Hypoooo, A-J is gemeeeeen.quote:
I crashed your car into the bridgequote:
Waar komt die ondertitel van jou vandaan? Ik herken hem ergens van maar weet niet waarquote:
Maar alleen jij mag dat zeggen.quote:
Dat ik rapper moest worden, toen had ChesterPerry dit verzonnen omdat ik klein ben.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar komt die ondertitel van jou vandaan? Ik herken hem ergens van maar weet niet waar
Sorry mamaquote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hey je weet dat ik de enige ben die echt gemeen mag doen tegen Hep heh![]()
Ja ik bedoelde You know you love me inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2013 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ik rapper moest worden, toen had ChesterPerry dit verzonnen omdat ik klein ben.
You know you love me komt van 't serie Gossip Girl.
Verder nog vragen?
I CRASHED MY CAR INTO A BRIDGE, I WATCHED, I LET IT BURN!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
I GOT THIS FEELIG ON A SUMMERDAY WHEN YOU WE'RE GONE
Xoxo-AJquote:Op maandag 14 januari 2013 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde You know you love me inderdaad![]()
Gossip Girl
I DONT CARE I LOVE ITquote:Op maandag 14 januari 2013 21:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
I CRASHED MY CAR INTO A BRIDGE, I WATCHED, I LET IT BURN!
Weet ik niet, je deed mij pijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Xoxo-AJ
Sorry Heppie, vriendjes zijn?
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het altijd wel grappig vondquote:Op maandag 14 januari 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Xoxo-AJ
Sorry Heppie, vriendjes zijn?
En knappe actrices&acteursquote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het altijd wel grappig vond![]()
nee minecraft laat ik aan mijn broertjes overquote:Op maandag 14 januari 2013 21:04 schreef Rockiejj het volgende:
Wat vinden jullie van een JNG Minecraft server?
probeer het in R&P aangezien het een autisme simulator isquote:Op maandag 14 januari 2013 21:04 schreef Rockiejj het volgende:
Taylor Momsen was cutequote:
'Moet die wel 24/7 zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 21:04 schreef Rockiejj het volgende:
kutmensenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
'Moet die wel 24/7 zijn
Ik huurde me server met 8 slots altijd via daddycheese, vind teveel mensen toch kut
Ik vind juist de brunette leuk(weet haar echte naam niet)quote:Op maandag 14 januari 2013 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Taylor Momsen was cuteen Leighton Meester
Vanessa bedoel je?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind juist de brunette leuk(weet haar echte naam niet)![]()
Blair&Chuck
SLA ZEquote:Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja op servers slopen ze alles van me enzo
Nee ik bedoel Blairquote:Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanessa bedoel je?Ja zij begon leuk maar ik vond het later echt een doos.
Ja perfectChuck is geweldig
Ik kan een cracked server maken via mn eigen netwerk, als er interesse is wil ik dat wel effe doen!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
'Moet die wel 24/7 zijn
Ik huurde me server met 8 slots altijd via daddycheese, vind teveel mensen toch kut
Ja dat is Leighton Meesterquote:
als je mc heb gekocht wil ik best die 3 euro voor een 8 slot 24/7 server betalenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik kan een cracked server maken via mn eigen netwerk, als er interesse is wil ik dat wel effe doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |