SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Een glaasje inschudden ja?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik schud me dadelijk ook nog een glaasje in.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Limburger gespot.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik schud me dadelijk ook nog een glaasje in.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ruik altijd aan chloortabletten. Altijd leuk, een rondje ziekenhuis.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ruik altijd aan chloortabletten. Altijd leuk, een rondje ziekenhuis.![]()
![]()
Leiers.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij bent heul geen Leienaar.quote:Alsof je het erg vond.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mensen die dat niet overhebben voor Samzzquote:Op maandag 14 januari 2013 16:22 schreef muhahaha het volgende:
Samzz oppikken, dan zit ik ruim 4 uur in de auto.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: