo veel beter? Ik snap dat je door veel te strafen die proc veel krijgt, ik strafe ook best veel (of in ieder geval, ik ben constant in beweging), en mogelijk met Hurricane is de Shiv wel sterk, maar dan nog, waarom is Shiv nou echt zoveel beter dan PD?

(ben de laatste tijd met sommige champs wel met Hurricane aan het testen, op Caitlyn en Varus is het een erg lekkere item als je eerst wat damage bouwt)
pi_121794600
Niet zozeer beter maar veel goedkoper. Dus ze kopen Shiv in midgame en mocht de match lang duren kan er altijd nog een PD gekocht worden als de rest van de build af is. En de passive is natuurlijk gewoon komisch :P
  zondag 20 januari 2013 @ 13:11:06 #257
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121794635
Wat een tering zieke jukes.
Echt.
Tadumtiedum.
pi_121794726
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Niet zozeer beter maar veel goedkoper. Dus ze kopen Shiv in midgame en mocht de match lang duren kan er altijd nog een PD gekocht worden als de rest van de build af is.
Veel goedkoper door de Avarice blade die je tussendoor maakt? Want normaal zit er idd maar een 300g verschil in. Las al wel dat tegen de tijd dat je Shiv hebt, je meestal wel 500g op je blade hebt zitten.
pi_121794835
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:13 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Veel goedkoper door de Avarice blade die je tussendoor maakt? Want normaal zit er idd maar een 300g verschil in. Las al wel dat tegen de tijd dat je Shiv hebt, je meestal wel 500g op je blade hebt zitten.
Dat is inderdaad het idee ja, als je opeens iets van 3 kills krijgt waardoor je in 1x een PD kan kopen weet ik niet of het nuttig is om eerst Shiv te pakken.
pi_121794890
quote:
7s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:16 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het idee ja, als je opeens iets van 3 kills krijgt waardoor je in 1x een PD kan kopen weet ik niet of het nuttig is om eerst Shiv te pakken.
Ik ga maar eens wat experimenteren dan :)
  zondag 20 januari 2013 @ 13:40:38 #261
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_121795919
18 minuten queue...
pi_121797586
die spears _O_
pi_121797590
7 min hier, maar over 20000 people in de queue. Vanwaar die drukte opeens?
pi_121797624
Servers doen raar, ranked matches zijn ook down nu
pi_121797635
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef Ame_thyst het volgende:
die spears _O_
Wat een baas die xPeke _O_
pi_121797784
Nu gaan meer mensen AP Nid spelen terwijl ze er echt geen klote van kunnen.
pi_121797811
Snap niet hoe mensen met 2400 elo zo falen met dodgen, wel leuk om te zien :P
pi_121799023
Ik kijk NOOIT streams, maar adc / support op top? :(
pi_121799063
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Servers doen raar, ranked matches zijn ook down nu
Ranked matches zijn weer mogelijk.
pi_121799244
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:41 schreef malzahar het volgende:

[..]

Ranked matches zijn weer mogelijk.
ah die malzahar :D

Ik moet verdomme even goede soloq champs vinden. Zed e.d. heel mooi, maar je lacked zoveel in teamfights. En champs als skarner zijn weer heel team dependant. );
  zondag 20 januari 2013 @ 14:52:17 #271
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_121799709
Dit Twitch ESL stream lagged als een dolle, of ligt dat aan mij? :S
pi_121799816
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:52 schreef Stevenzenl het volgende:
Dit Twitch ESL stream lagged als een dolle, of ligt dat aan mij? :S
lagged als een dolle.
  zondag 20 januari 2013 @ 14:55:48 #273
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_121799855
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:54 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

lagged als een dolle.
Hm zonde.
pi_121799969
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:55 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Hm zonde.
staat zelfs bij die reacties. Fuck this stream, etc.
Snoopeh die geeft zelfs een commentary ofzo daar in de chat :7
pi_121800365
Nu helemaal down :(
pi_121800888
Jup, stream valt steeds weg etc. Wel jammer, spannende match.
pi_121801296
diashows
Conscience do cost.
pi_121801491
Fnatic dom bezig, te veel doorpushen en daardoor twee man verliezen, die een deathtimer krijgen van 60 sec. Ze deden het nog goed in die game, maar daarme throwen ze hem....
pi_121805329
Elise is fucking ziek op. 40 minuten game, 100cs, 25 ap, 120ad. en melt een hele fucking team in haar eentje. :')
pi_121808453
Beter gaat gambit nu even de gooks verslaan.
Conscience do cost.
pi_121809675
Vindt dat Ocelote zijn gedrag wel vebetert is sinds S2, ragede amper meer.
pi_121810106
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:52 schreef Snorrenbaard het volgende:
Vindt dat Ocelote zijn gedrag wel vebetert is sinds S2, ragede amper meer.
heeft hij geen permbans gekregen?
pi_121810601
SK "elke keer als we verliezen moeten we iemand behalve ikzelf uit het team wisselen"-Ocelot. :P

Nee, ik vind het maar een nare dude.
Conscience do cost.
pi_121811238
Wel interessante finale zo.
Conscience do cost.
pi_121812606
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef ems. het volgende:
SK "elke keer als we verliezen moeten we iemand behalve ikzelf uit het team wisselen"-Ocelot. :P

Nee, ik vind het maar een nare dude.
Ik hoorde dat CLG.EU ook iemand weg had gedaan? Of hij was gequit, Wickd, snoopeh, geen idee :p
  zondag 20 januari 2013 @ 19:06:15 #286
148823 znarch
ondertitel
pi_121812792
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:31 schreef ems. het volgende:
Wel interessante finale zo.
Smerige lag op die stream.
pi_121812919
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:06 schreef znarch het volgende:

[..]

Smerige lag op die stream.
Ik heb er deze game nog geen last van gehad.

Surrender O+ mooizo. Go europa 8-)
Conscience do cost.
  zondag 20 januari 2013 @ 19:09:59 #288
148823 znarch
ondertitel
pi_121812946
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:09 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik heb er deze game nog geen last van gehad.

Surrender O+ mooizo. Go europa 8-)
Nu op 720 ook niet, 720+ was huilen met de pet op. En verre van HD.
pi_121812991
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:09 schreef znarch het volgende:

[..]

Nu op 720 ook niet, 720+ was huilen met de pet op. En verre van HD.
Mja, het verschilt per persoon. 720+ liep hier prima terwijl dat de vorige game verschrikkelijk verkeerd ging.

En inderdaad. De kwaliteit zal wel verlaagd zijn om wat beter te lopen.
Conscience do cost.
  zondag 20 januari 2013 @ 19:23:23 #290
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121813610
Nog maar is een placement match doen..
Tadumtiedum.
pi_121813917
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Mja, het verschilt per persoon. 720+ liep hier prima terwijl dat de vorige game verschrikkelijk verkeerd ging.

En inderdaad. De kwaliteit zal wel verlaagd zijn om wat beter te lopen.
Iedereen klaagt over de stream dus het probleem zal waarschijnlijk bij het event zelf liggen. Wel een beetje sneu geregeld... dat excuus dat het allemaal nieuw is en dat ze die aantallen niet verwacht hadden gaat inmiddels toch niet echt meer op.
pi_121814138
Sowieso ligt het probleem bij het event, ik heb het alleen wel vaker meegemaakt dat tijdens grote toernooien iedereen zit te klagen in de chat (ook een van de weinige momenten dat ik de ellende die 'chat' heet daadwerkelijk bekijk) terwijl ik nergens last van heb, en andersom.

Soms werkt het voor de één gewoon prima terwijl de andere dia's kijkt. Shit luck :P
Conscience do cost.
pi_121814626
En toen viel de stream uit..waardeloos gewoon
pi_121814697
290.000 viewers holy shit
  zondag 20 januari 2013 @ 19:58:35 #295
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_121815349
http://www.twitch.tv/nicegametv

werkt zonder lag, wel Koreaanse shoutcast.
pi_121815668
Die van mij liep weer prima.

Billenkoek voor korea c_/
Conscience do cost.
  zondag 20 januari 2013 @ 20:07:04 #297
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121815792
3:0 voor ranked.
Nu 3 placementmatches, alle 3 gewonnen :)
Tadumtiedum.
pi_121815857
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:07 schreef Djurres het volgende:
3:0 voor ranked.
Nu 3 placementmatches, alle 3 gewonnen :)
Dan ben je nu 1370 als je daarvoor geen rankeds hebt gespeelt :P
pi_121815889
ik stond 4:0, toen kwam ik erachter wat iedereen met die trolls bedoelde = 5;5
  zondag 20 januari 2013 @ 20:10:54 #300
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_121815959
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:08 schreef kensei het volgende:

[..]

Dan ben je nu 1370 als je daarvoor geen rankeds hebt gespeelt :P
Nope, heb nog 0,0 rankeds gespeelt. Ben zeg maar net lvl 30 :D