SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Viiiiin.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoiquote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
voor·uit (bijwoord)quote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooruit? Wat is deze?
[..]
Hoe is het?
1 vooraf, van tevoren
2 verder: zijn tijd ver vooruit zijn
3 naar voren: borst vooruit!
¶ vooruit dan maar toe dan maar, het moet maar![]()
Goed. Ik heb een nieuwe fiets, Gitaar heeft een baan en het sneeeeuwt.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooruit? Wat is deze?
[..]
Hoe is het?
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:17 schreef twi het volgende:
[..]
voor·uit (bijwoord)
1
vooraf, van tevoren
2
verder: zijn tijd ver vooruit zijn
3
naar voren: borst vooruit!
¶
vooruit dan maar toe dan maar, het moet maar.
![]()
Een zeer terechte begroeting naar jou toequote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooruit? Wat is deze?
[..]
Hoe is het?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Pics van de sneeuw.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed. Ik heb een nieuwe fiets, Gitaar heeft een baan en het sneeeeuwt.![]()
Hai!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, tegen jou zeggen ze tenminste iets![]()
![]()
Hoi jijquote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, tegen jou zeggen ze tenminste iets
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hoi twi(nkel)quote:
Ik zit in de trein, dat gaat 'm niet worden.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed. Ik heb een nieuwe fiets, Gitaar heeft een baan en het sneeeeuwt.En sneeuw
Ik zei "Moggequote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, tegen jou zeggen ze tenminste iets" tegen jou
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: