nee lol, veel oudere films.quote:
Ach ja, kortzichtigheid van dat soort mensen he. En maar denken dat je alleen een echte man bent als je naar een film als Skyfall gaatquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok. Gezien.
Ik moet hem nog een keer zien. Ik heb nu alleen maar zitten huilen.
Wat Een Film
GeniaalBriljant
Gayyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem nu drie keer gezien. En heel misschien ga ik nog wel een keertje
Mijn vader is een held, want die is gister met mijn moeder geweest en hij vond het een geweldige film.
Jouw vaderquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem nu drie keer gezien. En heel misschien ga ik nog wel een keertje
Mijn vader is een held, want die is gister met mijn moeder geweest en hij vond het een geweldige film.
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik op youtube de filmliedjes los beluister, dat dat het tóch niet helemaal is... Als je de beelden er niet bij ziet, komt het toch minder goed over. Is niet helemaal gek natuurlijk aangezien het geen geschoolde zangers zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef BaajGuardian het volgende:
indd, ik wil em ook nog keer zien maar ga eerst kijken of ik de soundtrack ergens kan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat is dan echt your loss. Deze musical is een klassieker, die op een briljante wijze verfilmd is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef tarantism het volgende:
Ik weet het niet met die film. Ik walg al bij de gedachte dat een stel emotioneel instabiele Amerikanen Victor Hugo ff uitmelken om er rijk van te worden. Voelt niet goed.
Empty Chairs and Empty Tables vond ik persoonlijk zelfs emotioneler dan I Dreamed a Dreamquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb de gehele 10th anniversary concert ook gezien en hoewel dat echte zangers zijn vond ik de film versie toch beter, er zat veel meer emotie in, vooral dat lied dat marius zingt nadat zn kameraden dood zijn, daar was erg moeilijk naar te kijken, en ook bij het slot stuk liepen de tranen over mn wangen. ;l
En dat was dan niet zo bij alle eerdere musicals die er van gemaakt zijn?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef tarantism het volgende:
Ik weet het niet met die film. Ik walg al bij de gedachte dat een stel emotioneel instabiele Amerikanen Victor Hugo ff uitmelken om er rijk van te worden. Voelt niet goed.
Met wie ben je uiteindelijk gegaan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat is dan echt your loss. Deze musical is een klassieker, die op een briljante wijze verfilmd is.
wow, ik vind de film beter dan de musical zelfs, en dat zijn veel mensen met me eens, de vertaling van het verhaal en de teksten is zo ongelovelijk realistisch gedaan, ik vind dit zelfs de beste film die ik heb gezien in mn leven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef tarantism het volgende:
oke, misschien toch eens een kans geven dan. Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wow, ik vind de film beter dan de musical zelfs, en dat zijn veel mensen met me eens, de vertaling van het verhaal en de teksten is zo ongelovelijk realistisch gedaan, ik vind dit zelfs de beste film die ik heb gezien in mn leven.
Ik wil wel met jou meequote:Op maandag 14 januari 2013 15:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
WTF mang! het is een _prachtige_ film. Scoort geweldig. Zitten goede acteurs in. Iedereen is lovend.
En dan wil je met een dude die film gaan bekijken en dan is het van:!!!! No way!!!
![]()
Ok, ik hou ook niet van musicals, maar dit is een klassieker. En verfilmd, dus prima weg te werken!!! Ik wil zelfs nog voor hem betalen!! Maar nee, meneer weigert.![]()
WTF is deze dan????![]()
Alleen. Gewapend met een pak zakdoekjes. Die gingen er allemaal aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:42 schreef sinecure. het volgende:
[..]
Met wie ben je uiteindelijk gegaan?
trouwen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wow, ik vind de film beter dan de musical zelfs, en dat zijn veel mensen met me eens, de vertaling van het verhaal en de teksten is zo ongelovelijk realistisch gedaan, ik vind dit zelfs de beste film die ik heb gezien in mn leven.
Haha, awww.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Alleen. Gewapend met een pak zakdoekjes. Die gingen er allemaal aan
Of ze vinden het te gay voor woorden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Quickie_Brat het volgende:
Er zat ook een stelletje die liepen halverwege ongeveer weg.
Dat vond ik echt kansloos. Dan snap je het gewoon niet denk ik. En dan ben je een cultuurbarbaar en oppervlakkig.
Maar ik wilde eigenlijk al met jou trouuuuuuuweeeeeeeennnnnnnnquote:
awwwquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:10 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Maar ik wilde eigenlijk al met jou trouuuuuuuweeeeeeeennnnnnnn![]()
One more day all on my own...
[ afbeelding ]
But he never saw me theeeeeeeeeeeeeeeeeeeerreeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
helemaal mee eensquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat is dan echt your loss. Deze musical is een klassieker, die op een briljante wijze verfilmd is.
Dat was Colm Wilkinson die vroeger Jean Valjean heeft gespeeldquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat was dan niet zo bij alle eerdere musicals die er van gemaakt zijn?
Wat ik mooi vond was dat een van de musicalacteurs, die jaaaaaaaaren en jaren geleden Javert speelde op het toneel, nu de pastoor in de film speelt en zingt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:28 schreef speknek het volgende:
Twee goeie liedjes in bijna drie uur tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |