SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Een glaasje inschudden ja?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik schud me dadelijk ook nog een glaasje in.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Limburger gespot.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik schud me dadelijk ook nog een glaasje in.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ruik altijd aan chloortabletten. Altijd leuk, een rondje ziekenhuis.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ruik altijd aan chloortabletten. Altijd leuk, een rondje ziekenhuis.![]()
![]()
Leiers.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij bent heul geen Leienaar.quote:Alsof je het erg vond.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mensen die dat niet overhebben voor Samzzquote:Op maandag 14 januari 2013 16:22 schreef muhahaha het volgende:
Samzz oppikken, dan zit ik ruim 4 uur in de auto.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je vergeet dat ik pas om 6 uur weg kan hierquote:Op maandag 14 januari 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die dat niet overhebben voor Samzz.
![]()
Jullie accent.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent heul geen Leienaar.
[..]
Alsof je het erg vond.
Jij viel nog wel mee, maar dat van KT is best lelijk.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat die mensen nog bestaan, ongehoordquote:Op maandag 14 januari 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die dat niet overhebben voor Samzz.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vond het wel mee vallenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie accent.
Het kan erger
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2013 16:25:17 ]![]()
Gelukkig wil Rival wel half NL doorcrossen voor jequote:Op maandag 14 januari 2013 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat die mensen nog bestaan, ongehoord.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo erg ben ik nou ook weer niet toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie accent.
Rustig aan.![]()
Waar ga je wonen?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Binnenkort waarschijnlijk wel.
Neemt niet weg dat ik ook 071 ben.Wij hebben heul geen accent. Jij hebt een accent.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie accent.
Nog aan je blokwissel begonnen?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
kan je niet zelf bedenken wat ik insinueerde?![]()
Ik ben een vrouw, bij insinuaties vraag ik nog even naar de bekende wegquote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
kan je niet zelf bedenken wat ik insinueerde?.
Echte mannen bestaanquote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig wil Rival wel half NL doorcrossen voor je![]()
.
Klopt. Stiefmoeder van Gitaar, ook uit Leiden, klonk nog erger.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het wel mee vallen
Het kan ergerJij niet, je accent wel. Maar het is wel grappig.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou ook weer niet toch?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
In mei / juni ga ik kijken.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ga je wonen?
[..]
Wij hebben heul geen accent. Jij hebt een accent.Rustig aan.![]()
Ook, ja. Maar jullie ook. Zelfs jij nog een klein beetje.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ga je wonen?
[..]
Wij hebben heul geen accent. Jij hebt een accent.
Volgens mij valt mijn accent ook reuze mee behalve dat ik bij sommige woorden een enorme R heb, zoals ''lekker'' ofzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
Jij niet, je accent wel. Maar het is wel grappig.Rustig aan.![]()
Ik weiger gewoon Nederlands te praten. Ik ben een platte.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dialect. En ik geloof er niks van dat daar niks van terug te horen is.
![]()
Ik heb ook_gek laatst gehoordquote:Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Stiefmoeder van Gitaar, ook uit Leiden, klonk nog erger.
[..]
Jij niet, je accent wel. Maar het is wel grappig.![]()
dat was grappig
![]()
![]()
Allochtoonquote:Op maandag 14 januari 2013 16:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon Nederlands te praten. Ik ben een platte..
![]()
Wat een held is hij tochquote:Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, bij insinuaties vraag ik nog even naar de bekende weg.
[..]
Echte mannen bestaan![]()
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat dacht ik ook!!quote:
Althans ik dacht dat mijn Rotterdamse tongval wel meeviel.
En toen ging ik naar SR
[b]AirwiN schreef [/b]
Limburgs.
Feyenoordquote:Op maandag 14 januari 2013 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Maar Feyenoord
Fototoestel90![]()
![]()
Die man is geweldigquote:Op maandag 14 januari 2013 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook_gek laatst gehoord![]()
dat was grappig
![]()
Ik lig dubbel als ik hem aan de telefoon heb
[b]AirwiN schreef [/b]
doen wij altijd met hints natuurlijk, zo krijgen we een beetje balans!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, bij insinuaties vraag ik nog even naar de bekende weg.
![]()
Een goede voorbereiding is het halve werk zeggen ze wel eensquote:Op maandag 14 januari 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
ja en zonder goede voorbereiding dus ik ben vandaag op de fiets.
nee, eentje met trappers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrapfietsLekker koud
![]()
![]()
Geniaal momentquote:Op maandag 14 januari 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!!
Althans ik dacht dat mijn Rotterdamse tongval wel meeviel.
En toen ging ik naar SR![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk zeggen ze wel eens.
Dat hangt onder een afdakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrapfietsLekker koud
![]()
Jij hebt geen afdakje
[b]AirwiN schreef [/b]
[..]
Het is ''een goed begin''.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrapfietsLekker koud
Ja echt he? ik deed het in mijn broek toen hij over 50 tinten grijs begonquote:Op maandag 14 januari 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die man is geweldig![]()
Ik lig dubbel als ik hem aan de telefoon heb![]()
![]()
Daar zijn de meningen nog over verdeeld!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Goeie vriend (tevens ex) uit Zuid-Limburg.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hebt er wel verstand van ja, dat zie ik zo
Afdakje, wutquote:Op maandag 14 januari 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hangt onder een afdakje![]()
Jij hebt geen afdakjeOhquote:. Zal wel komen doordat ik WTB'er ben
.
![]()
die komt zeker 'weer' niet naar de meetquote:Op maandag 14 januari 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die man is geweldig![]()
Ik lig dubbel als ik hem aan de telefoon heb![]()
![]()
[..]
ja tering, het was echt koudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrapfietsLekker koud
![]()
![]()
Kijk, dan wordt het al gevaarlijkerquote:Op maandag 14 januari 2013 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Goeie vriend (tevens ex) uit Zuid-Limburg.
Daar praten ze namelijk niet overal meer Limburgs![]()
![]()
Limburg-haterquote:Op maandag 14 januari 2013 16:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kijk, dan wordt het al gevaarlijker
Daar praten ze namelijk niet overal meer Limburgs.
![]()
Terwijl ik zo mijn best doe om ABN te spreken.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook, ja. Maar jullie ook. Zelfs jij nog een klein beetje.
Klopt, maar zijn familie wel. Wel voornamelijk uit Kirchroa en omstreken. Soms was er echt geen poep van te maken, maar met mij erbij was het wel altijd Nederlands (met zo'n leuk accentquote:Op maandag 14 januari 2013 16:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kijk, dan wordt het al gevaarlijker
Daar praten ze namelijk niet overal meer Limburgs).
Het is niet storend hoor. Misschien hoor ik het wel heel goed omdat ik uit een totaal ander gebied komt. Anders even bij Lola in de leer gaan, die spreekt echt accentloos.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terwijl ik zo mijn best doe om ABN te spreken.
Oh maar in Kirchroa praten ze nog wel een eigen taal ja. In Heerlen en wat plaatsjes daaromheen echter..quote:Op maandag 14 januari 2013 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn familie wel. Wel voornamelijk uit Kirchroa en omstreken. Soms was er echt geen poep van te maken, maar met mij erbij was het wel altijd Nederlands (met zo'n leuk accent).
![]()
![]()
Nee, klopt. Ze woonden in Landgraaf en er waren verder weinig mensen die ook een dialect hadden. Maar ja, dat vind ik dan weer niet zo erg.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh maar in Kirchroa praten ze nog wel een eigen taal ja. In Heerlen en wat plaatsjes daaromheen echter..
zo grappig dit... ik krijg meestal commentaar omdat ik als nederlandse in antwerpen in de kroeg zit...![]()
![]()
Niet, Mestreechsquote:Op maandag 14 januari 2013 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles-wat-geen-Venlo-is-is-geen-Limburg-hater.![]()
![]()
Landgraaf, daar ben ik binnenkort.. wereldreisquote:Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ze woonden in Landgraaf en er waren verder weinig mensen die ook een dialect hadden. Maar ja, dat vind ik dan weer niet zo erg.![]()
![]()
Antwerpen, daar wil ik nog wel een keertje heen..quote:Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef MrsEllen het volgende:
zo grappig dit... ik krijg meestal commentaar omdat ik als nederlandse in antwerpen in de kroeg zit...
Woon je daar?Rustig aan.![]()
Ik mag morgen weer naar de fysioquote:Op maandag 14 januari 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
het fietsen op zich was wel lekker, en wat de fysio met me deed ook![]()
Landgraaf ook zoiets jaquote:Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ze woonden in Landgraaf en er waren verder weinig mensen die ook een dialect hadden. Maar ja, dat vind ik dan weer niet zo erg.
Wat dorpjes vastgeplakt.![]()
Ik was er vandaag.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer naar de fysio“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wil mn rug weer eens gekraakt hebben
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ben zo blij met haarquote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer naar de fysio![]()
![]()
Ik kon wel naar Pinkpop rollen.quote:
Dat kan ik nietquote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil mn rug weer eens gekraakt hebben.
![]()
Sukkelquote:Op maandag 14 januari 2013 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wilden wij nou Reservoir Dogs kijken of niet? Ik zie nu pas dat hij er helemaal niet op staat
Dat weet ikquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee, dat is alweer wat jaartjes geleden.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt, dat is dan weer het mooie eraan
Nuienhage, D'r Sjeet en wat ligt daar allemaal?
nee dat niet. maar ze doet goed met haar handenquote:
ik krijg soms wel een kriebel maar die kan ik nog onderdrukken![]()
![]()
Nieuwenhagen, Schaesberg .. misschien zegt dat je watquote:Op maandag 14 januari 2013 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, dat is alweer wat jaartjes geleden.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nieuwenhagen, Schaesberg .. misschien zegt dat je wat
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat niet. maar ze doet goed met haar handen
ik krijg soms wel een kriebel maar die kan ik nog onderdrukken![]()
![]()
![]()
na aperquote:Op maandag 14 januari 2013 16:42 schreef Royco1 het volgende:
Gister Django Unchained gezien, goede film.
hij was echt goed he!!![]()
Ik wil hem ook zien!!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:42 schreef rival het volgende:
ik heb gisteren trouwens Django gezien!
wat een epische film heeft die baas weer gemaakt
Misschien dat ik morgen wel ff bioscoopje pak
[b]AirwiN schreef [/b]
ja euh ze doet steeds mijn boxer een stukkie omlaag, dat gevoel onder het randje associeer ik met iets andersquote:![]()
![]()
Ik ga zo spaghetti makenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga eens kijken wat ik zal gaan koken
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmhm Ik snap het hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
ja euh ze doet steeds mijn boxer een stukkie omlaag, dat gevoel onder het randje associeer ik met iets anders
Je blijft toch een jongetje he![]()
Vin kent Tarantino nietquote:Op maandag 14 januari 2013 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
vond het ook echt weer een Tarantino film, de dialogen
[b]AirwiN schreef [/b]
ach zolang ie niet ineens om de hoek komt kijken is er niks aan de hand hequote:Op maandag 14 januari 2013 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmhm Ik snap het hoor
Je blijft toch een jongetje he![]()
![]()
Mijn zoon is 14 en die kent Tarantino wel!!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook allemaal wat ouder
Let op! Wat. Sorry.
Your argument is invalid
[b]AirwiN schreef [/b]
Zit ik eindelijk een beetje in mijn leerstof, concentratie eindelijk te pakken. Hoor ik mn buurmeisje kreunen. Die wordt op het moment enorm uitgewoond en ik kan al haar kreungeluiden horen..
Weg concentratie.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hype rond inglorious bastards gemist?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Let op! Wat. Sorry.
Leeftijd is in deze geen excuus.![]()
Gewoon aankloppen of het wat zachter kanquote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zit ik eindelijk een beetje in mijn leerstof, concentratie eindelijk te pakken. Hoor ik mn buurmeisje kreunen. Die wordt op het moment enorm uitgewoond en ik kan al haar kreungeluiden horen..
Weg concentratie.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je zal heus niet de enige zijn die het overkomtquote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
ach zolang ie niet ineens om de hoek komt kijken is er niks aan de hand he![]()
![]()
Ik kan daar ook zo slecht tegen.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weg concentratie.
Invalid excuse is invalid.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Let op! Wat. Sorry.
dat dacht ik ook niet neequote:Op maandag 14 januari 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zal heus niet de enige zijn die het overkomt![]()
![]()
Omdat jij.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is 14 en die kent Tarantino wel!!
Your argument is invalidquote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hype rond inglorious bastards gemist?
Leeftijd is in deze geen excuus.Inglorious Bastards ken ik wel, maar waarom zou ik in godsnaam op de regisseur letten?quote:![]()
hardop je leerstof uitroepenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weg concentratie.op de juiste toon natuurlijk
![]()
![]()
goed punt. ik neem aan dat je wel meer van zijn films kent zonder het te beseffen.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
Inglorious Bastards ken ik wel, maar waarom zou ik in godsnaam op de regisseur letten?![]()
Ik krijg nooit een stijfje van de fysioquote:Op maandag 14 januari 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zal heus niet de enige zijn die het overkomt.
Omdat de naam Tarantino veelvuldig voorkomt in elk artikel, intervieuw, recensie of wat dan ook met de film te maken heeft.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat jij.
[..]
Inglorious Bastards ken ik wel, maar waarom zou ik in godsnaam op de regisseur letten?![]()
Omdat het zo hoort.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Inglorious Bastards ken ik wel, maar waarom zou ik in godsnaam op de regisseur letten?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Uhm nee.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat jij.
[..]
[..]
Inglorious Bastards ken ik wel, maar waarom zou ik in godsnaam op de regisseur letten?
Hij had op IMDB gekeken zag daar Pulp Fiction vrij hoog in de top 250 ofzo staan en besloot hem te gaan kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Aannames zijn niet verstandig in deze!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
goed punt. ik neem aan dat je wel meer van zijn films kent zonder het te beseffen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Had die neiging wel even. Maar concentratie is al weg, dan ga ik haar middag/avond niet verpesten. Zal zo wel een appje sturen of ze zin heeft in een peukie. Een peukie na de seks is toch de beste.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon aankloppen of het wat zachter kanOh, ik kan er best tegen. Het is alleen niet bevordelijk voor mijn concentratievermogen. Ben nu zelf ook zo geil als wat, dus van leren komt vandaag niets meerquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Even IMDB checken.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
goed punt. ik neem aan dat je wel meer van zijn films kent zonder het te beseffen.![]()
Niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een stijfje van de fysio.
![]()
![]()
Ja dat is 1 van de lekkerstequote:Op maandag 14 januari 2013 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had die neiging wel even. Maar concentratie is al weg, dan ga ik haar middag/avond niet verpesten. Zal zo wel een appje sturen of ze zin heeft in een peukie. Een peukie na de seks is toch de beste.
[..]
Oh, ik kan er best tegen. Het is alleen niet bevordelijk voor mijn concentratievermogen. Ben nu zelf ook zo geil als wat, dus van leren komt vandaag niets meer
[b]AirwiN schreef [/b]
kon je het ook net op tijd onderdrukken?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een stijfje van de fysio.
![]()
![]()
Ik val gewoon niet op vrouwenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
kon je het ook net op tijd onderdrukken?.
Vin moet as zaterdag ook VERPLICHT naar de Graham Norton Show kijken!!
Tarantino zit dan op de bank
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: