abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121548573

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

In de planning:
- De 5e motorrijders new/oldbierit: PTA / [aanmelden!] De 5e Motorrijders New/Oldbierit! ??-??-2013 #10
- Voorjaarsrit met BBQ

Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085)
Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie)
Suzuki GSX750F '05 - (bwt)
Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie)
Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon)
Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
Yamaha SZR660 - (-XX-)
Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
Yamaha XJ900 '92 - (whY...)
Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)

Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982)
Honda Transalp XL600V '94 - (Anne)
Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria)
Honda VFR800Fi '00 - (Mirgeam)
Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys)
Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r)
Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee)
Suzuki GSX600f '97 - (WhiteJoker)
Suzuki SV650S '01 - (Tankiej)
Suzuki SV650S '07 - (mstx)
Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi)
Yamaha SRX 600 '86 - (Skv)
Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel)

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

*; Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

(8> Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden :)

B-) Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P

Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
BPM-Calculator
Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Ontwerp je eigen motorpak
Reflectiestickers

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez

Motorreparatie
Motorcycle repair
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.

pi_121548585
*O*
pi_121548600
:D
pi_121548630
Damned, ik zat al iets te bedenken in de trand van wie heeft de langste ofzo :+

@lipjes, wat kan mij de auto van mijn pa verrekken?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_121548852
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:22 schreef BlackLining het volgende:
:{
  maandag 14 januari 2013 @ 15:28:17 #6
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121548906
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:22 schreef BlackLining het volgende:

@lipjes, wat kan mij de auto van mijn pa verrekken?
Ik dacht dat het om je motor ging _O-
  maandag 14 januari 2013 @ 15:41:10 #7
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121549396
Wie heeft er een Db meter en waar is die meet? >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_121549518
Dan doe ik niet mee :+ Lijkt nondeju wel een stofzuiger met die standaard uitlaat.
pi_121550136
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Familiedag;

[ afbeelding ]
Is die Transalp verlaagd?

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 01:09 schreef Geerd het volgende:

[..]

Gasbuizen?
Klopt.
  maandag 14 januari 2013 @ 15:58:55 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121550200
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:57 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Is die Transalp verlaagd?

[..]

Klopt.
Een beetje ja, anders valt kleine Smurf om bij het verkeerslicht, en de mijne is ietsje verhoogd, dus best wel een flink contrast als ze zo naast elkaar staan ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_121550427
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Een beetje ja, anders valt kleine Smurf om bij het verkeerslicht, en de mijne is ietsje verhoogd, dus best wel een flink contrast als ze zo naast elkaar staan ;)
Viel me inderdaad op, een Transalp is al vrij hoog, en dan zo'n groot verschil...
  maandag 14 januari 2013 @ 16:13:11 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121550895
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:03 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Viel me inderdaad op, een Transalp is al vrij hoog, en dan zo'n groot verschil...
Een Alp vrij hoog? huh? da's dé damesallroad bij uitstek op TCN, heb wel eens op de verhoogde van Ad Mies gezeten, en hoewel dat qua hoogte wel ging, voelde het net als een Dinkytoy :+

Anne d'r Alp is alleen omlaag geschroefd, zit nog niet eens een andere link onder, en de mijne heeft een Hyperpro veer achter die ergens op 75% staat qua hoogte.
pi_121551080
Weinig ervaring met andere allroads (alleen een 1200GS), maar vergeleken met andere motoren vind ik 'm vrij hoog.
  maandag 14 januari 2013 @ 16:26:48 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121551452
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:17 schreef Sloggi het volgende:
Weinig ervaring met andere allroads (alleen een 1200GS), maar vergeleken met andere motoren vind ik 'm vrij hoog.
Ghi, dan moet je eens op mijn AT gaan zitten, dan krijgt 'hoog' toch wel een andere definitie ;)
pi_121551533
Deka: Heb gegarandeerd verlof gekregen 22 feb. Zal de tickets morgen FF in orde maken. Ik ga iig met de trein, je kan gratis meereizen met mij als je wil moet je alleen ff naar het station komen.
pi_121552105
Toch wel een paar echte bazen tegengekomen net hoor. 2cm sneeuw, 2 graden onder nul, en dan met je motor de snelweg op tussen de file door _O_

Één zat er zelfs op een Suzuki GS500. Ik moet er niet aan denken _O-
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_121552378
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:41 schreef Sounddragon het volgende:
>:)

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:41 schreef BlackLining het volgende:
Toch wel een paar echte bazen tegengekomen net hoor. 2cm sneeuw, 2 graden onder nul, en dan met je motor de snelweg op tussen de file door _O_

Die hebben flinke ijsballen ;)
There's a frood who really knows where his towel is.
  maandag 14 januari 2013 @ 16:51:13 #18
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121552525
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:41 schreef BlackLining het volgende:

Ik denk dat ze geen keus hadden.. ik wist niet eens dat zou gaan sneeuwen vandaag, dacht pas in het weekend. Op de trapfiets is het al koud, laat staan op de motor!
Maargoed, voordeel van een naked bike is dat je wel meteen de warmte van het blok voelt... voor zover je dat nog kan voelen in de kou. :P
pi_121552692
Ik ben ook op de motor gegaan. Het alternatief was om 2 uur vannacht nog 15km fietsen
  maandag 14 januari 2013 @ 17:16:54 #20
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121553674
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:28 schreef Salatrel het volgende:
Deka: Heb gegarandeerd verlof gekregen 22 feb. Zal de tickets morgen FF in orde maken. Ik ga iig met de trein, je kan gratis meereizen met mij als je wil moet je alleen ff naar het station komen.
Supah ^O^
pi_121553765
Vanmiddag even wasmachine gekocht, onderweg 3 auto's in de sloot 1x aanrijding en 1 uit de bocht geraakt.
Zou niet glad zijn :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_121554268

Net hier en daar nog wel een motor zien rijden. Maar 't sneeuwt aardig hier! Hopelijk morgen iig de straat hier weer wat sneeuwvrij.. en ook hopelijk m'n schijfjes binnen en dan even de motor naar de garage brengen voor de apk :z
Ja doei.
pi_121554310
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:19 schreef Geerd het volgende:
Vanmiddag even wasmachine gekocht, onderweg 3 auto's in de sloot 1x aanrijding en 1 uit de bocht geraakt.
Zou niet glad zijn :')
En je kreeg elke keer weer vervangend vervoer? Beste verzekering dan!
pi_121554357
Zag eergisteren trouwens tijdens 't hardlopen ook nog een leuk tafereel... Gozer op een XL-achtig ding die een doos mee moest nemen op de motor. Door erop te zitten, ongeveer. Jammer dat ik toen geen camera bij me had :')
Ja doei.
pi_121554374
quote:
11s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:P het is trouwens een mooie bovenlader van AEG geworden
Ik zwaai naar dieren.
pi_121554489
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:41 schreef Sounddragon het volgende:
Vorig jaar op de MFMM was er iemand van een bedrijf die db metingen deed. De winnaar kreeg een presentje dacht ik :+
  maandag 14 januari 2013 @ 17:39:15 #27
4259 JK
pi_121554612
quote:
6s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:35 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Vorig jaar op de MFMM was er iemand van een bedrijf die db metingen deed. De winnaar kreeg een presentje dacht ik :+
Dat was die knakker van Sidekick Performance. Ik heb mijn volledige uitlaat bij 'm vandaan.
Aardige gozer, een rubber klopte niet bij de levering, dus nog even langs zijn huis gereden en heeft ie het passend gemaakt en meteen even het lasje kapot gemaakt zodat m'n dB-killer er uit kon. Heerlijk geluid. _O_
Scheelt mij zelf weer rotzooien met een dremeltje en als ik er toch was...
pi_121554719
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:39 schreef JK het volgende:

[..]

Dat was die knakker van Sidekick Performance. Ik heb mijn volledige uitlaat bij 'm vandaan.
Aardige gozer, een rubber klopte niet bij de levering, dus nog even langs zijn huis gereden en heeft ie het passend gemaakt en meteen even het lasje kapot gemaakt zodat m'n dB-killer er uit kon. Heerlijk geluid. _O_
Scheelt mij zelf weer rotzooien met een dremeltje en als ik er toch was...
Oh, dat zou wel kunnen. Wist zo niet meer welk bedrijf het was :P

Als hij er dit jaar weer staat ga ik er wel even heen, anders sla ik de MFMM over dit jaar :+
  maandag 14 januari 2013 @ 17:45:10 #29
4259 JK
pi_121554812
Zou je 'm dan moeten vragen.. is trouwens 'culater' op M-F.
Elk beetje reclame voor je bedrijf kan geen kwaad.. en op de MFMM komt toch wel de doelgroep die hij moet hebben. Hij geeft ook M-F korting als je een uitlaat koopt.
pi_121556114
Zit trouwens nog eens te lezen. Volgens mij mag je, als je nu een AL rijbewijs hebt dus geen 35kW motor rijden tenzij je een nieuw rijbewijs gaat halen, dan krijg je A2. Maar dan mag je dus later wel nog een keer examen gaan doen voor volvermogen..

Wat een gedrocht van een wet zeg. Als je het als overheid ook al niet meer snapt :')
pi_121556485
Deze vraag zal al meermaals voorbij zijn gekomen, maar: hoe denken jullie over die motorspijkerbroeken? Ik weet dat ze redelijk veilig zijn als je een eindje glijdt, maar dat je er niet te veel mee moet stuiteren - maar dat is bij leer natuurlijk ook zo.
pi_121556828
Als ze goedgekeurde protectoren hebben en dergelijken: waarom niet? Anders zou ik er persoonlijk niet aan beginnen. Maargoed, dat ben ik :+
Ja doei.
pi_121557024
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:18 schreef BlackLining het volgende:
Zit trouwens nog eens te lezen. Volgens mij mag je, als je nu een AL rijbewijs hebt dus geen 35kW motor rijden tenzij je een nieuw rijbewijs gaat halen, dan krijg je A2. Maar dan mag je dus later wel nog een keer examen gaan doen voor volvermogen..

Wat een gedrocht van een wet zeg. Als je het als overheid ook al niet meer snapt :')
Dan lees je verkeerd, het mag namelijk wel :)

Zie de tabel op pagina 5 van dit document: http://www.rijksoverheid.(...)-a-september2012.pdf

Daar staat dat als je al AL hebt, je vanaf 19 januari 35kw mag rijden, mits de motor origineel niet meer dan 70kw heeft. Je rijbewijs gaat dan nog steeds automatisch over in A (onbeperkt).
pi_121557293
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:28 schreef Sloggi het volgende:
Deze vraag zal al meermaals voorbij zijn gekomen, maar: hoe denken jullie over die motorspijkerbroeken? Ik weet dat ze redelijk veilig zijn als je een eindje glijdt, maar dat je er niet te veel mee moet stuiteren - maar dat is bij leer natuurlijk ook zo.
Wrijvingsvast zijn ze wel. Misschien nog wel beter dan leer met enkele stiknaken. En je kunt er gewoon protectoren in hangen. Bij mij zitten die er overigens niet in, binnenkort toch maar eens terug zetten..
  maandag 14 januari 2013 @ 19:03:14 #35
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121558011
Vandaag stuk of 6-7 motoren gezien, reden goed door :P
  maandag 14 januari 2013 @ 19:06:23 #36
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121558168
quote:
11s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

SCHERP! _O-
pi_121558395
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:03 schreef lipjes het volgende:
Vandaag stuk of 6-7 motoren gezien, reden goed door :P
Ik heb er ook een paar gezien ja. Vriezen dus echt je kloten eraf. Lijkt me doodeng, zeker met bevroren klauwen kun je volgens mij de motor echt niet recht houden in de sneeuw. Mag toch hopen dat ze geen andere optie hadden, want als je nu voor je lol gaat rijden dan verklaar ik je zowel tot eindbaas als voor knettergek.
  maandag 14 januari 2013 @ 19:11:01 #38
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121558420
Ik zag er vanochtend zelfs een met aanhanger 8)7
heitieh
pi_121558472
Ik heb vanmiddag ook nog snel een rondje gereden maar dat was voor het ging sneeuwen. Kwam later vandaag toen de eerste vlokken vielen ook een lessert tegen. Beetje onverantwoord wel.
  maandag 14 januari 2013 @ 19:13:11 #40
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121558549
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb er ook een paar gezien ja. Vriezen dus echt je kloten eraf. Lijkt me doodeng, zeker met bevroren klauwen kun je volgens mij de motor echt niet recht houden in de sneeuw. Mag toch hopen dat ze geen andere optie hadden, want als je nu voor je lol gaat rijden dan verklaar ik je zowel tot eindbaas als voor knettergek.
Ik had er spijt van dat ik niet was gaan rijden ;(
Achja, op naar vriendinlief in het blik, maar voor jullie entertainment:

pi_121558814
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:13 schreef lipjes het volgende:

[..]

Ik had er spijt van dat ik niet was gaan rijden ;(
Achja, op naar vriendinlief in het blik, maar voor jullie entertainment:

Precies Arriva kan het het beste bij bussen houden, al die buschauffeurs op het spoor.
Oa een echte fokker die al ontslagen is bij Arriva GekkeHaan.
:P
Ik zwaai naar dieren.
pi_121558951
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

Precies Arriva kan het het beste bij bussen houden, al die buschauffeurs op het spoor.
Oa een echte fokker die al ontslagen is bij Arriva GekkeHaan.
:P
In het noorden doet Arriva het wel goed met de treinen hoor. Die rijden tenminste :+
pi_121559085
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:21 schreef Tankiej het volgende:

[..]

In het noorden doet Arriva het wel goed met de treinen hoor. Die rijden tenminste :+
Jullie hebben geen sneeuw, zo kan ik het ook :+
pi_121561457
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb er ook een paar gezien ja. Vriezen dus echt je kloten eraf.
geen last van gehad. Ben wel benieuwd naar vannacht. Heb de gopro meegenomed ter leeringh ende vermaek
pi_121561882
Al aan de bier, Sal? :+
  maandag 14 januari 2013 @ 21:00:11 #46
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121564770
Ik haat scooters, ik haat quads. Maar oké, vooruit, je bent of te jong of te schijterig om een AZ rijbewijs te hebben, dat kan.

Maar dit, dit ging echt te ver. Brommerplaatje en alles :')
pi_121565091
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:23 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jullie hebben geen sneeuw, zo kan ik het ook :+
Maar als er wel sneeuw ligt rijden ze ook gewoon :+
pi_121566243
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:08 schreef einschtein het volgende:
Al aan de bier, Sal? :+
aan het werk :+
pi_121566466
Proost iig :9~
Ik zwaai naar dieren.
pi_121567279
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef Geerd het volgende:
Proost iig :9~
Proost :9~ Ik ga ook maar eens aan het bier. :9~

Ik drink erop dat ik nu 6 geinteresseerde heb voor mijn appartement in Leiden, daar moet vast wel een goeie tussen zitten en met een beetje geluk ben ik hier volgende week weg *O*
  maandag 14 januari 2013 @ 23:35:46 #51
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121574224
Snelwegen spekglad en slecht/niet gestrooid, evenals de op en afritten
Rijd ik het dorp in, perfect gestrooid.
Goed bezig Rijkswaterstaat!
  maandag 14 januari 2013 @ 23:38:18 #52
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121574372
Glad van de sneeuw of door opvriezing?
  maandag 14 januari 2013 @ 23:39:02 #53
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121574415
Sneeuw, belijning is niet eens meer zichtbaar.
pi_121574547
Hier is geen vlok gevallen, hele droge kou hier. Dat is wel lekker :D
Maar ik zou ook wel wat sneeuw willen..
  maandag 14 januari 2013 @ 23:48:56 #55
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121574935
Nog geen vlokkie gezien hier idd.. zou na middernacht moeten gaan gebeuren volgens buienshit, zal mij benieuwen.
pi_121575162
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:35 schreef lipjes het volgende:
Snelwegen spekglad en slecht/niet gestrooid, evenals de op en afritten
Rijd ik het dorp in, perfect gestrooid.
Goed bezig Rijkswaterstaat!
Had ik toch al verteld dat het niet glad was ;)
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:07:11 #57
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_121575783
quote:
11s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:23 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat verwarmt toch alleen maar de binnenkant van je hand?
Terwijl de buitenkant van je handen volgens mij juist het koudst worden..?
Dat is wel zo :Y Maar er zitten ook nog kappen voor de handvaten op :P Dus dat is ook wel relaxed :)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_121576444
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:07 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat is wel zo :Y Maar er zitten ook nog kappen voor de handvaten op :P Dus dat is ook wel relaxed :)
Handvat verwarming is heerlijk, _O_ wanneer je er handkappen op hebt zul je hebt niet nodig hebben.
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:25:03 #59
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_121576469
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Handvat verwarming is heerlijk, _O_ wanneer je er handkappen op hebt zul je hebt niet nodig hebben.
Alleen ze kunnen soms gloeiheet worden :X
pi_121576534
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:25 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Alleen ze kunnen soms gloeiheet worden :X
Jup vorige wel, deze zijn beetje lafjes.
En daardoor blijft je bloed stromen niks aan de hand.
Ik zwaai naar dieren.
pi_121578509
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:39 schreef lipjes het volgende:
Sneeuw, belijning is niet eens meer zichtbaar.
In West-Brabant was het vanmiddag al mis. Ik reed er rond een uur of 4. Amper zicht en inderdaad de weg niet meer zichtbaar.

Was érg blij dat ik de motor had laten staan :')

Hier in Leiden ligt ondertussen een centimeter of 7 a 8..

[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 15-01-2013 02:20:38 ]
pi_121578912
gevalletje je moet alles een keer geprobeerd hebben..... tevens eens maar nooit weer :+

gelukkig zonder incidenten naar huis gekomen maar vlot ging het niet :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 03:13:24 #63
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121579053
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 01:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

In West-Brabant was het vanmiddag al mis. Ik reed er rond een uur of 4. Amper zicht en inderdaad de weg niet meer zichtbaar.

Was érg blij dat ik de motor had laten staan :')

Hier in Leiden ligt ondertussen een centimeter of 7 a 8..
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 02:48 schreef Salatrel het volgende:
gevalletje je moet alles een keer geprobeerd hebben..... tevens eens maar nooit weer :+

[ afbeelding ]

Wow, da's redelijk heftig :D Moest je ver rijden?

Mazzel is weer dat je de listige stukken in verse sneeuw rijdt, da's goed te doen, zeker als je alleen op de wereld bent 's nachts, maar leuk is het niet. Morgen ochtend, als de helft al platgereden is, of als het lichtjes gaat dooien in de zon en dan weer bevriest, dan is het onrijdbaar.

Heel thuis; goezzo! ^O^
  dinsdag 15 januari 2013 @ 07:29:46 #64
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121579763
Er ligt hier in brabant een beste laag, gaat leuk worden zo -O-
pi_121580975
Hier in Almere (vandaag thuiswerken ivm kapotte kachel) sneeuwt het nog steeds.
pi_121581240
Hier in Noord-Limburg idem :Y.
En respect voor de mensen die nu nog wel op de motor stappen, ik had met de auto al moeite om niet te glibberen :').
  dinsdag 15 januari 2013 @ 09:17:03 #67
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121581283
ik had geen enkele moeite met de auto vandaag btw.
Volgend jaar ga ik wel winter doorrijden
pi_121581358
Bij mij sloeg de TCS continu in en met inhalen had ik last van aquaplaning.
Industrieterrein hier is sowieso drama. Daar doen ze niet aan strooien.

Edit: 929 km file op dit moment in NL :') _O-.
pi_121581593
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 09:20 schreef Anne het volgende:
Lekkere chaos ja. Gelukkig kan ik mijn werk ook thuis doen, hoef ik op dit soort dagen niet mij te mengen in het verkeer naar buiten :P
  dinsdag 15 januari 2013 @ 09:34:21 #70
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121581694
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 09:20 schreef Anne het volgende:
Bij mij sloeg de TCS continu in en met inhalen had ik last van aquaplaning.
Industrieterrein hier is sowieso drama. Daar doen ze niet aan strooien.

Ik neem aan TCS = Traction control neem ik aan?

Geen last van, zomerbandjes en een Fiat Panda 1.2 automaat.
Iedereen moeite, ik heb geen enkele slip gehad vandaag, niet eens een wielspin _O-
pi_121582583
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 09:34 schreef lipjes het volgende:

[..]

Ik neem aan TCS = Traction control neem ik aan?

Geen last van, zomerbandjes en een Fiat Panda 1.2 automaat.
Iedereen moeite, ik heb geen enkele slip gehad vandaag, niet eens een wielspin _O-
:Y.
pi_121582619
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 02:48 schreef Salatrel het volgende:

[ afbeelding ]

O+ een Téneré! O+
Ja doei.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:04:45 #73
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121582667
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:01 schreef Anne het volgende:

[..]

:Y.
Zo'n hekel aan dat soort systemen :P
En vreemd genoeg staan mensen met dat soort dingen ook het meest in de berm :P
pi_121582728
In Leiden is het totale chaos *O*

Geen enkele auto, bus, trein of strooiwagen. Doodstil op straat, winkels zijn ook nog niet open.
pi_121583303
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:04 schreef lipjes het volgende:

[..]

Zo'n hekel aan dat soort systemen :P
En vreemd genoeg staan mensen met dat soort dingen ook het meest in de berm :P
Want?
pi_121583495
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:06 schreef BlackLining het volgende:
In Leiden is het totale chaos *O*

Geen enkele auto, bus, trein of strooiwagen. Doodstil op straat, winkels zijn ook nog niet open.
Alsof er 3 meter sneeuw ligt 8)7
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:33:11 #77
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121583662
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:23 schreef Anne het volgende:

[..]

Want?
Geven toch meer een gevoel van schijnveiligheid.
Ze zullen ook echt wel helpen.
Maar niet als je met 130 door een bocht gaat waar 4cm sneeuw ligt.

Heb het liever zelf onder controle :Y
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:33:17 #78
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121583664
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:23 schreef Anne het volgende:

[..]

Want?
Het gevoel van 'veiligheid' wat sommige mensen er aan ontlenen denk ik.. Ik vind het ook niks; heb wel eens met een bussie bijna in een sloot gelegen omdat ABS vond dat het te glad was om te remmen, terwijl die bocht prima te doen was als die stomme kutcomputer zich er niet mee had bemoeid. Gelukkig heeft ABS niks te vertellen over de handrem :)
pi_121583686
TCS kun je uitzetten..
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:35:31 #80
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121583739
Klopt, maar ABS niet, TCS is nog tot daar aan toe, maar dat je auto in sommige gevallen domweg niet wil remmen is wel een beetje listig natuurlijk. Blokkerende wielen kunnen zo hun nut hebben; die computer kan niet naar buiten kijken wat er aan komt, jij wel.
pi_121583794
Had ik maar een all-road nu ;(
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:36:53 #82
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121583801
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:34 schreef Anne het volgende:
TCS kun je uitzetten..
Dat weet ik dus niet, ik vermeid die auto's altijd :+

quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:35 schreef Sounddragon het volgende:
Klopt, maar ABS niet, TCS is nog tot daar aan toe, maar dat je auto in sommige gevallen domweg niet wil remmen is wel een beetje listig natuurlijk. Blokkerende wielen kunnen zo hun nut hebben; die computer kan niet naar buiten kijken wat er aan komt, jij wel.
Eensch, hoewel je met de ABS ook wel dikke pret kan hebben met dit weer en een lege parkeerplaats :+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:37:10 #83
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121583813
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:36 schreef Yreal het volgende:
Had ik mijn crosser maar nu ;(
Hopelijk dit jaar *O*
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:37:27 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121583825
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:36 schreef Yreal het volgende:
Got one; kopuh? :+
pi_121583834
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:37 schreef lipjes het volgende:

[..]

Had ik mijn crosser maar nu ;(
Hopelijk dit jaar *O*
Ik heb mijn schakelbrommert, maar als ik daar 1x gas mee gaf vliegt mijn ketting eraf.
pi_121583850
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Got one; kopuh? :+
Mag ik hem lenen? Ik moet straks naar rotterdam :+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:38:04 #87
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121583854
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik heb mijn schakelbrommert, maar als ik daar 1x gas mee gaf vliegt mijn ketting eraf.
Spannen man!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:38:14 #88
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121583859
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:36 schreef lipjes het volgende:

Eensch, hoewel je met de ABS ook wel dikke pret kan hebben met dit weer en een lege parkeerplaats :+
Remmen is voor mietjes, sturen en het gas erop; dát is de shit :7
pi_121583867
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:38 schreef lipjes het volgende:

[..]

Spannen man!
Zit geen rek meer aan :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:39:11 #90
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121583897
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Remmen is voor mietjes, sturen en het gas erop; dát is de shit :7
Handrem :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:38 schreef Yreal het volgende:

[..]

Zit geen rek meer aan :')
Dat maakt toch neit uit met 50km/h :P
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:39:34 #91
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121583910
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mag ik hem lenen? Ik moet straks naar rotterdam :+
Whehe, If you pay for damages; kom maar halen 8-)

Wil je niet; ik heb nog steeds de Anakee voorop liggen met 2mm profiel, daar ga je niet blij van worden in de sneeuw ;)
pi_121583921
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:35 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had anders toch wel graag ABS gehad tijdens mijn rijlessen voor de noodstop :).
Dan had ik nu waarschijnlijk niet zo'n mooi litteken gehad O+.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:40:32 #93
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121583949
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:39 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik had anders toch wel graag ABS gehad tijdens mijn rijlessen voor de noodstop :).
Ik rem altijd op zo een manier bij een noodstop, dat de ABS net niet ingrijpt.
Juist omdat ik dan eerder stil sta dan met ABS.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:41:17 #94
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121583978
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:39 schreef Anne het volgende:

[..]

Hehe, had idd in jouw geval een litteken gescheeld. Ik heb het nog geleerd op een brommer zonder niks; moet je wat langer oefenen voor je de max in je vingers hebt, maar dan ben jje iig zelf de baas.
pi_121584051
Ik zorg gewoon dat ik geen noodstop meer hoef te maken.

Kost je af en toe een bekeuring voor door rood rijden, maar ach O-).

Grapje natuurlijk eh.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:43:44 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121584078
Ik moet overigens ook toegeven dat ik nog nooit op een brommer met ABS heb gereden, maar ik mis het ook niet, nog nooit gedaan ook, zelfs niet toen er een auto in de weg stond. Als ik met een zo goed als stoppie een auto in knal, weet ik iig zéker dat ik maximaal heb geremd.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:44:27 #97
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121584105
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:42 schreef Anne het volgende:
Ik zorg gewoon dat ik geen noodstop meer hoef te maken.

Kost je af en toe een bekeuring voor door rood rijden, maar ach O-).

Grapje natuurlijk eh.
Afgezaagd; maar dat bepaal je helaas niet altijd zelf.. was het maar zo'n feest..
pi_121584114
Ik denk dat zodra het moet, mij het ook wel lukt. Geforceerd dus niet. Zeker niet als een rij-instructeur 5 lessen achter elkaar loopt te zeiken dat je moet REMMEN!
pi_121584240
Pff, overal sneeuw behalve hier. Er is nog geen vlokje gevallen, ik wil ook sneeuw!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:48:24 #100
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121584247
Moet je niet denken, dat moet je wéten. Ik doe het nog steeds regelmatig effe om het gevoel te houden van 'die voorvork op de aanslag en pletten die voorband'. Als je het gevoel hebt om hem in één keer max in de veren te kwakken en door te knijpen, kun je veel harder remmen als je denkt.
Als je dat niet hebt, heb je een riante kans om al op je smoel te liggen voor je ook maar in de buurt komt van het obstakel wat je wilde ontwijken. voorbeelden zat op JijBuis.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:48:55 #101
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121584259
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:44 schreef Anne het volgende:
Ik denk dat zodra het moet, mij het ook wel lukt. Geforceerd dus niet. Zeker niet als een rij-instructeur 5 lessen achter elkaar loopt te zeiken dat je moet REMMEN!
Had ik gelukkig geen problemen mee.
Wel een keer mijn instructeur een keer bijna een whiplash bezorgd.

Kreeg geen voorrang, ik vol in de ankers, hij: waarom deed je dat godverdomme.
enige wat ik deed was naar rechts wijzen, toen snapte die het al (ik reed op een voorrangsweg)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:48:55 #102
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121584260
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:48 schreef Tankiej het volgende:
Pff, overal sneeuw behalve hier. Er is nog geen vlokje gevallen, ik wil ook sneeuw!
Kom maar halen; je mag het allemaal meenemen ^O^
pi_121584262
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:48 schreef Sounddragon het volgende:
Moet je niet denken, dat moet je wéten. Ik doe het nog steeds regelmatig effe om het gevoel te houden van 'die voorvork op de aanslag en pletten die voorband'. Als je het gevoel hebt om hem in één keer max in de veren te kwakken en door te knijpen, kun je veel harder remmen als je denkt.
Als je dat niet hebt, heb je een riante kans om al op je smoel te liggen voor je ook maar in de buurt komt van het obstakel wat je wilde ontwijken. voorbeelden zat op JijBuis.
Dan is het geforceerd, dat werkt niet. Niet bij mij in ieder geval :).
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:49:19 #104
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121584270
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:44 schreef Anne het volgende:
Sowieso vraag ik me zo nu en dan af of ik die AVB oefeningen nog wel zou kunnen, na amper 1 jaar... :')

Zo nu en dan probeer ik wel even te draaien op een weggetje, of wat steviger remmen, maar toch.
heitieh
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:49:46 #105
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121584285
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:49 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Sowieso vraag ik me zo nu en dan af of ik die AVB oefeningen nog wel zou kunnen, na amper 1 jaar... :')

Zo nu en dan probeer ik wel even te draaien op een weggetje, of wat steviger remmen, maar toch.
Dit jaar VRO :)

Maar halve draai lukt me ook niet met mijn huidige motor :')
pi_121584303
Mwa, ABS in de auto vind ik wel prettig. Hoe je het ook wendt of keert, rollende wielen hebben meer grip dan glijdende. Tenzij je zijwaards gaat, dan wil je die ellende niet hebben maar dan is het ook al wat te laat. Moet wel zeggen dat de ABS bij mij nog nooit (onbedoeld) heeft ingegrepen in de auto, het is natuurlijk ook maar een laatste redmiddel voor als je het zelf verprutst hebt. Zoals SD zegt wordt het inderdaad gevaarlijk als mensen er vanuit gaan dat ie er is.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:50:24 #107
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121584305
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:48 schreef Anne het volgende:

[..]

Dan is het geforceerd, dat werkt niet.
Het gaat om het gevoel hoe hard je hem erin kunt knallen zonder dat er konten omhoog komen of er een voorwiel gaat stuiteren, niet om je reaktievermogen, dat kun je alleen in een ekte ekte noodsituatie testen idd ;)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:50:26 #108
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121584306
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:49 schreef lipjes het volgende:

[..]

...
Da's wel een goed idee, idd.
heitieh
pi_121584321
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het gaat om het gevoel hoe hard je hem erin kunt knallen zonder dat er konten omhoog komen of er een voorwiel gaat stuiteren, niet om je reaktievermogen, dat kun je alleen in een ekte ekte noodsituatie testen idd ;)
Dat durf ik dus niet meer :P.
pi_121584330
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:49 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Het achtje met de Bandit? Echt niet :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:52:01 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121584338
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:49 schreef lipjes het volgende:

[..]

Maar halve draai lukt me ook niet met mijn huidige motor :')
Ik weet ook niet of ik met de mijne alles nog zou kunnen zoals het hoort hoor, vooral dat heeeele kleine kutrondje van 3 meter en dan andersom eruit (weet niet of ze dat nog steeds doen) ga ik niet redden denk ik.. de rest lukt me denk ik wel.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:52:55 #112
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121584366
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Tsjah, wie post dat filmpje met die Amerikaanse motoragent in dat parcours... Alles kan he...

Maar een lesmotor laten vallen, vind ik minder erg dan mijn eigen :@. niet dat ie GAAT vallen natuurlijk ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Joooo-pi op 15-01-2013 11:01:29 ]
heitieh
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:53:12 #113
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121584374
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:50 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Da's wel een goed idee, idd.
Ja wij gaan met een hele groep.
Groepskorting *O*

Ja je bent toch nederlander he :P
Vorig jaar gratis VRO-R gedaan _O-
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:53:40 #114
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121584386
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:53 schreef lipjes het volgende:

[..]

Ja wij gaan met een hele groep.
Groepskorting *O*

Ja je bent toch nederlander he :P
Vorig jaar gratis VRO-R gedaan _O-
Natuurlijk ;)
heitieh
pi_121584394
quote:

[..]

Ik zou het achtje niet eens willen proberen :'). Al moet ik zeggen dat ik de motor tijdens rijles nog nooit heb laten vallen (behalve dan met het onderuit gaan tijdens het te hard remmen, maar die tel ik even niet mee).
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:53:56 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121584397
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:51 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat durf ik dus niet meer :P.
Dan moet je dat maar eens rapido gaan oefenen, is best belangrijk..
pi_121584404
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:52 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Tsjah, wie post dat filmpje met die Amerikaanse motoragent in de parcours... Alles kan he...

Maar een lesmotor laten vallen, vind ik minder erg dan mijn eigen :@. niet dat ie GAAT vallen natuurlijk ;)
Mijn Bandit is zo'n 100kg zwaarder dan de lesmotor die ik had :')
pi_121584416
quote:

[..]

Laatst het U-tje nog geoefend op de Bandit, ging redelijk. Met iets meer oefenen/afschuinen lukt dat prima.
Volgens mij is er ook iemand die moto gymkhana op een Bandit doet in Nederland.
pi_121584421
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; Als het moet, doe ik het heus wel. Maar geforceerd even proberen/oefenen lukt niet.
Dat heb ik tijdens mijn rijlessen wel bewezen. Mijn rijinstructeur gaf de moed zelfs op en dus ben ik mij toen op andere verrichtingen gaan focussen, aangezien je er toch twee foutief mag doen.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:55:11 #120
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121584430
Tevens is VRO-R ook echt een aanrader.
Ben er heel anders door gaan rijden, veel veiliger.
pi_121584435
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:53 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik zou het achtje niet eens willen proberen :'). Al moet ik zeggen dat ik de motor tijdens rijles nog nooit heb laten vallen (behalve dan met het onderuit gaan tijdens het te hard remmen, maar die tel ik even niet mee).
Het achtje was ik goed in _O_ Deed hem eigenlijk altijd veel te snel ook, hehe.

Nou ja, goed, behalve op het examen natuurlijk. 2 kegels omver gereden ;(
pi_121584446
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zou daarmee even wachten tot de sneeuw weg is :+
pi_121584453
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik deed hem met 1 hand :P. Maar ik zou 'm nu niet meer doen met m'n eigen motor.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:57:14 #124
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121584509
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:54 schreef Anne het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; Als het moet, doe ik het heus wel. Maar geforceerd even proberen/oefenen lukt niet.
Dat heb ik tijdens mijn rijlessen wel bewezen. Mijn rijinstructeur gaf de moed zelfs op en dus ben ik mij toen op andere verrichtingen gaan focussen, aangezien je er toch twee foutief mag doen.
Dan zit er ook wat meer druk op de ketel, als je dat zelf oefent met 2 pionnetjes en elke keer het laatste pionnetje 10 cm dichterbij zet, kun je er een hele dag over doen om uit te vinden hoe hard je kunt remmen. ;)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:57:16 #125
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121584512
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:55 schreef lipjes het volgende:
Tevens is VRO-R ook echt een aanrader.
Ben er heel anders door gaan rijden, veel veiliger.
Hoe kwam je daar dan gratis aan?
heitieh
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:57:54 #126
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121584539
quote:

[..]

Ik zou daarmee even wachten tot de sneeuw weg is :+
Als je niet in de sneeuw rijdt, is er idd geen noodzaak om dat NU te gaan oefenen :+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:59:07 #127
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121584583
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:57 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Hoe kwam je daar dan gratis aan?
Op de motorbeurs afgelopen jaar.
Was om te kijken of het echt nut had.
1 controle rit, 1 dag cursus, nog een controle rit.
En dit jaar worden we waarschijnlijk ook weer opgeroepen voor de laatste controlerit

Iedereen die we kende die motor reed hadden we opgegeven _O-
pi_121584631
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan zit er ook wat meer druk op de ketel, als je dat zelf oefent met 2 pionnetjes en elke keer het laatste pionnetje 10 cm dichterbij zet, kun je er een hele dag over doen om uit te vinden hoe hard je kunt remmen. ;)
Maybe!
Maar dan nog vind ik dat een beetje eng/zonde om dat op mijn motor te doen (terwijl je het daar juist op moet doen).
Hoe vaak ik hem ook al heb laten vallen :D.
pi_121584647
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mijn Bandit is zo'n 100kg zwaarder dan de lesmotor die ik had :')
Bandit is ongeveer net zo zwaar als de lesmotor die ik had, denk dat het perfect zou kunnen op de bandit :D
pi_121584803
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 03:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

Wow, da's redelijk heftig :D Moest je ver rijden?

15 a 20 km. dat was ook een beetje de reden dat ik niet zoveel zin had om te fietsen. vanaf vandaag kan ik de rest van de week de auto weer nemen dus dat ga ik lekker doen :P het is nu weer aan het sneeuwen
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:21:44 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121585366
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:59 schreef lipjes het volgende:

[..]

Op de motorbeurs afgelopen jaar.
Was om te kijken of het echt nut had.
1 controle rit, 1 dag cursus, nog een controle rit.
En dit jaar worden we waarschijnlijk ook weer opgeroepen voor de laatste controlerit

Iedereen die we kende die motor reed hadden we opgegeven _O-
En ik dan? :+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:22:43 #132
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121585403
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:00 schreef Anne het volgende:

[..]

Maybe!
Maar dan nog vind ik dat een beetje eng/zonde om dat op mijn motor te doen (terwijl je het daar juist op moet doen).
Hoe vaak ik hem ook al heb laten vallen :D.
we kijken van de zomer wel effe, misschien wel grappig om eens zoiets te doen met de MC, paar pionnetjes en een lege parkeerplaats ergens is all you need :)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:22:51 #133
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121585410
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En ik dan? :+
Had jou gegevens toch niet man :P

Had wel even pa gebeld, wil je mee? mooi, gegevens aub
Die liep ergens in breda ofzo :+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:23:28 #134
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121585433
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:05 schreef Salatrel het volgende:

[..]

15 a 20 km. dat was ook een beetje de reden dat ik niet zoveel zin had om te fietsen. vanaf vandaag kan ik de rest van de week de auto weer nemen dus dat ga ik lekker doen :P het is nu weer aan het sneeuwen
Da's ver zat in die meuk; op de fiets is net zo kut, dan had ik ook de motor gepakt; hoef je iig niet te trappen :+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:24:49 #135
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121585470
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:22 schreef lipjes het volgende:

[..]

Had jou gegevens toch niet man :P

Had wel even pa gebeld, wil je mee? mooi, gegevens aub
Die liep ergens in breda ofzo :+
Mailuh jonguh :{w

Zou best eens een VRO'tje willen doen op de motor, lijkt me wel grappig, is nooit weg om weer eens wat bij te leren van de ekte cracks ^O^
pi_121585524
Ik had eigenlijk eind vorig jaar nog even een VRO moeten bestellen voor dit jaar.

Nu isse te laat. KNMV opgezegd.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:28:53 #137
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121585606
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mailuh jonguh :{w

Zou best eens een VRO'tje willen doen op de motor, lijkt me wel grappig, is nooit weg om weer eens wat bij te leren van de ekte cracks ^O^
Naja, wij gaan dit jaar in rosmalen.
Je kan vast wel mee, groepskorting man :7

quote:
11s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:26 schreef Anne het volgende:
Ik had eigenlijk eind vorig jaar nog even een VRO moeten bestellen voor dit jaar.

Mwa, die 20 euro die je uitspaart, meh, de cursussen zijn goed, maar verder, knmv :N
pi_121585628
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:26 schreef Anne het volgende:

MIjn KNMV is ook opgezegd, was alleen vergeten dan ANWB af te sluiten :')

En inderdaad, eerste week van het nieuwe jaar, op de snelweg 80 kilometer van huis: "bruwp bruwhp bwuuuhhh.." *O*

Trollmotor.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:04:55 #139
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121586900
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef lipjes het volgende:

Naja, wij gaan dit jaar in rosmalen.
Je kan vast wel mee, groepskorting man :7

Hehe, korting is altijd wel te organiseren op de één of andere manier ;)

Wanneer is dat dan?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:06:25 #140
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121586954
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

MIjn KNMV is ook opgezegd, was alleen vergeten dan ANWB af te sluiten :')

En inderdaad, eerste week van het nieuwe jaar, op de snelweg 80 kilometer van huis: "bruwp bruwhp bwuuuhhh.." *O*

Trollmotor.
Ik heb al jaren ANWB pech hulp voor de voiture, dan helpen ze je ook als je met de brommer met panne staat; KNMV komt vast niet als je eens pech hebt met het blik ;)
pi_121586989
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb al jaren ANWB pech hulp voor de voiture, dan helpen ze je ook als je met de brommer met panne staat; KNMV komt vast niet als je eens pech hebt met het blik ;)
alleen als blik 13 jaar of jonger is geloof ik :')
pi_121587006
quote:

[..]

Nope, dan moet je (minimaal) 10 euro per maand extra bijbetalen.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:08:18 #143
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121587017
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:07 schreef Salatrel het volgende:

[..]

alleen als blik 13 jaar of jonger is geloof ik :')
Schiet voor mij dus niet op, want ik heb altijd een wb-vrije kar omdat ik meestal motor rijd ;)
pi_121587262
Ik had ook gewoon blikservice bij de KNMV hoor :{

Lullige is dat die gasten je gewoon direct afslepen naar de dichtsbijzijnde garage en dan is het tabé, succes ermee.
pi_121587567
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:07 schreef Anne het volgende:

[..]

Bij mij stond in de voorwaarden dat ze ook gewoon hulp verlenen als je pech hebt met de auto, geen extra kosten.. Wel de voorwaarde dat hij maximaal 14 jaar oud mag zijn, maar bijna overal op internet is te lezen dat ze ook helpen als hij ouder is :')

Edit: Dat is zeker nieuw dan dit jaar? Zie ook net dat er opeens een kopje 'Auto' en 'Motor' staat onder Pechservice op de website van KNMV. Voorheen stond daar 'Nederland' en 'Buitenland' :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:15 schreef BlackLining het volgende:
Ik had ook gewoon blikservice bij de KNMV hoor :{

Lullige is dat die gasten je gewoon direct afslepen naar de dichtsbijzijnde garage en dan is het tabé, succes ermee.
Dat is het pas sinds vorig jaar, daarvoor zorgden ze er ook nog voor dat de motor naar een garage naar keuze (in het hele land) gebracht werd en je kreeg direct vervangend vervoer :o

Maar ik heb KNMV ook opgezegd afgelopen jaar, ANWB heeft nu betere voorwaarden en is voordeliger icm jongerenvoordeel :D
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:34:38 #146
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121587888
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hehe, korting is altijd wel te organiseren op de één of andere manier ;)

Wanneer is dat dan?
Is even nog afspreken.
Vanuit ons thuis is het sowieso al een groep van +/- 8 man.
pi_121587948
Ik heb aan mijn knmv lidmaatschap een tomtom te danken *O*
pi_121588007
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:25 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Bij mij stond in de voorwaarden dat ze ook gewoon hulp verlenen als je pech hebt met de auto, geen extra kosten.. Wel de voorwaarde dat hij maximaal 14 jaar oud mag zijn, maar bijna overal op internet is te lezen dat ze ook helpen als hij ouder is :')

Edit: Dat is zeker nieuw dan dit jaar? Zie ook net dat er opeens een kopje 'Auto' en 'Motor' staat onder Pechservice op de website van KNMV. Voorheen stond daar 'Nederland' en 'Buitenland' :o
Denk het.. In mijn voorwaarden destijds stond ook gewoon inclusief auto inderdaad.
pi_121588022
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:36 schreef Yreal het volgende:
Ik heb aan mijn knmv lidmaatschap een tomtom te danken *O*
Ik heb ook nog meegedaan aan die actie. Jouw schuld dus dat ik niet heb gewonnen :{w.
pi_121588053
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:37 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb ook nog meegedaan aan die actie. Jouw schuld dus dat ik niet heb gewonnen :{w.
ik had ze geblokt op fb omdat ze zoveel troep spammen. Krijg ik een mailtje

ja ene Yreal heeft een tomtom gewonnen. we checken effe of jij dat bent, hij heeft nog niet gereageerd. dus we checken het ledenbestand even.

pwew :X
  dinsdag 15 januari 2013 @ 13:42:39 #151
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_121590594
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:07 schreef Anne het volgende:

[..]

Is dat nieuw? Ik kon voor alles bellen, ik was lid, ongeacht waarik op reed. Overigens wegens kutservice al jaren geen lid meer :)
Pechhulp motor zat bij verzekering en auto is lease
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_121590627
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:42 schreef stinkie het volgende:

[..]

Is dat nieuw? Ik kon voor alles bellen, ik was lid, ongeacht waarik op reed. Overigens wegens kutservice al jaren geen lid meer :)
Pechhulp motor zat bij verzekering en auto is lease
http://www.knmv.nl/knmv/pechservice/auto
  dinsdag 15 januari 2013 @ 13:56:39 #153
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121591133
quote:

[..]

Ik heb al jaren ANWB pech hulp voor de voiture, dan helpen ze je ook als je met de brommer met panne staat; ...
Wist ik niet _O_

We kwamen er onlangs achter dat we een veel te uitgebreid pakket hebben bij de anwb. Incl. buitenland, terwijl we daar bijna nooit rijden. We vliegen altijd :+. Volgend jaar maar aanpassen.
heitieh
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:05:25 #154
19297 stinkie
pi_121591472
quote:
O, wacht, ik las ANWB :@
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:13:52 #155
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121591772
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:05 schreef stinkie het volgende:

[..]

O, wacht, ik las ANWB :@
Anwb helpt me met auto en motor hoor
pi_121591819
Ja, daar is niets in veranderd.
pi_121591919
Vond het toch wel mooi dat in hun laatste magazine wat hier op de mat viel ineens een hoop hetze tegen de APK stond. Zullen wel flink veel afmeldingen hebben ontvangen omdat ze daar niet tegenin waren gegaan :D
pi_121592139
ANWB is persoonsgebonden en niet voertuiggebonden. die helpen ook als je met iemand anders zijn auto staat (maar niet onbeperkt)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:24:25 #159
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121592188
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:23 schreef Salatrel het volgende:
ANWB is persoonsgebonden en niet voertuiggebonden. die helpen ook als je met iemand anders zijn auto staat (maar niet onbeperkt)
2 keer.
werd me verteld toen ik de anwb nodig had met de auto van pa :')
pi_121592254
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:24 schreef lipjes het volgende:

[..]

2 keer.
Ja, en zo stond ik dus een keer met de auto van pa maar dan zonder eigen ANWB lidmaatschap :')

En dan werkt het dus niet.
pi_121592264
Best groot, zo'n remschijf.

*O*
Ja doei.
pi_121592274
geen weefdisk?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:43:34 #163
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121592846
Heerlijk altijd die mensen die zeggen ja winterbanden zijn zoveel beter en met zomerbanden kan je nu echt niet rijden.

Vreemd genoeg zijn dat de mensen die ik als eerste in de vangrail tegenkom terwijl ik langs rijd op mijn zomerbanden

Vooral ook leuk als ze dan gaan zeggen: ja winterbanden helpt meer dan dat de bestuurder kan doen :P
_O-
pi_121592883
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:43 schreef lipjes het volgende:
Heerlijk altijd die mensen die zeggen ja winterbanden zijn zoveel beter en met zomerbanden kan je nu echt niet rijden.

Vreemd genoeg zijn dat de mensen die ik als eerste in de vangrail tegenkom terwijl ik langs rijd op mijn zomerbanden

_O-
Tsja, vaak denken mensen dat die winterbanden ze meteen voor alle vormen van onkunde behoeden :')
Ja doei.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:46:30 #165
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121592955
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tsja, vaak denken mensen dat die winterbanden ze meteen voor alle vormen van onkunde behoeden :')
Ja daarom.
rijd liever op zomerbanden en anticipeer meer.
Maar dat doen wij motorrijders sowieso al :P
pi_121593227
en toch merk je wel degelijk of je zomer of winterbanden eronder heb liggen. vandaag ga ik lekker in het blik naar werk. wel wat eerder vertrekken zodat ik niet door de spits hoef :')
pi_121593289
Verschil (merken) != zelfoverschatting met winterbanden :P
Ja doei.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:56:28 #168
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_121593344
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
Precies, waarom zou je meer risico nemen als je winterbanden rijdt? Omdat de grip maximaal is? :') Gewoon afstand houden en ver vooruit kijken. Geen gekke dingen.
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:57:04 #169
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121593371
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
Dat :P

Tevens rijd ik volgend jaar winter op een crosser met noppenbanden door.
File? geen probleem, gaan we gewoon off-road verder!!! BROAAAP :P
pi_121593398
heeft niks met zelfoverschatting te maken maar gewoon al met remgedrag en in bochten
pi_121593429
of berg op tijdens wintersport.. mensen met zomerbanden die sneeuwkettingen om moeten leggen terwijl je op winterbanden gewoon door kon rijden
pi_121593500
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:43 schreef lipjes het volgende:

Vooral ook leuk als ze dan gaan zeggen: ja winterbanden helpt meer dan dat de bestuurder kan doen :P
_O-
Jij hebt iets tegen alle hulpmiddelen of niet :+ ?
pi_121593539
anywho: het merendeel van de mensen op zomerbanden zijn gierigaards die overige weggebruikers in gevaar brengen en de mensen met winterbanden zijn roekeloze rijders die de grens opzoeken....

de waarheid zal uiteindelijk ergens in het midden liggen :P
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:05:10 #174
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121593745
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:59 schreef Anne het volgende:

[..]

Op zich wel ja :+
Ik hoef ook geen ABS op mijn motor, sta sneller stil zonder.

Tijdens de les zelfs een keer gehad, de ABS greep in terwijl dat nog compleet overbodig was.
Lag ik bijna ;(

Enige nuttige vind ik de dode-hoek verklikker, maar dat is helaas ook weer omdat onze autorijdende medemens te lui is om even over dat schoudertje te kijken ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:00 schreef Salatrel het volgende:
anywho: het merendeel van de mensen op zomerbanden zijn gierigaards die overige weggebruikers in gevaar brengen en de mensen met winterbanden zijn roekeloze rijders die de grens opzoeken....

de waarheid zal uiteindelijk ergens in het midden liggen :P
Helemaal mee eens :P
pi_121594227
Ben het toch niet helemaal met je eens hoor. Zomerbanden worden keihard bij temperaturen onder de 4 graden en drukken zich dan minder in het asfalt zoals een winterband dat nog wel kan. Zelfde met ABS. Het is ook maar een hulpmiddel voor als je het zelf verprutst hebt, zoals bijvoorbeeld je pak of helm. Het is nou eenmaal een feit dat wanneer jouw wiel blokkeert die minder grip heeft dan wanneer die nog draait, al dan niet geremd.

Ben het met je eens dat je met beide hulpmiddelen nog net zo goed zélf goed moet rijden, maar als je het eenmaal fout doet, kan het je wel een hoop ellende besparen. ABS omdat het de fout corrigeert, winterbanden omdat ze de grens voor het slippen wat hoger leggen.

Heb trouwens nog nooit op een motor met ABS gereden, dus dat weet ik niet. Kan me wel voorstellen dat dat getril wat het oplevert niet bevorderlijk is, maar in een auto heb je daar minder last van.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:17:38 #176
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121594324
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:15 schreef BlackLining het volgende:
Ben het toch niet helemaal met je eens hoor. Zomerbanden worden keihard bij temperaturen onder de 4 graden en drukken zich dan minder in het asfalt zoals een winterband dat nog wel kan. Zelfde met ABS. Het is ook maar een hulpmiddel voor als je het zelf verprutst hebt, zoals bijvoorbeeld je pak of helm. Het is nou eenmaal een feit dat wanneer jouw wiel blokkeert die minder grip heeft dan wanneer die nog draait, al dan niet geremd.

Ben het met je eens dat je met beide hulpmiddelen nog net zo goed zélf goed moet rijden, maar als je het eenmaal fout doet, kan het je wel een hoop ellende besparen. ABS omdat het de fout corrigeert, winterbanden omdat ze de grens voor het slippen wat hoger leggen.

Heb trouwens nog nooit op een motor met ABS gereden, dus dat weet ik niet. Kan me wel voorstellen dat dat getril wat het oplevert niet bevorderlijk is, maar in een auto heb je daar minder last van.
Geloof me, ABS op een motor wordt je niet vrolijk van, maar dat is mijn mening ;(
pi_121594384
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:17 schreef lipjes het volgende:

[..]

Geloof me, ABS op een motor wordt je niet vrolijk van, maar dat is mijn mening ;(
Het vervelende is dat jij niet kunt bepalen of ABS overbodig ingegrepen heeft of niet. Als het ingrijpt, was je hoogstwaarschijnlijk gewoon aan het slippen. Normaal niet zo'n probleem om dat bij het remmen een beetje te doen, maar als het glad is heb ik toch liever dat de rem dan deels gelost wordt, dan dat de handel echt gaat glijden.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:21:39 #178
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121594495
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Het vervelende is dat jij niet kunt bepalen of ABS overbodig ingegrepen heeft of niet. Als het ingrijpt, was je hoogstwaarschijnlijk gewoon aan het slippen. Normaal niet zo'n probleem om dat bij het remmen een beetje te doen, maar als het glad is heb ik toch liever dat de rem dan deels gelost wordt, dan dat de handel echt gaat glijden.
Collega van mij had ABS erop zitten, die greep te vroeg in.
Kon hem gelukkig ook uitzetten, stond die ineens een stuk sneller en zonder te slippen stil :P

Maar het probleem wat ABS heeft, het is niet dat het deels gelost wordt, maar het gaat "Klepperen"
Pakt steeds de schijft vast en en weer los
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:21:47 #179
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121594505
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:56 schreef Danger.Mouse het volgende:

[..]

Precies, waarom zou je meer risico nemen als je winterbanden rijdt? Omdat de grip maximaal is? :') Gewoon afstand houden en ver vooruit kijken. Geen gekke dingen.
Daar heb je idd precies het 'gevaar' van winterbanden; die knuppels hebben 10% (of zo) extra grip, en dat gaan ze gebruiken in de vorm van een hogere snelheid/meer risico's nemen, en als het dan mis gaat en er ligt iemand zonder winterruber in de kofferbak heeft die het ineens gedaan, want die had geen winterbanden 8)7

Net zo'n faalverhaal als je turbodieseltje laten chippen onder het motto van; daar wordt 'ie zuiniger van, ook zoiets geweldigs :')

Ander rubber ónder je auto, verandert niks aan het IQ ín de auto.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:22:35 #180
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121594549
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:17 schreef lipjes het volgende:

[..]

Ga er maar eens mee offroad rijden en probeer maar te remmen op een zandpad; ken je lagguh _O-
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:23:08 #181
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121594574
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ga er maar eens mee offroad rijden en probeer maar te remmen op een zandpad; ken je lagguh _O-
Ik gok erop dat je dan standaart ligt?
Of je rechtdoor de sloot ingaat :P

Of zit ik er dan erg naast,.
pi_121594575
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:21 schreef lipjes het volgende:

[..]

Collega van mij had ABS erop zitten, die greep te vroeg in.
Kon hem gelukkig ook uitzetten, stond die ineens een stuk sneller en zonder te slippen stil :P
Waarschijnlijk gewoon beter geremd dan. Of het was een hele brakke implementatie van ABS. Het enige wat ABS doet is wanneer het wiel blokkeert de rem weer iets lossen om zo te zorgen dat het wiel niet gaat glijden. En hoe je het ook wendt of keert, een glijdend wiel heeft een veel langere remweg dan een draaiend geremd wiel.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:23:54 #183
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121594613
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:23 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gewoon beter geremd dan. Of het was een hele brakke implementatie van ABS. Het enige wat ABS doet is wanneer het wiel blokkeert de rem weer iets lossen om zo te zorgen dat het wiel niet gaat glijden. En hoe je het ook wendt of keert, een glijdend wiel heeft een veel langere remweg dan een draaiend geremd wiel.
Kopieer mijn nog wel even:

Maar het probleem wat ABS heeft, het is niet dat het deels gelost wordt, maar het gaat "Klepperen"
Pakt steeds de schijf vast en en weer los, en dat zoveel keer per minuut/seconde oid
pi_121594654
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:23 schreef lipjes het volgende:

[..]

Kopieer mijn nog wel even:

Pakt steeds de schijf vast en en weer los, en dat zoveel keer per minuut/seconde oid
Klopt, maar steeds even een seconde grip en dan een fractie van een seconde niet is beter dan helemaal geen grip. Zeker op een motor die gewoon plat klapt als de voorband wegglijdt. Heeft immers geen traagheid meer, dus je stabiliteit is ook pissen.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:24:47 #185
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121594655
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:23 schreef lipjes het volgende:

[..]

Ik gok erop dat je dan standaart ligt?
Of je rechtdoor de sloot ingaat :P

Of zit ik er dan erg naast,.
Zelfde als op sneeuw en ijs heah, dan remt 'ie gewoon niet :o

Zit te zoeken naar een filmpje met een zwikkie GS'en die een stukkie downhill rijden op onverhard; gaat er eentje gigantisch op zijn bakkes met zo'n tank _O-

Kan hem alleen niet vinden }:|
pi_121594711
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Daar heb je idd precies het 'gevaar' van winterbanden; die knuppels hebben 10% (of zo) extra grip, en dat gaan ze gebruiken in de vorm van een hogere snelheid/meer risico's nemen, en als het dan mis gaat en er ligt iemand zonder winterruber in de kofferbak heeft die het ineens gedaan, want die had geen winterbanden 8)7

Net zo'n faalverhaal als je turbodieseltje laten chippen onder het motto van; daar wordt 'ie zuiniger van, ook zoiets geweldigs :')

Ander rubber ónder je auto, verandert niks aan het IQ ín de auto.
Nog zo'n gevaarlijke vind ik een slipcursus :{

"Ik weet hoe ik uit een slip kan komen dus het maakt niet uit als ik een haakse bocht met 150 neem als er sneeuw ligt"
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:26:18 #187
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121594726
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Klopt, maar steeds even een seconde grip en dan een fractie van een seconde niet is beter dan helemaal geen grip.
Ja ik zit even te lezen en lees dit:
quote:
Een sensor in de wielen detecteert bij het remmen of een wiel dreigt te blokkeren.
Maar een ABS kan dus ook te vroeg ingrijpen.

quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zelfde als op sneeuw en ijs heah, dan remt 'ie gewoon niet :o

Zit te zoeken naar een filmpje met een zwikkie GS'en die een stukkie downhill rijden op onverhard; gaat er eentje gigantisch op zijn bakkes met zo'n tank _O-

Kan hem alleen niet vinden }:|
Die wil ik zien _O-
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:26:58 #188
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121594759
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nog zo'n gevaarlijke vind ik een slipcursus :{

"Ik weet hoe ik uit een slip kan komen dus het maakt niet uit als ik een haakse bocht met 150 neem als er sneeuw ligt"
Heb ook een slipcursus gehad maar gebruik hem anders.
"Als het glad is, rijd ik al rustiger. Dus mocht ik dan toch in een slip komen dan weet ik hoe ik moet handelen".

Heb hem tot op heden 1 keer nodig gehad.
pi_121594849
De meeste ABS implementaties tegenwoordig controleren de draaisnelheid van beide wielen. Draait het voorwiel langzamer dan het achterwiel als je de rem in knijpt dan staat ie op het punt volledig te blokkeren. Dat gaat echt nauwelijks te vroeg. Altijd wel iets natuurlijk, anders is het te laat. Maar zo'n ABS systeem reageert echt wel sneller dan jij ooit zult kunnen.

Ik hoef het ook niet zo nodig op mijn motor hoor, maar het afschrijven als onzin danwel gevaarlijk vind ik weer een andere kant..
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:29:46 #190
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121594894
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:28 schreef BlackLining het volgende:
De meeste ABS implementaties tegenwoordig controleren de draaisnelheid van beide wielen. Draait het voorwiel langzamer dan het achterwiel als je de rem in knijpt dan staat ie op het punt volledig te blokkeren. Dat gaat echt nauwelijks te vroeg. Altijd wel iets natuurlijk, anders is het te laat. Maar zo'n ABS systeem reageert echt wel sneller dan jij ooit zult kunnen.

Ik hoef het ook niet zo nodig op mijn motor hoor, maar het afschrijven als onzin danwel gevaarlijk vind ik weer een andere kant..
Nee voor veel mensen zal het ook echt wel helpen, maar mijn mening is dat ik vind dat ik het niet nodig heb.

Tot ik in een situatie kom waar ik het wel nodig heb, en dan heb ik eventjes pijn denk ik zo _O-
pi_121594981
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:29 schreef lipjes het volgende:

[..]

Nee voor veel mensen zal het ook echt wel helpen, maar mijn mening is dat ik vind dat ik het niet nodig heb.

Tot ik in een situatie kom waar ik het wel nodig heb, en dan heb ik eventjes pijn denk ik zo _O-
Zelfde met winterbanden dus. Mocht je het zelf verneuken, en die kans is hoe goed je ook kunt rijden best reëel, kan het je nog aardig wat ellende besparen. Maar de basis blijft natuurlijk gewoon zelf fatsoenlijk rijden en weten hoe je moet remmen en sturen.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:35:30 #192
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121595144
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zelfde met winterbanden dus. Mocht je het zelf verneuken, en die kans is hoe goed je ook kunt rijden best reëel, kan het je nog aardig wat ellende besparen. Maar de basis blijft natuurlijk gewoon zelf fatsoenlijk rijden en weten hoe je moet remmen en sturen.
Yep, maar komt wel goed.
Tot op heden nog geen enkel ongeluk gehad maar wel gezien.

Dus ik ga goed ^O^
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:39:48 #193
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121595391
Kan het filmpje nog steeds niet vinden, maar een hobbeltje in de weg en ze liggen plat :+

dinsdag 15 januari 2013 @ 15:41:37 #194
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121595491
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
Kan het filmpje nog steeds niet vinden, maar een hobbeltje in de weg en ze liggen plat :+

Hoe de fuck flikt hij dat _O-

Wel mooie koprol :Y
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:52:16 #195
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121595977
Oehoeeehh.. bijna met het luchtfilter onder water als hij omvalt :%

Check ook die straal water uit de uitlaat als hij hem weer start _O-
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:56:32 #196
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121596201
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:59 schreef Anne het volgende:

[..]

Ze heten niet voor niets 'driver-aids'.

Leuk om vanmorgen al die mensen op die ongestrooide singeltjes geen grip te zien hebben :+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:58:43 #197
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121596283
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:52 schreef Sounddragon het volgende:
Oehoeeehh.. bijna met het luchtfilter onder water als hij omvalt :%

Check ook die straal water uit de uitlaat als hij hem weer start _O-
Was toch iets te diep denk ik zo :+

quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:56 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ze heten niet voor niets 'driver-aids'.

Leuk om vanmorgen al die mensen op die ongestrooide singeltjes geen grip te zien hebben :+
Collega hier ging bijna op zijn plaat, te voet, dus dat was grappig :P
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:00:52 #198
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121596373
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:58 schreef lipjes het volgende:

[..]

Was toch iets te diep denk ik zo :+

[..]

Collega hier ging bijna op zijn plaat, te voet, dus dat was grappig :P
Neuh, ik heb hem tot halverwege de tank in het water gehad; luchtfilterinlaat zit bovenop de tank he ;)

Ik krijg zin om door het bos te raggen van die filmpjes >:)

dinsdag 15 januari 2013 @ 16:02:50 #199
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121596468
Ik moet zo naar Gennep, een km of 5 verderop hier, zit te twijfelen, moet strakkies in het donker weer terug, dan vriest het wel harder, dus kan het gladachtig zijn, maar ik ben heel erg in de verleiding om gewoon op de brommer te gaan, gewoon, omdat het kan :7
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:05:58 #200
19297 stinkie
pi_121596619
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:24 schreef lipjes het volgende:

[..]

2 keer.
Uberhaupt maar 2 keer. Heb 1 keer voor auto en 1 keer voor motor gebeld binnen 12 maanden. Rest van het jaar werd ik niet meer geholpen wegens te veel voertuigen. Beide waren van mij. Jaar later werd ik niet geholpen in het buitenland. Had wel buitenland dekking, maar geen ANWB reischeques. Vanuit Frankrijk meteen opgezegt :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:08:37 #201
19297 stinkie
pi_121596757
Ik heb de afgelopen 2,5 maand vaker glijder(tje)s en TCS ingrepen gehad met nat en niet te koud weer op winterbanden dan ik normaal op in de sneeuw op zomerbanden heb. Het netto resultaat is dat winterbanden zuigen en allweathers perfect zijn. DIe anderhalve dag dat het asfalt hier echt onder de 4 graden is :N
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:20:16 #202
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121597387
Nah, ik ga effe een stukkie glibberen voor de leut; ik hoop dat ik mijn valbeugels niet nodig ga hebben :+

Bis später :W
pi_121597754
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:20 schreef Sounddragon het volgende:
Nah, ik ga effe een stukkie glibberen voor de leut; ik hoop dat ik mijn valbeugels niet nodig ga hebben :+

Bis später :W
Succes!
Ik zwaai naar dieren.
pi_121598534
ABS of geen ABS, het remt nog altijd beter dan zonder remdruk:

pi_121598667
http://www.dumpert.nl/med(...)_schijt_aan_kou.html

En wij klagen met -3 en 5cm sneeuw, wat een baas!
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:51:02 #206
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121598963
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:43 schreef MarchingHome het volgende:

1. netjes opgevangen
2. gaat hij nou serieus omkeren en doorrijden :?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 17:07:48 #207
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121599828
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Succes!
nog heel, blijft grappig dat geglibber, hield met 40 per uur 50 meter afstand, kwam ik er precies nog effe achter dat ik ook gewoon 40 meter nodig had toen de auto voor me rechtsaf ging slaan _O-
  dinsdag 15 januari 2013 @ 17:11:40 #208
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121600023
quote:

Dan schrik je wel ja :+ strakke reactie.
pi_121601468
Heerlijk zon aangepaste dienstregeling. Eerste 2 uur niks doen, ff een intercity naar Roosendaal brengen en dan weer 2 uur pauze. Dan weer terug naar rotterdam, 45 minuten pauze, 2 keer naar hoek v Holland en dan weer naar huis :+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 17:45:33 #210
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121601544
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 17:43 schreef Salatrel het volgende:
Heerlijk zon aangepaste dienstregeling.
Denk dat er weinig het daarmee eens zijn :+
pi_121601789
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 17:43 schreef Salatrel het volgende:
Heerlijk zon aangepaste dienstregeling. Eerste 2 uur niks doen, ff een intercity naar Roosendaal brengen en dan weer 2 uur pauze. Dan weer terug naar rotterdam, 45 minuten pauze, 2 keer naar hoek v Holland en dan weer naar huis :+
Kun je beter die 4 uur aan het eind hebben :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_121601832
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:51 schreef lipjes het volgende:
2. gaat hij nou serieus omkeren en doorrijden :?
Nah, alleen ff op de hoek stilstaan om de boel te checken volgens mij... zit mobiel, dus kan 't ff niet checken, maar hier is de volledige versie:

Hele dag pech zo te zien :)
Die baas rijdt wel door met sneeuw:

pi_121602071
Hij liever dan ik, 1 rotonde en je ligt plat.
Ik zwaai naar dieren.
pi_121602700
Wat een slagschip ook zeg :')
pi_121602807

Sorry moest even.
Ik zwaai naar dieren.
pi_121603022
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:19 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]

Sorry moest even.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 18:27:59 #217
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121603098
:')
pi_121603184
quote:

Ik heb zo'n actie een keer gehad op de brommer :')

Nieuwe remblokjes nodig. Dus ik de klauw eraf, blokje eruit, clinder er ook even uit om schoon te maken. Cilinder erin, blokje erin en terugschroeven. Bijvullen, ontluchten en klaar. Hoorde wel wat metaal vallen, maar kon niks vinden dus boeiend. Rijen meej die handel.

Kom ik bij een bocht waar ik zoals gewoonlijk veel te hard op af reed. Ik de rem intrappen om vervolgens rechtdoor de struiken in te vliegen. Brommer opgeraapt alsof het de bedoeling was (was midden in de stad op een zaterdagmiddag) en met een poker face naar huis gelopen. Na 20 meter zag ik de remblokjes liggen, bij thuiskomst viel mijn oog op de clipjes die deze hadden moeten vasthouden.

pi_121603308
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nieuwe remblokjes nodig. Dus ik de klauw eraf, blokje eruit, clinder er ook even uit om schoon te maken. Cilinder erin, blokje erin en terugschroeven. Bijvullen, ontluchten en klaar. Hoorde wel wat metaal vallen, maar kon niks vinden dus boeiend. Rijen meej die handel.

Kom ik bij een bocht waar ik zoals gewoonlijk veel te hard op af reed. Ik de rem intrappen om vervolgens rechtdoor de struiken in te vliegen. Brommer opgeraapt alsof het de bedoeling was (was midden in de stad op een zaterdagmiddag) en met een poker face naar huis gelopen. Na 20 meter zag ik de remblokjes liggen, bij thuiskomst viel mijn oog op de clipjes die deze hadden moeten vasthouden.

Whehe
Ik zwaai naar dieren.
pi_121603383
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 15 januari 2013 @ 19:21:57 #221
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_121605314
Geen weer om motor te rijden c_/
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_121605575
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:21 schreef ikookhier het volgende:
Dan maar bier drinken he :9~
  dinsdag 15 januari 2013 @ 19:46:29 #223
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121606475
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:21 schreef ikookhier het volgende:
Jawel, net nog gedaan, ging mooi, tot ik hier op de parkeerplaats zo nodig effe een rondje moest driften, toen kon ik hem oprapen _O-
pi_121606524
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dan maar bier drinken he :9~
* motorbloempje doet mee :9
Ja doei.
pi_121606531
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jawel, net nog gedaan, ging mooi, tot ik hier op de parkeerplaats zo nodig effe een rondje moest driften, toen kon ik hem oprapen _O-
ach het is een gebruiksvoorwerp toch :+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 19:48:56 #226
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121606593
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:47 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ach het is een gebruiksvoorwerp toch :+
Valbeugel en kofferrek, en ik legde hem heel rustig neer, niks aan het handje. Die meuck zit er niet voor niks op he ^O^
pi_121606644
Valbeugels zijn het eerste wat ik ga kopen als ik geld óver heb. Tot die tijd maar gewoon niet vallen.
Ja doei.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 19:52:01 #228
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121606748
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
Valbeugels zijn het eerste wat ik ga kopen als ik geld óver heb. Tot die tijd maar gewoon niet vallen.
Goud waard die zooi, scheelt je heel veel zelfvertrouwen offroad en in dit soort situaties; het is fijn om te weten dat een oepsie niet meteen geld kost ;)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 19:53:55 #229
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_121606854
Mijn valbeugels hebben me op reis goud geld bespaard ja. Sowieso doen.
pi_121606871
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Goud waard die zooi, scheelt je heel veel zelfvertrouwen offroad en in dit soort situaties; het is fijn om te weten dat een oepsie niet meteen geld kost ;)
Ja, het staat echt al een tijd op de to-do-list, tot nu toe op de gs nog niet nodig gehad, maargoed, je weet nooit. Ben voor mezelf niet zo bang om te pleuren :') :@ zolang m'n motor maar niet echt in de kreukels ligt.

Hoe de dieven die hem gejat hebben 'm mishandeld hebben is al erg genoeg :')
Ja doei.
pi_121606966
Weet nog wel dat ik om was gepleurd in Italië ergens, gewoon omdat er een gat in de grond zat waar ik m'n poot neer wilde zetten :') Ik onder de motor blijven liggen, beetje spartelen en zorgen dat de motor zo snel mogelijk weer overeind gezet werd, maar er wel GOED onder blijven liggen zodat hij niet de grond raakte. :')

Krassen en deuken boeien me niet zozeer, maar als 't even niet hoeft, dan liever niet O-)
Ja doei.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 19:56:39 #232
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121606988
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, het staat echt al een tijd op de to-do-list, tot nu toe op de gs nog niet nodig gehad, maargoed, je weet nooit. Ben voor mezelf niet zo bang om te pleuren :') :@ zolang m'n motor maar niet echt in de kreukels ligt.

Hoe de dieven die hem gejat hebben 'm mishandeld hebben is al erg genoeg :')
Weet je wat het is; nu post je dit, maar als hij morgen om gaat en je hebt een deuk in je tank, je spiegel en je remgreep breekt af, en er is een kleppendeksel beschadigd, had je voor dat geld 2 setjes kunnen kopen, en had je gewild dat je je to-do-list effe anders had ingedeeld. :+
pi_121607027
Nou ja, bovenaan de to-do-list staat nu de APK zodat hij op kenteken kan en ik hier ook eindelijk legaal rond mag rijden _O- details :@
Ja doei.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 19:59:56 #234
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121607169
Eej MoBlo, wat was jij nou kwijt voor je voorschijven?
pi_121607172
Oh, wacht, ik ben met de gs al een keer onderuit gegleden. Op een ijzige kruising. :') eerst houden, *O* doen en dan alsnog gaan op het volgende gladde stuk.

Ach, beter dan de keer dat ik in de greppel lag *O*
Ja doei.
pi_121607198
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
Eej MoBlo, wat was jij nou kwijt voor je voorschijven?
euhm, 99gbp *rekent* 120 euro :)
Ja doei.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:01:14 #237
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121607234
per stuk en OEM?
pi_121607342
Nee, samen, en nope, geen OEM, die waren echt onbetaalbaar voor mij op 't moment, maar de schijven kregen echt prima reviews ^O^

Linkje.
Ja doei.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:05:44 #239
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121607477
Kosten ze dan OEM? ik vind 120¤ wel een beetje héél erg el cheapo :X
pi_121607668
Rond de 150 per stuk :') dus voorlopig dit even, door de APK heen, hopen dat ze bevallen en als ze niet bevallen doorsparen voor OEM.
Ja doei.
pi_121607756
Eerst ook maar eens zorgen dat ik het dieptepunt van 2012 qua rijden weer eens te boven kom *kras*.

Als ik iets gemist heb -O- ;(
Ja doei.
pi_121607774
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
Rond de 150 per stuk :') dus voorlopig dit even, door de APK heen, hopen dat ze bevallen en als ze niet bevallen doorsparen voor OEM.
Sparen voor 30 euro?
Ik zwaai naar dieren.
pi_121607805
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Sparen voor 30 euro?
180.
pi_121607932
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:11 schreef Anne het volgende:

[..]

180.
Dat. :)

Aan 't eind van het jaar hoop ik afgestudeerd te zijn en daarna een baan te vinden en m'n motor álles te kunnen geven wat ik wil. Tot die tijd even op 'n houtje bijten. Doe verder al niets qua sociaal leven of reizen of wat dan ook. Ik studeer. Ga nooit uit, koop zelden iets voor mezelf behalve studieboeken, kleding tweedehands, etc. Gaan een huis kopen (op salaris van m'n man voorlopig), dus het is gewoon allemaal even behelpen. :) Zonniger tijden komen er aan :)
Ja doei.
pi_121607973
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:11 schreef Anne het volgende:

[..]

180.
Scheelt een paar euro kun je het toch beter meteen goed doen?
Ik zwaai naar dieren.
pi_121608023
Wat voor de één 'een paar euro' is, is voor de ander een berg geld. Daarbij werden de schijven her en der aangeraden, reviews zijn prima, dus daar wil ik het wel voor proberen. Blijft mijn gok. Mijn fout ook als ze kut blijken te zijn, tijd zal het leren! :)
Ja doei.
pi_121608234
Gaan eind april overigens lekker een lang weekend met vrienden uit NL naar Wales O+ Snowdonia *O* Zo mooi rijden daar _O_
Ja doei.
pi_121608416
quote:

[..]

Achtje, nice, ja die was leuk om te doen. :D Net zoals de snelle slalom, lekker slingeren. :7
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:32:13 #249
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121608964
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
Voor dat geld heb je ook Galfers zag ik net; mooier en beter als OEM ^O^
pi_121609068
Mooier boeit me dan niet zoveel :+ kwaliteit is altijd prima natuurlijk als dat beter is :)

*bookmark* zal eens kijken tegen die tijd, thanks!
Ja doei.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:37:11 #251
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121609263
Ik heb er nu eentje achter op de Twin; bijt lekker, goed te doseren en piept 0,0. Volgens mij remt hij harder als de oude, iig minder pedaaldruk nodig om hem te laten slippen :)
pi_121614067
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
Weet nog wel dat ik om was gepleurd in Italië ergens, gewoon omdat er een gat in de grond zat waar ik m'n poot neer wilde zetten :') Ik onder de motor blijven liggen, beetje spartelen en zorgen dat de motor zo snel mogelijk weer overeind gezet werd, maar er wel GOED onder blijven liggen zodat hij niet de grond raakte. :')

Krassen en deuken boeien me niet zozeer, maar als 't even niet hoeft, dan liever niet O-)
Een beetje zoals op je bek gaan en als eerste denken Kut, mijn motor :{ :9
pi_121614271
* motorbloempje reed eens een greppel in na verkeerd inschatten bocht en missen greppel (zag eruit als grasveld/berm waar ik wel gewoon op kon remmen na rechttrekken :') )

Salto over het stuur heen, *plof* in de greppel.

En alleen maar roepen om m'n motor :') mensen die erbij waren alleen maar vragen hoe 't met mij ging, maar pas toen ik de motor weer op de straat had staan, hem weer had gestart en het schakelpedaal weer had rechtgebogen geantwoord op die vraag :') Motor was belangrijker :{w
Ja doei.
pi_121614522
Oh ik ken nog iemand die een keer de greppel inreed. Ik noem geen namen maar hij begon met de D van Dekatria
pi_121614564
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:04 schreef Salatrel het volgende:
Oh ik ken nog iemand die een keer de greppel inreed. Ik noem geen namen maar hij begon met de D van Dekatria
_O-
pi_121614594
*greppelboks*
Ja doei.
pi_121615538
Krijg net mijn nieuwe lidmaatschapskaart van de knmv. Met een mooie brief dat ik bij pech nu een taxirit naar huis krijg en de motor afgeleverd in een garage naar keuze

maaruuh...

Ik heb nog helemaal niet betaald ofzo :{
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:23:10 #258
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121615616
Ruim 600 mensen bij sneeuwballengevecht in Park Valkenberg in Breda, geen problemen
http://www.omroepbrabant.(...)+geen+problemen.aspx
pi_121615875
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:22 schreef Yreal het volgende:
Krijg net mijn nieuwe lidmaatschapskaart van de knmv. Met een mooie brief dat ik bij pech nu een taxirit naar huis krijg en de motor afgeleverd in een garage naar keuze

maaruuh...

heb ik nu dus ook bij de anwb
Best wel kut. Als student wil je toch graag weten wanneer er geld van je rekening word afgehaald :+
pi_121616165
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:23 schreef lipjes het volgende:
Ruim 600 mensen bij sneeuwballengevecht in Park Valkenberg in Breda, geen problemen
http://www.omroepbrabant.(...)+geen+problemen.aspx
Je zou de video van GeenStijl moeten zien, die waren daar voor een reportage. :P Zag er gaaf uit.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/01/gstv_tom.html
pi_121616325
quote:

maaruuh...

Oh, dat doen ze nu wel weer? Die 2 dingen hadden ze vorig jaar juist geschrapt uit de voorwaarden :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:04:32 #262
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121618149
quote:

maaruuh...

Volgens mij zijn ze veel leden kwijt geraakt en is het tijd om ze terug te lokken _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:31 schreef einschtein het volgende:

[..]

Je zou de video van GeenStijl moeten zien, die waren daar voor een reportage. :P Zag er gaaf uit.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/01/gstv_tom.html
Whehe _O-
pi_121622913
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:04 schreef lipjes het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze veel leden kwijt geraakt en is het tijd om ze terug te lokken _O-

[..]

Whehe _O-
Vandaar waarschijnlijk ook de open brief die ze naar de EU publiceerden in het laatste magazine nummer :') Ging denk ik toch wat hard met de afmeldingen.
pi_121624302
Voor mijn nieuwe baan wil ik een motor aanschaffen. In de winter pak ik lekker de auto maar met mooi weer moet de motor in beeld komen. Aan deze motor zit ik te denken

http://motorhuisbrabant.n(...)ction_ref_map=%5B%5D

De afstand is 50km heen dus 100km totaal. Qua kleding kan ik gewoon een rugzak mee nemen en op mijn werk me omkleden. Qua routes zijn er nooit files dus ik kan lekker door rijden. Zijn er mensen die ervaring hebben met een super sport voor het woon werk verkeer?
pi_121624690
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 08:42 schreef stoeltafel het volgende:
Voor mijn nieuwe baan wil ik een motor aanschaffen. In de winter pak ik lekker de auto maar met mooi weer moet de motor in beeld komen. Aan deze motor zit ik te denken

De afstand is 50km heen dus 100km totaal. Qua kleding kan ik gewoon een rugzak mee nemen en op mijn werk me omkleden. Qua routes zijn er nooit files dus ik kan lekker door rijden. Zijn er mensen die ervaring hebben met een super sport voor het woon werk verkeer?
Blits ding :P Weet niet of deze supersports geschikt zijn voor rijden in de winter.

Heel wat anders dan de BMW K75 of Diversion 900 waar ik naar zit te kijken.
pi_121624768
quote:

Heb je al eens vaker/langer op zo'n type motor gereden? Om nou direct zo een te kopen, zonder flink test te rijden, voor dagelijks (verplicht) gebruik..

Zijn genoeg mensen die last krijgen van pijntjes bij zo'n motor, door de manier van zitten.
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:15:38 #267
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121624814
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:13 schreef einschtein het volgende:

[..]

Heb je al eens vaker/langer op zo'n type motor gereden? Om nou direct zo een te kopen, zonder flink test te rijden, voor dagelijks (verplicht) gebruik..

Zijn genoeg mensen die last krijgen van pijntjes bij zo'n motor, door de manier van zitten.
Eensch.
zou zelf eerder gaan voor een Yamaha XJ600 bijv.

Tevens, google heeft weer een leuk spelletje op de FP
pi_121625041
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:13 schreef einschtein het volgende:

[..]

Vorig jaar een dagje gehuurd. In de middag kon ik al bijna niet mijn polsen bewegen door de spierpijn :) Later op de dag ook al last van me rug. De volgende dag wel heerlijk gereden.

Twijfel alleen nog of het niet verstandiger is om met een goedkoper motorsport te beginnen van ongeveer ¤ 2000 en dan later een duurdere. Heb namelijk nagenoeg geen rijervaring. Moet er niet aan denken dat ik direct valt met deze motor.

Met slecht weer wordt er sowieso niet op de motor gereden.
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:27:33 #269
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_121625060
Zo, eindelijk m'n rijbewijs kunnen aanvragen....

Natuurlijk waren m'n pasfoto's weer niet goed...
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:29:16 #270
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121625105
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:26 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Vorig jaar een dagje gehuurd. In de middag kon ik al bijna niet mijn polsen bewegen door de spierpijn :) Later op de dag ook al last van me rug. De volgende dag wel heerlijk gereden.

Twijfel alleen nog of het niet verstandiger is om met een goedkoper motorsport te beginnen van ongeveer ¤ 2000 en dan later een duurdere. Heb namelijk nagenoeg geen rijervaring. Moet er niet aan denken dat ik direct valt met deze motor.

Met slecht weer wordt er sowieso niet op de motor gereden.
Zou dan eerder voor deze gaan imho.
http://www.motoroccasion.(...)600-s-diversion.html

Als je al last van je rug krijgt is het niet aan te raden.
Reden ook dat ik op een sport/tour rijd, krijg ook last van mijn rug op een supersport
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:47:38 #271
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_121625548
Moest gisteren in het blik toch nog even glibberen. Maar het ging goed, ^O^

Bekijk deze YouTube-video

Mooie schijven heb je zo hoor Motorbloempje! Ze lijken zo groot ~O>
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_121625592
Misschien heeft ze wel een heel klein hoofd :P.
pi_121627721
quote:

Wel een toffe motor! Maarre zijn ze alles wezen poetsen, behalve de uitlaatbochten? Die zien er wel erg bruin uit..
pi_121628070
quote:
3s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:49 schreef Anne het volgende:
Misschien heeft ze wel een heel klein hoofd :P.
Dat weet ik wel zeker ;( helm zoeken is altijd een ramp, zelfs de XS-jes zijn vaak te groot :{w
Ja doei.
pi_121628254
Wat is het nou, S, XS, te klein of te groot :D ?!
pi_121628290
Ben net wakker :')
Ja doei.
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:32:41 #277
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121628552
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker ;( helm zoeken is altijd een ramp, zelfs de XS-jes zijn vaak te groot :{w
Dat heeft mijn vriendin dus.
Die heeft nu een XS helm en die is eigenlijk nog net te groot _O-
pi_121631610
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:32 schreef lipjes het volgende:

[..]

Dat heeft mijn vriendin dus.
Die heeft nu een XS helm en die is eigenlijk nog net te groot _O-
Vastzetten met duct tape.
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:05:22 #279
19297 stinkie
pi_121631970
Nou een ducati gat het niet worden als opvolger. Mijn god wat een prijzen vragen ze voor die sleutelhokken :')

Gelukkig nog wel wat jaren op de soes te gaan :)
pi_121632011
Dus het wordt nu toch motor rijden ipv duiken?
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:31:50 #281
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121633205
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:05 schreef stinkie het volgende:
Nou een ducati gat het niet worden als opvolger. Mijn god wat een prijzen vragen ze voor die sleutelhokken :')

Gelukkig nog wel wat jaren op de soes te gaan :)
Net als met een Harley he, veel geld betalen voor een bodemloze onderhoudskosten-put. Het is een wannahave, en dat zie je in de prijzen terug.
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:33:14 #282
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121633271
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:56 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Vastzetten met duct tape.
Had ik al voorgesteld bij een andere helm, kreeg een knal voor mn bakkes ermee ;(
pi_121633827

Wat is dit bruine links? Toch geen roest?
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:47:01 #284
19297 stinkie
pi_121633843
quote:
11s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:06 schreef Anne het volgende:
Dus het wordt nu toch motor rijden ipv duiken?
beide :Y
Ik heb altijd geroepen eerst een Busa dan een onderwater scooter. De Busa staat er.....

Maar get. Is wel leuk om te zien wat er eventueel na de Busa kan komen he
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:47:07 #285
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121633847
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:46 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is dit bruine links? Toch geen roest?
Uitlaatbocht, vrij normaal dat die roest.

Kan je vervangen door RVS maar is niet goedkoop
pi_121633863
Oke. Is het niet erg de roest?
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:50:10 #287
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121633965
Neu, pas als je een gat krijgt moet je je zorgen gaan maken.
Geef er een zacht tikje op met een steeksleutel 19 oid en je ziet vanzelf of die nog sterk genoeg is.

Mijn pa heeft die van hem eens vervangen door RVS pijpen, maar ook alleen omdat die nog zeker 150.000km op die motor zou wegrijden.
Maar verder, allemaal gewone standaard buizen.

Wij zijn niet zo moeilijk thuis
pi_121634003
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:47 schreef stinkie het volgende:

[..]

beide :Y
Ik heb altijd geroepen eerst een Busa dan een onderwater scooter. De Busa staat er.....

Maar get. Is wel leuk om te zien wat er eventueel na de Busa kan komen he
Aah okay! Ik dacht dat je van BE moest kiezen :P.
  woensdag 16 januari 2013 @ 14:27:57 #289
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121635355
Dat spruitstuk kun je wel oppoetsen met Belgom pasta :P

Heb ik ook gedaan, maarja, die van mij zijn niet verstopt achter de kuip.
heitieh
pi_121635454
Die dingen zijn vrij dik, roest echt niet zomaar door. En het vangt alle crap op van de weg, dus die gaan als eerste ja. Zou wel even uitzoeken of je een kijkje onder de kuip mag nemen wat er nog meer verroest is.

Ik heb op mijn Bandit wel RVS pijpen. Stuk mooier, maar inderdaad erg duur.
  woensdag 16 januari 2013 @ 14:32:01 #291
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121635477
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:31 schreef BlackLining het volgende:
Die dingen zijn vrij dik, roest echt niet zomaar door. En het vangt alle crap op van de weg, dus die gaan als eerste ja. Zou wel even uitzoeken of je een kijkje onder de kuip mag nemen wat er nog meer verroest is.

Ik heb op mijn Bandit wel RVS pijpen. Stuk mooier, maar inderdaad erg duur.
Daarom gewoon even tikken met steeksleutel 19.
Als je er doorheen gaat weet je genoeg :Y
pi_121635549
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:32 schreef lipjes het volgende:

[..]

Daarom gewoon even tikken met steeksleutel 19.
Als je er doorheen gaat weet je genoeg :Y
:Y maar er is ook nog het visuele aspect. Op een naked wil je dat geroest gewoon niet hebben.

Zag trouwens dat mijn voorvorkpoten iets beginnen te roesten :{w snel werk van maken.
  woensdag 16 januari 2013 @ 14:37:15 #293
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121635644
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:34 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:Y maar er is ook nog het visuele aspect. Op een naked wil je dat geroest gewoon niet hebben.

Zag trouwens dat mijn voorvorkpoten iets beginnen te roesten :{w snel werk van maken.
Dat is weer het voordeel van mijn kuip, zie je niks van :P

Hammerite, goed spul
  woensdag 16 januari 2013 @ 14:37:56 #294
19297 stinkie
pi_121635670
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:51 schreef Anne het volgende:

[..]

Aah okay! Ik dacht dat je van BE moest kiezen :P.
Niet tussen duiken & motorrijden.

Maar als ik wilde gaan grotduiken, moest de motor eruit :)

Ik hou het wel bij onderwaterfotografie en wrakduiken dus :+
  woensdag 16 januari 2013 @ 14:56:04 #295
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121636378
Had ik deze al eens laten zien?

Voor:

Na:
heitieh
pi_121636459
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:37 schreef stinkie het volgende:

[...]
Maar als ik wilde gaan grotduiken, moest de motor eruit :)

:')_______!

Seksuele chantage, pittige tante, die BE.
Ja doei.
pi_121637855
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:56 schreef Joooo-pi het volgende:

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]
Shiny :7
pi_121638021
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:56 schreef Joooo-pi het volgende:

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]
Heel goed poetsen of nieuwe buizen?
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:39:27 #299
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121638137
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:36 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Heel goed poetsen of nieuwe buizen?
Goed poetsen *)
heitieh
pi_121638151
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:39 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Goed poetsen *)
Dat mag je dan bij mij ook wel eens komen doen :Y

Mijn motor is niet groen meer, maar een beetje bruin/grijs achtig :')
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:40:43 #301
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121638183
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:39 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat mag je dan bij mij ook wel eens komen doen :Y

Mijn motor is niet groen meer, maar een beetje bruin/grijs achtig :')
Met behulp van Belgom pasta ;)
heitieh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')