quote:Well the room is crowded, people everywhere
And I wonder, should I offer you a chair?
Well if you sit down with this old clown,
Take that frown and break it,
Before the evening's gone away,
I think that we could make it,
True, true.quote:
je wil me.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
True, true.
Maar niet i.c.m Mur en daar ging het in eerste instantie over.
Alleen de combo.quote:
Nee, ik wil naar jullie kijken. Grrr, snap dat dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
kaneel mag kijken hoe ik jou uitwoon.
tuurlijk snap ik dat.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik wil naar jullie kijken. Grrr, snap dat dan.
als je nou meedoet, film ik het, kun je het nog terugkijken ookquote:Op maandag 14 januari 2013 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik wil naar jullie kijken. Grrr, snap dat dan.
Ik hoef niet per se mee te doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
als je nou meedoet, film ik het, kun je het nog terugkijken ook
dan gaat het niet doorquote:Op maandag 14 januari 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se mee te doen.
Eigenlijk zou dat mijn droom alleen maar verpesten.
Oké, vijf minuten en dan ga ik weer kijken.quote:
Precies.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie droomt er nou niet van 2 zulke hete bois die aan elkaar zitten?
Waar blijft mijn uitnodiging!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie droomt er nou niet van 2 zulke hete bois die aan elkaar zitten?
Trek een nummertje!quote:
Hm, goed punt welquote:Op maandag 14 januari 2013 21:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof we jou nog moeten uitnodigen
Trekken zal ik zekerquote:
Op je beurt wachten. Ik kan niet soppen met jou naast me.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, goed punt wel.
[..]
Trekken zal ik zeker.
Hihi ik ben toch sneller klaar *fapfapfap*.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Op je beurt wachten. Ik kan niet soppen met jou naast me.
Echt iets om trots op te zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hihi ik ben toch sneller klaar *fapfapfap*.
Wie niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:01 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik zou wel eens naar lokje willen kijken
You just proved my point.quote:
Whatever.quote:
Ga je nu kittig doen?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Whatever.
Nog een fatsoenlijke backfire?
Verdomme. Pest mij niet met mijn penisnijd.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je nu kittig doen?
Had je maar een pener moeten hebben.
Je mag wel even aan mijn pener trekkenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Verdomme. Pest mij niet met mijn penisnijd.
Dat is niet hetzelfde. Ik heb al aan zoveel peners getrokken, maar ik ervaar nooit volledige bevrediging.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag wel even aan mijn pener trekken.
Misschien tegelijkertijd jezelf vingerenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde. Ik heb al aan zoveel peners getrokken, maar ik ervaar nooit volledige bevrediging.
Vuige slet.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al aan zoveel peners getrokken
Been there, done that.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien tegelijkertijd jezelf vingeren.
Penisliefhebber.quote:
Er is een wezenlijk verschil. Ik heb respect voor elke penis en zijn eigenaar.quote:
ik houd er van......quote:Op maandag 14 januari 2013 22:04 schreef Murdera het volgende:
And those were the days of roses,
Poetry and prose and Martha
All I had was you and all you had was me.
There was no tomorrows,
We'd packed away our sorrows
And we saved them for a rainy day.
Dan vind ik Mur's gedichtje in mijn FoBo leuker.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
Roses are red
Violets are blue
I just made this
Specially for you![]()
vroeger schreef ik gedichten als ik deze realiteit kwijtraaktequote:Op maandag 14 januari 2013 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik houd er van......
Schrijf je zelf ook wel eens wat? ik bedoel bedenk je ook zelf?
You know I love you babyquote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
Roses are red
Violets are blue
I just made this
Specially for you![]()
Hater.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan vind ik Mur's gedichtje in mijn FoBo leuker.
Nee, ik prefereer.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
Roses are red
Violets are blue
I just made this
Specially for you![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke, geen slaapplaats naast me op de meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Well, I hope that someday, buddy, we have peace in our lives.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, geen slaapplaats naast me op de meet!
And there i see a darkness..quote:Op maandag 14 januari 2013 22:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Well, I hope that someday, buddy, we have peace in our lives.
Together or apart, alone or with our wives.
And we can stop our whoring and pull the smiles inside.
And light it up forever and never go to sleep.
My best unbeaten brother, this isn't all I see.
lyrics judas, vuige barbaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga echt geen gedichten kopieren van het internet.
Breek je nek neger.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik luister geen death metal gotichal shizzle.
Neen, ik hou er niet vanquote:
Nahquote:Op maandag 14 januari 2013 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik een leuk Merzbow nummer voor je zoeken?
Hoeft ook nietquote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
vroeger schreef ik gedichten als ik deze realiteit kwijtraakte
maar nee, die waren niet de moeite van het lezen waard.
Nouja, niet voor anderen.
Wattan?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb daadwerkelijk geconcentreerd info gezocht voor school. En eindelijk een knoop doorgehakt, dus dat wordt straks 2 nachten doorhalen om dat hele ding nog te schrijven. Maar ik heb iig eindelijk kunnen kiezen!
Meh, assessment/leeropdracht voor school. Verder niet zo interessant, maar moest 3 stromingen kiezen en ik kwam er niet uit welke.quote:
Leuk, aanpoten!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb daadwerkelijk geconcentreerd info gezocht voor school. En eindelijk een knoop doorgehakt, dus dat wordt straks 2 nachten doorhalen om dat hele ding nog te schrijven. Maar ik heb iig eindelijk kunnen kiezen!
Voor elke dag dat ik je zag, krijg je van mij een lach....quote:Op maandag 14 januari 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, geen slaapplaats naast me op de meet!
Oeh, je gaat doorhalen?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meh, assessment/leeropdracht voor school. Verder niet zo interessant, maar moest 3 stromingen kiezen en ik kwam er niet uit welke.
Ik heb nu helemaal zin om ermee aan de slag te gaan, want vind het onderwerp echt interessant. Maar ik moet zo slapen.quote:
Nu nog niet. Woensdag misschien, donderdag waarschijnlijk. Of ziekmelden op stage, dat is ook een optie.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, je gaat doorhalen?
Succes!![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor elke dag dat ik je zag, krijg je van mij een lach....
Knuffels geven, krijgen, stelen ....
Ik hoef met jou ook heel mijn slaapplek niet te delen.
Dan zal ik je die dagen maar geen foto's van mijn piemel sturen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nu nog niet. Woensdag misschien, donderdag waarschijnlijk. Of ziekmelden op stage, dat is ook een optie.
Thanks.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor elke dag dat ik je zag, krijg je van mij een lach....
Knuffels geven, krijgen, stelen ....
Ik hoef met jou ook heel mijn slaapplek niet te delen.
Of juist wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik je die dagen maar geen foto's van mijn piemel sturen.
Misschien als beloning voor als ik een aantal woorden heb getypt?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik je die dagen maar geen foto's van mijn piemel sturen.
Serieus?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoerige opleiding trouwens.
Oh hai, we verhuizen naar Amersfoort, maar verwachten wel nog dat je de opdracht ook uitgeprint inlevert, niet alleen digitaal. Dit mag per post opgestuurd, maar de deadline is hetzelfde als van de digitale kopie.Moet ik gewoon 3 kwartier heen en weer te reizen om iets in te leveren wat ik al via internet heb ingeleverd! Terwijl de oude locatie maar 10 minuten fietsen was.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoe dat zo?quote:
Zou dat helpen?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien als beloning voor als ik een aantal woorden heb getypt?
quote:
quote:LET OP!!! Je dient ook een hardcopy af te geven bij het onderwijsburo. Indien je niet in de gelegenheid bent om dit langs te brengen, kun je het ook per post opsturen. Het adres is te lezen in de handtekening onderaan de mail. Uiterlijke inleverdatum voor de hardcopy is ook 18 januari om 17.00 uur
Indien je je stukken wel via de inleverbieb hebt ingeleverd en geen hardcopy hebt afgegeven/opgestuurd, dan zul je niet beoordeeld worden. Andersom geldt dit uiteraard ook, wel een hardcopy, maar niks via de inleverbieb.
Nachtmerries houden nog wel eens wakker.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
[..]
Zou dat helpen?
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nachtmerries houden nog wel eens wakker.
Alsof jij er iets vanaf weet.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nachtmerries houden nog wel eens wakker.
Jemig, wel drie hele kwartieren.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoerige opleiding trouwens.
Oh hai, we verhuizen naar Amersfoort, maar verwachten wel nog dat je de opdracht ook uitgeprint inlevert, niet alleen digitaal. Dit mag per post opgestuurd, maar de deadline is hetzelfde als van de digitale kopie.Moet ik gewoon 3 kwartier heen en weer te reizen om iets in te leveren wat ik al via internet heb ingeleverd! Terwijl de oude locatie maar 10 minuten fietsen was.
Als ik heel geil ben kan ik ook niet slapen, dus het kan beide kanten op.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij er iets vanaf weet.
Er zijn 2 FOK!sters die er iets van af weten en daar ben jij er geen van.
Dat is zo een beetje de standaard afstand in Afrika voor een kruik waterquote:Op maandag 14 januari 2013 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jemig, wel drie hele kwartieren.
Ik mocht 2,5 uur reizen om een hardcopy in te leveren.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jemig, wel drie hele kwartieren.
Nee, gelukkig niet. Ik slaap al zo slecht de laatste tijd.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
afweten van nachtmerries?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Kaneel's pener.quote:
Scherp. Echter heb ik geen nachtmerries (meer)quote:
Maar hardcopy's zijn altijd klachtwaardig overigens. Vond het maar verspilling van inkt en papier.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mocht 2,5 uur reizen om een hardcopy in te leveren.
ik de laatste tijd ook weinigquote:Op maandag 14 januari 2013 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scherp. Echter heb ik geen nachtmerries (meer).
Ik al járen niet meer. Lucide dromenquote:
Fijnquote:Op maandag 14 januari 2013 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik al járen niet meer. Lucide dromen. Dankzij die dromen werd ik vanmorgen en gisterenmorgen heel prettig wakker
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |