quote:Well the room is crowded, people everywhere
And I wonder, should I offer you a chair?
Well if you sit down with this old clown,
Take that frown and break it,
Before the evening's gone away,
I think that we could make it,
True, true.quote:
je wil me.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
True, true.
Maar niet i.c.m Mur en daar ging het in eerste instantie over.
Alleen de combo.quote:
Nee, ik wil naar jullie kijken. Grrr, snap dat dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
kaneel mag kijken hoe ik jou uitwoon.
tuurlijk snap ik dat.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik wil naar jullie kijken. Grrr, snap dat dan.
als je nou meedoet, film ik het, kun je het nog terugkijken ookquote:Op maandag 14 januari 2013 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik wil naar jullie kijken. Grrr, snap dat dan.
Ik hoef niet per se mee te doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
als je nou meedoet, film ik het, kun je het nog terugkijken ook
dan gaat het niet doorquote:Op maandag 14 januari 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se mee te doen.
Eigenlijk zou dat mijn droom alleen maar verpesten.
Oké, vijf minuten en dan ga ik weer kijken.quote:
Precies.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie droomt er nou niet van 2 zulke hete bois die aan elkaar zitten?
Waar blijft mijn uitnodiging!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie droomt er nou niet van 2 zulke hete bois die aan elkaar zitten?
Trek een nummertje!quote:
Hm, goed punt welquote:Op maandag 14 januari 2013 21:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof we jou nog moeten uitnodigen
Trekken zal ik zekerquote:
Op je beurt wachten. Ik kan niet soppen met jou naast me.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, goed punt wel.
[..]
Trekken zal ik zeker.
Hihi ik ben toch sneller klaar *fapfapfap*.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Op je beurt wachten. Ik kan niet soppen met jou naast me.
Echt iets om trots op te zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hihi ik ben toch sneller klaar *fapfapfap*.
Wie niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:01 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik zou wel eens naar lokje willen kijken
You just proved my point.quote:
Whatever.quote:
Ga je nu kittig doen?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Whatever.
Nog een fatsoenlijke backfire?
Verdomme. Pest mij niet met mijn penisnijd.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je nu kittig doen?
Had je maar een pener moeten hebben.
Je mag wel even aan mijn pener trekkenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Verdomme. Pest mij niet met mijn penisnijd.
Dat is niet hetzelfde. Ik heb al aan zoveel peners getrokken, maar ik ervaar nooit volledige bevrediging.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag wel even aan mijn pener trekken.
Misschien tegelijkertijd jezelf vingerenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde. Ik heb al aan zoveel peners getrokken, maar ik ervaar nooit volledige bevrediging.
Vuige slet.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al aan zoveel peners getrokken
Been there, done that.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien tegelijkertijd jezelf vingeren.
Penisliefhebber.quote:
Er is een wezenlijk verschil. Ik heb respect voor elke penis en zijn eigenaar.quote:
ik houd er van......quote:Op maandag 14 januari 2013 22:04 schreef Murdera het volgende:
And those were the days of roses,
Poetry and prose and Martha
All I had was you and all you had was me.
There was no tomorrows,
We'd packed away our sorrows
And we saved them for a rainy day.
Dan vind ik Mur's gedichtje in mijn FoBo leuker.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
Roses are red
Violets are blue
I just made this
Specially for you![]()
vroeger schreef ik gedichten als ik deze realiteit kwijtraaktequote:Op maandag 14 januari 2013 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik houd er van......
Schrijf je zelf ook wel eens wat? ik bedoel bedenk je ook zelf?
You know I love you babyquote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
Roses are red
Violets are blue
I just made this
Specially for you![]()
Hater.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan vind ik Mur's gedichtje in mijn FoBo leuker.
Nee, ik prefereer.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
Roses are red
Violets are blue
I just made this
Specially for you![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke, geen slaapplaats naast me op de meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Well, I hope that someday, buddy, we have peace in our lives.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, geen slaapplaats naast me op de meet!
And there i see a darkness..quote:Op maandag 14 januari 2013 22:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Well, I hope that someday, buddy, we have peace in our lives.
Together or apart, alone or with our wives.
And we can stop our whoring and pull the smiles inside.
And light it up forever and never go to sleep.
My best unbeaten brother, this isn't all I see.
lyrics judas, vuige barbaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga echt geen gedichten kopieren van het internet.
Breek je nek neger.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik luister geen death metal gotichal shizzle.
Neen, ik hou er niet vanquote:
Nahquote:Op maandag 14 januari 2013 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik een leuk Merzbow nummer voor je zoeken?
Hoeft ook nietquote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
vroeger schreef ik gedichten als ik deze realiteit kwijtraakte
maar nee, die waren niet de moeite van het lezen waard.
Nouja, niet voor anderen.
Wattan?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb daadwerkelijk geconcentreerd info gezocht voor school. En eindelijk een knoop doorgehakt, dus dat wordt straks 2 nachten doorhalen om dat hele ding nog te schrijven. Maar ik heb iig eindelijk kunnen kiezen!
Meh, assessment/leeropdracht voor school. Verder niet zo interessant, maar moest 3 stromingen kiezen en ik kwam er niet uit welke.quote:
Leuk, aanpoten!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb daadwerkelijk geconcentreerd info gezocht voor school. En eindelijk een knoop doorgehakt, dus dat wordt straks 2 nachten doorhalen om dat hele ding nog te schrijven. Maar ik heb iig eindelijk kunnen kiezen!
Voor elke dag dat ik je zag, krijg je van mij een lach....quote:Op maandag 14 januari 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, geen slaapplaats naast me op de meet!
Oeh, je gaat doorhalen?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meh, assessment/leeropdracht voor school. Verder niet zo interessant, maar moest 3 stromingen kiezen en ik kwam er niet uit welke.
Ik heb nu helemaal zin om ermee aan de slag te gaan, want vind het onderwerp echt interessant. Maar ik moet zo slapen.quote:
Nu nog niet. Woensdag misschien, donderdag waarschijnlijk. Of ziekmelden op stage, dat is ook een optie.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, je gaat doorhalen?
Succes!![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor elke dag dat ik je zag, krijg je van mij een lach....
Knuffels geven, krijgen, stelen ....
Ik hoef met jou ook heel mijn slaapplek niet te delen.
Dan zal ik je die dagen maar geen foto's van mijn piemel sturen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nu nog niet. Woensdag misschien, donderdag waarschijnlijk. Of ziekmelden op stage, dat is ook een optie.
Thanks.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor elke dag dat ik je zag, krijg je van mij een lach....
Knuffels geven, krijgen, stelen ....
Ik hoef met jou ook heel mijn slaapplek niet te delen.
Of juist wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik je die dagen maar geen foto's van mijn piemel sturen.
Misschien als beloning voor als ik een aantal woorden heb getypt?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik je die dagen maar geen foto's van mijn piemel sturen.
Serieus?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoerige opleiding trouwens.
Oh hai, we verhuizen naar Amersfoort, maar verwachten wel nog dat je de opdracht ook uitgeprint inlevert, niet alleen digitaal. Dit mag per post opgestuurd, maar de deadline is hetzelfde als van de digitale kopie.Moet ik gewoon 3 kwartier heen en weer te reizen om iets in te leveren wat ik al via internet heb ingeleverd! Terwijl de oude locatie maar 10 minuten fietsen was.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoe dat zo?quote:
Zou dat helpen?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien als beloning voor als ik een aantal woorden heb getypt?
quote:
quote:LET OP!!! Je dient ook een hardcopy af te geven bij het onderwijsburo. Indien je niet in de gelegenheid bent om dit langs te brengen, kun je het ook per post opsturen. Het adres is te lezen in de handtekening onderaan de mail. Uiterlijke inleverdatum voor de hardcopy is ook 18 januari om 17.00 uur
Indien je je stukken wel via de inleverbieb hebt ingeleverd en geen hardcopy hebt afgegeven/opgestuurd, dan zul je niet beoordeeld worden. Andersom geldt dit uiteraard ook, wel een hardcopy, maar niks via de inleverbieb.
Nachtmerries houden nog wel eens wakker.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
[..]
Zou dat helpen?
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nachtmerries houden nog wel eens wakker.
Alsof jij er iets vanaf weet.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nachtmerries houden nog wel eens wakker.
Jemig, wel drie hele kwartieren.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoerige opleiding trouwens.
Oh hai, we verhuizen naar Amersfoort, maar verwachten wel nog dat je de opdracht ook uitgeprint inlevert, niet alleen digitaal. Dit mag per post opgestuurd, maar de deadline is hetzelfde als van de digitale kopie.Moet ik gewoon 3 kwartier heen en weer te reizen om iets in te leveren wat ik al via internet heb ingeleverd! Terwijl de oude locatie maar 10 minuten fietsen was.
Als ik heel geil ben kan ik ook niet slapen, dus het kan beide kanten op.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij er iets vanaf weet.
Er zijn 2 FOK!sters die er iets van af weten en daar ben jij er geen van.
Dat is zo een beetje de standaard afstand in Afrika voor een kruik waterquote:Op maandag 14 januari 2013 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jemig, wel drie hele kwartieren.
Ik mocht 2,5 uur reizen om een hardcopy in te leveren.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Ik slaap al zo slecht de laatste tijd.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
afweten van nachtmerries?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Kaneel's pener.quote:
Scherp. Echter heb ik geen nachtmerries (meer)quote:
Maar hardcopy's zijn altijd klachtwaardig overigens. Vond het maar verspilling van inkt en papier.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mocht 2,5 uur reizen om een hardcopy in te leveren.
ik de laatste tijd ook weinigquote:Op maandag 14 januari 2013 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scherp. Echter heb ik geen nachtmerries (meer).
Ik al járen niet meer. Lucide dromenquote:
Fijnquote:Op maandag 14 januari 2013 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik al járen niet meer. Lucide dromen. Dankzij die dromen werd ik vanmorgen en gisterenmorgen heel prettig wakker
.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het ook de grootste bullshit die er is.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar hardcopy's zijn altijd klachtwaardig overigens. Vond het maar verspilling van inkt en papier.
de verplichting om een broek te moeten dragen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het ook de grootste bullshit die er is.
Dat dus. Als die zeikerds niet op een computerscherm kunnen lezen, printen ze het zelf maar uit.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het ook de grootste bullshit die er is.
Ik draag nu geen broek hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
de verplichting om een broek te moeten dragen.
Dit.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat dus. Als die zeikerds niet op een computerscherm kunnen lezen, printen ze het zelf maar uit.
wtf, bij welke organisatie uit de oertijd moet dat dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:48 schreef Joysa het volgende:
Ik moet alles op papier inleveren.. niks digitaal
een kut schoolquote:Op maandag 14 januari 2013 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf, bij welke organisatie uit de oertijd moet dat dan?
Jaquote:
Tenten die het in Word-formaat willenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef Samzz het volgende:
Zowel digitaal als op papier, dát is pas loos.
of op cdquote:Op maandag 14 januari 2013 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tenten die het in Word-formaat willen![]()
![]()
___!
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tenten die het in Word-formaat willen![]()
![]()
___!
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef Samzz het volgende:
Zowel digitaal als op papier, dát is pas loos.
Tip-exquote:Op maandag 14 januari 2013 22:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt medelijden met de mensen die vroeger met de hand moesten schrijven. Je zal maar een woordje fout schrijven, kan je overnieuw beginnen
.
Ik moest zo'n toets Nederlands met de hand schrijven, een betoog, beschouwing of uiteenzetting. Gelukkig mocht je eerst een kladversie maken. Maar de nette versie moest wel foutloos.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt medelijden met de mensen die vroeger met de hand moesten schrijven. Je zal maar een woordje fout schrijven, kan je overnieuw beginnen
.
JAAAquote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest zo'n toets Nederlands met de hand schrijven, een betoog, beschouwing of uiteenzetting. Gelukkig mocht je eerst een kladversie maken. Maar de nette versie moest wel foutloos.
Kramp in je klauw.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Kramp in je klauw.
Maar ik ga slapen.
Weltrusten mensjes.![]()
Oud. staat al op fbquote:
Dit zijn de momenten waarop je enorm gaat twijfelen hoe het nou hoort. Moeten bij lijsten er nu hoofdletters of niet. En moet het punt op de lijst afgesloten worden of behoeft het geen interpunctie. Wat als mijn item over de lijnbreedte gaat, moet ik dan inspringen? HELP!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest zo'n toets Nederlands met de hand schrijven, een betoog, beschouwing of uiteenzetting. Gelukkig mocht je eerst een kladversie maken. Maar de nette versie moest wel foutloos.
Dat Nederlandse examen ja. Huilen was dat.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit zijn de momenten waarop je enorm gaat twijfelen hoe het nou hoort. Moeten bij lijsten er nu hoofdletters of niet. En moet het punt op de lijst afgesloten worden of behoeft het geen interpunctie. Wat als mijn item over de lijnbreedte gaat, moet ik dan inspringen? HELP!
Volgens mijn oma hadden ze dat in haar tijd nog nietquote:
Hm, goed punt wel. Misschien zijn die oudjes daarom zo rustig. Dan maak je minder foutenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mijn oma hadden ze dat in haar tijd nog niet.
Oh god, praat me er niet vanquote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ik niet meer naar stage kan. Alle tijd voor die schoolopdracht man.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter kan ik woensdag gewoon naar stage.
Ik moet er wel heen. Heb iets nodig van daar.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ik niet meer naar stage kan. Alle tijd voor die schoolopdracht man.
Lokjequote:Op maandag 14 januari 2013 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog geen sneeuwvlok gezien hier, van mij mag het ook wegblijven
Ach ik kan er toch geen barst van, dat schaatsenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:17 schreef PeuRac het volgende:
Geen sneeuw is goed, want dan komt er beter ijs
Mijn schaatsen staan al tijden klaar. Kan niet wachten.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach ik kan er toch geen barst van, dat schaatsen
Is dit een hint?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Schaatsen!Zo leuk. Lijkt mij ook echt een hele leuke date, ooit.
Mag jij mijn schaatstijd hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn schaatsen staan al tijden klaar. Kan niet wachten.
Ik neem je wel mee hoor, je woont toch in de buurt meende ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Schaatsen!Zo leuk. Lijkt mij ook echt een hele leuke date, ooit.
quote:
Het is wat jij ervan maakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Het is wat jij ervan maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, want ik kan niet schaatsen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Lekker op het bankje naast de baan met Gluhwein, hot choco of snertquote:Op maandag 14 januari 2013 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ook niet goed, maar blijf wel overeind,quote:Op maandag 14 januari 2013 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er blijft wel meer overeindquote:Op maandag 14 januari 2013 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ook niet goed, maar blijf wel overeind,
Ik meende het nog ook trouwens, niet als date, maar als je zin hebt om te schaatsen binnenkort.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ook niet goed, maar blijf wel overeind,
Haar op je rug?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een kacheltje met een extra dekentje.
Ik kan wel een extra dekentje over me heen gebruikenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een kacheltje met een extra dekentje.
Pak er eentje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan wel een extra dekentje over me heen gebruiken
Jajaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:13 schreef Samzz het volgende:
Booh, het eerste wat ik morgen koop is vaseline, m'n mond doet pijn.
Ja, m'n lippen zijn gebarsten, dat is pijnlijkquote:
Vooral vervelend in de mondhoekjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, m'n lippen zijn gebarsten, dat is pijnlijk.
Herkenbaar, en dan je mond open doen doet extra pijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, m'n lippen zijn gebarsten, dat is pijnlijk.
Waar is hier?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:48 schreef Vansschoen het volgende:
Goede morgen allemaal,
Het sneeuwt hier echt super hard.
Jijquote:
Ik had gewoon 40% extra reistijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:56 schreef Vansschoen het volgende:
Ik hoef gelukkig ook maar een paar minuten naar mijn werk te lopen, best fijn met al die sneeuw..
Heyquote:
Ik zou maar en of twee bussen eerder pakken. Er staat niet voor niets extreem veel filequote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:14 schreef Joysa het volgende:
Eej doe eens niet.
Ik heb er nog even vertrouwen in dat ik op tijd op school ga komen
Het is 15 min in bus.. ik moet 11.30 op school zijn.. ik neem de bus van 10.16 .. ik mag 20 min te laat beginnen aan de toets..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou maar en of twee bussen eerder pakken. Er staat niet voor niets extreem veel file
In het ergste geval kan je altijd nog lopen met die tijdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is 15 min in bus.. ik moet 11.30 op school zijn.. ik neem de bus van 10.16 .. ik mag 20 min te laat beginnen aan de toets..
moet goed komen i guess
Lopen is echt te verquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In het ergste geval kan je altijd nog lopen met die tijden
Is gezond!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lopen is echt te verbus kan binnendoor over een weg waar ik niet mag lopen.. ik moet zeker ander half uur lopen naar school
Nee. Jij bent gewoon lui.quote:
ja hoor. bij jou wel sneeuw?quote:
thuis niks, werk een klein beetje witquote:
chillquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
thuis niks, werk een klein beetje wit
best wel, al had ik een beetje sneeuw niet erg gevondenquote:
Wel relaxedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best wel, al had ik een beetje sneeuw niet erg gevonden
hoe is het leven als student?
ik kan ook jou komen halenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wel relaxed
en je mag alle sneeuw hier komen halen
Moe, koud, opgewekt en vrolijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HeyHoest?
Gevoelstemperatuur van 15 tot 20 graden in de middag hier
hier was de baas gewoon aanwezig om 7:30, dat gebeurt misschien 20x per jaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:59 schreef Murdera het volgende:
2 uur gedaan over een toch van 30 minuten.
Toch nog eerder dan de baas.
[ afbeelding ]
en het is zo lekker buiten..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moe, koud, opgewekt en vrolijk.
Ik blijf lekker binnen vandaag!!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier was de baas gewoon aanwezig om 7:30, dat gebeurt misschien 20x per jaar
goed bezig, hier was iedereen op tijd volgens mij. ben eens benieuwd of we nog sneeuw krijgenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik heb gelukFeitelijk gewoon op tijd dus
Same here, muv koudquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moe, koud, opgewekt en vrolijk.
Ik blijf lekker binnen vandaag!!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:17 schreef Joysa het volgende:
Mensen die hun eigen pad voor de voordeur schoonvegen en dan die berg sneeuw midden op de stoep laten liggen
Mijn toekomstige werkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]geniaal.
Vanmorgen overigens al 6 ambulances gehoord
Gewoon niet vegenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:17 schreef Joysa het volgende:
Mensen die hun eigen pad voor de voordeur schoonvegen en dan die berg sneeuw midden op de stoep laten liggen
quote:
En toen snel op je mobiel geladen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:56 schreef Joysa het volgende:
Een luistertoets niet halen omdat de filmpjes niet laden op die oude computers
neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En toen snel op je mobiel geladen?
Pauperschool, laat me raden; ze draaien nog XPquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
neegeflipt en herkansing die niet telt als herkansing
als het niet nog ouder isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pauperschool, laat me raden; ze draaien nog XP!
Dat klinkt alsof wij die pc's hier hadden en aan Afrika hadden verkocht, zijn ze uiteindelijk bij jullie belandquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
als het niet nog ouder is
koptelefoon moet je er ook niet helemaal in steken, dan doet ie het niet.. half het stekkertje er in en het werkt wel
Zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof wij die pc's hier hadden en aan Afrika hadden verkocht, zijn ze uiteindelijk bij jullie beland.
Limburg loopt natuurlijk nog wat achter, over 10 jaar hoor je dit soort klachten niet meerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:08 schreef PeuRac het volgende:
Wat een trieste bendewaarom niet gewoon op je eigen laptop mogen maken? Die online omgevingen zijn dusdanig in te richten dat het onmogelijk is om fraude te plegen.
Het ergeste is, de twee klanten welke ik in Limburg heb, bevestigen dat wel jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Limburg loopt natuurlijk nog wat achter, over 10 jaar hoor je dit soort klachten niet meer.
Die ga ik inderdaad meenemen bij de herkansingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:08 schreef PeuRac het volgende:
Wat een trieste bendewaarom niet gewoon op je eigen laptop mogen maken? Die online omgevingen zijn dusdanig in te richten dat het onmogelijk is om fraude te plegen.
Dat mag dus wel?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die ga ik inderdaad meenemen bij de herkansing
Kan me niet schelenquote:
juist, zeg het ze! de hufters.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kan me niet schelenAls zij niet zorgen voor iets fatsoenlijks moet ik het maar zelf doen
nee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
normaal had je toch deze erbij staan>>>>of ben ik weer eens in de war
Nee toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
normaal had je toch deze erbij staan>>>>of ben ik weer eens in de war
Weet zo'n onderzoek naar een open deurquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn jullie al op de hoogte van het nieuwste onderzoek?
Mannen krijgen hem niet omhoog van dikke vrouwen, schijnt.
Dik wijf maakt piemel slap
Een kut is een kut.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
hij weer hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy, gebruik eens hoofdletters aan het begin van je zin. Ik word verdrietig van je.quote:
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Right mister MUR... Right you are
en hoi
Ik typte met 1 hand omdat mijn hand koud was.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joy, gebruik eens hoofdletters aan het begin van je zin. Ik word verdrietig van je.
Hebben jullie geen verwarming in Limburg?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik typte met 1 hand omdat mijn hand koud was.
ssstquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben jullie geen verwarming in Limburg?
Of zat je te soppen op mijn foto's?
ssst nouquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geil.
Ik dm je de tc link wel even.
Mur en ik hebben uitstekende afspraken over het verdelen van dames. Wees niet bang.quote:
Oja, wat dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:12 schreef -Engel- het volgende:
Ik weet nu bijna wat ik donderdag ga eten
Dat ligt nog aan het feit of ik wel of niet nog bij de toko langs kan en anders moet ik het doen met wat de supermarkt biedt ...quote:
3 van de 4 kan ik sowieso wo al maken..... van de 1ste weet ik het niet zekerquote:
Ja, schilderen en high worden van de dampenquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ligt nog aan het feit of ik wel of niet nog bij de toko langs kan en anders moet ik het doen met wat de supermarkt biedt ...Sushi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee hoor Chinezen haten Sushi ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:51 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die sushi echt vies vindt.
Lusten ze dat niet, nee?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee hoor Chinezen haten Sushi ook
Bedoelde meer de rivaliteit tussen Chinezen en Japannersquote:
Ja, South Park weerspiegelt natuurlijk wel heel goed de realiteitquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Bedoelde meer de rivaliteit tussen Chinezen en Japanners
Dus ja ze zullen ook wel niet zo gek op Sushi zijn daar
Eindelijk een medestanderquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:51 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die sushi echt vies vindt.
Mijn realiteit is afgeleid van Southpark dus jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, South Park weerspiegelt natuurlijk wel heel goed de realiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |