Ik speel vrij veel en zit op Piken Square. Erg leuke en drukke server. Imo beter dan Far Shiverpeaks. Als je hulp nodig hebt of gewoon wat wil doen kun je me altijd adden : Alwayshappy2549quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:02 schreef Jufoli het volgende:
Hoi
Ik heb heel lang GW gespeeld en nu heb ik eindelijk GW 2 gekocht.
Maar alleen spelen is nooit echt leuk en ik ken niemand anders die GW 2 speelt.
Misschien vind ik hier een paar leuke mensen die mij evtl. willen helpen
Far Shiverpeaks!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:14 schreef Jufoli het volgende:
Echt lief van jullie!
Ik ga zo even werken maar vanavond ben ik dan online
Zie jullie dan
Yeeeeeeeaaaahhhh mijn eerste contactquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
kun je me altijd adden : Alwayshappy2549
Doen we even.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:47 schreef Jufoli het volgende:
[..]
Yeeeeeeeaaaahhhh mijn eerste contact![]()
Ben nu Far Shiverpeaks, maar heb nog meer "Contacts" nodig: Jufoli <<< adden![]()
Level 80 here I come
Maar.........quote:
Dat nummer was wel belangrijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:33 schreef Jufoli het volgende:
[..]
Maar.........![]()
Jufoli is toch goed, of niet?!?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Al een tijdje niet gespeeld, was het eventjes zat. Binnenkort maar weer eens oppakken.
Hehe, meestal kijk ik even op internet danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]Ik kreeg 1 POI niet te pakken en raakte zo gefrustreerd dat ik geen zin meer had
Flauw he?
Had ik ook gedaan, maar dit was een hele lastige.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:08 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Hehe, meestal kijk ik even op internet dan
Op welke server zitten jullie trouwens? Ik op Underworld iig
Eitje als je Mesmer bent.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:20 schreef ouyevoli het volgende:
Defuq, hoe verwacht men dat ik even 7 krait neer maai solo__!
Ja goed, en je moet een beetje de ruimte hebben. Maar dat is onder water zelden een probleem.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
Of Guardian of Elementalist. Is met elke class wel te doen. Dan heb ik het wel over level 80.
Mja het viel mee. Stond eerst gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Maar ik heb gewoon een klere hekel aan krait. Dat blijft.quote:
Ik zal je morgenavond adden, moet ook nog veel exploreren enzo, dus kan ik net zo goed meelopen :pquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:33 schreef Jufoli het volgende:
[..]
Maar.........![]()
Jufoli is toch goed, of niet?!?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |