Ik ook!!!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:10 schreef kvd het volgende:
Na hoeveel tijd is niet roken beter voor je huid? heb sinds het stoppen ineens weer laat van pukkels in mijn gezicht![]()
Komt dat niet doordat je meer eet (snoept) misschien?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:10 schreef kvd het volgende:
Na hoeveel tijd is niet roken beter voor je huid? heb sinds het stoppen ineens weer laat van pukkels in mijn gezicht![]()
Geukkig, ben ik niet de enige (voor jou niet gelukkig natuurlijk, maar gedeelde smart is halve smart, herkenning enzovoortquote:
Nee, dat kan het niet zijn. Ben juist heel bewust niet gaan snaaien om de behoefte van het niet roken te compeseren, ofwel, ik ben hetzelfde blijven eten (en snoepen) als tijdens het roken. En mijn chipsverslaving was al verbannen naar het weekend (lees, alleen vrijdag en zaterdag mocht ik chips). Maar ipv dat de huid beter werd, werd hij juist slechter.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:50 schreef byah het volgende:
[..]
Komt dat niet doordat je meer eet (snoept) misschien?
Dus jij denkt puur toeval?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Puisten krijgen van niet-roken? Daar geloof ik niet in![]()
Ik heb echt geen bijwerkingen trouwens. Misschien de eerste twee weken wel, maar dat was alleen qua slapen en stoelgang, the usual stuff.
Ja, dat denk ik wel.quote:
Ik was meer aan het wachten op de positieve bijwerkingquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel.
Ik zeg niet dat jij het doet, maar ik lees op verschillende stop-met-rook media echt dingen, waarvan ik denk riiggggghtDat mensen echt zo hard zoeken naar bijwerkingen dat ze alles afschrijven op het stoppen met roken
Over het algemeen zijn negatieve fysieke bijwerkingen te verwaarlozen.
Dat is echt niet zo raar hoor. Er zijn zat mensen die ineens puistjes krijgen nadat ze met roken zijn gestopt:quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Puisten krijgen van niet-roken? Daar geloof ik niet in![]()
Ik heb echt geen bijwerkingen trouwens. Misschien de eerste twee weken wel, maar dat was alleen qua slapen en stoelgang, the usual stuff.
Haha,dat zou wel een lullige reden zijn om weer te gaan beginnen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is echt niet zo raar hoor. Er zijn zat mensen die ineens puistjes krijgen nadat ze met roken zijn gestopt:
http://forum.viva.nl/forum/list_message/7920342
http://www.yunomi.nl/artikel/bijwerkingen-na-stoppen-met-roken
http://stoprokenblog.nl/f(...)huid-van-je-gezicht/
http://www.spreekuurthuis(...)et_stoppen_met_roken
Maar gewoon volhouden, dan gaan ze vanzelf weer weg. Door opnieuw te gaan roken help je je huid ook niet en je longen niet en je bloedvaten niet en je haar niet en je portemonnee niet....
haha, dat is fijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 03:51 schreef SilentHunterNL het volgende:
Sinds 2 weken gestopt nu. Bakken met energie over want ben nog steeds klaar wakker. Alleen mijn dromen gaan steeds over roken
Geef maar wat aan mij dan,kan het wel gebruikenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:42 schreef Ambipur het volgende:
Wat een energie sinds het stoppen met roken.. Ik word moe van mijzelf en vandaag ook van anderen gehoord, dat ik echt te druk ben en of ik even normaal kon doen
Graag! Wilde gaan slapen net (moeeeeeeeeeeeee van het druk zijn) en inene ben ik weer klaarwakker.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Geef maar wat aan mij dan,kan het wel gebruiken
Heb ik ook idd. Word er zelfs misselijk van.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:00 schreef vastestamgast het volgende:
Op 2 januari gestopt, want 1 januari nog een feestje. Ja inderdaad een slechte reden om te blijven roken. Nog geen echte afkickverschijnselen gehad, alleen in de kroeg/met een biertje mis ik het tot nu toe.
Vrienden van mij roken nog en ben tot de conclusie gekomen dat roken eigenlijk best wel stinkt, terwijl ik daar eerder nooit bij stil heb gestaan.
Ik had ook meer energie en heb deze nuttig gebruikt door te gaan sporten. Misschien helpt het ook voor jou.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Graag! Wilde gaan slapen net (moeeeeeeeeeeeee van het druk zijn) en inene ben ik weer klaarwakker.
Eigenlijk zou je ze alle 315 eens op een rijtje moeten zien liggen, dan zou je je afvragen wat je ooit bezield heeft om te gaan roken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
• Three weeks, 1 hour, 4 minutes and 1 second.
• 315 cigarettes not smoked
• saving ¤ 78,92.
Zo bekijk ik het ook steeds... hoeveel meter peuk ik gestopt benquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je ze alle 315 eens op een rijtje moeten zien liggen, dan zou je je afvragen wat je ooit bezield heeft of te gaan roken.
roken lost niks opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:51 schreef kvd het volgende:
Soms he...soms....zou ik ze best wel allemaal op willen roken![]()
zoals gister toenhelemaal niet
maar de
was en we heel
op elkaar waren en ik graag
wilde doen omdat hij zo onredelijk was....dan zou ik er toch heel graag 1 willen roken.
Ik weet het, ik doe het ook niet, ik kan het ook niet (geen sigaretten in huisquote:
De peuk na het etenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik weet het, ik doe het ook niet, ik kan het ook niet (geen sigaretten in huis)
Soms is het ook even het ontsnappen aan de situatie van dat moment. Als je rookt is het 'logisch' even naar buiten te gaan voor een peukie. Om nu om 23 uur even naar buiten te gaan met -6 is onzinnig haha. Naar slaapkamer gaan is geen optie,saai,geen tv ofzo dus geen afleiding. Dus door blijven malen,waardoor nog bozer. Naast elkaar blijven zitten is nog een poos blijven vitten op elkaar waarna het wel goed komt hoor.
Laat ik het zo zeggen...we waren op de een of andere manier sneller klaar met boos op elkaar zijn. En het is eigenlijk het enige moment dat ik het echt mis...Denk dat iedereen zo wel zijn moment heeft toch? Of ben ik de enige?
Oh ja...de zinloos roken peuk tijdens wachten, was hem al bijna vergeten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:58 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
De peuk na het etenen je 1e van de dag en in de pauze en voordat je gaat slapen en als je op de bus wacht
Bijna 3 weken gestopt. Pakje ligt overigens nog steeds gewoon op de kast.
Idd haha, je heb geen zin om te roken maar om nou voor je uit te staren is ook niks.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:15 schreef kvd het volgende:
[..]
Oh ja...de zinloos roken peuk tijdens wachten, was hem al bijna vergeten.
En weten dat het niet hoeft (soms vlak daarvoor gerookt), maar je weet niet wanneer je weer kan roken, dus er toch maar weer 1 opsteken
Nee, iedereen heeft wel momenten natuurlijk. Alhoewel ik de sigaret zelf absoluut niet mis. Meer de momenten dat ik ff lekker buiten stond te roddelen met mijn collega enzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik weet het, ik doe het ook niet, ik kan het ook niet (geen sigaretten in huis)
Soms is het ook even het ontsnappen aan de situatie van dat moment. Als je rookt is het 'logisch' even naar buiten te gaan voor een peukie. Om nu om 23 uur even naar buiten te gaan met -6 is onzinnig haha. Naar slaapkamer gaan is geen optie,saai,geen tv ofzo dus geen afleiding. Dus door blijven malen,waardoor nog bozer. Naast elkaar blijven zitten is nog een poos blijven vitten op elkaar waarna het wel goed komt hoor.
Laat ik het zo zeggen...we waren op de een of andere manier sneller klaar met boos op elkaar zijn. En het is eigenlijk het enige moment dat ik het echt mis...Denk dat iedereen zo wel zijn moment heeft toch? Of ben ik de enige?
4 jaar, lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Held, volhouden.
Ik zag 'm opeens weer in myat voorbij komen. In mei alweer 4 jaar gestopt.
Tsja, ben de enige werkeloze in huis, dus collega's heb ik niet om mee naar buiten te lopen. En mijn vriend rookt niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft wel momenten natuurlijk. Alhoewel ik de sigaret zelf absoluut niet mis. Meer de momenten dat ik ff lekker buiten stond te roddelen met mijn collega enzo
Maar dat los ik nu op door gewoon af en toe mee naar buiten te lopen
Hou vol...je kan het!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Onorgineel het volgende:
Ik meld me bij deze aan in dit topic. Afgelopen maandagavond m'n laatste sigaret gerookt, en 't word alleen maar moeilijker op dit moment.
Het eerste weekend! Lastig maar het is ons hier allemaal gelukt. Jou lukt het dus ook!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Onorgineel het volgende:
Ik meld me bij deze aan in dit topic. Afgelopen maandagavond m'n laatste sigaret gerookt, en 't word alleen maar moeilijker op dit moment.
Zou ook zonde zijn. Waarom zou je na 2,5 maand weer beginnen met roken?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:45 schreef Funksoldier het volgende:
Deze week weer een operatie achter de rug, maar ook dat heeft me niet gebroken. Nog steeds niet gerookt.
Two months, two weeks, 3 hours, 44 minutes and 32 seconds.
2254 cigarettes not smoked,
saving ¤ 244,26.
Life saved: 1 week, 19 hours, 50 minutes.
dat heldere moment gaat echt niet uit zichzelf komen. Stop met afwachten en smoesjes en stop er meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:32 schreef BlackLining het volgende:
Oh fuck, wat is dit dan
Ik heb het een aantal keer geprobeerd. Langste periode die ik niet gerookt heb was één maand. Toen stom genoeg in de kroeg weer eentje aangenomen want 'één sigaretje kan toch geen kwaad'![]()
Inmiddels alweer een jaar aan het stomen maar het loopt de spuigaten uit. Van een pakje over 3 dagen naar net niet genoeg aan een pakje per dag. Toch wel ernstig. Alleen zoek ik het nu niet om ermee te stoppen omdat ik de hele dag bezig ben met vanalles regelen, naar afspraken toe, contacten tekenen, lastige telefoontjes plegen, etc. En ik weet dat ik extreem chagrijnig wordt als ik stop, dus dat gaan we nog maar even niet doen
Als die periode voorbij is ga ik weer eens proberen gewoon cold turkey te stoppen. Nog geen dag vaststellen, maar even wachteren op het heldere moment.. Inmiddels wel proberen vooralsnog wat te minderen, heb het de laatste dagen al omlaag van 20 naar 10 per dag
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik zit nu op bijna een maand, en elke dag heb ik minder zin in een sigaret. in de eerste 2 weken had ik een aantal keer per dag wel de behoefte aan een sigaret, de laatste dagen heb ik helemaal niet meer eraan gedachtfuck yeah
superquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik zit nu op bijna een maand, en elke dag heb ik minder zin in een sigaret. in de eerste 2 weken had ik een aantal keer per dag wel de behoefte aan een sigaret, de laatste dagen heb ik helemaal niet meer eraan gedachtfuck yeah
Dat heldere moment is al vaker voorbij gekomenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat heldere moment gaat echt niet uit zichzelf komen. Stop met afwachten en smoesjes en stop er mee
zoek de juiste mindset. Je mist namelijk niets. Allen Carr al eens gelezen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat heldere moment is al vaker voorbij gekomen
Dat van die smoesjes dat ken ik, maar ik weet ook dat ik ongelofelijk moe en pestchagrijnig wordt van stoppen. Heb het eerder een half jaar gedaan. Daar ik het nu heel druk heb en vriendelijk moet doen tegen allerlei mensen die brood op de plank leggen wacht ik er nog even mee.
Destijds weer begonnen omdat ik dacht dat één sigaretje in de kroeg geen kwaad kon.. Nou ja..
Nee, en dat wil ik ook nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoek de juiste mindset. Je mist namelijk niets. Allen Carr al eens gelezen?
Je kunt ook stoppen zonder dat boek te lezen, je moet gewoon willen stoppenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:55 schreef Stormqueen het volgende:
Het komt wel, dat geloof ik. Maar probeer toch dat boek eens te lezenkrijg je echt geen spijt van
tuurlijk kan dat, maar om bij voorbaat die optie af te wijzen...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:49 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt ook stoppen zonder dat boek te lezen, je moet gewoon willen stoppen
Precies. Dat boek is gewoon geldklopperij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:49 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt ook stoppen zonder dat boek te lezen, je moet gewoon willen stoppen
Zal best, maar ik vind de de eur 20.- wel waardquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Precies. Dat boek is gewoon geldklopperij.
roken nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Precies. Dat boek is gewoon geldklopperij.
Goede vraag! Echter heb ik nog steeds het idee dat ik vanochtend mijn laatste sigaret gerookt heb en zit het dus nog steeds de hele dag in mijn kop. Dus vind ik het extra knap van mijzelf dat ik het nog steeds vol houdt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou ook zonde zijn. Waarom zou je na 2,5 maand weer beginnen met roken?
In PDF zelfs gratisquote:
Auw, mot mij weer overkomenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:39 schreef deadly_kiss het volgende:
Dat bovengenoemde boek heb ik vorige week voor 2,- uit de graaibak in de kruidvat gekocht
dat wordt minder, hou vol!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef SilentHunterNL het volgende:
Morgen 4 weken gestoptHelaas droom ik nog elke nacht dat ik aan het roken ben en word beetje teleurgesteld wakker omdat het allemaal zo realistisch voelt
Haha meestal gaat het als volgt:quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat wordt minder, hou vol!
Ik ken het gevoel, zwaar vervelend
oh my, dat wakker worden is wel klote, dat heb ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:43 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Haha meestal gaat het als volgt:
Ik ben op een feestje en mensen bieden me sigaretten aan, ik wijs af maar na 5 min kom ik terug om toch die peuk te innen en rook hem op. En in mijn slaap denk ik waar de fuck ben ik mee bezig en ik schrik wakker. Dat 4x per nacht ofzo dus echt veel slaap ik niet. Bloed doorlopen ogen beginnen een gewoonte te worden..
Haha dat idd. Wat een mindfuck van zoiets kleins. Overigens geen spijt dat ik gestopt ben als ik op mijn bankrekening kijk. Heb mezelf voorgenomen om mezelf elke maand te trakteren op iets wat ik wilquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh my, dat wakker worden is wel klote, dat heb ik gelukkig niet.
Bij mij gaat het zo: ik heb ineens een brandende peuk in mijn hand uit het niets. En ik neem een trek. En dan denk ik: WTF, ik rook niet meer! En dan rook ik de peuk op, want ja, ik ben nu toch al bezig. En die tweede kan dan ook nog wel. En dan word ik wakker en denk ik als eerste: kut, nu moet ik weer opnieuw stoppen
En ik van de week nog jompelen dat je 3 maanden gestopt bent...was dus net 1dagquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh my, dat wakker worden is wel klote, dat heb ik gelukkig niet.
Bij mij gaat het zo: ik heb ineens een brandende peuk in mijn hand uit het niets. En ik neem een trek. En dan denk ik: WTF, ik rook niet meer! En dan rook ik de peuk op, want ja, ik ben nu toch al bezig. En die tweede kan dan ook nog wel. En dan word ik wakker en denk ik als eerste: kut, nu moet ik weer opnieuw stoppen
Klopt, de kroeg is wel lastig. Ik ben al oud dus ik kom niet meer vaak in de kroeg, maar die een keer dat er was sinds het stoppen was wel het zwaarste moment tot dusverquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:53 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Haha dat idd. Wat een mindfuck van zoiets kleins. Overigens geen spijt dat ik gestopt ben als ik op mijn bankrekening kijk. Heb mezelf voorgenomen om mezelf elke maand te trakteren op iets wat ik wilHehe. Maar ik sta nog wel gewoon met rokende mensen buiten in de pauze etc. Stappen sla ik nog wel even over omdat bier + sigaret gewoon een magisch middeltje is
It's a men thing hehe :p zoals boerenkool.en rookworst bij elkaar horen. Zo ook bier en peuken :pquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, de kroeg is wel lastig. Ik ben al oud dus ik kom niet meer vaak in de kroeg, maar die een keer dat er was sinds het stoppen was wel het zwaarste moment tot dusver
Ik kan overigens sloten bier drinken in mijn eigen woonkamer zonder problemen met peuken hoor, maar dan word je er ook niet mee geconfronteerd
Niet alleen voor mannen hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:30 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
It's a men thing hehe :p zoals boerenkool.en rookworst bij elkaar horen. Zo ook bier en peuken :p
opzich ook niet slechtquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet alleen voor mannen hoor
Maar dat zul je toch los moeten laten uiteindelijk... of nooit meer bier drinken, dat kan natuurlijk ook
ik probeer het eerst wel even met mijn eigen manquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:17 schreef Jumparound het volgende:
is dit een oneerbaar voorstel?![]()
kint![]()
kinteren proberen te maken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik probeer het eerst wel even met mijn eigen man
Jup!quote:
jij gaat voor de drieling?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:38 schreef Jumparound het volgende:
Je kent het spreekwoordl 1 kint is geen kint, 2 kint is een half kint, 3 kint is een paaskint.
dat schiet al lekker opquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij gaat voor de drieling?
Okee, laten we weer ontopic gaan
Nog zes dagen, dan ben ik 100 dagen clean en heb ik 2000 sigaretten niet gerookt. Hoe zou dat er uit zien op een berg?
2 januari postte ik dit op facebookquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij gaat voor de drieling?
Okee, laten we weer ontopic gaan
Nog zes dagen, dan ben ik 100 dagen clean en heb ik 2000 sigaretten niet gerookt. Hoe zou dat er uit zien op een berg?
ja ik vond wel een gekke japanse kunstenaar die een kunstwerk had gemaakt van een half miljoen sigarettenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:44 schreef Jumparound het volgende:
[..]
2 januari postte ik dit op facebook
50081 cigarettes down,
das een berg
Shagroker?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:53 schreef Stratotanker het volgende:
142d15h52m clean, 2282 non smoked cigarettes.
283e saved.
'Gelukkig' wel een paar keer in mijn droom gerookt en dan ook chagrijnig wakker worden.
Als ik hier alleen shag heb liggen rook ik toch echt minder. Meer handelingen nodig voor je hem kunt opsteken, tijd om te bedenken dat het eigenlijk helemaal niet nodig is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:54 schreef Stratotanker het volgende:
Ja, het besparende karakter is bij shag niet echt een motivator.
Gezondheid tot nu toe ook nog niet. Ik merk er vrijwel niets van.
oh, maar je hart en je longen wel hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:54 schreef Stratotanker het volgende:
Ja, het besparende karakter is bij shag niet echt een motivator.
Gezondheid tot nu toe ook nog niet. Ik merk er vrijwel niets van.
Dat gaat nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:53 schreef just me het volgende:
bijna 2 jaar
![]()
waar kan ik vinden hoeveel langer ik nu leef ?
quitnow volgens mijquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:53 schreef just me het volgende:
bijna 2 jaar
![]()
waar kan ik vinden hoeveel langer ik nu leef ?
Die berekenen de tijd die je niet aan roken hebt gespendeerd. Niet hoeveel langer je leeft, want dat kun je niet berekenenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
quitnow volgens mij
gefeliciteerd
bummerquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die berekenen de tijd die je niet aan roken hebt gespendeerd. Niet hoeveel langer je leeft, want dat kun je niet berekenen
Maar kun je ook zelf berekenen, 1 sigaret = 6 minuten
zou wel mooi zijn, dan ging je gewoon een jaar roken op je zestiende, dan die teller aanzetten en 150 wordenquote:
dan ga ik mijn pensioen halenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die berekenen de tijd die je niet aan roken hebt gespendeerd. Niet hoeveel langer je leeft, want dat kun je niet berekenen
Maar kun je ook zelf berekenen, 1 sigaret = 6 minuten
taart!quote:
Ik langer ik niet rook, hoe minder lucht ik lijk te krijgenquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:28 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik merk qua gezondheid wel. Makkelijker adem halen, wat aan het begin echt vaag was. meer energie etc.
omdat hij weet dat ik oud benquote:
Ik heb juist dat ik te hard adem haal zodat ik teveel lucht binnenkrijgquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik langer ik niet rook, hoe minder lucht ik lijk te krijgenHeel apart
ouwe taart!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |