abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121547025
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:19 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Deze excuustruus is knettergek en een schande voor de emancipatie.
Eigenlijk mag zij ook wel vertrekken.
pi_121548510
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Kerstpakket of niet, het is wel gewoon van iemand anders. Als je het nou met je dronken harsens aanbreekt en de wijn opzuipt en de pate opvreet en de volgende dag een vervangend pakket van hoge kwaliteit komt brengen met excuses erbij dan kan ik het nog scharen onder onderschuldig dronkemansgedrag.

Maar iets van een ander gewoon meenemen, dat kan ik ook in dronken toestand niet verenigen met een moreel kompas dat een partijbestuurder moet pretenderen.
Het is absoluut fout. Ik probeer de actie ook niet goed te praten. Het is gewoon diefstal. Maar stel een bestuurslid van de plaatstelijke FC had het gedaan, was het dan ook met een kop 'bestuurder FC Lutjebroek steelt kerstpaket' in de krant gekomen?
Het gaat hier niet om een gekozen volksvertegenwoordiger.
pi_121548893
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:18 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het is absoluut fout. Ik probeer de actie ook niet goed te praten. Het is gewoon diefstal. Maar stel een bestuurslid van de plaatstelijke FC had het gedaan, was het dan ook met een kop 'bestuurder FC Lutjebroek steelt kerstpaket' in de krant gekomen?
Het gaat hier niet om een gekozen volksvertegenwoordiger.
Klopt wel, het wordt natuurlijk uitgemolken alsof het een VVD-bestuurder in overheidsdienst is die corrupt blijkt. Het is van een heel andere orde, maar tegelijkertijd vind ik dat mensen die functioneren in de politiek moeten staan voor wettelijke normen als deze en zich daar ook naar moeten gedragen. Dus het lijkt me logisch dat hij zijn functie moet neerleggen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_121549008
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Klopt wel, het wordt natuurlijk uitgemolken alsof het een VVD-bestuurder in overheidsdienst is die corrupt blijkt. Het is van een heel andere orde, maar tegelijkertijd vind ik dat mensen die functioneren in de politiek moeten staan voor wettelijke normen als deze en zich daar ook naar moeten gedragen. Dus het lijkt me logisch dat hij zijn functie moet neerleggen.
Hij functioneert helemaal niet in de politiek. Dan snap je de rol van een afdelingsbestuur niet. Hij functioneert in een vereniging. Net zoals iemand bij een voetbalclub. Door deze ophef zal hij wel gaan opstappen inderdaad.
pi_121549097
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:31 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hij functioneert helemaal niet in de politiek. Dan snap je de rol van een afdelingsbestuur niet. Hij functioneert in een vereniging. Net zoals iemand bij een voetbalclub. Door deze ophef zal hij wel gaan opstappen inderdaad.
Maar die vereniging heeft toch dot doel om volksvertegenwoordigers en bestuurders voort te brengen? Daar mag je wel van verwachten dat die vereniging de wet en elementaire uitgangspunten daarvan respecteert, en dat afdelingsbestuurders dat ook doen.
pi_121549150
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maar die vereniging heeft toch dot doel om volksvertegenwoordigers en bestuurders voort te brengen? Daar mag je wel van verwachten dat die vereniging de wet en elementaire uitgangspunten daarvan respecteert, en dat afdelingsbestuurders dat ook doen.
Dat mag je van iedereen verwachten. Ik zou niet weten waarom hij zwaarder gestraft moet worden dan een bestuurder van de voetbalclub.
  maandag 14 januari 2013 @ 15:36:34 #32
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_121549209
Als het een PVVer was geweest had het 8 uur journaal er mee geopend
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_121549336
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:35 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat mag je van iedereen verwachten. Ik zou niet weten waarom hij zwaarder gestraft moet worden dan een bestuurder van de voetbalclub.
Een bestuurder van een voetbalclub zul je dan weer eerder sanctioneren wanneer die zich misdraagt op het veld, terwijl een partijbestuurder daarmee dan weer wel weg zou komen. Het gaat erom dat je de normen die je propageert ook moet uitdragen in je privédaden.

Het lijkt mij dan heel redelijk dat je aan iedereen die zich met politiek bezig houdt eisen stelt terzake an de eigen beginselen.
pi_121549697
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een bestuurder van een voetbalclub zul je dan weer eerder sanctioneren wanneer die zich misdraagt op het veld, terwijl een partijbestuurder daarmee dan weer wel weg zou komen. Het gaat erom dat je de normen die je propageert ook moet uitdragen in je privédaden.

Het lijkt mij dan heel redelijk dat je aan iedereen die zich met politiek bezig houdt eisen stelt terzake an de eigen beginselen.
Een afdelingsbestuurder houdt zich bezig met verenigingszaken, niet met politiek.
pi_121549735
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Als het een PVVer was geweest had het 8 uur journaal er mee geopend
PVV heeft geen bestuurders. Dat is eigenlijk nog veel pijnlijker dan dat ze wel brievenbuspissers hebben.
pi_121549804
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:47 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Een afdelingsbestuurder houdt zich bezig met verenigingszaken, niet met politiek.
Een afdelingsbestuurder van Veilig Verkeer Nederland houdt zich ook bezig met verenigingszaken, maar als die ladderzat uit een straatrace wordt geplukt dan moet die ook opdonderen.
pi_121549907
Executeren die handel.
pi_121549911
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een afdelingsbestuurder van Veilig Verkeer Nederland houdt zich ook bezig met verenigingszaken, maar als die ladderzat uit een straatrace wordt geplukt dan moet die ook opdonderen.
Ik wist niet dat persoon in dit verhaal dronken van een PVV bijeenkomst kwam? In dat geval had je een punt. Nu is er spraken van een dubbele moraal.
pi_121549925
wat een opwinding zo ineens op het platteland. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_121549984
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:49 schreef Janneke141 het volgende:
Deze man voert gewoon partijbeleid uit. Dingen van anderen afpakken ;)
_O-
pi_121550168
Het is wereldvreemd en arrogant om de eer niet aan jezelf te houden in zo'n geval.

Goed voor het imago van de politiek ook :')

Never mind, hij trekt zich wel terug dus, zoals het hoort.
pi_121550732
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

_O-
pi_121577790
Arme Theo Maas...

quote:
PvdA'er Theo Maas uit Someren heeft last van dronken PvdA'er Theo Maas uit Breda
SOMEREN - Stel, je bent politicus en je voert je werk als wethouder naar behoren uit. Maar wat nu als je naamgenoot én partijgenoot van een andere gemeente er een potje van maakt? Dat overkwam PvdA-wethouder Theo Maas uit Someren.

Zijn collega, PvdA'er Theo Maas uit Breda, kwam maandag in het nieuws omdat hij in een dronken bui een kerstpakket heeft gestolen uit de kast van een buurthuis in Breda. Hij legt ondertussen zijn functie tijdelijk neer zolang het onderzoek loopt.

Googlen naar verkeerde pagina
Voor Maas uit Someren is het echter geen prettige ervaring, zo zegt hij tegen Omroep Brabant. "Mensen gaan googlen en komen dan op mijn LinkedIn-pagina uit. En dat levert een bijzonder vervelende verwarring op."

De blogsite GeenStijl gaat met gestrekt been in op het verhaal van de dronken Maas. "Ik wil niet dat mensen de link met mij leggen", aldus Maas uit Someren.

Werkgroep Alcohol en Jongeren
Opmerkelijk detail is het feit dat Maas uit Someren lid is van de werkgroep Alcohol en Jongeren. En omdat lezers de twee Maassen door elkaar halen, was dat het detail dat bij veel mensen in het verkeerde keelgat schoot.

Voor de 'nuchtere' Maas is het tijd om publiekelijk afstand te nemen van zijn naamgenoot. "Ik kan geen enkele waardering opbrengen voor dronkenschap in het algemeen en zijn actie in het bijzonder. Ik ga ervan uit dat de partij dit op een correcte manier afhandelt."
Bron: http://www.omroepbrabant.(...)+Maas+uit+Breda.aspx
pi_121579397
Dit akkefietje bevestigt nog maar weer eens wat voor hypocriete, corrupte narcist je moet zijn om politicus te kunnen worden...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 06:32:15 #45
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_121579478
Ti's wat.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:18:33 #46
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_121580285
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Kerstpakket of niet, het is wel gewoon van iemand anders. Als je het nou met je dronken harsens aanbreekt en de wijn opzuipt en de pate opvreet en de volgende dag een vervangend pakket van hoge kwaliteit komt brengen met excuses erbij dan kan ik het nog scharen onder onderschuldig dronkemansgedrag.

Maar iets van een ander gewoon meenemen, dat kan ik ook in dronken toestand niet verenigen met een moreel kompas dat een partijbestuurder moet pretenderen.
Precies. Maas heeft nu moeten toegeven omdat hij niet anders kan. Iemand met een normaal geweten en verantwoordelijkheidsbesef had wanneer hij weer nuchter was, gezorgd dat de benadeelde(n) een excuus kregen en de schade werd hersteld. Desnoods met een smoesje waarom het is gebeurd (want toch wel lullig).
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:02:27 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_121584699
Whahahaha hoe al die wanhopige PVV'ers erop duiken om hun eigen partijtje beter te doen afsteken

Wat die vent gedaan heeft is dom en triest maar staat niet echt in verhouding tot waar de PVV'ers allemaal schuldig aan zijn.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:05:56 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_121584817
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:23 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

Nou hè.. het had eens een PVV-er moeten zijn.
Verschil is natuurlijk dat de PvdA vele duizenden functionarissen in den lande heeft waarbij nu een of andere irrelevante onderknuppel een keer de scheve schaats gereden heeft. Dat heb je wel eens met een organisatie van duizenden mensen.

De PVV daarentegen heeft slechts een dikke honder functionarissen en daar zijn er al meerdere prominenten van nat gegaan.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:19:30 #49
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_121592003
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:02 schreef Hexagon het volgende:
Whahahaha hoe al die wanhopige PVV'ers erop duiken om hun eigen partijtje beter te doen afsteken

Wat die vent gedaan heeft is dom en triest maar staat niet echt in verhouding tot waar de PVV'ers allemaal schuldig aan zijn.
Kijk die D66 er een hysterisch doen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:13:39 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_121594130
Kun je ook op de inhoud ingaan ipv direct met ad hominens te gaan smijten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')