abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122385328
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die Delicious EP kan ik helemaal niet vinden, maar misschien zoek ik verkeerd :')
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item337f7a9994

http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item2579f7d545

Sja...
pi_122385379
quote:
Haha, dan zocht ik inderdaad verkeerd, ik had alleen op ebay.com gekeken ;( Dacht dat dat inwisselbaar was tussen de ebay's. Overigens is die ene een CD, dat hoef ik niet :D
pi_122385987
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Haha, dan zocht ik inderdaad verkeerd, ik had alleen op ebay.com gekeken ;( Dacht dat dat inwisselbaar was tussen de ebay's. Overigens is die ene een CD, dat hoef ik niet :D
Dat zou wel zo moeten zijn, hoor. Maar dit zijn afgelopen aanbiedingen, het klopt dat er op dit moment helemáál geen item wordt aangeboden.

Nee, maar om aan te duiden hoe geflatteerd de prijzen op het moment van een hype zijn.
pi_122385995
Ik ga deze vraag niet in LL-topic stellen, want dan krijg ik te veel discussie, en daar ben ik echt te lui voor, maar...waarom the fuck kopen mensen toch massaal een kaartje voor een festival met een eerste rits namen die echt belabberd is? Gaat toch nergens over, man.
pi_122386197
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Dat zou wel zo moeten zijn, hoor. Maar dit zijn afgelopen aanbiedingen, het klopt dat er op dit moment helemáál geen item wordt aangeboden.

Nee, maar om aan te duiden hoe geflatteerd de prijzen op het moment van een hype zijn.
Ik zag een exemplaar van de debuutsingle Follow Baby al voor 200+ weggaan :{
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik ga deze vraag niet in LL-topic stellen, want dan krijg ik te veel discussie, en daar ben ik echt te lui voor, maar...waarom the fuck kopen mensen toch massaal een kaartje voor een festival met een eerste rits namen die echt belabberd is? Gaat toch nergens over, man.
Heeft mij ook altijd verbaasd. De manier waarop ik 'festivalshop' is gewoon wachten tot de hoofd-lineup bekend is en dan de leukste uitzoeken. En Slayer en BVMV zijn toch om te janken :') Maar goed, ik heb wel vaker het idee dat het bij Lowlands veel meer gaat om er bij zijn en vervolgens nog een jaar dat bandje dragen dan de muziek of de bands.
pi_122387042
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Maxerazzi het volgende:
Goede ervaringen uit het verleden. Het is een vaste factor voor een grote groep mensen. Plus de interesse van de bezoekers van Lowlands is sinds de mid-00's merkbaar verschoven, steeds meer mensen gaan voor de sfeer en de 'belevenis', en elke muzikale act die ze zien is een leuke plus. Heb vorig jaar een schrijnend hoog aantal programmaboekjes en krantjes gezien waarop alleen iets als Ed Sheeran en Go Back To The Zoo was aangekruist.

Het zegt op zich genoeg als je kijkt naar wat voor een sterk programma Best Kept Secret nu al heeft weten neer te zetten, en het feit dat dát dan nog niet is uitverkocht, met - ze houden zelf nog een beetje een slag om de arm - eenvijfde van de capaciteit. Eerlijkheid gebiedt toe te voegen dat ik mij dat ook wel kan voorstellen, want je weet niet wat je kunt verwachten bij iets wat helemaal nieuw is, en bij Lowlands weet je dat het goed zit. Wat dus weer neerkomt op mijn eerdere punt.

Ik kan me nog herinneren dat je moest worden overtuigt met een stuk of 5 dikke headliners, en dan een 'early bird'-kaartje kocht. Festival verkocht vaak niet eens uit, terwijl ze toen nog gemakkelijk konden wedijveren met de line-ups van de grotere internationale festivals. Dat is al jaren niet meer zo. Nederland heeft wat dat betreft veel te lang achter de feiten aangelopen en is te laat ingesprongen op de groeiende vraag. Op die manier hebben we zo vaak acts misgelopen die álle festivals behalve Lowlands deden, want die hadden de buit toch al binnen en kregen de tenten toch wel vol met de waan van de dag in de vooravond gepland.

Gelukkig is daar dus nu Best Kept Secret, maar zoiets heeft jaren nodig om een vaste factor te worden of zelfs een Lowlands-vervanger voor een groot gedeelte van het festivalpubliek.
pi_122394868
Lekker nieuw album van Frightened Rabbit. Beste release van 2013 tot nu toe :)

Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 3 februari 2013 @ 01:24:13 #248
385280 neohu
goedendag
pi_122404498
Nieuwe album My Bloody Valentine is uit! Helaas is de website offline maar ben benieuwd :)
neohu heeft nog geen signature
pi_122408545
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef Beregd het volgende:
iemand die naar primavera gaat

http://www.primaverasound.es/cartel

hoe krijgen ze het weer voor elkaar _O_

Ik! Althans dat is het plan. Even kijken of het te regelen is.

En Peace, ik hoor het niet helemaal.
Aldus.
  zondag 3 februari 2013 @ 07:56:59 #250
379412 LuciferRising
Wake Bake Skate
pi_122408638
“My ambition is handicapped by laziness” (C.Bukowski)
pi_122408932
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:36 schreef Aisumasen het volgende:
Gezien de liefhebbers van Peace ineens overal opduiken heb ik iets voor jullie op YouTube gezet:

De volledige opname van hun show die ik ze 3 maanden geleden in de kleine zaal van Paradiso zag spelen.
Geluisterd. Lekker hoor. Maar ze moeten echt Delicious doen...dat is wat ik zo fantastisch vind, de rest...tsja...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 3 februari 2013 @ 10:59:05 #252
385280 neohu
goedendag
pi_122410317
Het hele album staat ook op dit youtube-account:
Beetje drone-achtig? Wat denken jullie?
neohu heeft nog geen signature
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 12:29:29 #254
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_122504177
Oh god de Jacco Gardner hype gaat beginnen! Ben wel benieuwd :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 13:17:41 #256
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_122504673
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:05 schreef Norrage het volgende:
Oh god de Jacco Gardner hype gaat beginnen! Ben wel benieuwd :)
Jij vindt het weer nietszeggende Nederlandse retropop zeker. :P
pi_122504849
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Jij vindt het weer nietszeggende Nederlandse retropop zeker. :P
Ik denk het wel ;)
pi_122505049
Ik luister 1 nummer en ik vind het al kut.

Tsja, ik ben misschien bevooroordeeld ofzo :? :(
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 13:36:27 #259
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_122505378
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Norrage het volgende:

Ja, dat kan hè. Ben je toevallig ooit afgewezen door Excelsior Recordings?
pi_122505522
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Norrage het volgende:

Tijdje terug onwetend naar een optreden van hem gegaan, was gaaf en zat 1 geweldig nummer tussen:

Tijdens Eurosonic weer 3x gezien, maar die gast is in een paar maanden tijd enorm vooruit gegaan de hele show etc. niet normaal.
pi_122505733
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Slobeend het volgende:

[..]

:D

Norrage is de muzikale antagonist van Gijsbert Kramer.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_122505982
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Is Jacco Gardner Excelsior? Dat maakt het nog erger :X Dat wist ik niet eens...

maar sorry, al deze retropop van de laatste tijd kan ik echt hélemaal niks mee. Het klinkt allemaal exact hetzelfde als bands van vroeger. Daar hoef ik toch geen nieuwe muziek voor te luisteren? :? Het is heel erg goed hoor, maar ik snap niet dat die retropop zo'n hype is tegenwoordig.
pi_122506277
Nieuwe Frightened Rabbit is wel leuk. ^O^
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 13:59:56 #264
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_122506301
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:52 schreef Norrage het volgende:

[..]

Is Jacco Gardner Excelsior? Dat maakt het nog erger :X Dat wist ik niet eens...

maar sorry, al deze retropop van de laatste tijd kan ik echt hélemaal niks mee. Het klinkt allemaal exact hetzelfde als bands van vroeger. Daar hoef ik toch geen nieuwe muziek voor te luisteren? :? Het is heel erg goed hoor, maar ik snap niet dat die retropop zo'n hype is tegenwoordig.
Nee, niet Excelsior zie ik, maar Jacco zit ook bij Lola Kite. De muziek valt in het Excelsior straatje in ieder geval.
pi_122510946
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:59 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nee, niet Excelsior zie ik, maar Jacco zit ook bij Lola Kite. De muziek valt in het Excelsior straatje in ieder geval.
Album is gewoon van Excelsior hoor. Nummer 96323 in de catalogus. ;) Heb hem inmiddels enkele dagen in huis en dat staat in elk geval op de hoes.

En het is overigens, maar dit geheel terzijde, een erg sterke plaat!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_122511037
Het klinkt inderdaad geweldig ^O^
Het gebrek aan orginaliteit staat me alleen niet aan. Maar zal die plaat zeker wel eens draaien :)
pi_122511076
Zeker nog alleen via illegale wegen verkrijgbaar? Wanneer is de officiele releasedatum?
Album top 100 2024
pi_122511273
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:53 schreef Felagund het volgende:
Zeker nog alleen via illegale wegen verkrijgbaar? Wanneer is de officiele releasedatum?
Luisterpaal ^O^
pi_122511417
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:53 schreef Felagund het volgende:
Officieel komt ie 8 februari uit volgens mij, maar de leden van de Excelsior Recordings Supportersclub hebben hem afgelopen vrijdag al ontvangen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_122512376
Ah, verkeerde topic, ik had het eigenlijk over de Nick cave plaat. :D Die van Jacco heb ik al wel gevonden op de luisterpaal, maar nog niet geluisterd.
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')