Het kan nog lang duren voor ik voor mijn motor ga, als ik ooit voor mijn motor ga ivm ideeën van mijn grootouders en m'n vriend. Maar scooter rijden is even gevaarlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:04 schreef Yreal het volgende:
Maar goed, nogmaals, 3500 voor een schakelbrommer is te veel voor iets waar je nog maar heel kort op gaat rijden. Je hebt een Nieuwe rsv4 125 voor niet veel meer![]()
Maarja, jou geld
Die heb ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind jij hiervan dan? Effectief hetzelfde ding, alleen 1999 nieuw.
Dat is een Motorhispania RX 50, heb ik hier ook voor de deur staan. Zie OP voor fotoquote:
Hij is mooi! Wat het mooiste is, is die 'tekening'' op de tank. Die heeft de Aprillia RS 50 ook zo mooi.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:05 schreef Blester het volgende:
[..]
Dat is een Motorhispania RX 50, heb ik hier ook voor de deur staan. Zie OP voor foto
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:07 schreef Croissant.fr het volgende:
[..]
Hij is mooi! Wat het mooiste is, is die 'tekening'' op de tank. Die heeft de Aprillia RS 50 ook zo mooi.
Dit is een tweedehandsquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:14 schreef Croissant.fr het volgende:
Hij is echt mooiHeb je hem nieuw of tweedehands gekocht?
En: rij je het hele jaar door als een vent op dezelfde banden, of rij je net als ik op winterbanden (in de winter dan he...)?
Winterbandenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:14 schreef Croissant.fr het volgende:
Hij is echt mooiHeb je hem nieuw of tweedehands gekocht?
En: rij je het hele jaar door als een vent op dezelfde banden, of rij je net als ik op winterbanden (in de winter dan he...)?
Als je toch al licht wilde rijden is 125cc geen probleem. Zolang je de snelweg maar niet opgaat, dat is gevaarlijk. Maar hoe leuk brommer rijden ook is, ik zou er niet bijna 4000 euro voor uitgeven.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:21 schreef Croissant.fr het volgende:
Mwa winterbanden hebben toch niet zo veel zin, heb ik het idee. Ik reed vanmiddag iets te spontaan weg (bakstenen glad van de regen en bedekt met een laagje mos) en dat ging lekker slippen. Mini-heartattack momentje. Daarna heeeeel langzaam over de rotondes gereden.
Maar ik ben er over uit mensen, ik ga een motor rijles volgen v/d zomer om mij eens goed te overtuigen!
Ik had een Tomos voor ¤50,-quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je toch al licht wilde rijden is 125cc geen probleem. Zolang je de snelweg maar niet opgaat, dat is gevaarlijk. Maar hoe leuk brommer rijden ook is, ik zou er niet bijna 4000 euro voor uitgeven.
Al vind ik budget rijden weer een sport opzich. Ik heb een snorciao van 100 euro
Daarom ! ik had mijn schakel voor 400 euroquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik had een Tomos voor ¤50,-Rijdend en al, helemaal niets aan hoeven doen, tijdje gereden en weer verkocht
Voor deze Motorhispania RX 50 was ik wel een stukje meer kwijt hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daarom ! ik had mijn schakel voor 400 euro![]()
Jaren op gereden, Zoetermeer - amsterdam als het lekker weer was, geen probleem. Nooit echt onderhoud nodig gehad.. oude brommerswat er niet op zit , kan ook niet stuk
22 jaar oud, start altijdquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:29 schreef Blester het volgende:
[..]
Voor deze Motorhispania RX 50 was ik wel een stukje meer kwijt hoorMaarja, dat lijkt me ook logisch gezien de nieuwprijs van zo'n ding.
Achja, ze trekken snel op e.d. ik vind het wel leuke dingenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:31 schreef Yreal het volgende:
Maar ik blijf erbij dat die racebrommertjes er leuk uitzien maar toch altijd erg nep voelen. Zo raar dat er niks onder die kappen zit
Vintage jongen. Denk maar aan oude Volvo's van 1.000.000 + KM die nog altijd rond rijden (en dan geen vrachtwagens maar personenauto's). Oude degelijkheid.quote:
De yamaha tzrquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:32 schreef Blester het volgende:
[..]
Achja, ze trekken snel op e.d. ik vind het wel leuke dingen
Als ik de begrenzing eraf haal loopt deze 120 KM/uquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
De yamaha tzr100+ zodra je de begrenzing eraf sloopt
leuk ideequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:35 schreef Croissant.fr het volgende:
Ik kwam net op het idee: Is het misschien leuk om een soort toertocht / meet af te spreken met brommer/scooter rijdend Fok?
Dan spreken we af op een centrale plek en rijden / scheuren we naar een McDonalds en bekijken we daar elkaars mooie spul, bijkletsen en daarna gaat ieder weer zijn weg naar huis. De ene gek wil verder rijden dan de ander natuurlijk...
Oh, dat is lekker in de buurt hier. Misschien dat ik daar een keer aan meedoequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:57 schreef -niemand- het volgende:
[..]
leuk idee
alleen woon ik in limburg, is een beetje uit de buurt.
http://www.jumbolangsterij.nl/index.html
dit lijkt me ook leuk om mee te doen, en als het een beetje meezit ga ik zeker meedoen.
Zelfs met mijn 400 toerbak vind ik snelwegrijden niets, ten eerste is er geen fuck aan; enkel rechtuit, ten tweede is het niet echt veilig (relatief wel, maar met een evt noodstop zit de malloot achter je opeens voor je en uitwijkmogelijkheden heb je ook niet echt)quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je toch al licht wilde rijden is 125cc geen probleem. Zolang je de snelweg maar niet opgaat, dat is gevaarlijk. Maar hoe leuk brommer rijden ook is, ik zou er niet bijna 4000 euro voor uitgeven.
Al vind ik budget rijden weer een sport opzich. Ik heb een snorciao van 100 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |