SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Een glaasje inschudden ja?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik schud me dadelijk ook nog een glaasje in.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Limburger gespot.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik schud me dadelijk ook nog een glaasje in.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ruik altijd aan chloortabletten. Altijd leuk, een rondje ziekenhuis.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ruik altijd aan chloortabletten. Altijd leuk, een rondje ziekenhuis.![]()
![]()
Leiers.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij bent heul geen Leienaar.quote:Alsof je het erg vond.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mensen die dat niet overhebben voor Samzzquote:Op maandag 14 januari 2013 16:22 schreef muhahaha het volgende:
Samzz oppikken, dan zit ik ruim 4 uur in de auto.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je vergeet dat ik pas om 6 uur weg kan hierquote:Op maandag 14 januari 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die dat niet overhebben voor Samzz.
![]()
Jullie accent.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent heul geen Leienaar.
[..]
Alsof je het erg vond.
Jij viel nog wel mee, maar dat van KT is best lelijk.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat die mensen nog bestaan, ongehoordquote:Op maandag 14 januari 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die dat niet overhebben voor Samzz.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vond het wel mee vallenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie accent.
Het kan erger
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2013 16:25:17 ]![]()
Gelukkig wil Rival wel half NL doorcrossen voor jequote:Op maandag 14 januari 2013 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat die mensen nog bestaan, ongehoord.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo erg ben ik nou ook weer niet toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie accent.
Rustig aan.![]()
Waar ga je wonen?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Binnenkort waarschijnlijk wel.
Neemt niet weg dat ik ook 071 ben.Wij hebben heul geen accent. Jij hebt een accent.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie accent.
Nog aan je blokwissel begonnen?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
kan je niet zelf bedenken wat ik insinueerde?![]()
Ik ben een vrouw, bij insinuaties vraag ik nog even naar de bekende wegquote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
kan je niet zelf bedenken wat ik insinueerde?.
Echte mannen bestaanquote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig wil Rival wel half NL doorcrossen voor je![]()
.
Klopt. Stiefmoeder van Gitaar, ook uit Leiden, klonk nog erger.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het wel mee vallen
Het kan ergerJij niet, je accent wel. Maar het is wel grappig.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou ook weer niet toch?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
In mei / juni ga ik kijken.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ga je wonen?
[..]
Wij hebben heul geen accent. Jij hebt een accent.Rustig aan.![]()
Ook, ja. Maar jullie ook. Zelfs jij nog een klein beetje.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ga je wonen?
[..]
Wij hebben heul geen accent. Jij hebt een accent.
Volgens mij valt mijn accent ook reuze mee behalve dat ik bij sommige woorden een enorme R heb, zoals ''lekker'' ofzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
Jij niet, je accent wel. Maar het is wel grappig.Rustig aan.![]()
Ik weiger gewoon Nederlands te praten. Ik ben een platte.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dialect. En ik geloof er niks van dat daar niks van terug te horen is.
![]()
Ik heb ook_gek laatst gehoordquote:Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Stiefmoeder van Gitaar, ook uit Leiden, klonk nog erger.
[..]
Jij niet, je accent wel. Maar het is wel grappig.![]()
dat was grappig
![]()
![]()
Allochtoonquote:Op maandag 14 januari 2013 16:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon Nederlands te praten. Ik ben een platte..
![]()
Wat een held is hij tochquote:Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, bij insinuaties vraag ik nog even naar de bekende weg.
[..]
Echte mannen bestaan![]()
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat dacht ik ook!!quote:
Althans ik dacht dat mijn Rotterdamse tongval wel meeviel.
En toen ging ik naar SR
[b]AirwiN schreef [/b]
Limburgs.
Feyenoordquote:Op maandag 14 januari 2013 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Maar Feyenoord
Fototoestel90![]()
![]()
Die man is geweldigquote:Op maandag 14 januari 2013 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook_gek laatst gehoord![]()
dat was grappig
![]()
Ik lig dubbel als ik hem aan de telefoon heb
[b]AirwiN schreef [/b]
doen wij altijd met hints natuurlijk, zo krijgen we een beetje balans!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, bij insinuaties vraag ik nog even naar de bekende weg.
![]()
Een goede voorbereiding is het halve werk zeggen ze wel eensquote:Op maandag 14 januari 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
ja en zonder goede voorbereiding dus ik ben vandaag op de fiets.
nee, eentje met trappers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrapfietsLekker koud
![]()
![]()
Geniaal momentquote:Op maandag 14 januari 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!!
Althans ik dacht dat mijn Rotterdamse tongval wel meeviel.
En toen ging ik naar SR![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk zeggen ze wel eens.
Dat hangt onder een afdakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrapfietsLekker koud
![]()
Jij hebt geen afdakje
[b]AirwiN schreef [/b]
[..]
Het is ''een goed begin''.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrapfietsLekker koud
Ja echt he? ik deed het in mijn broek toen hij over 50 tinten grijs begonquote:Op maandag 14 januari 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die man is geweldig![]()
Ik lig dubbel als ik hem aan de telefoon heb![]()
![]()
Daar zijn de meningen nog over verdeeld!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Goeie vriend (tevens ex) uit Zuid-Limburg.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hebt er wel verstand van ja, dat zie ik zo
Afdakje, wutquote:Op maandag 14 januari 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hangt onder een afdakje![]()
Jij hebt geen afdakjeOhquote:. Zal wel komen doordat ik WTB'er ben
.
![]()
die komt zeker 'weer' niet naar de meetquote:Op maandag 14 januari 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die man is geweldig![]()
Ik lig dubbel als ik hem aan de telefoon heb![]()
![]()
[..]
ja tering, het was echt koudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrapfietsLekker koud
![]()
![]()
Kijk, dan wordt het al gevaarlijkerquote:Op maandag 14 januari 2013 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Goeie vriend (tevens ex) uit Zuid-Limburg.
Daar praten ze namelijk niet overal meer Limburgs![]()
![]()
Limburg-haterquote:Op maandag 14 januari 2013 16:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kijk, dan wordt het al gevaarlijker
Daar praten ze namelijk niet overal meer Limburgs.
![]()
Terwijl ik zo mijn best doe om ABN te spreken.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook, ja. Maar jullie ook. Zelfs jij nog een klein beetje.
Klopt, maar zijn familie wel. Wel voornamelijk uit Kirchroa en omstreken. Soms was er echt geen poep van te maken, maar met mij erbij was het wel altijd Nederlands (met zo'n leuk accentquote:Op maandag 14 januari 2013 16:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kijk, dan wordt het al gevaarlijker
Daar praten ze namelijk niet overal meer Limburgs).
Het is niet storend hoor. Misschien hoor ik het wel heel goed omdat ik uit een totaal ander gebied komt. Anders even bij Lola in de leer gaan, die spreekt echt accentloos.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terwijl ik zo mijn best doe om ABN te spreken.
Oh maar in Kirchroa praten ze nog wel een eigen taal ja. In Heerlen en wat plaatsjes daaromheen echter..quote:Op maandag 14 januari 2013 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn familie wel. Wel voornamelijk uit Kirchroa en omstreken. Soms was er echt geen poep van te maken, maar met mij erbij was het wel altijd Nederlands (met zo'n leuk accent).
![]()
![]()
Nee, klopt. Ze woonden in Landgraaf en er waren verder weinig mensen die ook een dialect hadden. Maar ja, dat vind ik dan weer niet zo erg.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh maar in Kirchroa praten ze nog wel een eigen taal ja. In Heerlen en wat plaatsjes daaromheen echter..
zo grappig dit... ik krijg meestal commentaar omdat ik als nederlandse in antwerpen in de kroeg zit...![]()
![]()
Niet, Mestreechsquote:Op maandag 14 januari 2013 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles-wat-geen-Venlo-is-is-geen-Limburg-hater.![]()
![]()
Landgraaf, daar ben ik binnenkort.. wereldreisquote:Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ze woonden in Landgraaf en er waren verder weinig mensen die ook een dialect hadden. Maar ja, dat vind ik dan weer niet zo erg.![]()
![]()
Antwerpen, daar wil ik nog wel een keertje heen..quote:Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef MrsEllen het volgende:
zo grappig dit... ik krijg meestal commentaar omdat ik als nederlandse in antwerpen in de kroeg zit...
Woon je daar?Rustig aan.![]()
Ik mag morgen weer naar de fysioquote:Op maandag 14 januari 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
het fietsen op zich was wel lekker, en wat de fysio met me deed ook![]()
Landgraaf ook zoiets jaquote:Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ze woonden in Landgraaf en er waren verder weinig mensen die ook een dialect hadden. Maar ja, dat vind ik dan weer niet zo erg.
Wat dorpjes vastgeplakt.![]()
Ik was er vandaag.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer naar de fysio“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wil mn rug weer eens gekraakt hebben
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ben zo blij met haarquote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer naar de fysio![]()
![]()
Ik kon wel naar Pinkpop rollen.quote:
Dat kan ik nietquote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil mn rug weer eens gekraakt hebben.
![]()
Sukkelquote:Op maandag 14 januari 2013 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wilden wij nou Reservoir Dogs kijken of niet? Ik zie nu pas dat hij er helemaal niet op staat
Dat weet ikquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee, dat is alweer wat jaartjes geleden.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt, dat is dan weer het mooie eraan
Nuienhage, D'r Sjeet en wat ligt daar allemaal?
nee dat niet. maar ze doet goed met haar handenquote:
ik krijg soms wel een kriebel maar die kan ik nog onderdrukken![]()
![]()
Nieuwenhagen, Schaesberg .. misschien zegt dat je watquote:Op maandag 14 januari 2013 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, dat is alweer wat jaartjes geleden.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nieuwenhagen, Schaesberg .. misschien zegt dat je wat
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat niet. maar ze doet goed met haar handen
ik krijg soms wel een kriebel maar die kan ik nog onderdrukken![]()
![]()
![]()
na aperquote:Op maandag 14 januari 2013 16:42 schreef Royco1 het volgende:
Gister Django Unchained gezien, goede film.
hij was echt goed he!!![]()
Ik wil hem ook zien!!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:42 schreef rival het volgende:
ik heb gisteren trouwens Django gezien!
wat een epische film heeft die baas weer gemaakt
Misschien dat ik morgen wel ff bioscoopje pak
[b]AirwiN schreef [/b]
ja euh ze doet steeds mijn boxer een stukkie omlaag, dat gevoel onder het randje associeer ik met iets andersquote:![]()
![]()
Ik ga zo spaghetti makenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga eens kijken wat ik zal gaan koken
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmhm Ik snap het hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
ja euh ze doet steeds mijn boxer een stukkie omlaag, dat gevoel onder het randje associeer ik met iets anders
Je blijft toch een jongetje he![]()
Vin kent Tarantino nietquote:Op maandag 14 januari 2013 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
vond het ook echt weer een Tarantino film, de dialogen
[b]AirwiN schreef [/b]
ach zolang ie niet ineens om de hoek komt kijken is er niks aan de hand hequote:Op maandag 14 januari 2013 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmhm Ik snap het hoor
Je blijft toch een jongetje he![]()
![]()
Mijn zoon is 14 en die kent Tarantino wel!!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook allemaal wat ouder
Let op! Wat. Sorry.
Your argument is invalid
[b]AirwiN schreef [/b]
Zit ik eindelijk een beetje in mijn leerstof, concentratie eindelijk te pakken. Hoor ik mn buurmeisje kreunen. Die wordt op het moment enorm uitgewoond en ik kan al haar kreungeluiden horen..
Weg concentratie.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hype rond inglorious bastards gemist?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Let op! Wat. Sorry.
Leeftijd is in deze geen excuus.![]()
Gewoon aankloppen of het wat zachter kanquote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zit ik eindelijk een beetje in mijn leerstof, concentratie eindelijk te pakken. Hoor ik mn buurmeisje kreunen. Die wordt op het moment enorm uitgewoond en ik kan al haar kreungeluiden horen..
Weg concentratie.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je zal heus niet de enige zijn die het overkomtquote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
ach zolang ie niet ineens om de hoek komt kijken is er niks aan de hand he![]()
![]()
Ik kan daar ook zo slecht tegen.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weg concentratie.
Invalid excuse is invalid.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Let op! Wat. Sorry.
dat dacht ik ook niet neequote:Op maandag 14 januari 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zal heus niet de enige zijn die het overkomt![]()
![]()
Omdat jij.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is 14 en die kent Tarantino wel!!
Your argument is invalidquote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hype rond inglorious bastards gemist?
Leeftijd is in deze geen excuus.Inglorious Bastards ken ik wel, maar waarom zou ik in godsnaam op de regisseur letten?quote:![]()
hardop je leerstof uitroepenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weg concentratie.op de juiste toon natuurlijk
![]()
![]()
goed punt. ik neem aan dat je wel meer van zijn films kent zonder het te beseffen.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
Inglorious Bastards ken ik wel, maar waarom zou ik in godsnaam op de regisseur letten?![]()
Ik krijg nooit een stijfje van de fysioquote:Op maandag 14 januari 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zal heus niet de enige zijn die het overkomt.
Omdat de naam Tarantino veelvuldig voorkomt in elk artikel, intervieuw, recensie of wat dan ook met de film te maken heeft.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat jij.
[..]
Inglorious Bastards ken ik wel, maar waarom zou ik in godsnaam op de regisseur letten?![]()
Omdat het zo hoort.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Inglorious Bastards ken ik wel, maar waarom zou ik in godsnaam op de regisseur letten?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Uhm nee.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat jij.
[..]
[..]
Inglorious Bastards ken ik wel, maar waarom zou ik in godsnaam op de regisseur letten?
Hij had op IMDB gekeken zag daar Pulp Fiction vrij hoog in de top 250 ofzo staan en besloot hem te gaan kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Aannames zijn niet verstandig in deze!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
goed punt. ik neem aan dat je wel meer van zijn films kent zonder het te beseffen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Had die neiging wel even. Maar concentratie is al weg, dan ga ik haar middag/avond niet verpesten. Zal zo wel een appje sturen of ze zin heeft in een peukie. Een peukie na de seks is toch de beste.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon aankloppen of het wat zachter kanOh, ik kan er best tegen. Het is alleen niet bevordelijk voor mijn concentratievermogen. Ben nu zelf ook zo geil als wat, dus van leren komt vandaag niets meerquote:
What you forget, you are gonna repeat.
Even IMDB checken.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
goed punt. ik neem aan dat je wel meer van zijn films kent zonder het te beseffen.![]()
Niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een stijfje van de fysio.
![]()
![]()
Ja dat is 1 van de lekkerstequote:Op maandag 14 januari 2013 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had die neiging wel even. Maar concentratie is al weg, dan ga ik haar middag/avond niet verpesten. Zal zo wel een appje sturen of ze zin heeft in een peukie. Een peukie na de seks is toch de beste.
[..]
Oh, ik kan er best tegen. Het is alleen niet bevordelijk voor mijn concentratievermogen. Ben nu zelf ook zo geil als wat, dus van leren komt vandaag niets meer
[b]AirwiN schreef [/b]
kon je het ook net op tijd onderdrukken?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een stijfje van de fysio.
![]()
![]()
Ik val gewoon niet op vrouwenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
kon je het ook net op tijd onderdrukken?.
Vin moet as zaterdag ook VERPLICHT naar de Graham Norton Show kijken!!
Tarantino zit dan op de bank
[b]AirwiN schreef [/b]
Maargoed. Wel bijna een heel hoofdstuk geleerd. Van de 7Van 1 van de 2 tentamens.
Dat wordt echt niets met mijn tentamens
Waarom zou ik dat willen lezen?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat de naam Tarantino veelvuldig voorkomt in elk artikel, intervieuw, recensie of wat dan ook met de film te maken heeft.Ik vind van niet.quote:Precies, hij zag PF, en niet "Tarantino"quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee.
Hij had op IMDB gekeken zag daar Pulp Fiction vrij hoog in de top 250 ofzo staan en besloot hem te gaan kijken![]()
![]()
Help me herinneren.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Vin moet as zaterdag ook VERPLICHT naar de Graham Norton Show kijken!!
Tarantino zit dan op de bank![]()
Doe niet zo recalcitrant. Er zijn een aantal namen op filmgebied die je gewoon moet kennen, een daarvan is Quentin Tarantino.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen lezen?
[..]
Ik vind van niet.
[..]
Precies, hij zag PF, en niet "Tarantino"“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik word gewoon niet gemasseerd ... ik heb alleen maar klachten die met oefeningen verholpen wordenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
kon je het ook net op tijd onderdrukken?
Massages![]()
![]()
Ik word ook niet gemasseerd, trouwens. Door niemand
.
Dan heb ik pechquote:Op maandag 14 januari 2013 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe niet zo recalcitrant. Er zijn een aantal namen op filmgebied die je gewoon moet kennen, een daarvan is Quentin Tarantino..
![]()
Kappen nou hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik vind van niet.
[..]
Precies, hij zag PF, en niet "Tarantino"![]()
Ja en toen zei hij ma dat is een goede film en is hij verder gaan kijken dan zn steen groot was
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
Inb4: massage-opmerkingen i.c.m. Vinniiee
[b]AirwiN schreef [/b]
Top. Ik keek films vrijwel altijd alleen, dus krijg ik ook geen feedback o.i.d.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kappen nou hoor![]()
Ja en toen zei hij ma dat is een goede film en is hij verder gaan kijken dan zn steen groot was![]()
Niet meteen alles op jezelf betrekken Steentjequote:Op maandag 14 januari 2013 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
Inb4: massage-opmerkingen i.c.m. Vinniiee
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ga weg hier danquote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed. Wel bijna een heel hoofdstuk geleerd. Van de 7Van 1 van de 2 tentamens.
Dat wordt echt niets met mijn tentamens![]()
![]()
Dan nog, sommige dingen weet gewoon bijna iedereen wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik vind van niet.
[..]
Precies, hij zag PF, en niet "Tarantino"
Tolkien hoort bij LOTR, Rowling bij HP
Tarantino hoort bij Pulp Fiction, Kill Bill, Reservoir Dogs etc etc![]()
Nope.quote:Zo gaat het hier nou eenmaalquote:Op maandag 14 januari 2013 16:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet meteen alles op jezelf betrekken SteentjeLOTR, HP interesseert me niet, dus die ken ik ook niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog, sommige dingen weet gewoon bijna iedereen wel.
Spielberg, E.T., Jurassic Parkquote:Op maandag 14 januari 2013 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tarantino hoort bij Pulp Fiction, Kill Bill, Reservoir Dogs etc etc
Hitchcock, The Birds
Noem het maar op.
bij mij blijken de oefeningen al goed te werken.... maar ze ging me toch nog ff losser makenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word gewoon niet gemasseerd ... ik heb alleen maar klachten die met oefeningen verholpen worden
Massages
Massages ja![]()
![]()
je hebt toch een vriendje!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:55 schreef Samzz het volgende:
Ik word ook niet gemasseerd, trouwens. Door niemand
.
![]()
![]()
Luc Besson bij Taxi Transporter, Nikita, The Fifth Element enzulksquote:Op maandag 14 januari 2013 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar ik ga niet om massages vragen of zoquote:.
Kolere... Wellicht 's werelds beste filmregisseur en jij kent 'm nietquote:Op maandag 14 januari 2013 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Zo gaat het hier nou eenmaal
[..]
LOTR, HP interesseert me niet, dus die ken ik ook niet..
Dat is soms wel handig, bij Michael Bay kun je altijd vette explosie CGI verwachten, dat was dan ook wel direct het hoogtepunt van de filmquote:Op maandag 14 januari 2013 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ken geen enkele regisseur, denk ik, omdat het me geen reet interesseert.>
![]()
Ik geef het op
[b]AirwiN schreef [/b]
Natuurlijk wel! Nee heb je, ja kun je krijgen, toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet om massages vragen of zo.
Ik doe het graag.
Ik ook welquote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Nee heb je, ja kun je krijgen, toch?
Ik doe het graag.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dus als iets je niet interesseert blijft er helemaal niks van hangen?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Zo gaat het hier nou eenmaal
[..]
LOTR, HP interesseert me niet, dus die ken ik ook niet.![]()
1: daar zou je niet om moeten hoeven vragen!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet om massages vragen of zo.
2: als je daar van geniet... gewoon vragen!
3: zie punt 1.![]()
Niet als ik in de spiegel kijk.quote:Mwa, ik vind het niet leuk om naar te vragenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Nee heb je, ja kun je krijgen, toch?
Ik doe het graag..
Omdat het me geen reet interesseert.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kolere... Wellicht 's werelds beste filmregisseur en jij kent 'm niet.
Zegt me geen flikkerquote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is soms wel handig, bij Michael Bay kun je altijd vette explosie CGI verwachten, dat was dan ook wel direct het hoogtepunt van de film>
.
Goed plan. Als je dan wilt dat ik iets ken, kom dan met filmtitelsquote:.
![]()
Het boeit me eigenlijk niet zo veelquote:Op maandag 14 januari 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
1: daar zou je niet om moeten hoeven vragen!
2: als je daar van geniet... gewoon vragen!
3: zie punt 1..
Dat klopt. Heb ik met alles, niet alleen met filmsquote:Op maandag 14 januari 2013 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als iets je niet interesseert blijft er helemaal niks van hangen?.
![]()
Transformers, bad boys, miama vicequote:Op maandag 14 januari 2013 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het me geen reet interesseert.
[..]
Zegt me geen flikker.
[..]
Goed plan. Als je dan wilt dat ik iets ken, kom dan met filmtitels.
![]()
Heb ik je al gegevenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het me geen reet interesseert.
[..]
Zegt me geen flikker.
[..]
Goed plan. Als je dan wilt dat ik iets ken, kom dan met filmtitels.
[b]AirwiN schreef [/b]
Voetbal interesseert mij ook geen kut, toch ken ik echt wel een aantal voetballers, trainers en voetbalclubs.
das niet hetzelfde, echt nietquote:Op maandag 14 januari 2013 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als ik in de spiegel kijk.
[..]
Mwa, ik vind het niet leuk om naar te vragen.
![]()
![]()
Ja dat merken we.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt. Heb ik met alles, niet alleen met films.
Herinner mij er aan dat ik nooit met jou in een team triviant speel.![]()
Vaak is het voor mannen ook leuk, want er gaan kleren uit. Bovendien kan het leiden tot andere leuke dingen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als ik in de spiegel kijk.
[..]
Mwa, ik vind het niet leuk om naar te vragen.
Daaromquote:Op maandag 14 januari 2013 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou ik ook doenje kan er niet nog 1 opvoeden
![]()
Koken
[b]AirwiN schreef [/b]
dan is er niks aan de hand..... ik zou dat wel zo prettig vinden.... wekelijks. of dagelijksquote:Op maandag 14 januari 2013 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het boeit me eigenlijk niet zo veel.
![]()
![]()
Wil je wel met mij in een triviant-team?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat merken we.
Herinner mij er aan dat ik nooit met jou in een team triviant speel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Van Michael Bay verwacht ik nooit iets, dan kan het eigenlijk alleen maar meevallen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat komt goed. Ken ik toch nietquote:Op maandag 14 januari 2013 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat merken we.
Herinner mij er aan dat ik nooit met jou in een team triviant speel..
![]()
Zo nou inderdaad!!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
dan is er niks aan de hand..... ik zou dat wel zo prettig vinden.... wekelijks. of dagelijksIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Met jou altijdquote:Op maandag 14 januari 2013 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je wel met mij in een triviant-team?![]()
![]()
Ach ja, ik ben gewoon niet iemand die erom gaat vragen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Vaak is het voor mannen ook leuk, want er gaan kleren uit. Bovendien kan het leiden tot andere leuke dingen.Ik ook, hoor. Ik vind massages fijn, maar ik ga er niet om vragenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
dan is er niks aan de hand..... ik zou dat wel zo prettig vinden.... wekelijks. of dagelijks.
Je wil ook een keer winnen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Peter Jackson ken je zeker ook niet. Eigenlijk is het godsonmogelijk Peter Jackson niet te kennen als je ook maar een beetje filmfan bent...
Hij gaat de verfilming van TMNT doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:03 schreef Samzz het volgende:
Van Michael Bay verwacht ik nooit iets, dan kan het eigenlijk alleen maar meevallen.
Ik weet nu al dat het niks gaat worden inderdaad.![]()
Het zal toch nietquote:Op maandag 14 januari 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
luistert er nou echt iemand naar mij?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, heeft toch geen zin meer. Concentratie is weg. Ik neem nu toch niets meer op.quote:What you forget, you are gonna repeat.
zie punt 1. en volgens mji vraag jij nergens om he?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:04 schreef Samzz het volgende:
Ik ook, hoor. Ik vind massages fijn, maar ik ga er niet om vragen.
![]()
Gaat dat echt door ja? Godverdomme. Is er dan niks meer heilig?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij gaat de verfilming van TMNT doen.
Ik weet nu al dat het niks gaat worden inderdaad.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind het een wonder dat Vin de vrij nieuwe serie Homeland wel kent!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, want LOTR.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:05 schreef Samzz het volgende:
Peter Jackson ken je zeker ook niet. Eigenlijk is het godsonmogelijk Peter Jackson niet te kennen als je ook maar een beetje filmfan bent...
![]()
Ja, en hou je vast.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat dat echt door ja? Godverdomme. Is er dan niks meer heilig?
Ze zijn niet gemuteerd maar het zijn aliens.![]()
Klopt.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat het niks gaat worden inderdaad.
Toen ik las dat Ang Lee Life of Pi ging verfilmen, besloot ik dat ik die film zeker weten moet gaan zien.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Beam me up....quote:Op maandag 14 januari 2013 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik win vaak genoeg.
En jij kreeg de vorige keer wel hele makkelijke vragen.![]()
Star Trek![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:05 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Omdat dat hier eens voorbij kwamquote:Op maandag 14 januari 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het een wonder dat Vin de vrij nieuwe serie Homeland wel kent!!.
![]()
Teenage mutant ninja turtlesquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Teenage Mutant Ninja Turtles.quote:
hou je dan ff bezig met iets wat niet lang duurt, en dan begin je daarna weer frisquote:Op maandag 14 januari 2013 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heeft toch geen zin meer. Concentratie is weg. Ik neem nu toch niets meer op.![]()
![]()
Weet je welke geniaal goede rapper in 1 van die films heeft gespeeld?quote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ik vraag niet snel ergens om, iddquote:Op maandag 14 januari 2013 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
zie punt 1. en volgens mji vraag jij nergens om he?.
Is dit een serieuze vraagquote:?
Ah, toe danquote:!
Vanille ijs, go ninja go ninja goquote:Op maandag 14 januari 2013 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je welke geniaal goede rapper in 1 van die films heeft gespeeld?![]()
![]()
Eminem?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je welke geniaal goede rapper in 1 van die films heeft gespeeld?![]()
![]()
![]()
dat is niet correct.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en hou je vast.
Ze zijn niet gemuteerd maar het zijn aliens.![]()
![]()
Vanilla Icequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet ook altijd dat ik films van Darren Aronofsky per se wil zien.
Nogmaals, heeft geen zin.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
hou je dan ff bezig met iets wat niet lang duurt, en dan begin je daarna weer fris
Sowieso heb ik geen concentratie om te leren als het donker is buiten. Dan gaat automatisch de chillstand aan. Ik ken mijn lichaam en mijn hoofd. Ik ga mezelf niet lopen frustreren met iets waarvan ik weet dat het geen zin heeft.What you forget, you are gonna repeat.
1 simpele vraag voor dat fijne gevoel, probeer het eensquote:Op maandag 14 januari 2013 17:08 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik vraag niet snel ergens om, idd.
![]()
![]()
Hahaha, ow god. Gelukkig boycot ik die kerel al een tijdje. Hopelijk gaan meer mensen dat doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en hou je vast.
Ze zijn niet gemuteerd maar het zijn aliens.
Die kerel moet met zijn takken uit Hollywood blijven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En ze kregen les van Splinter in karatequote:Op maandag 14 januari 2013 17:09 schreef xFriendx het volgende:
Ze werden toch zo groot door een giftig goedje in het riool?.
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en hou je vast.
Ze zijn niet gemuteerd maar het zijn aliens..
Hoe kunnen ze dan nog Teenage Mutant Ninja Turtles heten? Dat kan niet, dan zijn het Teenage Alien Ninja Turtles en dat is foooouuuuut
.
dan blijf je gezellig bij ons.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogmaals, heeft geen zin.
Sowieso heb ik geen concentratie om te leren als het donker is buiten. Dan gaat automatisch de chillstand aan. Ik ken mijn lichaam en mijn hoofd. Ik ga mezelf niet lopen frustreren met iets waarvan ik weet dat het geen zin heeft.![]()
![]()
Ninjutsuquote:Op maandag 14 januari 2013 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ze kregen les van Splinter in karate.
![]()
Ooow je bedoelt TANT, JA die ken ik wel!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..].
Hoe kunnen ze dan nog Teenage Mutant Ninja Turtles heten? Dat kan niet, dan zijn het Teenage Alien Ninja Turtles en dat is foooouuuuut
.
.
![]()
Dat doe ik dus ookquote:![]()
Alleen ga ik zo wel even een peukie doen met mn buurmeisje
Neu.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
1 simpele vraag voor dat fijne gevoel, probeer het eens“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heb laatst Thor gehaald, moet die nog kijken. Die is dus prima? (want anders wellicht niet die verwachtingen voor deel 2)quote:Op maandag 14 januari 2013 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar Thor 2.![]()
Ja het blijft Micheal Bay hequote:Op maandag 14 januari 2013 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..].
.
![]()
Nu moet ik aan Naruto denken.quote:
Ik snap het nietquote:. Wat zou Sheldon zeggen?
De regisseur van Lord of the Rings, hequote:Op maandag 14 januari 2013 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik lees net dat het met LOTR te maken heeft maar nee die naam deed geen belletje rinkelen.
Ik let eigenlijk ook nooit op de regisseurs, overigens. Ik ken de meeste die jullie noemen wel, maar zou dan echt niet direct kunnen zeggen wie welke film heeft geregisseerd.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooow je bedoelt TANT, JA die ken ik wel!.
![]()
![]()
Ben ook wel benieuwd naar die nieuwe Star Wars films. Hopelijk is het weer wat meer down to earth...ehm, galaxy...ehm
Anyway, niet meer zo 'laten we onze SE studio marketen door 34 verschillende maffe voertuigen uit de computer te toveren net als die 50 verschillende wapens'. Gewoon weer normaal zoals de eerste drie delen.![]()
over Thor beginnen als iemand het over de epische iron man heeftquote:Op maandag 14 januari 2013 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar Thor 2.![]()
![]()
Weer een nieuwe? Ik vond die laatste CGI film wel goed..quote:Op maandag 14 januari 2013 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat het niks gaat worden inderdaad.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mwah, is niet echt een sterke film, Thor. Redelijk eentonige gevechten, bizarre castingkeuzes, veel te veel focus op het leger. Wat is dat toch met die Amerikanen en hun legerfetisj? Ik ben dat echt zo enorm spuug en spuugzat. Iedere film die je kijkt, leger leger leger leger. Tief een eind op.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb laatst Thor gehaald, moet die nog kijken. Die is dus prima? (want anders wellicht niet die verwachtingen voor deel 2)
Maar Thor 2 speelt zich kennelijk meer af in Svartaflheim. Het gaat over de Dark Elves.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Michael Bay had toch Transformers gemaakt?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jaquote:Op maandag 14 januari 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
Michael Bay had toch Transformers gemaakt?.
![]()
Helaas.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
Michael Bay had toch Transformers gemaakt?Iron Man 1 is een goede film. 2 is best leuk.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
over Thor beginnen als iemand het over de epische iron man heeft
3 heeft weer nobodies gecast. Iron Man is een one trick pony, daar moet je geen 3 films over willen maken. Hij heeft ook niet genoeg memorabele vijanden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Volgens mij ben ik echt een van de weinigen die niet zo veel heeft met de gemiddelde Marvel verfilming...Ja, en ookquote:Op maandag 14 januari 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
Michael Bay had toch Transformers gemaakt?Pearl Harbor
. Het enige mooie aan die film was het liedje van Faith Hill
.
ja nu weet ik het welquote:Op maandag 14 januari 2013 17:12 schreef Samzz het volgende:
De regisseur van Lord of the Rings, he.
![]()
![]()
Sheldon zou Bay boycottenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Wat zou Sheldon zeggen?
[..]
De regisseur van Lord of the Rings, he.
En een website openen.
www.michaelbaysucks.com![]()
Thor.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, is niet echt een sterke film, Thor. Redelijk eentonige gevechten, bizarre castingkeuzes, veel te veel focus op het leger. Wat is dat toch met die Amerikanen en hun legerfetisj? Ik ben dat echt zo enorm spuug en spuugzat. Iedere film die je kijkt, leger leger leger leger. Tief een eind op.
Maar Thor 2 speelt zich kennelijk meer af in Svartaflheim. Het gaat over de Dark Elves.
Chris Hemsworth.Oké. Kill it with fire!quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ook niet hoor, ik ben er eigenlijk wel klaar mee.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:14 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij ben ik echt een van de weinigen die niet zo veel heeft met de gemiddelde Marvel verfilming...
Spiderman reboot.
![]()
PH vond ik echt een kutfilm.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:14 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij ben ik echt een van de weinigen die niet zo veel heeft met de gemiddelde Marvel verfilming...
[..]
Ja, en ookPearl Harbor
. Het enige mooie aan die film was het liedje van Faith Hill
.
Wacht, wat?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en hou je vast.
Ze zijn niet gemuteerd maar het zijn aliens.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
1 vond ik echt erg goed ja!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas.
[..]
Iron Man 1 is een goede film. 2 is best leuk.
3 heeft weer nobodies gecast. Iron Man is een one trick pony, daar moet je geen 3 films over willen maken. Hij heeft ook niet genoeg memorabele vijanden.![]()
Ja die was wel leuk.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weer een nieuwe? Ik vond die laatste CGI film wel goed..
Geloof dat er ook weer een nieuwe serie loopt.![]()
Ik vind zoiets spontaan veel leukerquote:. Al doe ik het zelf ook niet zo snel spontaan omdat ik gewoon niet kan masseren
.
Oke, nu weet ik hoe het is om onder een steen te leven. Ik kan gewoon echt niet meepraten
En, hoe is het onder die steen?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, nu weet ik hoe het is om onder een steen te leven. Ik kan gewoon echt niet meepratenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Klopt, maar die is wat kinderlijk opgezet.. Heb al wat afleveringen gezien ervan..quote:Op maandag 14 januari 2013 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die was wel leuk.
Geloof dat er ook weer een nieuwe serie loopt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Saai en eenzaamquote:Op maandag 14 januari 2013 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En, hoe is het onder die steen?
Valt over het algemeen wel mee hoe erg het is, hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, nu weet ik hoe het is om onder een steen te leven. Ik kan gewoon echt niet meepraten![]()
ja logisch. dat is ook het leukst, als iemand je dat spontaan aanbied!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zoiets spontaan veel leuker. Al doe ik het zelf ook niet zo snel spontaan omdat ik gewoon niet kan masseren
.
Maar als dat niet het geval is, dan zou ik er sporadisch wel om vragen![]()
![]()
Nou ja, ik vond Spiderman wel tof, en X-Men natuurlijk, maar dat was het wel zo'n beetjequote:Op maandag 14 januari 2013 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik ben er eigenlijk wel klaar mee.
Spiderman reboot.
.
Ja, was het. Een potentieel goed verhaal zo verneuken is ook wel een talent, trouwens.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, maar ik heb denk ik een te sociaal leven. Ik heb 'm echt bijna nooit aan.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ook de reboot tegen de Lizard?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:18 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, ik vond Spiderman wel tof, en X-Men natuurlijk, maar dat was het wel zo'n beetje.
.
![]()
Nee, gewoon neequote:Op maandag 14 januari 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt over het algemeen wel mee hoe erg het is, hoor.
[b]AirwiN schreef [/b]
Spider-man en X-men zijn niet door Marvel gemaakt.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond Spiderman wel tof, en X-Men natuurlijk, maar dat was het wel zo'n beetje.
[..]
Ja, was het. Een potentieel goed verhaal zo verneuken is ook wel een talent, trouwens.Ahhhhquote:
Ik ook niet, maar ik download me sufquote:Op maandag 14 januari 2013 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb denk ik een te sociaal leven. Ik heb 'm echt bijna nooit aan.![]()
Jaquote:Op maandag 14 januari 2013 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spider-man en X-men zijn niet door Marvel gemaakt.
[..]
Ahhhh
Alleen een talent wat rustig verspild mag worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ja, was het. Een potentieel goed verhaal zo verneuken is ook wel een talent, trouwens.
Neem jij donder een externe HDD mee?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik download me suf
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben dan ook niet zo gek op films. Eigenlijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik download me sufWhat you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: