Mooie leeftijdquote:Op maandag 14 januari 2013 21:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik sloot het vorige topic met het bericht dat deze kerel vandaag 12 geworden is.
Dus ik zeg het hier gewoon lekker nog een keer![]()
[ afbeelding ]
Jawel van mijn ouders maar ben met hem opgegroeid dus vind het ook gewoon mijn hondquote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mooie leeftijdNiet jouw hond toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat een moeilijke keuze! Zo veel leuke kiekjes!Jeetje wat is ze groot gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks pupperigs meer aan !
lekker veel sneeuw zeg![]()
[insert voice Sir David Attenborough ]quote:
Die oren!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog ééntje dan, om het af te leren! Ze is nu helemaal afgepeigerd! Na al die sneeuwpret van vandaag!Haha!
Met d'r flapper oren !![]()
[ afbeelding ]
regen ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:25 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]
Geen sneeuwliefhebber hier
Heerlijk!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
Hier wel, dames altijd helemaal gek met die sneeuw, nog harder rennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ijsbaardje bij Tessa, bij Noukie valt het niet op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk die sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |