Ik zie dit ook steeds, terwijl ik geen adblock hebquote:Op maandag 14 januari 2013 08:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK ZIE GEWOON RECLAMEWAAR HALEN ZE HET LEF VANDAAN! IK GA ZE SUE-EN!
Ik ook nietquote:Op maandag 14 januari 2013 08:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie dit ook steeds, terwijl ik geen adblock heb
Instant flopje.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:53 schreef iBenny het volgende:
Do en Yes-R gaan die nieuwe talentenshow op SBS6 presenteren... Dafuq
Campingtokkiesquote:Op maandag 14 januari 2013 08:53 schreef iBenny het volgende:
Do en Yes-R gaan die nieuwe talentenshow op SBS6 presenteren... Dafuq
Oh, dat gebeurt mij ook wel eens. gewoon negeren. Dan wordt er weer gewerkt aan de detector (en foutje bedanktquote:Op maandag 14 januari 2013 08:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie dit ook steeds, terwijl ik geen adblock heb
Dattes!quote:Op maandag 14 januari 2013 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat gebeurt mij ook wel eens. gewoon negeren. Dan wordt er weer gewerkt aan de detector (en foutje bedankt).
Laat ze lekker niet werken danquote:Op maandag 14 januari 2013 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat gebeurt mij ook wel eens. gewoon negeren. Dan wordt er weer gewerkt aan de detector (en foutje bedankt).
Laten we lekker gek doenquote:Op maandag 14 januari 2013 08:57 schreef iBenny het volgende:
De vreemdste kindernamen van 2012
Die namen... dafuq
Succesquote:Op maandag 14 januari 2013 09:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Laten we lekker gek doen
En nu echt behangen
Laatst (nou ja, een maand of wat geleden) zat die truthola (baas programmering) te verkondigen dat kookprogramma's niet lopen. 24kitchen als een tierelier, masterchef goede cijfers.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alles flopt tegenwoordig bij SBS6, dus het zou me niks verbazen
'Q' for shortquote:Op maandag 14 januari 2013 09:03 schreef iBenny het volgende:
-Q’Shawn
-Qivánno-Lorenxio
-Qnaijerick
-Qshanthony
Hoe de ding spreek je dat uit?
Xanthony, spreektaal denk ikquote:
Ah, fijnquote:Op maandag 14 januari 2013 09:55 schreef franklop het volgende:
Zo terug van kaakchirurg, blijkt vanwege de eerdere ontsteking nog te bloeden, niks ernstigs dus
GElukkig maarquote:Op maandag 14 januari 2013 09:55 schreef franklop het volgende:
Zo terug van kaakchirurg, blijkt vanwege de eerdere ontsteking nog te bloeden, niks ernstigs dus
Mooi. Nou ja niet mooi maar gelukkigquote:Op maandag 14 januari 2013 09:55 schreef franklop het volgende:
Jeetje das mooi klote! Hopen dat er snel duidelijkheid komt.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overnam,e gaat niet door, dus het bedrijf zal niet zo heel blij zijn. Dus ik wacht al twee jaar op een arbeidscontract omdat ze takkeveel werk verwachten na de overname, is er nu geen overname meer.
Nou, we gaan weer meemaken wat dat gaat betekenen voor me (en een paar anderen die in hetzelfde schuitje zitten)
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef Lutte het volgende:
Pheno als het eenmaal lukt met Facebook ik heb Siep als vriend en heet Harrie
poepbruin?quote:
quote:
ik kreeg een foutmelding, maar dat ligt waarschijnlijk aan een firewall hier . Harrie, zo heet de hond van de buren.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef Lutte het volgende:
Pheno als het eenmaal lukt met Facebook ik heb Siep als vriend en heet Harrie
^^quote:Op maandag 14 januari 2013 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kreeg een foutmelding, maar dat ligt waarschijnlijk aan een firewall hier . Harrie, zo heet de hond van de buren.
heb je tijd om mijn verjaardag voor te bereidenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen 2 uurtjes les, woensdag 1. Lekker kansloos. Woensdag niet naar school.. Uurtje rekenen ... ja dussss
Is al in kannen en kruikeennnnquote:Op maandag 14 januari 2013 12:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb je tijd om mijn verjaardag voor te bereiden
mooi zoquote:Op maandag 14 januari 2013 14:30 schreef Kally het volgende:
Ik ben hartstikke goed bezig, plafond klaar, fotolijstje met mozaïik al gedaan, damn heel mijn huis klaar einde week
ben er niet echt blij mee, door mijn toedoen is roos met de auto weg en er zitten geen winterbanden onderquote:Op maandag 14 januari 2013 15:47 schreef Kally het volgende:
Langzaam wordt het witter en witter hier
IK WIL OOKquote:Op maandag 14 januari 2013 15:47 schreef Kally het volgende:
Het is nog niet glad.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:48 schreef franklop het volgende:
[..]
ben er niet echt blij mee, door mijn toedoen is roos met de auto weg en er zitten geen winterbanden onder
NOMNOMNOMquote:Op maandag 14 januari 2013 16:35 schreef franklop het volgende:
speciaal naar de appie gelopen omdat ik zin had in warme chocomelk en dus even cacao (lees nesquick) gehaald heb
Het is ook geen cm's dik hoorquote:
Je bent het plafond aan het witten?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:47 schreef Kally het volgende:
Hier alleen als ik met mijn weelderige haardos wapper.quote:
quote:
Er ligt een laagjequote:Op maandag 14 januari 2013 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier wel een paar cm toch, waren er al een paar begonnen aan een sneeuwpop
Je had grammaticale foutjes gemaakt?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:05 schreef Lutte het volgende:
Waarom ga ik er met sleutelwijzigingen altijd op achteruit?Zo kansloos weer, vragen die worden geschrapt vanwege een stom spelfoutje of zo. DOMME DOOS JE SNAPT HET TOCH FUUU
Neequote:Op maandag 14 januari 2013 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je had grammaticale foutjes gemaakt?
Ik vind het heel ergelijk als ik brieven lees van artsen, ( en ja dit is meer regel dan uitzondering. echt de meest stomste fouten.) waarbij je tenen krom van gaan staan.
Ik vind het echt heel slecht dat mensen die een peperdure studie hebben gehad zo slecht brieven kunnen schrijven. Dus ik vind het wel ok dat ze er in de opleiding op letten. en dan doen ze het echt echt zelf en niet via het secretariaat![]()
Sorry Lut
Oh heel anders dusquote:Op maandag 14 januari 2013 19:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
NeeTentamen gehad, antwoordsleutel wordt vrijgegeven, mag je klachten insturen en dan komt er een herziene versie. En daaruit worden echt om de meest idiote redenen vragen geschrapt, dus als je zelfstandig tot drie kunt tellen ga je er eigenlijk altijd op achteruit
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja het hangt er nu dus nog om een zeven of een acht
quote:
Oh dat is wel tof jaquote:Op maandag 14 januari 2013 20:18 schreef Lutte het volgende:
Mailtje van m'n oude middelbare, of ik een presentatie wil houden over hoe het eerste jaar eruit ziet en waar ik tegenaan ben gelopen voor een project om de overstap tussen middelbare/hoger onderwijs kleiner te maken. Helaas dan tentamen, was wel heel leuk geweest
IEUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW KLEFquote:
!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is niet dat ik je niet geloof. Meer van.. ja ja... nu weet ik het wel!
quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gaarne naaktfoto voor den vleeschkeuring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]sexy pose en allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Goed voor je deadlines ookquote:Op maandag 14 januari 2013 20:33 schreef iBenny het volgende:
Morgen gaan alle treinen weer deaud. Daarom maar de makkelijke weg gekozen... die van binnen een kwartier van school
Net gemaakt ookquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef Kally het volgende:
catceptionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
Gewoon, zo zijn kattenquote:
Da's vroeg. Half 7 is mijn limietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Lutte het volgende:
Morgen om kwart voor zes op, ik knor nu al van geluk
Ach komende week weer een keertje kwart over vijf dus zo erg is het nietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Da's vroeg. Half 7 is mijn limiet
Die heb ik er ook bijquote:Op maandag 14 januari 2013 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ach komende week weer een keertje kwart over vijf dus zo erg is het niet
Het is gewoon zo genieten, om twaalf uur al het gevoel dat het tijd voor avondeten is en zo tegen een uur of vijf bedtijdquote:
Ja, buik van slag, hoofd van slag en lijf van slagquote:Op maandag 14 januari 2013 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is gewoon zo genieten, om twaalf uur al het gevoel dat het tijd voor avondeten is en zo tegen een uur of vijf bedtijd
Ik stuur je een envelopje met sneeuw toequote:Op maandag 14 januari 2013 23:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr, vannacht sneeuw in heel NL behalve hier
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stuur je een envelopje met sneeuw toe
tss woon je in t siberie van nl krijg je er geeneens sneeuwquote:Op maandag 14 januari 2013 23:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr, vannacht sneeuw in heel NL behalve hier
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:37 schreef Lutte het volgende:
Kut tyfus sterf volgens mij gaat m'n tand er weer af pleurenAt net een boterham, voelde niet goed, en nu voel ik een randje aan de voorkant... Maar heb geen spiegel hier.
Lekker dan...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:37 schreef Lutte het volgende:
Kut tyfus sterf volgens mij gaat m'n tand er weer af pleurenAt net een boterham, voelde niet goed, en nu voel ik een randje aan de voorkant... Maar heb geen spiegel hier.
Ugh, tandarts even bellen voor een spoedje?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:37 schreef Lutte het volgende:
ze lieten de werkzaamheden van vannacht wel gewoon doorgaan, waardoor ik 40 minuten later ben..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:57 schreef Pheno het volgende:
gewoon op het werk, strooizout bij Nijmegen was op of zo, want dat was belabberd. Maar voor de rest goed te doen.
Maar wat is dat voor nieuwigheid dat de NS niet meer rijdt bij een beetje sneeuw? Glijdt de trein van de rails af?
Ja ik zit tot drie uur in Nijmegen dus laat het maar weer op z'n beloop, loop momenteel liever even zonder tand dan weer naar de tandartsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ugh, tandarts even bellen voor een spoedje?
Even richting tandheelkunde bij het Radboudquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik zit tot drie uur in Nijmegen dus laat het maar weer op z'n beloop, loop momenteel liever even zonder tand dan weer naar de tandarts
Hemelsbreed 100 m weg of zoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even richting tandheelkunde bij het Radboud
Daarom. Ik heb er ook les gehadquote:
Zal wel aan prorail liggen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:07 schreef Pheno het volgende:
De NS reed vroeger gewoon (oke, wat geouwehoer met vetraging), maar het lijkt wel alsof ze niets meer kunnen. Geen enkele notie waarom, is het Prorail of de NS die aan het falen zijn?
bakstenen naar achteren gooienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:59 schreef Kally het volgende:
Oh en mensen die gaan kleven met dit weer, echt 5 cm. achter me terwijl ik uit stilstand een heuveltje op moest, ik voelde al weinig grip op de weg, dus heb hem even duidelijk gemaakt dat hij moest oprotten
Oh, dan zal ik ze bellen dat ze moeten stoppen met sneeuw gooien.quote:
Nu maak je me nieuwsgierigquote:
oei.. Verslapen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:27 schreef roos85 het volgende:
De wekker op mijn telefoon is niet afgegaan
gelukkig weet je dan wel gewoon een OV te vindenquote:
Pleurt op joh!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:51 schreef franklop het volgende:
[..]
gelukkig weet je dan wel gewoon een OV te vinden
Ik las hetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:02 schreef PatriQue89 het volgende:
4de fiets in 1,5 jaar gestolen.. GRRR
Kun je lokfietsen aanvragen? Lijkt me boevenpakken met jou.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Of een fietskluis?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga een op de kop tikken en in alle kleuren van de regenboog spuiten. Nooit dat ze nog een keer jatten
Afneembaar zadel is ook wel afschrikwekkend. Heb ik een jaartje of 2 gedaan. Zadel in je schooltas staat wel gek.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga een op de kop tikken en in alle kleuren van de regenboog spuiten. Nooit dat ze nog een keer jatten
Liever een zadel in je schooltas, dan geen fiets denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Afneembaar zadel is ook wel afschrikwekkend. Heb ik een jaartje of 2 gedaan. Zadel in je schooltas staat wel gek.Maar is gedoe om een leuk kliksysteem te krijgen, had ik een mannetje voor.
hahaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Afneembaar zadel is ook wel afschrikwekkend. Heb ik een jaartje of 2 gedaan. Zadel in je schooltas staat wel gek.Maar is gedoe om een leuk kliksysteem te krijgen, had ik een mannetje voor.
Volgens mij valt dat op zich nog wel mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ohja... Wou laatst al kijken hoe duur dat was. Thuis ff checken
Zo is dat. Heb fiets gigantisch duur door kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Liever een zadel in je schooltas, dan geen fiets denk ik dan maar.
110 euro per jaar... mehhhquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat op zich nog wel mee.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo is dat. Heb fiets gigantisch duur door kunnen verkopen.Jongen had rijke ouders en hij vond het zadelafneemsysteem geweldig.
Is nog geen 10 euro in de maand, en per 3 maanden betalen toch?quote:
2 keer een fiets van 25 euro is goedkoperquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Is nog geen 10 euro in de maand, en per 3 maanden betalen toch?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
2 keer een fiets van 25 euro is goedkoper
Lekker blazen in je gezicht.. lekker h2o, lekker gek!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:27 schreef Kally het volgende:
Na al dat geklus ga ik zo mijn gezicht een zuurstofmasker () geven, geen idee wat het is, maar ach
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lekker blazen in je gezicht.. lekker h2o, lekker gek!
whehehequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lekker blazen in je gezicht.. lekker h2o, lekker gek!
Wat een klotetijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:02 schreef roos85 het volgende:
Het weer.. is pas om 20:00u dat tentamen
de laatsten waren bij ons om 1900quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:02 schreef roos85 het volgende:
Het weer.. is pas om 20:00u dat tentamen
boooom?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:00 schreef Lutte het volgende:
René maakt me blij
Waarom zou het niet doorgaan Roos?
Lekker, ik ga nu ook even, voeten blijven koud, en handen ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:50 schreef Renesite het volgende:
Heeeerlijk douchen soms.
Regendouche op het warmst, kleermakerszit en beetje over de nek, over het hoofd - beetje bewegen! Ontspannend.
Wat heb ik zojuist gelezen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:50 schreef Renesite het volgende:
Heeeerlijk douchen soms.
Regendouche op het warmst, kleermakerszit en beetje over de nek, over het hoofd - beetje bewegen! Ontspannend.
Jaaaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker, ik ga nu ook even, voeten blijven koud, en handen ook
Dat hij zijn nek en hoofd onder de douche doet door heen en weer te bewegen terwijl in kleermakerszitquote:
Als ik in kleermakerszit onder de douche zit dan... Laat ook maarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat hij zijn nek en hoofd onder de douche doet door heen en weer te bewegen terwijl in kleermakerszit
Siepie translate
De vloer is mij te koudquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik in kleermakerszit onder de douche zit dan... Laat ook maar
Vloer is warrem want heet waterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
De vloer is mij te koud
Ik sta wel gewoon
Ohquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vloer is warrem want heet water!
Even mijn koffers pakken, ik kom eraanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:45 schreef Lutte het volgende:
Gewoon een sauna jaccuzi combi in je huis jawel
Voor later hèquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Even mijn koffers pakken, ik kom eraan
Ja dan vallen m'n puntige oortjes minder opquote:
Ik zag laatste ipv een boomhuis een hobbithuisje voor in de tuinquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor later hè
Mijn lief wil in een hobbitdorpje gaan wonen dus daar is vast ruimte
En dan denk je telkens dat er een probleem is met dat Oh ohhh.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dan vallen m'n puntige oortjes minder op![]()
Enige nadeel is dat het wss de buren van de Teletubbies zijn, dat is ook net een hobbitdorp.
HOU ME TEGENquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag laatste ipv een boomhuis een hobbithuisje voor in de tuin
Wel een op hol geslagen stofzuiger tot je beschikking, dat dan weer welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan denk je telkens dat er een probleem is met dat Oh ohhh.
Brrrrquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor later hè
Mijn lief wil in een hobbitdorpje gaan wonen dus daar is vast ruimte
Waarom?quote:
SimCity spelen, de nieuwe van dit jaar. En een interview.quote:
Wat een rotlevenquote:Op woensdag 16 januari 2013 07:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
SimCity spelen, de nieuwe van dit jaar. En een interview.
quote:
Nouja, wel mijn parttimedag moeten wisselen. Kort weekend, volle week, alles. En zo kon ik maandag niet naar Nijmegen om Lutte hoi te zeggenquote:
Niet zo kei negatief, al is Lutte niet zien wel kei balen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nouja, wel mijn parttimedag moeten wisselen. Kort weekend, volle week, alles. En zo kon ik maandag niet naar Nijmegen om Lutte hoi te zeggen
Kei kutleven. (ik oefen alvast voor straks in brabant, met dat ge-kei).
Kei gaaf!quote:
quote:
laat me raden, ze hebben de weg sinds gisteren nog niet schoongemaaktquote:Nijmegen -> Arnhem
Tussen Elst en Gelredome.
+ 2 min. 2,9 km - (L) Langzaam rijdend verkeer
Dat is ook kei moeilijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
laat me raden, ze hebben de weg sinds gisteren nog niet schoongemaakt
Hier wel jaquote:
Ik wil jou ook zienquote:Op woensdag 16 januari 2013 07:49 schreef Lutte het volgende:
Guttie noar Brabant om een bietje stom spellekes te speule, kei gek!
Grapje Pheno. JaloersVeel plezier! En we plannen wel wat, heb nu ook m'n rooster voor februari dus komt goed!
kom ook naar nijmegenquote:
Ja geen tijdquote:
Komt goed!quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:49 schreef Lutte het volgende:
Guttie noar Brabant om een bietje stom spellekes te speule, kei gek!
Grapje Pheno. JaloersVeel plezier! En we plannen wel wat, heb nu ook m'n rooster voor februari dus komt goed!
quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt goed!
En tja, niemand anders kon, dus dan ben ik diegene die zijn baas lief aankijkt.
Alleen niet zo handig nu blijkt, want gisteren werd er een meeting voor vandaag gepland over de gang van zaken. Daar had ik wel bij willen zijn, maar ja, ik vraag morgen de samenvatting wel.
Zeker stuk kouder dan gisteren, is de sneeuw dan uit de lucht?quote:
Dusssssssssquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:23 schreef roos85 het volgende:
Oh schijnt dat Raf en Syl of eigenlijk Syl en Raf het weer gaan proberen![]()
Volgens De Bild dan, de Fakegate doet zijn naam weer eer aan
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:23 schreef roos85 het volgende:
Oh schijnt dat Raf en Syl of eigenlijk Syl en Raf het weer gaan proberen![]()
Volgens De Bild dan, de Fakegate doet zijn naam weer eer aan
sneeuw? Wasda?quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeker stuk kouder dan gisteren, is de sneeuw dan uit de lucht?
groningen? Vrijdagje? Hoeft lutte niet betaald te reizenquote:
Nee en ik mag krom liggen voor benzinequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
groningen? Vrijdagje? Hoeft lutte niet betaald te reizen,
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:02 schreef Kally het volgende:
No can do, auto moet binnenkort gekeurd, dan weet ik meer.
Utrecht, lekker centraalquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:18 schreef Lutte het volgende:
Nijmegen, Utrecht of Amsterdam hebben mijn voorkeur
Pheno is dat voor jou ook mogelijk?quote:
Pheno is al vaker in Utrecht geweest met onsquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pheno is dat voor jou ook mogelijk?
Voor Benny moet het maar mogelijk zijn want dat hadden we eerder al gebekokstoofd whihi.
Schönquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Pheno is al vaker in Utrecht geweest met ons
Jij rijdt het goedkoopstquote:
Mij meer dan anderhalf uur, en voor Rene een uurtje, maar dat mag andersom want meneer rijdt op gasquote:
Zwolle is ook goed, maar na februari danquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:29 schreef Lutte het volgende:
Misschien kun je met mij mee op een kinderkaartje Kal? Je haar op twee staartjes, jaar of elf, geloven ze zo.
Maar het wordt dus Utrecht?
Hahahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ja.. Als ie Pat meeneemt wil ik er over denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |