Vanaf 2004 al, dat gaat zo langzamerhand naar de 10 jaar dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:06 schreef Aldo-MC het volgende:
die olympische treinen rijden ook nog steeds rond
Zomer en winterspelen?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:18 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Vanaf 2004 al, dat gaat zo langzamerhand naar de 10 jaar dan.
Aangezien alles hetzelfde moet zijn snap ik niet dat ze nog 2 aparte treinen rijden waar aparte folie voor nodig is.
Die rijdt al twee jaar niet meerquote:Op maandag 14 januari 2013 12:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zomer en winterspelen?
Wat staat er eigenlijk voorop?
[ afbeelding ]
Anni!!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Winterspelen ook. Lekkere wijven in schaatspakkies
Wie zegt dat het in Nederland anders is? Het zou niet de eerste keer zijn dat we denken dat iets in Nederland niet voorkomt, omdat we er geen onderzoek naar doen / ons er niet in verdiepen omdat we denken dat het bij ons toch niet voorkomt.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is dus nog altijd niets veranderd. Dubbele agenda's, nepotisme, zakkenvullerij over de rug van de belastingbetaler en de reiziger. Waardeloos volk ook, Belgen
Over diverse opvolgingen van NS directeuren zijn boeken volgeschreven (m.n. de relatie tussen Hupkes en Goudriaan). Ook de opvolging van Hupkes door Den Hollander kon je zien aankomen. Iemand als Den Besten is door de politiek bij NS neergepoot om de boel vakkundig te slopen. Meerstadt is ooit komen bovendrijven (sommigen zullen zeggen: bij gebrek aan gewicht).quote:Op maandag 14 januari 2013 12:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Wie zegt dat het in Nederland anders is? Het zou niet de eerste keer zijn dat we denken dat iets in Nederland niet voorkomt, omdat we er geen onderzoek naar doen / ons er niet in verdiepen omdat we denken dat het bij ons toch niet voorkomt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een keer met een sponsje iets schrijven op de trein
Hoe breed is dat?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:15 schreef V2 het volgende:
Had ik deze al eens langs laten komen? Vast niet! In één der voorgaande topics riep iemand wat over Litouwse treinen, ik heb er dus al eens in gezeten. Lekker ruim van binnen, met dat breedspoorIn de verte voor Fles ook nog een bordje om jaloers op te zijn.
[ afbeelding ]
Nou, 3+2, zonder dat je denkt, dit hadden ze beter anders kunnen doen. Ze rijden er op breedspoor immers, dus die bakken zijn gewoon een ruim stuk breder dan hier.quote:
Ik mis de grapquote:Op maandag 14 januari 2013 15:23 schreef Stratzer het volgende:
Goh, zou die griet van 16 dan toch gelijk hebben?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |