Waar?!quote:
"Het heeft eigenlijk wel wat dat je weet waar je aan toe bent als reiziger" heeft zelden zo sarcastisch in mijn oren geklonken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:11 schreef zoem het volgende:
Een half uur moeten wachten op Delft voordat er een sprinter aankwam en die zat natuurlijk bommetje vol (2 sprinters per uur).
Ik blijf ook lekker thuis. Vorige keer heb ik mij wel in zo'n overvolle sprinter gepropt, maar ik kom nu al niet eens op het station...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:11 schreef zoem het volgende:
Ik heb het maar opgegeven. Een half uur moeten wachten op Delft voordat er een sprinter aankwam en die zat natuurlijk bommetje vol (2 sprinters per uur). Er reden geen IC's richting A'dam door uitgelopen werkzaamheden. Dat laatste is inmiddels voorbij, maar de IC's hebben aardig wat vertraging. Ik blijf mooi thuis
Maja, kan me voorstellen dat je geen vertrouwen hebt in de trein en dan toch maar de auto pakt. Dus eigenlijk is de NS schuldig aan de filesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:46 schreef Pino112 het volgende:
1000km file!!
Dat had heel wat minder kunnen zijn als er meer mensen met de trein gingen. Eigen schuld dus imo dat ze nu in de file staan
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:52 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Maja, kan me voorstellen dat je geen vertrouwen hebt in de trein en dan toch maar de auto pakt. Dus eigenlijk is de NS schuldig aan de files
Ik heb 15 minuten met volle bepakking heen geslayerd en in 10 minuten terug (leeg mat)!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:39 schreef b2py het volgende:
Ik moest gewoon 30 ipv 25 minuten fietsen. Ging wel harder dan de meeste auto's. 40 km file op de a9..
twitter:RterHeijden twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 09:13:31Prima dat er minder treinen rijden, maar maak ze dan wel #langer @NS_online Ik moest nu zelfs staan in #1eklas, met 1e klas vervoersbewijs! reageer retweet
Kijk, dat lijkt ergens op.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Het is de schuld van de mensen, want zij geven (onnodig) de NS de schuld van ongeveer alles wat er op en rond het spoor gebeurt.
Tegenwoordig is het hip om de NS compleet af te fikken.
twitter:CedericDuboisch twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 08:59:25Lollig: ANWB framet files als record in plaats van probleem. Zou de NS eens moeten proberen. reageer retweet
Lul niet joh, de treinen zaten nu al stampvol. Laat staan als duizenden mensen de auto laten staan...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:46 schreef Pino112 het volgende:
1000km file!!
Dat had heel wat minder kunnen zijn als er meer mensen met de trein gingen. Eigen schuld dus imo dat ze nu in de file staan
Op welk traject?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Lul niet joh, de treinen zaten nu al stampvol. Laat staan als duizenden mensen de auto laten staan...
Waarom zet de NS eigenlijk geen virm ofzo in als sprinter, als ze de IC's toch schrappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |