No offense trouwens, maar jij bent de enige die hier denk ik echt elitair is / zich elitair gedraagd?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet alleen studie. Je moet het daarna met eigen ogen gezien hebben. En dat hebben er maar weinig. Wat ook weer het een en ander zegt.
Beter schenken we er geen aandacht meer aan.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:43 schreef Tchock het volgende:
Het is echt jammer dat hij alleen even binnen komt vallen om iedereen collectief te beledigen met een paar treffende geleende termen en hem vervolgens weer smeert als het verdedigd moet worden. Tof dit.
hit & runquote:Op maandag 14 januari 2013 00:43 schreef Tchock het volgende:
Het is echt jammer dat hij alleen even binnen komt vallen om iedereen collectief te beledigen met een paar treffende geleende termen en hem vervolgens weer smeert als het verdedigd moet worden. Tof dit.
gebeurd er nog eens watquote:Op maandag 14 januari 2013 00:43 schreef Tchock het volgende:
Dat klopt. Daarom zit ik nu in mijn zondagse kleding, in mijn grachtenpand in Amsterdam centrum (naast de UvA) een sigaret te roken (bruine lucky strike, extra duur), cognac te drinken, met mijn desire II in mijn hand terwijl ik running man (met Arnie) kijk op wat door het volk ook wel 'de campingzender' wordt genoemd.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
No offense trouwens, maar jij bent de enige die hier denk ik echt elitair is / zich elitair gedraagd?
Dan ben je wel mild denk ik. Ongetwijfeld is voor mensen die niet helemaal in the know zijn genoeg reden om een aantal van ons heel elitair te vinden?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
No offense trouwens, maar jij bent de enige die hier denk ik echt elitair is / zich elitair gedraagd?
Erik doet het erom, de rest val wel meequote:Op maandag 14 januari 2013 00:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan ben je wel mild denk ik. Ongetwijfeld is voor mensen die niet helemaal in the know zijn genoeg reden om een aantal van ons heel elitair te vinden?
Om het onderwerp maar even radicaal om te gooien: ik was laatst op een feestje waar iemand sigaretten had die in een sigarendoosje zaten en allemaal een andere kleur hadden. Verder normale peuken.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
een sigaret te roken (bruine lucky strike, extra duur)
Ook nog een pakje B&H liggen zekerquote:Op maandag 14 januari 2013 00:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom zit ik nu in mijn zondagse kleding, in mijn grachtenpand in Amsterdam centrum (naast de UvA) een sigaret te roken (bruine lucky strike, extra duur), cognac te drinken, met mijn desire II in mijn hand terwijl ik running man (met Arnie) kijk op wat door het volk ook wel 'de campingzender' wordt genoemd.
Elitair zit hem niet in hoe je je kleedt of gedraagt. Het gaat om hoe je denkt en dat uit.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Erik doet het erom, de rest val wel mee
dat zijn synoniemenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elitair zit hem niet in hoe je je kleedt of gedraagt. Het gaat om hoe je denkt en dat uit.
Ik bedoelde met de eerste term dingen als cognac drinken, en met de tweede dingen als neerbuigend praten.quote:
Oh gelukkig doe ik beiden nooitquote:Op maandag 14 januari 2013 00:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde met de eerste term dingen als cognac drinken, en met de tweede dingen als neerbuigend praten.
Cognac is gewoon fucking lekker, ongeacht de sociale status, opleiding of het salaris van degene die het drinkt.quote:
Cognac is lekker.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde met de eerste term dingen als cognac drinken, en met de tweede dingen als neerbuigend praten.
Gute Nacht mein freund.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:51 schreef Actaeon het volgende:
Jongens en aanwezige novieten; welteusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |