Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
ja, dat valt niet te missen, we zijn het hele weekend bij elkaar geweest en hij wist dat ik vrijdagochtend lek zou worden.. Mja, hij blijft er inmiddels rustiger onder dan ik..
Dat is wel beter . Denk ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, opzich wel.. Maar ik wil ook niet laten merken dat ik gestrest ben. En hij is qua emoties uiten net als ik.. Te hard en altijd verbergen wat je echt voelt.. Dus of ik het moet geloven weet ik ook niet
So if you see me, and I’m lonesome and stoned, So far down, the devil loved me high... I’m just trying to untangle my mind.
Op maandag 14 januari 2013 21:50 schreef fietsie het volgende: GvsE vergeet niet dat de stress die je nu ervaart ongesteldheid juist nog langer kan uitstellen...
klopt, maar ik ben nooit te laat, dus ik vond het al knap dat ik me pas vanaf zaternacht druk begon te maken..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned, So far down, the devil loved me high... I’m just trying to untangle my mind.
Ja, opzich wel.. Maar ik wil ook niet laten merken dat ik gestrest ben. En hij is qua emoties uiten net als ik.. Te hard en altijd verbergen wat je echt voelt.. Dus of ik het moet geloven weet ik ook niet
Hmmm, niet altijd de beste weg om te gaan. Maar goed, morgen heb je gewoon een negatief testje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”