trouwen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wow, ik vind de film beter dan de musical zelfs, en dat zijn veel mensen met me eens, de vertaling van het verhaal en de teksten is zo ongelovelijk realistisch gedaan, ik vind dit zelfs de beste film die ik heb gezien in mn leven.
Haha, awww.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Alleen. Gewapend met een pak zakdoekjes. Die gingen er allemaal aan
Of ze vinden het te gay voor woorden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Quickie_Brat het volgende:
Er zat ook een stelletje die liepen halverwege ongeveer weg.
Dat vond ik echt kansloos. Dan snap je het gewoon niet denk ik. En dan ben je een cultuurbarbaar en oppervlakkig.
Maar ik wilde eigenlijk al met jou trouuuuuuuweeeeeeeennnnnnnnquote:
awwwquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:10 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Maar ik wilde eigenlijk al met jou trouuuuuuuweeeeeeeennnnnnnn![]()
One more day all on my own...
[ afbeelding ]
But he never saw me theeeeeeeeeeeeeeeeeeeerreeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
helemaal mee eensquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat is dan echt your loss. Deze musical is een klassieker, die op een briljante wijze verfilmd is.
Dat was Colm Wilkinson die vroeger Jean Valjean heeft gespeeldquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat was dan niet zo bij alle eerdere musicals die er van gemaakt zijn?
Wat ik mooi vond was dat een van de musicalacteurs, die jaaaaaaaaren en jaren geleden Javert speelde op het toneel, nu de pastoor in de film speelt en zingt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:28 schreef speknek het volgende:
Twee goeie liedjes in bijna drie uur tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |