SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Maar als het dus gaat sneeuwen enz dan is er nog kans dat jullie donderdag niet kunnen komen omdat Nederland weer eens plat ligt?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vinnie doet het met lijkenquote:
En 2 minuten is niet lang, vuige OP kaper
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar als het dus gaat sneeuwen enz dan is er nog kans dat jullie donderdag niet kunnen komen omdat Nederland weer eens plat ligt?![]()
Yay gered voor de middagquote:Dat kleine kuttige beetje sneeuw dat gaat vallen? Kom op zegquote:Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar als het dus gaat sneeuwen enz dan is er nog kans dat jullie donderdag niet kunnen komen omdat Nederland weer eens plat ligt?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
onzin dit datquote:Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar als het dus gaat sneeuwen enz dan is er nog kans dat jullie donderdag niet kunnen komen omdat Nederland weer eens plat ligt?
SNEEEEEEEUW![]()
![]()
Vin, je moet eerst nog naar Apeldoorn. Dan reis je 'tegen de wind in'.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Scheelt weinig! Koud en oud dusquote:Op maandag 14 januari 2013 11:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Vinnie doet het met lijken
En 2 minuten is niet lang, vuige OP kaper![]()
Kom op zeg een nieuw topic maken kan in 5 seconden!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik kom gewoon fietsenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar als het dus gaat sneeuwen enz dan is er nog kans dat jullie donderdag niet kunnen komen omdat Nederland weer eens plat ligt?![]()
![]()
Nee, wind komt meer uit het westen nuquote:Op maandag 14 januari 2013 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vin, je moet eerst nog naar Apeldoorn. Dan reis je 'tegen de wind in'.![]()
![]()
Uhuh en ik ga het klooster inquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Is ze toch ookquote:![]()
oh...wacht
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yay gered voor de middag
[..]
Dat kleine kuttige beetje sneeuw dat gaat vallen? Kom op zegAh oké. Wind komt dus uit het oostenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vin, je moet eerst nog naar Apeldoorn. Dan reis je 'tegen de wind in'..
![]()
Wat een mietjes.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Nietquote:Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oké. Wind komt dus uit het oosten.
![]()
![]()
Nog niet want die heb ik nietquote:Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ze loopt al met een rollator
[b]AirwiN schreef [/b]
Dealquote:Op maandag 14 januari 2013 11:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Verdomme
Ik kom je er wel een brengen
[b]AirwiN schreef [/b]
Zij zegt dat Vinnie een necrofiel is. Dus doet hij het met lijken volgens haarquote:Winterbandenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Helemaal nietquote:Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, wind komt meer uit het westen nu. Zuidoosten.
![]()
Winterbandenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Zij zegt dat Vinnie een necrofiel is. Dus doet hij het met lijken volgens haar
[..]
Winterbanden
niet als je naar het zuiden kijktquote:Op maandag 14 januari 2013 11:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als dat soort pijltje naar rechts wijst dan komt de wind toch uit het westen![]()
![]()
Maar die wijst niet naar rechtsquote:Op maandag 14 januari 2013 11:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als dat soort pijltje naar rechts wijst dan komt de wind toch uit het westen![]()
![]()
Een (gratis) gegeven band moet je niet in de velg kijkenquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig heb ik auto vervoer. Dus ik ben er sowieso Hups. Ik moet alleen wel rond 11/12 weg vrijdag, want broertje jarig..What you forget, you are gonna repeat.
Yeey ben vandaag op een normaal tijdstip wakker geworden, ben trots op mezelf![]()
Kom nu pas erachter dat pa weekendje weg wasHad het niet eens door
Oh en goedemorgen allemaal![]()
![]()
Waren ze maar voor iedereen gratis, maar nee, ik ben 500 euro kwijt voor een setje, en dan moet ik er nog velgen bij...quote:Op maandag 14 januari 2013 11:52 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Een (gratis) gegeven band moet je niet in de velg kijkenIk rij nogsteeds op m´n zomerbandjesquote:Op maandag 14 januari 2013 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
All season zit er onder.. ik merk het verschil toch niet
nee klopt. die zijn in alle omstandigheden hetzelfde..quote:Op maandag 14 januari 2013 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
All season zit er onder.. ik merk het verschil toch niet
redelijk tot slecht.![]()
![]()
Je bent net wakker?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef Ishimaru het volgende:
Yeey ben vandaag op een normaa tijdstip wakker geworden, ben trots op mezelf![]()
Oh en goedemorgen allemaal![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]Wat valt er hier nou in Nederland aan sneeuw per jaar.. Dat is mij echt geen set winterbanden waard hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wij moeten wel. Want duitsland.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat valt er hier nou in Nederland aan sneeuw per jaar.. Dat is mij echt geen set winterbanden waard hoor..What you forget, you are gonna repeat.
vorig jaar en het jaar ervoor viel er genoegquote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat valt er hier nou in Nederland aan sneeuw per jaar.. Dat is mij echt geen set winterbanden waard hoor..
deze winter valt het nog mee inderdaad....
hoezo waard? je moet toch banden onder je auto? als je winters eronder zitten slijten je zomers niet en andersom... het is eenmalig een uitgave...![]()
Jullie rijden met B_G mee toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gelukkig heb ik auto vervoer. Dus ik ben er sowieso Hups. Ik moet alleen wel rond 11/12 weg vrijdag, want broertje jarig..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ditquote:Op maandag 14 januari 2013 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij moeten wel. Want duitsland.![]()
![]()
Dus we mogen je niet verzuipen in een zwembad?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gelukkig heb ik auto vervoer. Dus ik ben er sowieso Hups. Ik moet alleen wel rond 11/12 weg vrijdag, want broertje jarig..Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Mogguhquote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef Ishimaru het volgende:
Yeey ben vandaag op een normaa tijdstip wakker geworden, ben trots op mezelf![]()
Oh en goedemorgen allemaalZe zaten er al onderquote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
nee klopt. die zijn in alle omstandigheden hetzelfde..
redelijk tot slecht.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: