Boehoe, hooligan hoorquote:
quote:
Heb de indruk dat er nog wel een paar lurken maar i'm not sure.quote:
neequote:Op maandag 14 januari 2013 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cognac is gewoon fucking lekker, ongeacht de sociale status, opleiding of het salaris van degene die het drinkt.
Ik zou het maar even teruglezen allemaal!quote:Op maandag 14 januari 2013 01:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben net terug van bieren. wat is er allemaal gebeurd?
Geen zin in. bier is leukerquote:Op maandag 14 januari 2013 01:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zou het maar even teruglezen allemaal!
We hebben lekker over jou lopen lullen, zodat je het nu lekker terug kan lezen en heel onzeker wordt en vervolgens met je dronken kop jezelf pijn gaat doen...quote:Op maandag 14 januari 2013 01:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben net terug van bieren. wat is er allemaal gebeurd?
Doe eens lief manquote:Op maandag 14 januari 2013 01:55 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
We hebben lekker over jou lopen lullen, zodat je het nu lekker terug kan lezen en heel onzeker wordt en vervolgens met je dronken kop jezelf pijn gaat doen...
Er is geen donder gebeurd.
Als het op asociaal vlak dan maar goed zit.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Doe eens lief man
bovendien, kwa zelfvertrouwen kan ik op sociaal vlak niet veel dieper zinken
dat was niet echt het gebied waar ik op doeldequote:Op maandag 14 januari 2013 01:58 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Als het op asociaal vlak dan maar goed zit.
Ha Ties jongen, leuk die interesse. Fiscaal recht, UvA.quote:Op maandag 14 januari 2013 02:01 schreef Ties02 het volgende:
Pascaltjuh welke richting en welke uni zit je?
quote:Op maandag 14 januari 2013 02:02 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Ha Ties jongen, leuk die interesse. Fiscaal recht, UvA.
Vragenvuur? Ben net begonnen.quote:
Excuses voor de vertraagde reactie, stond even op de loopband.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:39 schreef Ties02 het volgende:
Jij ook om 8uur in de starthouding om in te schrijven op progress Brucie?
Okee, bedankt!quote:Op maandag 14 januari 2013 02:04 schreef Ties02 het volgende:
Tjezus man gewoon interesse..
Ok succes ermee man
Jaja je stond echt niet op de loopbandquote:Op maandag 14 januari 2013 02:06 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Excuses voor de vertraagde reactie, stond even op de loopband.
Ik schrijf me morgenmiddag op mijn gemak in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |