Precies, dat. Dat gedreig is echt een typische verliezers-actie. Jammer en meelijwekkend dat ze het op die manier aanpakken. Elke energie die daar in gaat zitten, wordt namelijk niet gestoken in het oplossen van het probleem. HUN probleem.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
@greavy: Gewoon een dergelijk opzetje sturen:
Dat is niet het geval, dus er is niets aan de handquote:Op maandag 14 januari 2013 21:51 schreef greavy het volgende:
[..]
"Ons is ter ore gekomen dat u negatieve uitlatingen online heeft gepubliceerd over NS HiSpeed en rijdtdefyra.be. Als u deze informatie van een vertrouwelijke bron heeft mogen vernemen, wordt er van u verwacht deze informatie niet te publiceren op het internet.
NS HiSpeed schaadt zelf zijn imago. Laat maar zien die stappen.quote:Met publicatie van deze informatie heeft u het imago van NS HiSpeed geschaad. Indien er opnieuw vergelijkbare uitlatingen worden gepubliceerd door u, zullen wij verdere stappen ondernemen."
Zoals James1988 uitlegde is dat hoge bod in zekere zin fictief, omdat het niet uit de opbrengsten gedekt kan worden en dus uiteindelijk als een boomerang terug bij de overheid komt doordat HSA door NS gesubsidieerd moet worden waardoor NS minder dividend kan uitkeren aan de overheid als enige aandeelhouder.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:31 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ja, oké, maar nog altijd beter dan een faillissement van HSA. Een nieuwe vervoerder komt er immers niet van de ene op de andere dag. En zelfs dan zal de te ontvangen vergoeding een stuk lager zijn, want ze zullen nooit zo'n hoog bod uitbrengen.
En dan gaat het sneeuwen MORGEN pas van startquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:12 schreef Igen het volgende:
Sodeju wat gaat dit topic tegenwoordig hard.
Ja tuurlijk manquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:12 schreef Igen het volgende:
of bijv. door via een eerlijke aanbesteding een bedrijf te zoeken dat een treindienst kan opzetten die betrouwbaarder of anderszins beter is dan de huidige Fyra (en daarvoor een vergoeding aan de overheid betaalt die zodanig is dat er maar een klein beetje winst overblijft).
Eurocarexquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van hogesnelheids goederenvervoer?
Beetje Taurusjes gaan knallen over die HSL die met snijbloemen uit Aalsmeer binnen 12 uur in Spanje zijn. Daar zit goud geld in. Geen idee waarom daar nooit iemand aan begonnen is eigenlijk.
Het is nog maar een test, maar het idee is er dus al. 't project valt volgens mij onder Geodis, de vrachtdivisie van SNCF.quote:
Dan gaat er geen trein meer rijden natuurlijk, dat snap jequote:Gedurende enkele uren is er kans op af en toe lichte sneeuw, in totaal kan er circa 1 cm vallen. Geldig: dinsdag 15 januari 2013 vanaf ca 02 uur gedurende ca 6 uur
Waar?!quote:
"Het heeft eigenlijk wel wat dat je weet waar je aan toe bent als reiziger" heeft zelden zo sarcastisch in mijn oren geklonken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:11 schreef zoem het volgende:
Een half uur moeten wachten op Delft voordat er een sprinter aankwam en die zat natuurlijk bommetje vol (2 sprinters per uur).
Ik blijf ook lekker thuis. Vorige keer heb ik mij wel in zo'n overvolle sprinter gepropt, maar ik kom nu al niet eens op het station...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:11 schreef zoem het volgende:
Ik heb het maar opgegeven. Een half uur moeten wachten op Delft voordat er een sprinter aankwam en die zat natuurlijk bommetje vol (2 sprinters per uur). Er reden geen IC's richting A'dam door uitgelopen werkzaamheden. Dat laatste is inmiddels voorbij, maar de IC's hebben aardig wat vertraging. Ik blijf mooi thuis
Maja, kan me voorstellen dat je geen vertrouwen hebt in de trein en dan toch maar de auto pakt. Dus eigenlijk is de NS schuldig aan de filesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:46 schreef Pino112 het volgende:
1000km file!!
Dat had heel wat minder kunnen zijn als er meer mensen met de trein gingen. Eigen schuld dus imo dat ze nu in de file staan
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:52 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Maja, kan me voorstellen dat je geen vertrouwen hebt in de trein en dan toch maar de auto pakt. Dus eigenlijk is de NS schuldig aan de files
Ik heb 15 minuten met volle bepakking heen geslayerd en in 10 minuten terug (leeg mat)!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:39 schreef b2py het volgende:
Ik moest gewoon 30 ipv 25 minuten fietsen. Ging wel harder dan de meeste auto's. 40 km file op de a9..
twitter:RterHeijden twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 09:13:31Prima dat er minder treinen rijden, maar maak ze dan wel #langer @NS_online Ik moest nu zelfs staan in #1eklas, met 1e klas vervoersbewijs! reageer retweet
Kijk, dat lijkt ergens op.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Het is de schuld van de mensen, want zij geven (onnodig) de NS de schuld van ongeveer alles wat er op en rond het spoor gebeurt.
Tegenwoordig is het hip om de NS compleet af te fikken.
twitter:CedericDuboisch twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 08:59:25Lollig: ANWB framet files als record in plaats van probleem. Zou de NS eens moeten proberen. reageer retweet
Lul niet joh, de treinen zaten nu al stampvol. Laat staan als duizenden mensen de auto laten staan...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:46 schreef Pino112 het volgende:
1000km file!!
Dat had heel wat minder kunnen zijn als er meer mensen met de trein gingen. Eigen schuld dus imo dat ze nu in de file staan
Op welk traject?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Lul niet joh, de treinen zaten nu al stampvol. Laat staan als duizenden mensen de auto laten staan...
Waarom zet de NS eigenlijk geen virm ofzo in als sprinter, als ze de IC's toch schrappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |