Hypoooo, A-J is gemeeeeen.quote:
I crashed your car into the bridgequote:
Waar komt die ondertitel van jou vandaan? Ik herken hem ergens van maar weet niet waarquote:
Maar alleen jij mag dat zeggen.quote:
Dat ik rapper moest worden, toen had ChesterPerry dit verzonnen omdat ik klein ben.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar komt die ondertitel van jou vandaan? Ik herken hem ergens van maar weet niet waar
Sorry mamaquote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hey je weet dat ik de enige ben die echt gemeen mag doen tegen Hep heh![]()
Ja ik bedoelde You know you love me inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2013 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ik rapper moest worden, toen had ChesterPerry dit verzonnen omdat ik klein ben.
You know you love me komt van 't serie Gossip Girl.
Verder nog vragen?
I CRASHED MY CAR INTO A BRIDGE, I WATCHED, I LET IT BURN!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
I GOT THIS FEELIG ON A SUMMERDAY WHEN YOU WE'RE GONE
Xoxo-AJquote:Op maandag 14 januari 2013 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde You know you love me inderdaad![]()
Gossip Girl
I DONT CARE I LOVE ITquote:Op maandag 14 januari 2013 21:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
I CRASHED MY CAR INTO A BRIDGE, I WATCHED, I LET IT BURN!
Weet ik niet, je deed mij pijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Xoxo-AJ
Sorry Heppie, vriendjes zijn?
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het altijd wel grappig vondquote:Op maandag 14 januari 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Xoxo-AJ
Sorry Heppie, vriendjes zijn?
En knappe actrices&acteursquote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het altijd wel grappig vond![]()
nee minecraft laat ik aan mijn broertjes overquote:Op maandag 14 januari 2013 21:04 schreef Rockiejj het volgende:
Wat vinden jullie van een JNG Minecraft server?
probeer het in R&P aangezien het een autisme simulator isquote:Op maandag 14 januari 2013 21:04 schreef Rockiejj het volgende:
Taylor Momsen was cutequote:
'Moet die wel 24/7 zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 21:04 schreef Rockiejj het volgende:
kutmensenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
'Moet die wel 24/7 zijn
Ik huurde me server met 8 slots altijd via daddycheese, vind teveel mensen toch kut
Ik vind juist de brunette leuk(weet haar echte naam niet)quote:Op maandag 14 januari 2013 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Taylor Momsen was cuteen Leighton Meester
Vanessa bedoel je?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind juist de brunette leuk(weet haar echte naam niet)![]()
Blair&Chuck
SLA ZEquote:Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja op servers slopen ze alles van me enzo
Nee ik bedoel Blairquote:Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanessa bedoel je?Ja zij begon leuk maar ik vond het later echt een doos.
Ja perfectChuck is geweldig
Ik kan een cracked server maken via mn eigen netwerk, als er interesse is wil ik dat wel effe doen!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
'Moet die wel 24/7 zijn
Ik huurde me server met 8 slots altijd via daddycheese, vind teveel mensen toch kut
Ja dat is Leighton Meesterquote:
als je mc heb gekocht wil ik best die 3 euro voor een 8 slot 24/7 server betalenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik kan een cracked server maken via mn eigen netwerk, als er interesse is wil ik dat wel effe doen!
Ik ga hem zo kopen!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
als je mc heb gekocht wil ik best die 3 euro voor een 8 slot 24/7 server betalen![]()
maar dm/wa maar ben ff douchen
oké dan gewoon niet inzoomenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja
Op mijn mobiel zit hij er leuk uit, dus
Leighton Meester is toch de blondequote:Op maandag 14 januari 2013 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is Leighton Meester![]()
Nah, `te'' gemaakt knap
Nee dat is Blake Livelyquote:Op maandag 14 januari 2013 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leighton Meester is toch de blonde
Je bent gewoon jaloers
Klopt. Maar oh zo hinderlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaloezie is een nutteloze emotie
Komt omdat ik het laatste seizoen alleen nog moest kijkenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ohjaaa, ik ben helemaal in de war
Nymfomaanquote:
Niet zeggen, ik ben bij aflevering 3 van seizoen 6quote:Op maandag 14 januari 2013 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt omdat ik het laatste seizoen alleen nog moest kijkenWel verrassend einde trouwens
Je verwacht het echt nietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet zeggen, ik ben bij aflevering 3 van seizoen 6
ik verzin gewoon een rijmpje jwt. Brb, dorstquote:
ik drink al maar heb nog steeds dorstquote:Op maandag 14 januari 2013 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik verzin gewoon een rijmpje jwt. Brb, dorst
Ik drink ook, maar alleen van je borst.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik drink al maar heb nog steeds dorst
pke manquote:Op maandag 14 januari 2013 21:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik drink ook, maar alleen van je borst.
hijquote:
is tof jaquote:Op maandag 14 januari 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
straks proefkonijnen kijkenkent iemand dat?
quote:
nee konijnen die gaan proevnquote:Op maandag 14 januari 2013 21:23 schreef Fok-it het volgende:
Proefkonijnen? is dat niet dat BNN-programma?
morgen vrijquote:
pke manquote:Op maandag 14 januari 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee konijnen die gaan proevn
hij heeft eenn piemel en ie heb i nietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Juist, ik ga dingen terug lezenOhja, trouwens, ik ben tegen ongelijke behandeling van man en vrouw, dus zeg bij iedereen "hij"
Trouwens: CALIFORNICATION!![]()
Seizoen 6!
Pff, dus als je geen piemel hebt, moet ik je meteen heel anders behandelenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij heeft eenn piemel en ie heb i niet
heb tentamenweek. en morgen geen toetsen ingepland dus. scheelt ook wel met die dienstregeling van de nsquote:
Met moeite jaquote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een ding: blijven Blair&Chuck wel samen?
Sage
nee gewoon aardig doenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Pff, dus als je geen piemel hebt, moet ik je meteen heel anders behandelen
ik zag die reclame met die weeën hahahaquote:
quote:
gek als je idereen hij noemtquote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Id doe altijd aardigAlleen doen andere niet aardig terug
chillquote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb tentamenweek. en morgen geen toetsen ingepland dus. scheelt ook wel met die dienstregeling van de nsZie het al helemaal gebeuren dat ik daar een tentamen door misloop
[..]
Met moeite ja
Ik hoorde dat ze gaan trouwen in Vegasquote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb tentamenweek. en morgen geen toetsen ingepland dus. scheelt ook wel met die dienstregeling van de nsZie het al helemaal gebeuren dat ik daar een tentamen door misloop
[..]
Met moeite ja
Ik maak geen onderscheid tussen man en vrouw.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gek als je idereen hij noemt
Ben je dronken dat je zo scheef typt?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gek als je idereen hij noemt
dan moet je het 'het' noemenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:29 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid tussen man en vrouw.
In het echt bedoel je?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze gaan trouwen in Vegas
Wel happy ending?
Dan moet je alles 'het' noemen.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:29 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
niet vertellenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze gaan trouwen in Vegas
Wel happy ending?
Ik ben eigenlijk ook tegen het gebruik van "hij", maar er is niet echt een alternatief woord.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:29 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
noem het dan hetquote:Op maandag 14 januari 2013 21:29 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
quote:
quote:
GMTAquote:
Iewquote:Op maandag 14 januari 2013 21:29 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want "het" gebruiken we in het Nederlands eigenlijk alleen maar voor voorwerpen en niet voor mensen, dat zouden mensen vernederend kunnen vinden.quote:
hij vind i nog vernederenderquote:Op maandag 14 januari 2013 21:30 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want "het" gebruiken we in het Nederlands eigenlijk alleen maar voor voorwerpen en niet voor mensen, dat zouden mensen vernederend kunnen vinden.
plaats hand hierquote:
Neeeeequote:Op maandag 14 januari 2013 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het echt bedoel je?Nou er gaat nog iemand dood
Omdat mensen over het algemeen een geslacht hebben. En veel voorwerpen zijn ook mannelijk of vrouwelijk, maar de meeste mensen noemen alles het.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:30 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want "het" gebruiken we in het Nederlands eigenlijk alleen maar voor voorwerpen en niet voor mensen, dat zouden mensen vernederend kunnen vinden.
Je mag je weleens scherenquote:
Dan ben jij dus seksistisch.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij vind i nog vernederender
Raar woord
quote:
ik kon geen andere vinden zo snelquote:
ik snap het nietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:32 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Dan ben jij dus seksistisch.
Maak jij ook foto van je handquote:
is goedquote:
oh ja jij was die gast met kyler in zijn fobo ik mag je welquote:Op maandag 14 januari 2013 21:32 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Dan ben jij dus seksistisch.
Jij vind "hij" dus een erg woord en voelt jezelf slecht als "hij". Dan maak jij onderscheid.quote:
Ik kan hier echt een geweldige paint van maken, maar ik heb er geen zin inquote:Op maandag 14 januari 2013 21:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon een foto van 5 worsten zoeken naast elkaar
ik maak ondersheid jaquote:Op maandag 14 januari 2013 21:33 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Jij vind "hij" dus een erg woord en voelt jezelf slecht als "hij". Dan maak jij onderscheid.
Dank jequote:Op maandag 14 januari 2013 21:33 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
oh ja jij was die gast met kyler in zijn fobo ik mag je wel
jammer weerquote:Op maandag 14 januari 2013 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan hier echt een geweldige paint van maken, maar ik heb er geen zin in
Ja :p Is trouwens de enige serie die ik samen met Prison Break tot het einde afgekeken heb hahaquote:
jawel doen!!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan hier echt een geweldige paint van maken, maar ik heb er geen zin in
nee ze zijn alleen heel verschillend, ik zeg niet dat de een beter isquote:Op maandag 14 januari 2013 21:34 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Dus ben je seksistisch. Je vind de 1 beter dan de ander.
jaaaa ik ga ook kijkenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:35 schreef Ro-ald het volgende:
Proefkonijnen met Dennis Storm en Valerio op Ned 3 begint weer
Nee, ga zo beginnen aan een nieuwe serie kijken ,weet alleen nog niet welkequote:
Nee hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:35 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
vinden jullie me kinderachtig als ik zeg dat ik nog met een knuffel slaap op mijn vijftiende?
ik heb momenteel iets van 3 knuffels in bed liggenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:35 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
vinden jullie me kinderachtig als ik zeg dat ik nog met een knuffel slaap op mijn vijftiende?
Alleen vind je het erg om "hij" genoemd te worden, dat vind je dus minder goed.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ze zijn alleen heel verschillend, ik zeg niet dat de een beter is
soms lig ik met een grote knuffel in bedquote:Op maandag 14 januari 2013 21:35 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Als het Kyler Moss is, is het altijd goedquote:Op maandag 14 januari 2013 21:35 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
ja omdat ik geen piemel hbquote:Op maandag 14 januari 2013 21:36 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Alleen vind je het erg om "hij" genoemd te worden, dat vind je dus minder goed.
Ja maar ja maarquote:Op maandag 14 januari 2013 21:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb momenteel iets van 3 knuffels in bed liggen
nee hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 21:35 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
als hij in mijn bed zou liggen zou het niet bij knuffelen blijven hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 21:36 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Als het Kyler Moss is, is het altijd goed
ik ken het nog niet hehe. maar zag die reclame dat ze een bevalling na gingen doenquote:
Ben jij lesbisch?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja omdat ik geen piemel hb
Sowieso nietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:37 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
als hij in mijn bed zou liggen zou het niet bij knuffelen blijven hoor
GA HET NOU NIET WEER ONTKENNEN VIEZE POTquote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik gewn piemel heb ben ik lesbisch?09
Nee, maar je vind een piemel schijnbaar iets ergsquote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik gewn piemel heb ben ik lesbisch?09
Haha, dezequote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GA HET NOU NIET WEER ONTKENNEN VIEZE POT
nee ik heb het niet maar ik ontvang het welquote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Nee, maar je vind een piemel schijnbaar iets ergs
ik vind het wel liefquote:Op maandag 14 januari 2013 21:37 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Ja maar ja maarJij bent een meisje dan is dat minder bezwaarlijk weet je wel, iets met dubbele standaarden ofzo
jeweet manquote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GA HET NOU NIET WEER ONTKENNEN VIEZE POT
Alsof seks het belangrijkste isquote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
zeker omdat je haar sekst :S
Gewoon kijkenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ken het nog niet hehe. maar zag die reclame dat ze een bevalling na gingen doen
Was is er dan mis? Waarom vind je het dan zo bezwaarlijk als ik "hij" zeg?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik heb het niet maar ik ontvang het wel
daar doe ik niet aanquote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
zeker omdat je haar sekst :S
jezusquote:Op maandag 14 januari 2013 21:41 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Was is er dan mis? Waarom vind je het dan zo bezwaarlijk als ik "hij" zeg?
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik heb het niet maar ik ontvang het wel
Hmmp.... Ik snap haam niet (hem+haar=haam) (anders word het ham)quote:
Wheres my rum?quote:
Seks is wel heel belangrijk hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:43 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
oke sorry dat ik je beledigt/beledigd heb
Weet ik toch.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:44 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
ik ben sowieso lief
weet ikquote:
Hey Faux.quote:
Nee hoor heb je nietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:43 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
oke sorry dat ik je beledigt/beledigd heb
mhaw bijzaakquote:Op maandag 14 januari 2013 21:44 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Seks is wel heel belangrijk hoor.
HYPOquote:
broeder gayimgevalquote:
je kan dan nog wel lief zijn als je niet kunt neuken is het een beetje naar ofnie danquote:Op maandag 14 januari 2013 21:44 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Seks is wel heel belangrijk hoor.
quote:
Jij geile beerquote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef Fok-it het volgende:
03-01-1990.
Op een mailtje waarin ik vroeg of ik weer toegang mocht werd niet gereageerd dus dan maar hier
Heuj Taexonquote:Op maandag 14 januari 2013 21:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hey Faux.
[..]
Nee hoor heb je niet
[..]
mhaw bijzaak
ik wilde even checken of mijn grote vriendin er nog steeds zatquote:
neequote:Op maandag 14 januari 2013 21:45 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
je kan dan nog wel lief zijn als je niet kunt neuken is het een beetje naar ofnie dan
[..]![]()
![]()
alles kits met de kids (hihaho lachen) en bij jou?quote:
kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 21:46 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
ja maar jij hebt geen pik
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik wilde even checken of mijn grote vriendin er nog steeds zat
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Telefoon op school laten liggen, nu moet ik wel slapen als ik naar bed ga.
Nee vrouwelijk vrouwelijk. Met de nadruk op grootquote:Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]mijn foto's staan er ook stiekem tussen ;s
alsof kutten dat niet hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
dus geen recht van spreken over seksuele verlangens haha groetjes
alles gaat naar wensquote:Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
alles kits met de kids (hihaho lachen) en bij jou?
Huh wat, ik zag dat je dat ook al een keer zei emt spytool maar snap 'm nietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef Faux. het volgende:
gayim ik ben nog steeds niet blind hint hint hint
Afknapperquote:Op maandag 14 januari 2013 21:46 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
ja maar jij hebt geen pik
fotoquote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Huh wat, ik zag dat je dat ook al een keer zei emt spytool maar snap 'm niet
niks? Ik swing op de beatquote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Faux. het volgende:
promi we are your friends, tell us what's the matter
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee vrouwelijk vrouwelijk. Met de nadruk op groot
vrouwen hebben over het algemeen een lagere belevenis van seksuele verlangens en daarnaast veel eerder morele bezwaren tegen seks voor het plezier, in tegenstelling tot seks in een relatiequote:Op maandag 14 januari 2013 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof kutten dat niet hebben
ja van de wal in de slootquote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te helpen.
dat denk jijquote:Op maandag 14 januari 2013 21:50 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
vrouwen hebben over het algemeen een lagere belevenis van seksuele verlangens en daarnaast veel eerder morele bezwaren tegen seks voor het plezier, in tegenstelling tot seks in een relatie
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja van de wallen in de sloot
Je moederquote:
Ik wil je juist op de wallen houdenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja van de wal in de sloot
Vrouwen zijn gewoon zeikerds.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:50 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
vrouwen hebben over het algemeen een lagere belevenis van seksuele verlangens en daarnaast veel eerder morele bezwaren tegen seks voor het plezier, in tegenstelling tot seks in een relatie
Vrouwen kunnen inderdaad net als mannen, vreselijke sletten zijnquote:
nee je hebt een grote muilquote:Op maandag 14 januari 2013 21:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik wil je juist op de wallen houden
Kan het via paypal? anders moet je even geld op me rekening zetten en een weekje wachten dan doe ik het via mijn paypal voor jequote:
Misschien hebben we wel dezelfde moederquote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je verwart mijn moeder met jouw moeder.
Ja ik kan het ook evt via paypal doen, maar hij pakt iDeal bij mij niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kan het via paypal? anders moet je even geld op me rekening zetten en een weekje wachten dan doe ik het via mijn paypal voor je
Ik las iets anders dan "muil"... hmmp...quote:Op maandag 14 januari 2013 21:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee je hebt een grote muil
Hmm vaag misschien weer eens storing zoals heel vaakquote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook evt via paypal doen, maar hij pakt iDeal bij mij niet.
haha dan zou ik liegenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:53 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Ik las iets anders dan "muil"... hmmp...
Over groot gesprokenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee je hebt een grote muil
Kan niet. Je bent niet zo leuk zoals ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien hebben we wel dezelfde moeder
oeh spannendquote:
mijn ego beschouw ik als ene van mijn betere kwaliteitenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig kan ik daar wat aan doen, jouw ego valt niet te redden
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan niet. Je bent niet zo leuk zoals ik.
Goeie dis, boks ouwe.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig kan ik daar wat aan doen, jouw ego valt niet te redden
je ego is schijtirritant maar hey, ik heb tenminste zelfkennis, daar heb ik jouw kutcommentaar niet voor nodig gaygay dankjewelquote:Op maandag 14 januari 2013 21:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
mijn ego beschouw ik als ene van mijn betere kwaliteiten
in ieder geval eentje met een bloem in je handquote:
Jaja we weten het weerquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
mijn ego beschouw ik als ene van mijn betere kwaliteiten
Uhm ok?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:55 schreef Ro-ald het volgende:
Als je geen G bent,moet je ook niet als een G komen praten G.
gaygay durft er niet voor uit te komen dat hij daar hoort dus bitcht hij hier maar, beetje jammer weerquote:Op maandag 14 januari 2013 21:55 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Pff, volgens mij word hier nog meer gebitchd als in het [HOMO] topic.
in het homo-topic zitten alleen maar dertigjarige relnichtenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:55 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Pff, volgens mij word hier nog meer gebitchd als in het [HOMO] topic.
Ja ik probeer het straks nog wel ff.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hmm vaag misschien weer eens storing zoals heel vaak
Ik had juist het idee dat het daar allemaal 30tigers warenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
in het homo-topic zitten alleen maar dertigjarige relnichten
dank hier geil ik op.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je ego is schijtirritant maar hey, ik heb tenminste zelfkennis, daar heb ik jouw kutcommentaar niet voor nodig gaygay dankjewel
Dan word het morgen, pluk ik er eentje uit de tuinquote:Op maandag 14 januari 2013 21:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
in ieder geval eentje met een bloem in je hand
Jup.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef ImTheBase het volgende:
Hoi, een ouwe landrot hier. Was dit vroegâh de PUB SC?
quote:
ben je een beetje boos?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gaygay durft er niet voor uit te komen dat hij daar hoort dus bitcht hij hier maar, beetje jammer weer
Nog chicks gehosseld dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:00 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Top. Ik had een leven tot voor kort.
Een man met zaad vragende ogen?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:01 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Verschijnt er een foto van mijn ex op FB.
Vriendin van hem: "Oh, wat een schattige puppy oogjes"
Ik begin te type: "Eerder zaad vragende oogjes"
Toch maar niet verzonden....
Dat mag toch niet op FOK! en het is meer een jongenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een man met zaad vragende ogen?
Pics.
Kan jij hem dat zaad geven dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een man met zaad vragende ogen?
Pics.
Jup. 1 FOK!-chick die onderweg is naar dit topic en meerdere daarna (sst.). Weer even oldschool FOK!kenquote:
hihaho. Het Usernamegrapje. Je bent de derde vandaag.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Beetje hypocriet van je, vind je niet?
Wat een Hypocrietenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hihaho. Het Usernamegrapje. Je bent de derde vandaag.
Wauw, je kan tellen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hihaho. Het Usernamegrapje. Je bent de derde vandaag.
Asians.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Dat mag toch niet op FOK! en het is meer een jongenAziatisch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |