Minikapje, maar het maakt de hele motorquote:
Mwah, was hier wat minder. Dacht, laat ik eens een stukje rijden met dit mooie weer, al wist ik wel dat de achterband kaal was. Prima stukje gereden, kom ik op een stuk met ijs, slaat het hele achterwiel tot helemaal dwars overquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:54 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk dagje. 50km/u gehaald en verder. 5de versnelling vol gas gereden op sneeuw
Prachtig hier, rond het meer. Nog nooit zo hard gereden op niet asfalt. Alleen teveel volk met honden. Aso om daar heel hard langs te gassen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:30 schreef Blester het volgende:
[..]
Mwah, was hier wat minder. Dacht, laat ik eens een stukje rijden met dit mooie weer, al wist ik wel dat de achterband kaal was. Prima stukje gereden, kom ik op een stuk met ijs, slaat het hele achterwiel tot helemaal dwars overNouja, kon hem nog wel goed tegenhouden verder, want ik was erop voorbereid maar het was echt klote rijden op dat stuk, achterband van de ene kant naar de andere kant terwijl ik in de eerste versnelling +- 10 - 15 KM aan het rijden ben.
Tja, stevige bandjes en crossmodelquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Prachtig hier, rond het meer. Nog nooit zo hard gereden op niet asfalt. Alleen teveel volk met honden. Aso om daar heel hard langs te gassen.
Sowieso zijn race modellen in nederland helemaal nergens goed voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef Blester het volgende:
[..]
Tja, stevige bandjes en crossmodelKale band en motormodel hier
Maar me normale bromfiets heeft in ieder geval goede banden dus die rijd ook goed met dit weer, laat die andere mooi staan tot de sneeuw/ijs weg is.
Sorry pik, beetje laat haha. Het bouwjaar is 2006quote:Op maandag 21 januari 2013 09:18 schreef Blester het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit hoor
Als je even bouwjaar doorgeeft kan hij in de OPZal straks proberen een foto te maken van de Gilera maar ik beloof niets met dit weer
EDIT: Je achterbandje is een beetje oud volgens mij, maar ik moet maar niets zeggen met mijn huidige achterbanden.
Je staat in de OPquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef bulldogg het volgende:
[..]
Sorry pik, beetje laat haha. Het bouwjaar is 2006
YW, daarom zijn we voor hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:00 schreef Blester het volgende:
En toen was het topic een reeks, bedankt Sounddragon
Dat mag, als je blauw bent.. tot die tijd mag je gewoon braaf de regeltjes volgenquote:
Maar de wet maakt de regeltjes toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
Ennehh..
[..]
Dat mag, als je blauw bent.. tot die tijd mag je gewoon braaf de regeltjes volgen
Lees dat stukje in OP nog eens goed en begrijpend? We willen het niet; het is illegaal, en dus werken we er niet aan mee. Take it, or go away.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Maar de wet maakt de regeltjes toch?
En als de regeltjes niet bevallen maken op fok gewoon een uitzondering?
Haha, prima hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef bulldogg het volgende:
Ik zal morgen alles in de was zetten en even een nieuw fotootje maken hij kan namelijk nog wat mooier in de OP :-p
Vet ding man, ik neem aan dat je hem zelf opgeknapt hebt?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:48 schreef Mr.Trololo het volgende:
verdorie, wat doe ik toch fout met afbeeldingen plaatsen..
Fixed, knoeiertquote:Op zondag 27 januari 2013 11:48 schreef Mr.Trololo het volgende:
verdorie, wat doe ik toch fout met afbeeldingen plaatsen..
Ziet er goed uitquote:Op zondag 27 januari 2013 11:47 schreef Mr.Trololo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat vinden jullie ervan ?
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:33 schreef bulldogg het volgende:
[..]
Vet ding man, ik neem aan dat je hem zelf opgeknapt hebt?
thanks, en ja, ik heb dat ding zelf opgeknapt, ik ben er in februari 2012 mee begonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |