'Kutwissels' worden verwarmd, alleen de verwarming is niet sterk genoeg om dit allemaal weg te smelten. Kwestie van prioriteiten bij ProRail om niet meer geld uit te geven aan wisselverwarming die hogere intensiteiten aan sneeuw/uur kan wegsmelten.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Als we al die kutwissels gewoon verwarmen kan iedereen toch gewoon normaal doen of wat?
Want dat geld verdien je nooit terug: je hebt ze immers maar een handjevol dagen per jaar nodig...quote:Op maandag 14 januari 2013 17:16 schreef b2py het volgende:
[..]
'Kutwissels' worden verwarmd, alleen de verwarming is niet sterk genoeg om dit allemaal weg te smelten. Kwestie van prioriteiten bij ProRail om niet meer geld uit te geven aan wisselverwarming die hogere intensiteiten aan sneeuw/uur kan wegsmelten.
Ehm. "dit allemaal"? Het is nou niet alsof de Yeti's voor hun leven rennen hier of zoquote:Op maandag 14 januari 2013 17:16 schreef b2py het volgende:
[..]
'Kutwissels' worden verwarmd, alleen de verwarming is niet sterk genoeg om dit allemaal weg te smelten. Kwestie van prioriteiten bij ProRail om niet meer geld uit te geven aan wisselverwarming die hogere intensiteiten aan sneeuw/uur kan wegsmelten.
Toch is de verwachte sneeuw meer dan de wisselverwarming aan kan, volgens mij.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm. "dit allemaal"? Het is nou niet alsof de Yeti's voor hun leven rennen hier of zo
Zout voorkomt het vastvriezen van wisselsquote:Op maandag 14 januari 2013 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
het weer in Nederland kennende zullen de voorspellingen wel weer met een korreltje zout genomen moeten worden
Dat kunnen ze dan ook. Met de groeten van Melanie en Wilmaquote:Op maandag 14 januari 2013 16:42 schreef b2py het volgende:
Volgens mij denken ze bij NS en ProRail, als de ANWB maar afroept dat het morgenochtend een puinhoop is kunnen wij het ook wel maken om een uitgedunde dienstregeling te maken.
zout zorgt wel voor corrosie, dus als daar defecten van komen is het ook weer niet goed natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zout voorkomt het vastvriezen van wissels![]()
Helaas is niet te voorkomen dat grote klompen zoutkristallen klem komen te zitten tussen de wissels
Het zal aan mij liggen maar dat Somdiaanse gebrabbel met nummers zegt mij niks....quote:Op maandag 14 januari 2013 17:17 schreef b2py het volgende:
<een heleboel nummertjes>.
Voorlopig bovenstaande opgeheven.
Zie de update, ik had zelfs de trajecten er nog bijgezet, prachtig kaartje eronder..quote:Op maandag 14 januari 2013 17:41 schreef madeleine-b het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen maar dat Somdiaanse gebrabbel met nummers zegt mij niks....![]()
Is er toevallig ergens een overzichtje zodat ik als simpele treinreiziger begrijp wat een "5700"is?
Dank je.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:42 schreef b2py het volgende:
Zie de update, ik had zelfs de trajecten er nog bijgezet, prachtig kaartje eronder..
Welke displays? TBP's?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:55 schreef Bitlord het volgende:
Waarom vermeldt NS eigenlijk geen treinnummers op de displays?
Daar heeft de doorsnee reiziger toch niets aan?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:55 schreef Bitlord het volgende:
Waarom vermeldt NS eigenlijk geen treinnummers op de displays?
Hee maar, als de spoorkaart eenmaal rood IS, dan wordt het niet snel meer een andere kleur toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:53 schreef Fiorano het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Code Toverbal is gezien door de NS.
In Duitsland worden ze wel getoond. Als je er mee gaat communiceren kan het verhelderend zijn, hoe past DB het toe, weet iemand dat?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Daar heeft de doorsnee reiziger toch niets aan?
In Duitsland heeft dat zin ivm de treinbinding die je hebt bij Sparpreise in het Fernverkehr enzo. Hier in Nederland zouden treinnummers alleen nuttig zijn voor de internationale treinen.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:03 schreef b2py het volgende:
[..]
In Duitsland worden ze wel getoond. Als je er mee gaat communiceren kan het verhelderend zijn, hoe past DB het toe, weet iemand dat?
Toverbal heeft in het midden 1 kleur, dus dan zijn we daar aanbelandquote:Op maandag 14 januari 2013 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar, als de spoorkaart eenmaal rood IS, dan wordt het niet snel meer een andere kleur toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |