Zegt mij niksquote:Op maandag 14 januari 2013 15:59 schreef Stratzer het volgende:
[..]
Meisje, 16, den Haag Moerwijk.....
Leugenachtige zwartrijdende teringtrut. NEXT!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zal deze wel zijn
http://www.treinreiziger.(...)haag_moerwijk-144895
Niks meegekregen van die meid van 16, die naar eigen zeggen niet uit de trein gezet had mogen worden wegens geen geldig vervoersbewijs? Dan ben je een van de weinigenquote:
Had ik inderdaad nog niets van meegekregen, maar bedanktquote:Op maandag 14 januari 2013 16:11 schreef Stratzer het volgende:
[..]
Niks meegekregen van die meid van 16, die naar eigen zeggen niet uit de trein gezet had mogen worden wegens geen geldig vervoersbewijs? Dan ben je een van de weinigen
Edit: ok, nu wel.
(www.ns.nl)quote:Landelijk aangepaste dienstregeling op dinsdag 15 januari
Voor dinsdag 15 januari wordt er sneeuw en vorst verwacht. Deze weersomstandigheden kunnen het treinverkeer ernstig hinderen. Om problemen zo goed mogelijk op te kunnen vangen, passen NS en ProRail uit voorzorg vanaf de start van de treindienst de dienstregeling op veel trajecten aan.
Houdt u rekening met minder treinen, vaker overstappen en meer drukte in de trein. De aanpassingen worden momenteel in de Reisplanner verwerkt. Plan uw reis daarom kort voor vertrek.
quote:Landelijk aangepaste dienstregeling op dinsdag 15 januari
Voor dinsdag 15 januari wordt er sneeuw en vorst verwacht. Deze weersomstandigheden kunnen het treinverkeer ernstig hinderen. Om problemen zo goed mogelijk op te kunnen vangen, passen NS en ProRail uit voorzorg vanaf de start van de treindienst de dienstregeling op veel trajecten aan.
Houdt u rekening met minder treinen, vaker overstappen en meer drukte in de trein. De aanpassingen worden momenteel in de Reisplanner verwerkt. Plan uw reis daarom kort voor vertrek.
Dat is dus "Code Toverbal". Ik vind het een prachtige termquote:Op maandag 14 januari 2013 16:18 schreef James1988 het volgende:
Plan uw reis daarom kort voor vertrek.
Waar komt die term dan weer vandaan? Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dus "Code Toverbal". Ik vind het een prachtige term
't Ging de vorige keer prima met de aangepaste dienstregeling (inclusief langere treinen en alles), dus je kan gewoon met de trein lijkt mequote:Op maandag 14 januari 2013 16:22 schreef b2py het volgende:
Morgen lekker werken dus niet met de trein!
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:18 schreef DaMart het volgende:
Ja hoor, hij is er weer, de aangepaste dienstregeling.
[..]
Ergens vorig topic geintroduceerdquote:Op maandag 14 januari 2013 16:22 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Waar komt die term dan weer vandaan? Nog nooit van gehoord.
[..]
't Ging de vorige keer prima met de aangepaste dienstregeling (inclusief langere treinen en alles), dus je kan gewoon met de trein lijkt me.
Dus je gaat sowieso niet met de trein? Niet zeuren danquote:Op maandag 14 januari 2013 16:24 schreef b2py het volgende:
Ik fiets altijd naar mijn werk, de trein is zo'n 10 km van het station af en moet ik nog eens half uur eerder mijn bed uit
Bedoel je deze?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:09 schreef Bitlord het volgende:
Ben reeds NVBS-lid sinds 2001. Hoewel je voor het actuele nieuws veelal ook op internet kan zijn, zit voor mij de kracht van het blad in de kwaliteit van de achtergrondartikelen. Die zie je nog steeds maar zeer zelden op het internet.
Mijn treinenplaatje van deze week:
[ afbeelding ]
Bij Cronifer op de Moerdijk hebben ze voor het rangeerwerk nog steeds een tweetal "Hippels" in bezit. Volgens de voor mij beschikbare informatie gaat het hier over de voormalige NS 633 (geel) en 691 halverwege de jaren 50.
Ik heb ook nergens gesuggereerd dat ik met de trein zou gaanquote:Op maandag 14 januari 2013 16:25 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Dus je gaat sowieso niet met de trein? Niet zeuren dan.
het is een dienstregeling die alle kanten op stuitert balquote:Op maandag 14 januari 2013 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dus "Code Toverbal". Ik vind het een prachtige term
Hoezo 'dus'? Dat de rails een klein stukje (nog geen 9 cm) verder uit elkaar liggen betekent nog niet automatisch dat de treinen dan veel breder zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:38 schreef V2 het volgende:
[..]
Ze rijden er op breedspoor immers, dus die bakken zijn gewoon een ruim stuk breder dan hier.
Sneeuwt lichtjes, in Enschede is het best wit.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:12 schreef Dos37 het volgende:
Hmm een zooitje tussen Hengelo en Almelo lees ik en het sneeuwt niet eens.
Wisselstoring, shit happensquote:Op maandag 14 januari 2013 16:12 schreef Dos37 het volgende:
Hmm een zooitje tussen Hengelo en Almelo lees ik en het sneeuwt niet eens.
Grr...quote:
twitter:NS_online twitterde op maandag 14-01-2013 om 16:40:05Let op: morgen aangepaste dienstregeling. Lastig maar nodig om grotere problemen te voorkomen. Meer info http://t.co/z23egl7C #spoorbericht reageer retweet
Zo lang zou het bijwerken toch niet moeten/mogen duren?twitter:NS_online twitterde op maandag 14-01-2013 om 16:41:34De Reisplanner wordt op dit moment bijgewerkt. Een reis plannen voor morgen kan in de loop van de avond. #spoorbericht reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |