Ja, precies. Alsof die zo vernieuwend waren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:47 schreef Felagund het volgende:
Ik vind die Beatles ook maar een Beatlesque bandje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Wellicht is het inderdaad toch wel een principe/menings-kwestie. Ik vind doorgaans alle soul gedateerd klinken. Een uitzondering is Curtis Mayfield, maar daar zit een zeker vorm van psychedelica in...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:49 schreef DO2 het volgende:
Maar ik begrijp uit je betoog dus dat je eigenlijk alle soul en funk uit de jaren 70 gedateerd vindt..?
Ok. Dat kan.
Niet Sam Brown van New Bomb Turks zomaar negeren hoor...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
[..]
Zelfs in mijn eindejaarslijstje. Voor zij die het niet weten: samenwerking tussen Britt Daniel, de frontman van Spoon en Dan Boeckner van Wolf Parade. 'Flaggin A Ride' is een persoonlijk favoriet:
[..]
Ik zeg nergens dat ik gedateerd klinken echt heel erg vind. Maar ik ben er minder geneigd naar te luisteren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:52 schreef Bol_Wan het volgende:
Nieuwe Vampire Weekend aangekondigd![]()
PS: Is er iets mis met gedateerd klinken? Ik zeg niet dat het hier gebeurd, maar wordt wel wat vaak negatief gebruikt. Oude Doo-wop groepjes vind ik bijvoorbeeld geweldig, maar dat is absoluut gedateerd
Alsjeblieft zeg. Ik ben serieus als ik zeg dat dat 2e album het allerslechtste album is wat ik ooit heb gehoord (als we een beetje in de alternatieve/indie scene blijven zitten tenminste, al vind ik Frans Bauer beter). Maar stiekem ben ik wel benieuwd of ze weer een leuk album uitbrengen als hun eerst, maar ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:52 schreef Bol_Wan het volgende:
Nieuwe Vampire Weekend aangekondigd![]()
PS: Is er iets mis met gedateerd klinken? Ik zeg niet dat het hier gebeurd, maar wordt wel wat vaak negatief gebruikt. Oude Doo-wop groepjes vind ik bijvoorbeeld geweldig, maar dat is absoluut gedateerd
zo verschillend is dat tweede niet van het eerste niet, gewoon stukken populairder.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik gedateerd klinken echt heel erg vind. Maar ik ben er minder geneigd naar te luisteren.
[..]
Alsjeblieft zeg. Ik ben serieus als ik zeg dat dat 2e album het allerslechtste album is wat ik ooit heb gehoord (als we een beetje in de alternatieve/indie scene blijven zitten tenminste, al vind ik Frans Bauer beter). Maar stiekem ben ik wel benieuwd of ze weer een leuk album uitbrengen als hun eerst, maar ik vrees het ergste.
Zitten gewoon een paar verschrikkelijke nummers op die ik gewoon niet kan afluisteren. Nu vind ik eerste album ook niet alles, maar daar staan tenminste nog pakkende nummers op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef Beregd het volgende:
[..]
zo verschillend is dat tweede niet van het eerste niet, gewoon stukken populairder.
Ach ja, retecatchy Indieliedjes bevallen mij altijd wel, dan zit je met Vampire Weekend wel goed. Ik hoor niet heel veel verschil tussen het eerste en het tweede album. Maar dat is dan ook weer indie, voor elke persoon die iets tof vindt zijn er er drie die het neerschietenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik gedateerd klinken echt heel erg vind. Maar ik ben er minder geneigd naar te luisteren.
[..]
Alsjeblieft zeg. Ik ben serieus als ik zeg dat dat 2e album het allerslechtste album is wat ik ooit heb gehoord (als we een beetje in de alternatieve/indie scene blijven zitten tenminste, al vind ik Frans Bauer beter). Maar stiekem ben ik wel benieuwd of ze weer een leuk album uitbrengen als hun eerst, maar ik vrees het ergste.
Hmmm...ik kan me herinneren dat tentijde van het tweede album dat ook volledig de grond in werd geboord hier. Kennelijk ben jij net de uitzonderingquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ach ja, retecatchy Indieliedjes bevallen mij altijd wel, dan zit je met Vampire Weekend wel goed. Ik hoor niet heel veel verschil tussen het eerste en het tweede album. Maar dat is dan ook weer indie, voor elke persoon die iets tof vindt zijn er er drie die het neerschieten
Ik ben wel vaker de uitzondering, waarschijnlijk omdat ik net zoveel van pop houd als van (indie)rock. Het maakt me dus niet zoveel uit welke richting ze opgaan, als de liedjes maar leuk blijvenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmmm...ik kan me herinneren dat tentijde van het tweede album dat ook volledig de grond in werd geboord hier. Kennelijk ben jij net de uitzondering
Sluit me hier volledig bij aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker de uitzondering, waarschijnlijk omdat ik net zoveel van pop houd als van (indie)rock. Het maakt me dus niet zoveel uit welke richting ze opgaan, als de liedjes maar leuk blijven
21st century is de nieuwequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:33 schreef Felagund het volgende:
Welke is nou de nieuwe? Er staan twee albums van ze op Spotify uit 2012. Maar klinkt op het eerste gehoor goed idd.
Nieuwe Eels nog niet geluisterd trouwens.
Die ben ik aan het luisteren nu, wel jammer van gepapapapa in Shuggie.quote:
Die line up is hartstikke prima!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef Beregd het volgende:
iemand die naar primavera gaat
http://www.primaverasound.es/cartel
hoe krijgen ze het weer voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |