Nick Cave officieel 18 februari meen ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef Felagund het volgende:
Ah, verkeerde topic, ik had het eigenlijk over de Nick cave plaat.Die van Jacco heb ik al wel gevonden op de luisterpaal, maar nog niet geluisterd.
Ik wilde op het laatste moment beslissen. Zojuist las ik je bericht en haastte ik me naar Ticketmaster, maar het is al uitverkocht. Ik heb mijn kans niet gegrepenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:30 schreef Aisumasen het volgende:
Unknown Mortal Orchestra in de Paradiso-bovenzaal as. donderdag staat op het punt van uitverkopen, grijp je kans nu het nog kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Op de websites waar ik van het bestaan hoorde van SX vergeleken ze het louter met ACquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:05 schreef DO2 het volgende:
Ik hoor er geen AC in terug, hoor. Beach House wel, ja. Een beetje teveel misschien wel.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:25 schreef Norrage het volgende:
En MM heb je Ron al geluisterd?Ja, uiteraard. Heb het album zelfs al in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Ik zou graag meer horen van de samenwerking tussen Bon Iver en James Blake, die ene track was echt vetquote:Op donderdag 7 februari 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
Overigens; écht indie is het niet (meer) maar ik weet niet waar ik het verder kwijt moet dus wil ik even met jullie delen dat de nieuwe track van een van mijn grote helden James Blake vandaag (7/2 20:30 Nederlandse tijd) in première gaat op BBC 1
Jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 02:33 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik zou graag meer horen van de samenwerking tussen Bon Iver en James Blake, die ene track was echt vet
Die ene track was echt vet jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 02:33 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik zou graag meer horen van de samenwerking tussen Bon Iver en James Blake, die ene track was echt vet
Wijd uit!quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
En James Blake..tsja...Populair geworden door volstrekt de verkeerde redenen....
Hij werd gehyped omdat het zo lekker soul-vol klinkt op de radio...het hele electronische en dubstep gehalte dat het heeft (en wat zo origineel en karakteristiek voor hem was) kwam natuurlijk volledig niet tot zijn recht uit een mono-radiospeakertje ofzo, maar omdat 3fm het hypete werd hij populair.quote:
Supertramp is zo godverdomme underratedquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan zul je toch echt je Supertramp-liefde moeten laten vallen.
Ja, daar ben ik het mee eens met werkelijk waar elk ander genre muziek. Maar James Blake en radio, dat gaat toch gewoon niet samen? En zeker niet met ingekorte stukjes. Kom op. Daar moet je voor gaan zitten, met een goede hifi set.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:01 schreef Arn0 het volgende:
Tja, als een indie-artiest niet gedraaid wordt op de radio is het "schandalig, als je kijkt wat voor troep er wel gedraaid wordt" en als hij wel gedraaid wordt, is het ook niet goedIk vind het wel leuk dat hij wat succes heeft.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij werd gehyped omdat het zo lekker soul-vol klinkt op de radio...het hele electronische en dubstep gehalte dat het heeft (en wat zo origineel en karakteristiek voor hem was) kwam natuurlijk volledig niet tot zijn recht uit een mono-radiospeakertje ofzo, maar omdat 3fm het hypete werd hij populair.
Ik zeg dat hij inderdaad populair had moeten worden, maar niet om bovenstaande redenen. Achterlijk kut-3FM en klootjesvolk-publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |