SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Maar als het dus gaat sneeuwen enz dan is er nog kans dat jullie donderdag niet kunnen komen omdat Nederland weer eens plat ligt?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vinnie doet het met lijkenquote:
En 2 minuten is niet lang, vuige OP kaper
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar als het dus gaat sneeuwen enz dan is er nog kans dat jullie donderdag niet kunnen komen omdat Nederland weer eens plat ligt?![]()
Yay gered voor de middagquote:Dat kleine kuttige beetje sneeuw dat gaat vallen? Kom op zegquote:Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar als het dus gaat sneeuwen enz dan is er nog kans dat jullie donderdag niet kunnen komen omdat Nederland weer eens plat ligt?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
onzin dit datquote:Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar als het dus gaat sneeuwen enz dan is er nog kans dat jullie donderdag niet kunnen komen omdat Nederland weer eens plat ligt?
SNEEEEEEEUW![]()
![]()
Vin, je moet eerst nog naar Apeldoorn. Dan reis je 'tegen de wind in'.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Scheelt weinig! Koud en oud dusquote:Op maandag 14 januari 2013 11:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Vinnie doet het met lijken
En 2 minuten is niet lang, vuige OP kaper![]()
Kom op zeg een nieuw topic maken kan in 5 seconden!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik kom gewoon fietsenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar als het dus gaat sneeuwen enz dan is er nog kans dat jullie donderdag niet kunnen komen omdat Nederland weer eens plat ligt?![]()
![]()
Nee, wind komt meer uit het westen nuquote:Op maandag 14 januari 2013 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vin, je moet eerst nog naar Apeldoorn. Dan reis je 'tegen de wind in'.![]()
![]()
Uhuh en ik ga het klooster inquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Is ze toch ookquote:![]()
oh...wacht
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yay gered voor de middag
[..]
Dat kleine kuttige beetje sneeuw dat gaat vallen? Kom op zegAh oké. Wind komt dus uit het oostenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vin, je moet eerst nog naar Apeldoorn. Dan reis je 'tegen de wind in'..
![]()
Wat een mietjes.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Nietquote:Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oké. Wind komt dus uit het oosten.
![]()
![]()
Nog niet want die heb ik nietquote:Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ze loopt al met een rollator
[b]AirwiN schreef [/b]
Dealquote:Op maandag 14 januari 2013 11:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Verdomme
Ik kom je er wel een brengen
[b]AirwiN schreef [/b]
Zij zegt dat Vinnie een necrofiel is. Dus doet hij het met lijken volgens haarquote:Winterbandenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Helemaal nietquote:Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, wind komt meer uit het westen nu. Zuidoosten.
![]()
Winterbandenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Zij zegt dat Vinnie een necrofiel is. Dus doet hij het met lijken volgens haar
[..]
Winterbanden
niet als je naar het zuiden kijktquote:Op maandag 14 januari 2013 11:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als dat soort pijltje naar rechts wijst dan komt de wind toch uit het westen![]()
![]()
Maar die wijst niet naar rechtsquote:Op maandag 14 januari 2013 11:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als dat soort pijltje naar rechts wijst dan komt de wind toch uit het westen![]()
![]()
Een (gratis) gegeven band moet je niet in de velg kijkenquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig heb ik auto vervoer. Dus ik ben er sowieso Hups. Ik moet alleen wel rond 11/12 weg vrijdag, want broertje jarig..What you forget, you are gonna repeat.
Yeey ben vandaag op een normaal tijdstip wakker geworden, ben trots op mezelf![]()
Kom nu pas erachter dat pa weekendje weg wasHad het niet eens door
Oh en goedemorgen allemaal![]()
![]()
Waren ze maar voor iedereen gratis, maar nee, ik ben 500 euro kwijt voor een setje, en dan moet ik er nog velgen bij...quote:Op maandag 14 januari 2013 11:52 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Een (gratis) gegeven band moet je niet in de velg kijkenIk rij nogsteeds op m´n zomerbandjesquote:Op maandag 14 januari 2013 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
All season zit er onder.. ik merk het verschil toch niet
nee klopt. die zijn in alle omstandigheden hetzelfde..quote:Op maandag 14 januari 2013 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
All season zit er onder.. ik merk het verschil toch niet
redelijk tot slecht.![]()
![]()
Je bent net wakker?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef Ishimaru het volgende:
Yeey ben vandaag op een normaa tijdstip wakker geworden, ben trots op mezelf![]()
Oh en goedemorgen allemaal![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]Wat valt er hier nou in Nederland aan sneeuw per jaar.. Dat is mij echt geen set winterbanden waard hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wij moeten wel. Want duitsland.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat valt er hier nou in Nederland aan sneeuw per jaar.. Dat is mij echt geen set winterbanden waard hoor..What you forget, you are gonna repeat.
vorig jaar en het jaar ervoor viel er genoegquote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat valt er hier nou in Nederland aan sneeuw per jaar.. Dat is mij echt geen set winterbanden waard hoor..
deze winter valt het nog mee inderdaad....
hoezo waard? je moet toch banden onder je auto? als je winters eronder zitten slijten je zomers niet en andersom... het is eenmalig een uitgave...![]()
Jullie rijden met B_G mee toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gelukkig heb ik auto vervoer. Dus ik ben er sowieso Hups. Ik moet alleen wel rond 11/12 weg vrijdag, want broertje jarig..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ditquote:Op maandag 14 januari 2013 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij moeten wel. Want duitsland.![]()
![]()
Dus we mogen je niet verzuipen in een zwembad?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gelukkig heb ik auto vervoer. Dus ik ben er sowieso Hups. Ik moet alleen wel rond 11/12 weg vrijdag, want broertje jarig..Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Mogguhquote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef Ishimaru het volgende:
Yeey ben vandaag op een normaa tijdstip wakker geworden, ben trots op mezelf![]()
Oh en goedemorgen allemaalZe zaten er al onderquote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
nee klopt. die zijn in alle omstandigheden hetzelfde..
redelijk tot slecht.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
En de buien komen vanaf de Noordzee het land binneniemand liegtquote:![]()
![]()
Limboland, zegt genoegquote:Op maandag 14 januari 2013 11:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
En de buien komen vanaf de Noordzee het land binnen.
![]()
Yesh.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie rijden met B_G mee toch?What you forget, you are gonna repeat.
Nee. Had graag meegewildquote:Op maandag 14 januari 2013 11:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dus we mogen je niet verzuipen in een zwembad?
What you forget, you are gonna repeat.
Tjah, dan moet je welquote:Op maandag 14 januari 2013 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij moeten wel. Want duitsland.Vorig jaar en het jaar ervoor heb ik het ook gered met m'n zomerbanden..quote:Op maandag 14 januari 2013 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
vorig jaar en het jaar ervoor viel er genoeg
deze winter valt het nog mee inderdaad....
hoezo waard? je moet toch banden onder je auto? als je winters eronder zitten slijten je zomers niet en andersom... het is eenmalig een uitgave...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kan ik niet bekijken.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Verklaar dan waarom de buien vanuit het westen het land binnen komen![]()
niemand zegt dat je het niet redt...quote:Op maandag 14 januari 2013 11:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vorig jaar en het jaar ervoor heb ik het ook gered met m'n zomerbanden..![]()
Ik wil ook niet verzopen worden!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dus we mogen je niet verzuipen in een zwembad?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar volgens buienradar sneeuwde het in het westen en in het oosten niet. Ik kom net uit het oosten en hoe meer ik richting het westen ga, hoe zonniger het is en geen sneeuw .quote:Op maandag 14 januari 2013 11:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Verklaar dan waarom de buien vanuit het westen het land binnen komenWhat you forget, you are gonna repeat.
Wellicht. Hier is het zuidoosten wind, Apeldoorn ook.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat uiteindelijk de echte wind toch uit het westen komt.![]()
Hier zon, al begint het wel grijzer te worden er omheen..quote:Op maandag 14 januari 2013 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar volgens buienradar sneeuwde het in het westen en in het oosten niet. Ik kom net uit het oosten en hoe meer ik richting het westen ga, hoe zonniger het is en geen sneeuw .Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Het is hier ook prachtig weerquote:Op maandag 14 januari 2013 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar volgens buienradar sneeuwde het in het westen en in het oosten niet. Ik kom net uit het oosten en hoe meer ik richting het westen ga, hoe zonniger het is en geen sneeuw .![]()
![]()
Omdat wind nooit in het hele land hetzelfde isquote:Op maandag 14 januari 2013 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar volgens buienradar sneeuwde het in het westen en in het oosten niet. Ik kom net uit het oosten en hoe meer ik richting het westen ga, hoe zonniger het is en geen sneeuw .![]()
![]()
Dan hoef je je iig. niet meer druk te maken over dat je je oud voeltquote:Op maandag 14 januari 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook niet verzopen worden!
Vrouwenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat wind nooit in het hele land hetzelfde is.
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:02 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dan hoef je je iig. niet meer druk te maken over dat je je oud voelt_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet zo'n bekkie jij hequote:![]()
Ga je tas inpakken joh
[b]AirwiN schreef [/b]
Iedereen in het westen heeft zon. In Enschede sneeuwde het al sinds gisteravond, en vanmorgen trok het richting Deventer. Ik denk dat dat ding van Vin klopt.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat wind nooit in het hele land hetzelfde isWhat you forget, you are gonna repeat.
Maar aan de kust komen de buien van zee, dus..quote:Op maandag 14 januari 2013 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iedereen in het westen heeft zon. In Enschede sneeuwde het al sinds gisteravond, en vanmorgen trok het richting Deventer. Ik denk dat dat ding van Vin klopt.
En hier staat de wind ook richting Duitsland.
Wind is nooit overal hetzelfde![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn uitzicht.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:05 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn uitzicht.
![]()
![]()
Bibber!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn uitzicht.
[b]AirwiN schreef [/b]
Eerst zeuren dat het wind overal uit het westen komt niet vervolgens zeggen dat het overal verschiltquote:.
Al gedaanquote:Op maandag 14 januari 2013 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie jij he![]()
Ga je tas inpakken joh![]()
![]()
SneeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn uitzicht.
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:06 schreef Ishimaru het volgende:
Bed is lekker warm, dat vinden mijn kanaries ook. Ik zie 4 pluizige bolletjes op mijn bed![]()
Pics
[b]AirwiN schreef [/b]
pics?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:06 schreef Ishimaru het volgende:
Bed is lekker warm, dat vinden mijn kanaries ook. Ik zie 4 pluizige bolletjes op mijn bed![]()
Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn uitzicht.
![]()
![]()
Ik ga rond half 6 het weer in Purmerend even in de gaten houdenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb nooit gezegd dat de wind overal uit het westen kwamquote:Op maandag 14 januari 2013 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerst zeuren dat het wind overal uit het westen komt niet vervolgens zeggen dat het overal verschilt.
![]()
![]()
Welquote:Op maandag 14 januari 2013 12:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat de wind overal uit het westen kwam![]()
![]()
Ik ga dus niet mee naar Apeldoorn!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook straks. Gelukkig heb ik handschoenen en muts
Dat dat even duidelijk is!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Weet ikquote:Op maandag 14 januari 2013 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dus niet mee naar Apeldoorn!
Dat dat even duidelijk is!.
![]()
baan verloren waardoor nachtmens in mij naar boven komt. Stond voor werk iedere dag om 5.30 opquote:Op maandag 14 januari 2013 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat moet toch minimaal 2 uur eerder kunnen.![]()
![]()
Ik wilde het gewoon even duidelijk maken voor de restquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou je je luise suri-ass dan niet eens uit bed trappen en op zoek gaan naar een baan? :quote:Op maandag 14 januari 2013 12:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
baan verloren waardoor nachtmens in mij naar boven komt. Stond voor werk iedere dag om 5.30 opJe bent samen met mij de enige geloof ikquote:
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2013 12:10:49 ]![]()
Is wel ok buitenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent samen met mij de enige geloof ik![]()
![]()
Ik loop de hele dag al te genieten van het weer. Maar iedereen hier is een chagrijnige kutnederlanderquote:Op maandag 14 januari 2013 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou je je luise suri-ass dan niet eens uit bed trappen en op zoek gaan naar een baan? :
[..]
Je bent samen met mij de enige geloof ik
quote:quote:Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ah oké. Wind komt dus uit het oosten.
quote:![]()
Dat komt omdat ik slecht heb geslapenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik loop de hele dag al te genieten van het weer. Maar iedereen hier is een chagrijnige kutnederlander
[b]AirwiN schreef [/b]
ben ik weer
40 euro lichter, maar wel een sneeuwraamding, en 35E aan boodschappen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Whehehe +1quote:Op maandag 14 januari 2013 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik loop de hele dag al te genieten van het weer. Maar iedereen hier is een chagrijnige kutnederlander![]()
![]()
Dat zeg je nu jaquote:Op maandag 14 januari 2013 12:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, hier niet en in het westen ook niet![]()
![]()
worst?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga even wat eten, kijken of we nu wel wat lekkers hebben
Als je geen boodschappen gedaan hebt nietquote:Op maandag 14 januari 2013 12:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga even wat eten, kijken of we nu wel wat lekkers hebben.
![]()
Ik ben geen chagrijnige kutnederlander, het is hier glad en ik wil niet op m'n plaat gaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik loop de hele dag al te genieten van het weer. Maar iedereen hier is een chagrijnige kutnederlander“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
er is altijd worst beschikbaarquote:Op maandag 14 januari 2013 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je geen boodschappen gedaan hebt niet.
Warme worst?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
er is altijd worst beschikbaarIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
het is gewoon koudquote:Op maandag 14 januari 2013 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik loop de hele dag al te genieten van het weer. Maar iedereen hier is een chagrijnige kutnederlander
Niet altijd in de buurt.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
er is altijd worst beschikbaar![]()
Nomnomquote:
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben niet eens meer verbaasdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Al gedaan, ingeschreven bij arbeidsburo en gesolliciteerd.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou je je luise suri-ass dan niet eens uit bed trappen en op zoek gaan naar een baan? :
[..]
Je bent samen met mij de enige geloof ik![]()
Niks schatquote:![]()
Wat zal jij toe zijn aan 3 dagen onder je steen
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker warmquote:Op maandag 14 januari 2013 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks schat![]()
Wat zal jij toe zijn aan 3 dagen onder je steen.
![]()
Klootzakquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet waar, het is prachtig weer. Ik denk zelfs dat ik zo een blokje door mijn voortuin ga lopen (minstens 4 km2 aan hei en bos)quote:Op maandag 14 januari 2013 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Pup naar de trein schoppenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie heeft daar nou zin inquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Lingewijk dusquote:Op maandag 14 januari 2013 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet in welke wijk ik woon![]()
Daar bij politiebureau!
Ik woon zo'n beetje aan de andere kant daarvan, heb daar wel ooit gesolliciteerd vorig jaar
No star can shine with a broken heart.![]()
Ga je schoenen aan doen johquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik woon bij het pleintje bij Ludeva.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:21 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Lingewijk dus!
Ik woon zo'n beetje aan de andere kant daarvan, heb daar wel ooit gesolliciteerd vorig jaar
Waarom zou je bij de Netto willen werken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Max wil wel kusjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben aan het schetsen. En als ik vanmiddag va de fysio weer kom, wil ik eens wat heel anders gaan schilderen... Lastig...
Ik ga lunchen en mezelf de hei op schoppen
Wat schets je?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben aan het schetsen. En als ik vanmiddag va de fysio weer kom, wil ik eens wat heel anders gaan schilderen... Lastig...
![]()
Landschap?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:22 schreef Samzz het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dat is lelijk... Ik weet het nog niet precies.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je geen boodschappen gedaan hebt niet.
Maar ik heb blik soepen open getrokken
Nietquote:Op maandag 14 januari 2013 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
er is altijd worst beschikbaar![]()
![]()
Leren kan ookquote:Op maandag 14 januari 2013 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
DouchenBoodschappen doen
En leren
zijn
![]()
![]()
Ooh, daar gaan wij altijd chinees halen!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon bij het pleintje bij Ludeva.
Waarom zou je bij de Netto willen werken?
Nou, ik was 17 en had een baantje nodig voor mn school.. Maar heb nooit wat van ze gehoord toen ze zeiden dat ze me terug zouden bellen.
Ja uh, dan niet he :pNo star can shine with a broken heart.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:40 schreef Myraela het volgende:
Mijn nieuwe kat heeft zich verstopt.
Bij mij onder het deken.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:40 schreef Myraela het volgende:
Bij mij onder het deken.
Het zal eens nietquote:Op maandag 14 januari 2013 12:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar ik heb blik soepen open getrokken
[..]
Niet![]()
![]()
Doet 'ie ook "dieselen"?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:40 schreef Myraela het volgende:
![]()
Ik neem 'm mee als ik langskom hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 12:40 schreef Myraela het volgende:
![]()
Ik kan het je niet eens kwalijk nemen, het is onmogelijk om niet verliefd te worden op dit prachtige beestje.quote:![]()
![]()
Oh, dat doet die wel ja.![]()
En vannacht liep die zachtjes piepend te miauwen, ik denk omdat die zijn vriendjes zocht. Hij woonde hiervoor samen met nog een kat en honden.![]()
Komt omdat mensen aan het bijkomen zijn van het weekend, dan vliegt de tijd.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
De maandag gaat altijd het snelst
Ik hou ervan![]()
Ik hoorde van Nathalie dat het in heel Nederland gaat sneeuwenquote:.
Gelukkig heb ik nu wel warme schoenen![]()
![]()
Is ie al vriendjes met de andere kat?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:58 schreef Myraela het volgende:
Oh, dat doet die wel ja.![]()
En vannacht liep die zachtjes piepend te miauwen, ik denk omdat die zijn vriendjes zocht. Hij woonde hiervoor samen met nog een kat en honden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Welke andere kat?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ie al vriendjes met de andere kat?
Mijn kat is voor kerst ingeslapen en de grijze is met mijn moeder mee verhuist.
We zoeken nog wel een kitten om er voor hem bij te nemen.![]()
![]()
Dat weet ik. En als dat in mijn geval zo was geweest had ik ook welquote:gedaan.
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat weet ik. En als dat in mijn geval zo was geweest had ik ook welgedaan.
Saai dus![]()
![]()
Dat van jouw kat wist ik, maar ik wist niet dat de grijze ook weg was.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke andere kat?
We zoeken nog wel een kitten om er voor hem bij te nemen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
fysiek ben ik 24, maar mentaal even oud als een kittenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke andere kat?
We zoeken nog wel een kitten om er voor hem bij te nemen.![]()
![]()
Ja, de grijze was sowieso al van mijn stiefvader, dus die ging gewoon mee. Bij mijn ouders zitten nu 3 katten, want mijn stiefbroer is weer thuis gaan wonen en die heeft 2 katten.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat van jouw kat wist ik, maar ik wist niet dat de grijze ook weg was.![]()
Bummerquote:Op maandag 14 januari 2013 13:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben niet gek. Nouja dat is ook niet helemaal waar. Dan straks maar even kopen
![]()
![]()
Ow geef je nu toestemming?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het je niet eens kwalijk nemen, het is onmogelijk om niet verliefd te worden op dit prachtige beestje.![]()
![]()
Ik gooi standaard drie grote blikken in het winkelkarretjequote:Op maandag 14 januari 2013 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer. Dan straks maar even kopen
![]()
![]()
Als je eenmaal verliefd bent dan wil je hem helemaal niet meenemen, want dan zie je hoe eng die dat allemaal vind. Ik vond het ook best lastig om hem mee te nemen, ze moesten een kwartier naar hem zoeken en eenmaal naar beneden gebracht verstopte hij zich meteen in een kastje.quote:![]()
Ik van die zakken, ''met zongedroogde tomaat'' staat erop.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik gooi standaard drie grote blikken in het winkelkarretjeRustig aan.![]()
Had twi niet ook een katje?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, de grijze was sowieso al van mijn stiefvader, dus die ging gewoon mee. Bij mijn ouders zitten nu 3 katten, want mijn stiefbroer is weer thuis gaan wonen en die heeft 2 katten.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aaaahwwwquote:Op maandag 14 januari 2013 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je eenmaal verliefd bent dan wil je hem helemaal niet meenemen, want dan zie je hoe eng die dat allemaal vind. Ik vond het ook best lastig om hem mee te nemen, ze moesten een kwartier naar hem zoeken en eenmaal naar beneden gebracht verstopte hij zich meteen in een kastje.![]()
![]()
Ik doe nooit de boodschappenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik gooi standaard drie grote blikken in het winkelkarretje. Kan ik mooi even op Utrecht CS doen.
![]()
Ik wil dat beestje gewoon zienquote:Op maandag 14 januari 2013 13:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie je wel, als ik het niet zeg, doet een ander het wel
Rustig aan.![]()
Jullie zijn gewoon vuilakken.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie je wel, als ik het niet zeg, doet een ander het welAaawwwwww. Gelukkig vond ie het wel veilig bij jullie in bed.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je eenmaal verliefd bent dan wil je hem helemaal niet meenemen, want dan zie je hoe eng die dat allemaal vind. Ik vond het ook best lastig om hem mee te nemen, ze moesten een kwartier naar hem zoeken en eenmaal naar beneden gebracht verstopte hij zich meteen in een kastje.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik meestal wel, kan ik uitzoeken wat ik zelf het lekkerste vind. Rest moet het er maar mee doenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doe nooit de boodschappen. Kan ik mooi even op Utrecht CS doen.
![]()
![]()
Jawel, die zit nog bij zijn vader. Maar zijn vader zegt dat wij die kat zo mee mogen nemen, maar we geloven het niet, want dan is die vader zo alleen en die kat trekt wel naar die vader toe.quote:![]()
Hahaquote:Op maandag 14 januari 2013 13:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik meestal wel, kan ik uitzoeken wat ik zelf het lekkerste vind. Rest moet het er maar mee doen. Mag m'n ma mooi doen, ze houdt rekening met mij, dus ik vind het wel best
.
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha. Mag m'n ma mooi doen, ze houdt rekening met mij, dus ik vind het wel best
.
Maar ik kook sowieso vijf dagen per week, dus ik weet precies wat er nog wel en niet is. Dan is het ook handig als ik zelf boodschappen doe![]()
![]()
Ahh, wel lief van jullie.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, die zit nog bij zijn vader. Maar zijn vader zegt dat wij die kat zo mee mogen nemen, maar we geloven het niet, want dan is die vader zo alleen en die kat trekt wel naar die vader toe.
Willen jullie niet anders nog een slang? Ik heb nog een terrarium staan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahh, wel lief van jullie.
Willen jullie niet anders nog een slang? Ik heb nog een terrarium staan.![]()
![]()
Je wilt myr der poesje aaien?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aaawh ik wil 'm aaien en knuffelen en mee spelenRustig aan.![]()
quote:Ja, dan vind ik het ook logisch dat je zelf de boodschappen doetquote:Op maandag 14 januari 2013 13:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar ik kook sowieso vijf dagen per week, dus ik weet precies wat er nog wel en niet is. Dan is het ook handig als ik zelf boodschappen doe![]()
![]()
Ik ben bang voor slangen. En eigenlijk voor alles dat in een terrarium leeft.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahh, wel lief van jullie.
Willen jullie niet anders nog een slang? Ik heb nog een terrarium staan.![]()
Ragdolls zijn de mooiste katten op aarde.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.3 jaar oude kater. Groot en fluffy.
Dat denk jij, ik niet hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee fax, dat is geen piemelgrap.![]()
![]()
Nee, dat is een lynx.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ragdolls zijn de mooiste katten op aarde.
Rustig aan.![]()
Oke.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben bang voor slangen. En eigenlijk voor alles dat in een terrarium leeft.
Veel plezier met het schattige katje dan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is een katachtige. Geen kat.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, dat is een lynx.
[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is geen huisdier, vind ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, dat is een lynx.
[ afbeelding ]“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Neuh, misschien iets minder geschikt voor in huis ja, maar daar hadden we het niet overquote:
Rustig aan.![]()
En dus ook geen kat. Zie Kaneel zijn post.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, misschien iets minder geschikt voor in huis ja.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hmm?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een katachtige. Geen kat.
Hoe werkt dat met de soort aanduiding dan?Rustig aan.![]()
Jajaquote:Op maandag 14 januari 2013 13:15 schreef Samzz het volgende:
En dus ook geen kat. Zie Kaneel zijn post.
Rustig aan.![]()
Oh, ik niet. Ik vind katten de lelijkste katachtigen. Nee, dat lieg ik, dat is de leeuw.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
En toch vind ik een Ragdoll mooier dan een Lynx.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gelukkig hebben we de vrijheid van meningsuitingquote:Op maandag 14 januari 2013 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Ik vind katten de lelijkste katachtigen. Nee, dat lieg ik, dat is de leeuw..
![]()
Onze huiskat is een soort, aangeduid met Felis catus.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm?
Hoe werkt dat met de soort aanduiding dan?
Het genus is dus Felis.
Een lynx is een katachtige, dus een lid van de familie Felidae. Het geslacht van de lynx is dan Lynx.
Er zijn een aantal soorten lynxen in dit geslacht. Zoals de Europese Lynx (Lynx lynx) en de Canadese lynx. (Lynx canadensis)Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Katten sterven gemiddeld na veertien tot zestien jaar. De oudste Nederlandse kat werd 28 jaar oud[1]. De oudste kat ter wereld werd 38 jaar en 1 dag oud.
38, wat een oudje
Rustig aan.![]()
Vind ik ook.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ragdolls zijn de mooiste katten op aarde.![]()
![]()
Mijn kat werd 22quote:Op maandag 14 januari 2013 13:20 schreef kingtoppie het volgende:
Katten sterven gemiddeld na veertien tot zestien jaar. De oudste Nederlandse kat werd 28 jaar oud[1]. De oudste kat ter wereld werd 38 jaar en 1 dag oud.
38, wat een oudje![]()
![]()
De oudste kat in ons asiel is 20 jaar geworden.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
14/16 gemiddeld (stond op wikipedia)quote:Op maandag 14 januari 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, geen idee of dat nog vaak voor komt dat ze nog zo oud worden.
Maar er zijn zat uitzonderingen die wel de 20 halen volgens mij hoor.Rustig aan.![]()
Het is ook maar een gemiddelde, he... Koeien worden gemiddeld vier jaar, paarden zeven of acht jaar, zoiets.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
14/16 gemiddeld (stond op wikipedia)
Maar er zijn zat uitzonderingen die wel de 20 halen volgens mij hoor.
Terwijl beide 35 kunnen worden.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Koeien worden 4 jaar omdat ze naar de slacht gaan na 4 jaar omdat hun melkproductie verminderd.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook maar een gemiddelde, he... Koeien worden gemiddeld vier jaar, paarden zeven of acht jaar, zoiets.
Telt ook niet helemaal denk ik.Rustig aan.![]()
Heb je helemaal geen foto's?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik een foto had, had ik haar even hier gepost ...Rustig aan.![]()
Tuurlijk telt dat mee voor de gemiddelde leeftijd. Ik wil alleen aangeven dat een gemiddelde leeftijd niet altijd wat zegt over de leeftijd.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koeien worden 4 jaar omdat ze naar de slacht gaan na 4 jaar omdat hun melkproductie verminderd.
Telt ook niet helemaal denk ik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, i know.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
digitaal ja... beest is 22 he? en al een tijdje dood![]()
De natuurlijke gemiddelde leeftijd van een koe is gewoon anders dan de gemiddelde leeftijd omdat ze vroegtijdig geslacht worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk telt dat mee voor de gemiddelde leeftijd. Ik wil alleen aangeven dat een gemiddelde leeftijd niet altijd wat zegt over de leeftijd.
Dus ik vind dat het beeld wat vertekent wordt met hoe oud een koe kan worden als je alleen naar gemiddelde leeftijd kijkt.Rustig aan.![]()
Dat is dus wat ik zeg.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De natuurlijke gemiddelde leeftijd van een koe is gewoon anders dan de gemiddelde leeftijd omdat ze vroegtijdig geslacht worden.
Dus ik vind dat het beeld wat vertekent wordt met hoe oud een koe kan worden als je alleen naar gemiddelde leeftijd kijkt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het is best lachen als je niets te doen hebt.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker boeiend weer![]()
Wat een pauperserie![]()
ik weet wel dat je dan echt niks nuttigs doetquote:Op maandag 14 januari 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je dat kijkt gaat je IQ toch per minuut achteruit![]()
![]()
Dat doe je sowieso niet als je tv kijkt. Behalve het nieuws dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet wel dat je dan echt niks nuttigs doet![]()
Ja ik en c_a en binnenkort huppelquote:
Nah, het is wel een leuke manier om tijd te verdoenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je dat kijkt gaat je IQ toch per minuut achteruit![]()
Hangouderen zijn wel echt 10 keer erger dan hangjongeren he
klopt, jongeren kan je nog wegjagenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hangouderen zijn wel echt 10 keer erger dan hangjongeren he![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoi
Morgen van 20.30 tot 22:00 Rocken met Lola bij de buren op radio49![]()
![]()
Hmm, weet ik niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hangouderen zijn wel echt 10 keer erger dan hangjongeren he
Individueel wel, los van elkaar denk ik niet.Rustig aan.![]()
Het valt mij ook op dat ze relatief vaak asociaal op mij overkomen.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de oudjes die ik in het openbaar tegen kom nogal asoRustig aan.![]()
Gevaarlijk jaquote:Op maandag 14 januari 2013 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de oudjes die ik in het openbaar tegen kom nogal asomet 60 de snelweg op
![]()
![]()
Dr is hier op het stuk tussen mijn huis en het nieuwe plein waar de AH zit, een speciaal plekje gemaakt voor ouderen. Ze kunnen er jeu de boulen en een beetje hangen. Er loopt een fietspad langs, en daarlangs loopt een straat, waarvoor je een stoep afmoet. Zij staan OP het fietspad, beweren dat ik daar niet mag fietsen, lopen allemaal dingen naar me te roepen met hun krakerige stem waardoor ik het niet verstond, en ik moest maar van de stoep af. Met mijn zware boodschappentassen. Heb vriendelijk tegen ze gezegd dat ik toch veel liever hangjongeren zie, en dat respect te verdienen is, dat je die niet automatisch hebt omdat je oud bent. Aangezien ze daar ook nog over begonnen
of in de supermarktquote:Op maandag 14 januari 2013 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gevaarlijk jamet 60 de snelweg op
het ergste is dat ze daarna nog doen alsof ze van niks weten![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gevaarlijk jamet 60 de snelweg op
Rustig aan.![]()
he?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:15 schreef xFriendx het volgende:
Als ik ouder ben doen alsof ik doof ben om de zuster te ergeren![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
t je die niet automatisch hebt omdat je oud bent. Aangezien ze daar ook nog over begonnen![]()
Komt wel goed schatje.Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: