abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121529144
Ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben loveyourlife99 ( lyl99 voor vrienden :P ) en ik ben een jongen van 13 jaar. Ik loop al een tijdje mee op het FOK! forum, maar dit is mijn eerste topic ( ik heb net een account aangemaakt ). Ik ben dus bekend met jullie gebruiken en autistische grappen :p. Nu ter zake. Ik zal jullie eerst een beeld geven van mijn thuissituatie. Ik ben een Nederlandse jongen, opgegroeid in Nederland. Samen met mijn 2 zussen van 17 en 19 ben ik opgevoed door mijn moeder en stiefvader. Mijn echter vader woont ergens anders in Nederland ( 30 minuten hier vandaan met de auto ), hij is weggegaan bij mijn moeder toen ik 3 was. Ik zie hem officieel een weekend per 2 weken, maar het wisselt wel eens af ( soms kom ik een keer niet, soms kom ik een keer extra ). Ik woon dus bij mijn moeder, stiefvader en 2 zussen thuis. Mijn stiefvader hoort bij de familie, maar hij voelt niet als mijn vader. allebei mijn ouders zijn trouwens Nederlands. Nu komt waar ik last van heb: mijn moeder. Ze is redelijk streng, in bepaalde dingen meer dan in andere. Zo vind mijn moeder dat ik niet eens 1 slokje drank mag, terwijl mijn vader er geen enkel probleem mee heeft als ik wat mix met een cola. Ik ga er niet omheen draaien dat ik wel eens wat gedronken heb, al weet mijn moeder ( of vader ) dat niet. Waar het om gaat is dat mijn moeder niet overal even losjes in is. Merkkleding moet ik zelf betalen, en een kledingsstuk van 50 euro vindt ze al erg duur. Ook een mobiel moest ik tot nu toe zelf regelen, het enige wat ik gratis kon krijgen is een Nokia 3310-achtig model :') Nu heb ik eindelijk een abonnement geregeld, waarvan ik 20 van de 30 euro per maand zelf moet betalen. Mijn moeder vindt het geen enkel probleem als ik een baan neem, helaas is dit nog niet zo gemakkelijk op je 13e. Ik sta al in het reserve bestand als folderbezorger bij meer dan 10 verschillende bedrijven, heb meerdere telefoontjes gepleegd, en heb al gemaild naar tomatenkassen en dergelijke. Geen resultaat. Waar het om gaat: mijn moeder is in veel dingen onredelijk, maar wat nog het ergste is is hoe ze reageert in discussies. Als ik kalm ben vind ze me te nonchalant, als ik reageer moet ik het laatste woord hebben, als ik niet reageer negeer ik haar, als ik alleen oke en ja zeg ben ik weer te nonchalant etc! Als ik eerlijk antwoord geef en vertel hoe ik erin sta dreigt ze met straf ( een week geen internet, of "een kwartier vroeger naar bed" :') ) Tevens moet ik om kwart voor 10 naar bed. Vinden jullie dit een normale tijd? In mei word ik 14. Dit is een situatie die toenstraks letterlijk gebeurd is: Ik kom naar beneden, tandenborstel in mijn mond, circa 5 voor 10. Moeder: "Waarom ben je nog wakker? Het is al 10 uur" <<<< :') Lyl99: *loopt naar de keuken, wasbak, begint mond te spoelen*. Moeder: "Lyl99?" Lyl99: *gaat door met spoelen*. Moeder: *Loopt naar keuken*. Lyl99: *draait zich om* Moeder: "Waarom reageer je niet?". Lyl99: "Ik was mijn mond aan het spoelen -___-". Moeder: Ah k dat wist ik niet. Waarom ben je nog wakker?" Lyl99: "Insertnaamzus zat in bad, en ik moest wachten op de tandpasta" Moeder: zomg wtf je had klaar kunnen zijn je zit nog in je kleren en alles" <wtf verwacht je, dat ik in mijn onderbroek beneden kom?> Lyl99: "Ik kon er niks aan doen de badkamer was bezet". Moeder: als het morgen weer gebeurd half 10 naar bed". Lyl99: "nee". Hier eindig ik het even, want toen kregen we ruzie en de rest is niet van belang. Wat vinden jullie van de manier waarop mijn moeder reageert, en nogmaals: vinden jullie kwart voor 10 een normale tijd voor iemamd van mijn leeftijd? Sorry voor eventuele spelfauten, getypt vanaf een Nexus 7.

Vriendelijke groet :)
  zondag 13 januari 2013 @ 23:09:15 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_121529185
pi_121529186
Loveyourlive99 moet liveyourlive99 zijn, sorry :$
pi_121529227
Omdat je toch al bekend bent met de gebruiken: Pics van je zusjes :9~
-XOXO-
pi_121529252
Belachelijk
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_121529259
Je moeder heeft gelijk en wat betreft tandenpoetsen ben je een vervelende puber.
pi_121529270
Post wat foto's van je zussen :')
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_121529277
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:08 schreef Liveyourlife99 het volgende:
Ik ben loveyourlife99 ( lyl99 voor vrienden :P ) en ik ben een jongen van 13 jaar. Ik loop al een tijdje mee op het FOK! forum, maar dit is mijn eerste topic ( ik heb net een account aangemaakt ). Ik ben dus bekend met jullie gebruiken en autistische grappen :p.

Nu ter zake. Ik zal jullie eerst een beeld geven van mijn thuissituatie. Ik ben een Nederlandse jongen, opgegroeid in Nederland. Samen met mijn 2 zussen van 17 en 19 ben ik opgevoed door mijn moeder en stiefvader. Mijn echter vader woont ergens anders in Nederland ( 30 minuten hier vandaan met de auto ), hij is weggegaan bij mijn moeder toen ik 3 was.

Ik zie hem officieel een weekend per 2 weken, maar het wisselt wel eens af ( soms kom ik een keer niet, soms kom ik een keer extra ). Ik woon dus bij mijn moeder, stiefvader en 2 zussen thuis. Mijn stiefvader hoort bij de familie, maar hij voelt niet als mijn vader. allebei mijn ouders zijn trouwens Nederlands.

Nu komt waar ik last van heb: mijn moeder. Ze is redelijk streng, in bepaalde dingen meer dan in andere. Zo vind mijn moeder dat ik niet eens 1 slokje drank mag, terwijl mijn vader er geen enkel probleem mee heeft als ik wat mix met een cola. Ik ga er niet omheen draaien dat ik wel eens wat gedronken heb, al weet mijn moeder ( of vader ) dat niet.

Waar het om gaat is dat mijn moeder niet overal even losjes in is. Merkkleding moet ik zelf betalen, en een kledingsstuk van 50 euro vindt ze al erg duur. Ook een mobiel moest ik tot nu toe zelf regelen, het enige wat ik gratis kon krijgen is een Nokia 3310-achtig model :')

Nu heb ik eindelijk een abonnement geregeld, waarvan ik 20 van de 30 euro per maand zelf moet betalen. Mijn moeder vindt het geen enkel probleem als ik een baan neem, helaas is dit nog niet zo gemakkelijk op je 13e. Ik sta al in het reserve bestand als folderbezorger bij meer dan 10 verschillende bedrijven, heb meerdere telefoontjes gepleegd, en heb al gemaild naar tomatenkassen en dergelijke.

Geen resultaat. Waar het om gaat: mijn moeder is in veel dingen onredelijk, maar wat nog het ergste is is hoe ze reageert in discussies. Als ik kalm ben vind ze me te nonchalant, als ik reageer moet ik het laatste woord hebben, als ik niet reageer negeer ik haar, als ik alleen oke en ja zeg ben ik weer te nonchalant etc!

Als ik eerlijk antwoord geef en vertel hoe ik erin sta dreigt ze met straf ( een week geen internet, of "een kwartier vroeger naar bed" :') ) Tevens moet ik om kwart voor 10 naar bed. Vinden jullie dit een normale tijd? In mei word ik 14. Dit is een situatie die toenstraks letterlijk gebeurd is: Ik kom naar beneden, tandenborstel in mijn mond, circa 5 voor 10.

Moeder: "Waarom ben je nog wakker? Het is al 10 uur" <<<< :') Lyl99: *loopt naar de keuken, wasbak, begint mond te spoelen*. Moeder: "Lyl99?" Lyl99: *gaat door met spoelen*. Moeder: *Loopt naar keuken*. Lyl99: *draait zich om* Moeder: "Waarom reageer je niet?". Lyl99: "Ik was mijn mond aan het spoelen -___-".

Moeder: Ah k dat wist ik niet. Waarom ben je nog wakker?" Lyl99: "Insertnaamzus zat in bad, en ik moest wachten op de tandpasta" Moeder: zomg wtf je had klaar kunnen zijn je zit nog in je kleren en alles" <wtf verwacht je, dat ik in mijn onderbroek beneden kom?> Lyl99: "Ik kon er niks aan doen de badkamer was bezet". Moeder: als het morgen weer gebeurd half 10 naar bed".

Lyl99: "nee". Hier eindig ik het even, want toen kregen we ruzie en de rest is niet van belang. Wat vinden jullie van de manier waarop mijn moeder reageert, en nogmaals: vinden jullie kwart voor 10 een normale tijd voor iemamd van mijn leeftijd? Sorry voor eventuele spelfauten, getypt vanaf een Nexus 7.

TL;DR.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_121529284
Klinkt als een keurige moeder.
pi_121529296
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:08 schreef Liveyourlife99 het volgende:
Ik ben loveyourlife99 ( lyl99 voor vrienden :P ) en ik ben een jongen van 13 jaar. Ik loop al een tijdje mee op het FOK! forum, maar dit is mijn eerste topic ( ik heb net een account aangemaakt ). Ik ben dus bekend met jullie gebruiken en autistische grappen :p. Nu ter zake. Ik zal jullie eerst een beeld geven van mijn thuissituatie. Ik ben een Nederlandse jongen, opgegroeid in Nederland. Samen met mijn 2 zussen van 17 en 19 ben ik opgevoed door mijn moeder en stiefvader. Mijn echter vader woont ergens anders in Nederland ( 30 minuten hier vandaan met de auto ), hij is weggegaan bij mijn moeder toen ik 3 was. Ik zie hem officieel een weekend per 2 weken, maar het wisselt wel eens af ( soms kom ik een keer niet, soms kom ik een keer extra ). Ik woon dus bij mijn moeder, stiefvader en 2 zussen thuis. Mijn stiefvader hoort bij de familie, maar hij voelt niet als mijn vader. allebei mijn ouders zijn trouwens Nederlands. Nu komt waar ik last van heb: mijn moeder. Ze is redelijk streng, in bepaalde dingen meer dan in andere. Zo vind mijn moeder dat ik niet eens 1 slokje drank mag, terwijl mijn vader er geen enkel probleem mee heeft als ik wat mix met een cola. Ik ga er niet omheen draaien dat ik wel eens wat gedronken heb, al weet mijn moeder ( of vader ) dat niet. Waar het om gaat is dat mijn moeder niet overal even losjes in is. Merkkleding moet ik zelf betalen, en een kledingsstuk van 50 euro vindt ze al erg duur. Ook een mobiel moest ik tot nu toe zelf regelen, het enige wat ik gratis kon krijgen is een Nokia 3310-achtig model :') Nu heb ik eindelijk een abonnement geregeld, waarvan ik 20 van de 30 euro per maand zelf moet betalen. Mijn moeder vindt het geen enkel probleem als ik een baan neem, helaas is dit nog niet zo gemakkelijk op je 13e. Ik sta al in het reserve bestand als folderbezorger bij meer dan 10 verschillende bedrijven, heb meerdere telefoontjes gepleegd, en heb al gemaild naar tomatenkassen en dergelijke. Geen resultaat. Waar het om gaat: mijn moeder is in veel dingen onredelijk, maar wat nog het ergste is is hoe ze reageert in discussies. Als ik kalm ben vind ze me te nonchalant, als ik reageer moet ik het laatste woord hebben, als ik niet reageer negeer ik haar, als ik alleen oke en ja zeg ben ik weer te nonchalant etc! Als ik eerlijk antwoord geef en vertel hoe ik erin sta dreigt ze met straf ( een week geen internet, of "een kwartier vroeger naar bed" :') ) Tevens moet ik om kwart voor 10 naar bed. Vinden jullie dit een normale tijd? In mei word ik 14. Dit is een situatie die toenstraks letterlijk gebeurd is: Ik kom naar beneden, tandenborstel in mijn mond, circa 5 voor 10. Moeder: "Waarom ben je nog wakker? Het is al 10 uur" <<<< :') Lyl99: *loopt naar de keuken, wasbak, begint mond te spoelen*. Moeder: "Lyl99?" Lyl99: *gaat door met spoelen*. Moeder: *Loopt naar keuken*. Lyl99: *draait zich om* Moeder: "Waarom reageer je niet?". Lyl99: "Ik was mijn mond aan het spoelen -___-". Moeder: Ah k dat wist ik niet. Waarom ben je nog wakker?" Lyl99: "Insertnaamzus zat in bad, en ik moest wachten op de tandpasta" Moeder: zomg wtf je had klaar kunnen zijn je zit nog in je kleren en alles" <wtf verwacht je, dat ik in mijn onderbroek beneden kom?> Lyl99: "Ik kon er niks aan doen de badkamer was bezet". Moeder: als het morgen weer gebeurd half 10 naar bed". Lyl99: "nee". Hier eindig ik het even, want toen kregen we ruzie en de rest is niet van belang. Wat vinden jullie van de manier waarop mijn moeder reageert, en nogmaals: vinden jullie kwart voor 10 een normale tijd voor iemamd van mijn leeftijd? Sorry voor eventuele spelfauten, getypt vanaf een Nexus 7.

gewoon op je zelf wonen daar geilen de chi's allemaal op
  zondag 13 januari 2013 @ 23:11:55 #11
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121529315
Maak even wat alinea's in je OP, misschien dat we het dan gaan lezen.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_121529328
Je moeder heeft gelijk en 2200 is een mooie tijd voor jouw leeftijd
pi_121529333
Inb4 pics van je zus in bad
pi_121529338
OP quoters :')
pi_121529342
En nee je bedtijd is niet onredelijk. Ik moest altijd om half tien naar bed toen ik 13 was :( na CSI _O_
-XOXO-
pi_121529357
Kun je ook onderbouwen waarom je later naar bed moet gaan?
pi_121529363
Dus gewoon de badkamer ingaan als je zus nog bezig is.
pi_121529376
Absoluut niet onredelijk, nee.
Woord.
pi_121529413
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je moeder heeft gelijk en 2200 is een mooie tijd voor jouw leeftijd
Ja, maar het is 21:45. Letterlijk, als ik om 21:45 beneden ben zegt ze dat ik al in bed hoor te liggen.
pi_121529514
Niet zeiken, over een paar jaar ga je vrijwillig om half tien pitten.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_121529544
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:13 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

Ja, maar het is 21:45. Letterlijk, als ik om 21:45 beneden ben zegt ze dat ik al in bed hoor te liggen.
En terecht, bijdehand jochie. Hoor je niet al lang te slapen?
pi_121529547
Je moeder heeft groot gelijk
Geniet nooit met mate!
pi_121529557
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kun je ook onderbouwen waarom je later naar bed moet gaan?
Ik ben nooit moe, ik haal keurige punten, ik heb een goede conditie, oftewel niks wijst erop dat ik slaap tekort kom. Waarom niet een kwartier later proberen?
pi_121529560
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:16 schreef drumstickNL het volgende:
Niet zeiken, over een paar jaar ga je vrijwillig om half tien pitten.
Het erge is dat het nog waar is ook... :')
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_121529598
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:16 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

Ik ben nooit moe, ik haal keurige punten, ik heb een goede conditie, oftewel niks wijst erop dat ik slaap tekort kom. Waarom niet een kwartier later proberen?
Omdat je nog aan het groeien bent.
pi_121529639
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:16 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

En terecht, bijdehand jochie. Hoor je niet al lang te slapen?
Inderdaad.
pi_121529676
Stel je niet zo aan man, je moeder is een van de weinigen die nog aan opvoeding doen zo te zien. Abo op je 13 :') Drinken op je 13e :')
pi_121529680
Goede moeder. Ga maar werken voor luxere dingen. Daarnaast drank op je dertiende, snotjong :N
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_121529717
10 uur is een prima tijd voor jouw leeftijd, en alcohol drinken op je 13e vind ik ook niet echt iets wat bij die leeftijd hoort. Verder klink je nogal verwend, je moet allang blij zijn dat je zo'n nokia geval gratis kan krijgen. Dus nee, ik vind niet dat je moeder onredelijk is.
pi_121529765
Gast je bent 13. Logisch dat je geen smartphone mag hebben. Merkkledij hangt af van hoe rijk je ouders zijn, als jij daarvoor zelf wil sparen is dat prima maar als je moeder het er niet aan kan geven dan is dat toch gewoon zo? Ik draag het wel altijd maar mijn ouders kunnen het eraan geven, beetje meedenken met je ouders. De rest heb ik niet gelezen.
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2013 @ 23:21:56 #31
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_121529781
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dit ja

Wat zit je te zuipen op je dertiende? Stop daarmee.

En mijn zoon is even oud en die mag niet op FOK! komen en moet om half tien naar bed.

Ik betaal wel zijn abonnement en gsm, maar ik vind absoluut niet dat je moeder dat moet doen. Ik heb dat voor mijn zoon, zodat hij me kan bellen als er problemen zijn met de bus of iets dergelijks. En een abonnement van tien euro zal ook wel voldoende zijn ipv twintig tot dertig euro.

Merkkleding heb je totaal niet nodig. En daar ga je maar voor werken als je een geschikte leeftijd hebt.
Are you fokking to me?
  zondag 13 januari 2013 @ 23:22:28 #32
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_121529809
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:12 schreef Liveyourlife99 het volgende:
Inb4 pics van je zus in bad
EN WAAROM LIG JE GODDOMME NOG NIET IN BED? :P
  zondag 13 januari 2013 @ 23:22:33 #33
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_121529815
Ik vind je moeder heel redelijk...

10 uur mooie tijd
Niet drinken voor je 15de
Geen Abbo nodig op 13 al helemaal geen smartfoon
Spreek een kleedgeld budget af leer je zelf dat 50 euro veel geld is voor een kledingstuk.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_121529838
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:16 schreef gupje86 het volgende:
Je moeder heeft groot gelijk
^^ dit.
  zondag 13 januari 2013 @ 23:23:08 #35
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_121529841
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:21 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Dit ja

Wat zit je te zuipen op je dertiende? Stop daarmee.

En mijn zoon is even oud en die mag niet op FOK! komen en moet om half tien naar bed.

Ik betaal wel zijn abonnement en gsm, maar ik vind absoluut niet dat je moeder dat moet doen. Ik heb dat voor mijn zoon, zodat hij me kan bellen als er problemen zijn met de bus of iets dergelijks. En een abonnement van tien euro zal ook wel voldoende zijn ipv twintig tot dertig euro.

Merkkleding heb je totaal niet nodig. En daar ga je maar voor werken als je een geschikte leeftijd hebt.
Mijn zoon zal op zijn 32ste nog niet op FOK mogen komen...
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2013 @ 23:24:20 #36
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_121529886
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:23 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Mijn zoon zal op zijn 32ste nog niet op FOK mogen komen...
En terecht
Are you fokking to me?
pi_121529898
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:19 schreef Franknfurter het volgende:
Stel je niet zo aan man, je moeder is een van de weinigen die nog aan opvoeding doen zo te zien. Abo op je 13 :') Drinken op je 13e :')
Dat ze niet wil dat ik drink tot mijn 15e begrijp ik nog wel, maar als mijn zus of neef me een slokje aanbied mag dit al niet. Bovendien krijg ik 20 euro zakgeld per maand. Iedereen krijgt 30 / 40. Gelukkig heb ik een hardwerkende vader die me nog 20 euro per maand geeft, terwijl hij al genoeg alimentatie betaald en dit zich slechter kan veroorloven dan mijn moeder met 2 inkomens die net een flinke verbouwing achter de rug heeft. En maar zeuren dat we niet rijk zijn.
  zondag 13 januari 2013 @ 23:25:55 #38
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_121529940
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:24 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

Dat ze niet wil dat ik drink tot mijn 15e begrijp ik nog wel, maar als mijn zus of neef me een slokje aanbied mag dit al niet. Bovendien krijg ik 20 euro zakgeld per maand. Iedereen krijgt 30 / 40. Gelukkig heb ik een hardwerkende vader die me nog 20 euro per maand geeft, terwijl hij al genoeg alimentatie betaald en dit zich slechter kan veroorloven dan mijn moeder met 2 inkomens die net een flinke verbouwing achter de rug heeft. En maar zeuren dat we niet rijk zijn.
23:25
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2013 @ 23:26:42 #39
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_121529977
quote:

[..]

Man wat zaag je toch; je krijgt 40 euro in de maand? Dat is veel te veel voor een snotjong gelijk jezelf. Ben je nu aan het trollen?

Als je mijn zoon was mocht je op je vijftiende ook nog niet drinken. Alcohol verstoort de ontwikkeling van je hersens. Je bent nog een kind...
Are you fokking to me?
pi_121530032
Reactie op jullie allemaal: ik mag wel degelijk een smarthphone, en heb deze dan ook, maar deze moet ik zelf betalen. Kleedgeld heb ik al aangeboden, maar dat wil ze niet. Argumenten heeft ze niet. En nogmaals: het is kwart voor 10, niet 10 uur
pi_121530038
quote:

[..]

Neger wat :')
Ik krijg minder :')
pi_121530104
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:27 schreef Liveyourlife99 het volgende:
Reactie op jullie allemaal: ik mag wel degelijk een smarthphone, en heb deze dan ook, maar deze moet ik zelf betalen. Kleedgeld heb ik al aangeboden, maar dat wil ze niet. Argumenten heeft ze niet. En nogmaals: het is kwart voor 10, niet 10 uur
Ja, dat je die smartphone zelf moet betalen lijkt me logisch, een goedkope telefoon mocht je wel gratis hebben maar dat was je te min blijkbaar.
pi_121530106
op mijn dertiende deed ik het keurig met een 3310 en 10 euro beltegoed in de paar maanden, waarbij sms'en nog 25 cent kostte en je je wel drie keer bedacht voordat je iemand sms'te.

en dat is nog maar 8 jaar geleden...

tevens kreeg ik geen zakgeld en had ik gewoon een krantenwijk waarvan ik alles moest betalen.
pi_121530119
quote:

[..]

Jij bent echt een domme gast. Waarschijnlijk krijg je alles wel gewoon als je iets vraagt man, echt vreemd dat je geen alcohol mag en "maar" 20 euro zakgeld krijgt.. Zelf ben ik 15 en heb ik geen zakgeld, heb hier geen problemen mee, want als ik iets met vrienden wil doen krijg ik daar geld voor. En na school mag ik ook niet naar een café met vrienden tot ik 16 ben in mei. Boeit me echt niet hoor, officieel mag ik zelfs geen alcohol voor mn 16de en mijn ouders willen dit ook zo. Op oudejaar dronk een vriend die ook 15 was champagne en ik moest fruitsap drinken. Ik denk niet dat ik minder heb genoten dan mn vriend..
pi_121530132
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:26 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Man wat zaag je toch; je krijgt 40 euro in de maand? Dat is veel te veel voor een snotjong gelijk jezelf. Ben je nu aan het trollen?

Als je mijn zoon was mocht je op je vijftiende ook nog niet drinken. Alcohol verstoort de ontwikkeling van je hersens. Je bent nog een kind...
Het gaat er niet om dat ik genoeg zakgeld krijg, het gaat erom dat mijn moeder het niet wil betalen. Mijn vader werkt keihard en geeft alles wat hij kan geven, terwijl mijn moeder geld zat heeft en liever weekendjes weggaat met haar man dan mij af en toe iets leuks te geven.
pi_121530224
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:29 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat ik genoeg zakgeld krijg, het gaat erom dat mijn moeder het niet wil betalen. Mijn vader werkt keihard en geeft alles wat hij kan geven, terwijl mijn moeder geld zat heeft en liever weekendjes weggaat met haar man dan mij af en toe iets leuks te geven.
Heb een beetje respect voor je vader en zeg dat hij ook iets mag houden ipv het aan jou te geven, aub zeg..
  zondag 13 januari 2013 @ 23:32:15 #47
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_121530232
quote:

[..]

Waarom zou je moeder je dingen moeten geven. Haar taak is jou een dak geven, jou onderhouden en zorgen dat je naar school kan. Ze heeft je al leven gegeven.
pi_121530235
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:29 schreef Daantke het volgende:
op mijn dertiende deed ik het keurig met een 3310 en 10 euro beltegoed in de paar maanden, waarbij sms'en nog 25 cent kostte en je je wel drie keer bedacht voordat je iemand sms'te.

en dat is nog maar 8 jaar geleden...

tevens kreeg ik geen zakgeld en had ik gewoon een krantenwijk waarvan ik alles moest betalen.
Tijden veranderen. En geen zakgeld maar wel een krantenwijk lijkt me prima, helaas is dit niet haalbaar.
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2013 @ 23:32:43 #49
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_121530250
quote:

[..]

Ondankbaar schaap, je woont toch bij je moeder (vreet dus haar koelkast leeg) en niet bij je vader, wel dan? Weet je wel hoeveel een kind kost??? Je moest je schamen dat je zo over je moeder praat.

Lijkt wel of je vader je opstookt.

Hoe kan het dat jij nu online bent, als je om kwart voor tien naar bed moet? Luisteren doe je ook al niet. Mijn zoon van dertien mag zijn laptop/iPod/gsm niet eens mee naar zijn slaapkamer nemen.
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2013 @ 23:34:12 #50
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_121530297
Kan een modje de TT veranderen naar: Onredelijke kinderen? :')
Are you fokking to me?
pi_121530300
quote:

[..]

Wat een verschrikkelijk ondankbaar verwend ventje ben jij zeg. Kom je iets te kort? Volgens mij krijg je gewoon wat je nodig hebt. En als je weet dat je vader het niet breed heeft, waarom troggel je hem dan ook nog zijn laatste centen af?
pi_121530350
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:32 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ondankbaar schaap, je woont toch bij je moeder (vreet dus haar koelkast leeg) en niet bij je vader, wel dan? Weet je wel hoeveel een kind kost??? Je moest je schamen dat je zo over je moeder praat.

Lijkt wel of je vader je opstookt.

Hoe kan het dat jij nu online bent, als je om kwart voor tien naar bed moet? Luisteren doe je ook al niet. Mijn zoon van dertien mag zijn laptop/iPod/gsm niet eens mee naar zijn slaapkamer nemen.
FOK!ende moeders :')
  zondag 13 januari 2013 @ 23:35:57 #53
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_121530367
Maar waar gaat het nou eigenlijk om?
pi_121530393
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:32 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Heb een beetje respect voor je vader en zeg dat hij ook iets mag houden ipv het aan jou te geven, aub zeg..
Hij biedt dingen aan, en durft het ook te zeggen als hij iets niet kan betalen. Dat respecteer ik. Het is niet zo dat mijn moeder me niks geeft, nee. Maar er wordt vaak gezegd: "vraag dat maar aan je vader". Terwijl hij officieel niks hoeft te betalen, maar me toch veel geeft.
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2013 @ 23:36:43 #55
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_121530410
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:35 schreef stoereboii het volgende:

[..]

FOK!kende dertienjarigen :')
Are you fokking to me?
pi_121530455
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:35 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Deze
pi_121530475
Ach joh wees blij dat je gewoon aardige ouders hebt die om je geven en je voedsel verschaffen :)
:)
pi_121530573
Ik zou ook wel kwart voor 10 naar bed willen, niets mis mee. :9
pi_121530763
quote:
7s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:36 schreef Marie30 het volgende:

[..]

FOK!kende dertienjarigen :')
Terechte klacht!
pi_121530764
Bitch please.... Als we in een winkel zijn en ze laat een vest zien en ik zeg nah niet mooi zegt ze dit is wel merk heh! En dan is het van Oneil of zo :') en sowieso, ook al was het van Ralph Lauren, als ik het toch lelijk vind?
pi_121530816
Ik moet een deel van de kapper zelf betalen omdat ik het ergens anders goedkoper kan laten doen maar ik vind die kapper lelijk knippen.
pi_121530976
En de argumenten zoals: "Ze betaald je eten" zijn inval id, als je dat niet wilt betalen moet je geen kind nemen.
  Milf zondag 13 januari 2013 @ 23:49:47 #63
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_121530989
Ik vind je moeder niet onredelijk. Je zou over je zakgeld kunnen onderhandelen. Vertel dat je wilt leren om met geld om te gaan. Vraag verhoging van het zakgeld en dit is dan gelijk je kleedgeld. Ik weet niet wat een fair bedrag is, mijn dochterlief is nog maar vijf. Wanneer ze niet akkoord gaat, probeert je het over een jaar weer.

Wat betreft de drank, ook een slokje van een kennis/vriend/familie, ben ik het totaal eens met je moeder. Netzoals je bed tijd. Afspraak is afspraak en daar heb je je aan te houden.

Je frustratie over wat je moeder doet met haar geld kan ik wel begrijpen, maar heb je inzicht in de financiële situatie? Is de verbouwing via een bouwdepot? Dan is het gewoon hypotheek. Weet je wel wat je school kost? Of je kleding, eten, verzekeringen, gewicht vuilnis dat je produceert, vakantie en zo kunnen weer wel even doorgaan.
Je moeder betaalt meer voor je dan je denkt. Mag ze dan ook wat geld overhouden om ook leuke dingen in het leven te doen? Ze werkt er ook voor.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 13 januari 2013 @ 23:53:25 #64
92279 N.icka
Windforce 11
pi_121531130
Wat een doorzichtige kloon zeg . Zeer matig dit
pi_121531219
Waarom is de maatschappij in Nederland zo materialistisch? Die vrouw heeft je 9 maanden gedragen, opgevoed, alles geleerd en je strest om zulke kleine dingen?
:)
pi_121531237
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:49 schreef Liveyourlife99 het volgende:
En de argumenten zoals: "Ze betaald je eten" zijn inval id, als je dat niet wilt betalen moet je geen kind nemen.
Ze betaalt van alles voor je. Ze wilde wel een telefoon voor je betalen, ze betaalt gewoon kleding voor je, ze betaalt de kapper gewoon voor je, alleen moet jij overal meteen het duurste van het duurste van hebben, en dat wil ze niet betalen. En dat lijkt me niet meer dan terecht.
pi_121531291
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:49 schreef nikky het volgende:
Ik vind je moeder niet onredelijk. Je zou over je zakgeld kunnen onderhandelen. Vertel dat je wilt leren om met geld om te gaan. Vraag verhoging van het zakgeld en dit is dan gelijk je kleedgeld. Ik weet niet wat een fair bedrag is, mijn dochterlief is nog maar vijf. Wanneer ze niet akkoord gaat, probeert je het over een jaar weer.

Wat betreft de drank, ook een slokje van een kennis/vriend/familie, ben ik het totaal eens met je moeder. Netzoals je bed tijd. Afspraak is afspraak en daar heb je je aan te houden.

Je frustratie over wat je moeder doet met haar geld kan ik wel begrijpen, maar heb je inzicht in de financiële situatie? Is de verbouwing via een bouwdepot? Dan is het gewoon hypotheek. Weet je wel wat je school kost? Of je kleding, eten, verzekeringen, gewicht vuilnis dat je produceert, vakantie en zo kunnen weer wel even doorgaan.
Je moeder betaalt meer voor je dan je denkt. Mag ze dan ook wat geld overhouden om ook leuke dingen in het leven te doen? Ze werkt er ook voor.
Eindelijk een normale, niet aanvallende reactie! Ik heb al kleedgeld aangeboden, maar dit wil ze niet. Dit begrijp ik op zich wel, maar het irritante is dat ze geen argumenten heeft. Hoe het met de verbouwing zit weet ik niet, maar ze zullen er vast wel geld voor hebben, gezien de verbouwing plaats vond in het nieuwe hoekhuis. Natuurlijk moet moeders zelf weten wat ze met haar geld doet, maar dan moet ze niet na een verhuizing / verbouwing gaan zeuren dat we zuinig moeten zijn. Mijn zussen denken er hetzelfde over, dus alleen aan mijn leeftijd zal het niet liggen.
pi_121531529
quote:
Een keurige moeder zegt toch niet "zomg wtf"?
pi_121531547
foto van TS

pi_121531630
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:56 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ze betaalt van alles voor je. Ze wilde wel een telefoon voor je betalen, ze betaalt gewoon kleding voor je, ze betaalt de kapper gewoon voor je, alleen moet jij overal meteen het duurste van het duurste van hebben, en dat wil ze niet betalen. En dat lijkt me niet meer dan terecht.
Ik ben het er mee eens dat ik 2 jaar geleden nog geen smartphone nodig had. Ik kan me er in verplaatsen dat ze die ook niet voor me kocht. Nu ben je alleen afgesloten van de buitenwereld als je geen whatsapp hebt. Ik werkte tot nu toe met hotspots, wat niet echt werkte. Ik waardeer het dan ook dat ik een abbonement krijg. Maar ik betwijfel of mijn moeder me spullen laat kopen als ik een baan heb. Zo verkocht ik laatst mijn laptop voor een fantastische prijs, en met dat geld wou ik een tablet kopen. Mijn moeder moest hier echter even een discussie van maken. Uiteindelijk mocht ik hem toch kopen, maar ik zou zeggen met mijn geld mag ik doen wat ik wil. En nee, mijn moeder heeft mijn laptop niet betaald.
pi_121531684
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:04 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Een keurige moeder zegt toch niet "zomg wtf"?
Dat heb ik gebruikt als vervanging voor een hoop gezeik
pi_121531708
Nounou, overdrijven is ook een vak, "afgesloten van de buitenwereld als je geen whatsapp hebt". Ze kunnen je nog gewoon mailen/bellen/sms'en. Ik heb ook geen whatsapp en toch kan ik nog best aardig functioneren en zo.
pi_121531721
Ik ga nu proberen te slapen, morgen weer 6:30 eruit.
pi_121531811
Waren er maar meer ouders zo als de moeder van TS. Die vrouwen verdient lintje.
Ja doei.
  maandag 14 januari 2013 @ 00:15:19 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121531911
13 jaar en ¤ 30,- telefoonkosten per maand? WTF?!?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_121531930
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:12 schreef motorbloempje het volgende:
Waren er maar meer ouders zo als de moeder van TS. Die vrouwen verdient lintje.
Wat is er zo geweldig aan. Het feit dat ik nu nog op het forum zit zegt al genoeg, dunkt me.
  Milf maandag 14 januari 2013 @ 00:16:21 #77
16000 nikky
pi_121531952
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:58 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

Eindelijk een normale, niet aanvallende reactie! Ik heb al kleedgeld aangeboden, maar dit wil ze niet. Dit begrijp ik op zich wel, maar het irritante is dat ze geen argumenten heeft. Hoe het met de verbouwing zit weet ik niet, maar ze zullen er vast wel geld voor hebben, gezien de verbouwing plaats vond in het nieuwe hoekhuis. Natuurlijk moet moeders zelf weten wat ze met haar geld doet, maar dan moet ze niet na een verhuizing / verbouwing gaan zeuren dat we zuinig moeten zijn. Mijn zussen denken er hetzelfde over, dus alleen aan mijn leeftijd zal het niet liggen.
Ik ben zelf twee jaar geleden verhuisd. Hierdoor is mijn spaarrekening toch behoorlijk geplunderd en moet ik dus rustig aan doen. Ik vind het dus niet zo raar dat ze dat zegt om eerlijk te zijn.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_121531970
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:15 schreef Leandra het volgende:
13 jaar en ¤ 30,- telefoonkosten per maand? WTF?!?
iPhone 4 abonnement, 500 MB en 100 belminuten. 7.2 MB/s
  Milf maandag 14 januari 2013 @ 00:17:18 #79
16000 nikky
pi_121531994
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:15 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

Wat is er zo geweldig aan. Het feit dat ik nu nog op het forum zit zegt al genoeg, dunkt me.
Vroeger trok mijn vader de tv kabel eruit wanneer ik moest slapen...... :D. Je hebt mazzel ;)
pi_121532049
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:16 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

En je typt vanaf een nexus?
pi_121532061
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:16 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik ben zelf twee jaar geleden verhuisd. Hierdoor is mijn spaarrekening toch behoorlijk geplunderd en moet ik dus rustig aan doen. Ik vind het dus niet zo raar dat ze dat zegt om eerlijk te zijn.
Waarom zou je verhuizen en verbouwen als je het amper kan betalen? Bovendien hebben ze pas een andere auto gekocht, en een nieuwe caravan gekocht. En een hond, waar ik wel heel blij mee ben :D
pi_121532108
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:18 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En je typt vanaf een nexus?
Gekocht van het geld van mijn verkochte laptop, die ik heb betaald van mijn eigen spaarrekening die mijn vader heeft geopend / bijgehouden ja
  maandag 14 januari 2013 @ 00:19:57 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121532113
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:16 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

Een 13-jarige met een (te duur, want het kan voor minder) iPhone?
Wees bij dat jouw moeder je moeder is, want ik had je recht in je gezicht uitgelachen als je het in je hoofd gehaald had me te vertellen dat je een iPhone wilde.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121532114
Je ma heeft gelijk en je vader probeert je liefde te kopen. Doei.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Milf maandag 14 januari 2013 @ 00:20:45 #85
16000 nikky
pi_121532143
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:18 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

Waarom zou je verhuizen en verbouwen als je het amper kan betalen? Bovendien hebben ze pas een andere auto gekocht, en een nieuwe caravan gekocht. En een hond, waar ik wel heel blij mee ben :D
Er is een verschil tussen geen geld hebben om te verhuizen of sparen om de verhuizing te bekostigen en hierna zuinig aan doen. ;)
pi_121532228
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een 13-jarige met een (te duur, want het kan voor minder) iPhone?
Wees bij dat jouw moeder je moeder is, want ik had je recht in je gezicht uitgelachen als je het in je hoofd gehaald had me te vertellen dat je een iPhone wilde.
Galaxy Nexus en Galaxy SIII waren te duur, en een goedkoper abo zonder lease is niet te vinden. Anders had ik wel een 4s aangeschaft met 250 mb per maand, maar dat kan niet voor 30 euro
pi_121532287
Ik ben trouwens geen Apple fan, het bedrijf op zich maakt me misselijk. Maar de iPhone vind ik een goed product, en ik heb hem zeker niet aangeschaft voor het appeltje op de achterkant
pi_121532292
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:23 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

Galaxy Nexus en Galaxy SIII waren te duur, en een goedkoper abo zonder lease is niet te vinden. Anders had ik wel een 4s aangeschaft met 250 mb per maand, maar dat kan niet voor 30 euro
Als je genoegen neemt met een iets ouder toestel betaal je de helft van het abonnementsgeld.
pi_121532424
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:25 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als je genoegen neemt met een iets ouder toestel betaal je de helft van het abonnementsgeld.
Wat voor toestel had je in gedachten?
pi_121532461
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:29 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

Wat voor toestel had je in gedachten?
Kijk de diverse sites met aanbiedingen er maar op na.
pi_121532527
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:30 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Kijk de diverse sites met aanbiedingen er maar op na.
Zeker de Galaxy gio of Sony xperia achtige toestellen :')
pi_121532629
Zoals iedereen hier al zegt moet je wel degelijk blij zijn met zulke ouders. Ken genoeg mensen van 13 die geen zakgeld krijgen en ook geen smartphone hebben. Zeker wel goed dat je moeder je op voedt, itt verwende kinderen die alles hebben en nog steeds om spullen vragen bij papa en mama. En je moeder is heel redelijk dat je geen drank mag etc, dat hoeven 13-jarigen ook helemaal niet.
When you're young, you're hoping that this person will be the right one, the one you're going to be in love with forever. But sometimes you want that so much, you create something that isn't really there.
pi_121532729
Best wel een harde topickaap overigens. Het gaat oorspronkelijk niet over wat ik krijg, maar over hoe mijn moeder reageert in situaties. Nu ga ik echt slapen, de groeten
pi_121532826
quote:

[..]

Zij zegt dat je niet mag drinken, dan drink je niet, heel simpel. En het gaat er niet om dat ze genoeg geld heeft, het gaat erom dat ze jou moet opvoeden en mee moet geven hoe je met geld omgaat. 50¤ voor een broek of jas, prima, maar toch niet voor iets anders?

Wat 'de rest' krijgt boeit ook niet, mak schaap dat je bent. En ik was hartstikke blij met mn 10¤ telefoontje met 10¤ beltegoed.

Kinderen van tegenwoordig hebben echt geen flauw benul meer van geld.
pi_121532858
Wat de fuck. Brutale arrogante jeugd van tegenwoordig? En dat is 13? Met een fucking iPhone? Beter ga je je ouders bedanken dat je uberhaupt zo'n ding mag hebben, en doe je een keer wat terug inplaats van lopen janken dat je te weinig krijgt.
It's you my love, you who are the stranger
pi_121533164
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:41 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Zij zegt dat je niet mag drinken, dan drink je niet, heel simpel. En het gaat er niet om dat ze genoeg geld heeft, het gaat erom dat ze jou moet opvoeden en mee moet geven hoe je met geld omgaat. 50¤ voor een broek of jas, prima, maar toch niet voor iets anders?

Wat 'de rest' krijgt boeit ook niet, mak schaap dat je bent. En ik was hartstikke blij met mn 10¤ telefoontje met 10¤ beltegoed.

Kinderen van tegenwoordig hebben echt geen flauw benul meer van geld.
30 euro is zo'n beetje de max voor een broek. En wat de rest doet doet er alleen toe in haar voordeel. Maar dat is niet waar dit topic om gaat, het gaat om de manier waarop ze discussies voert. Mooie kaap weer
pi_121533359
ik vind dat je je meer moet verzetten tegen je moeder. Je bent nu 13 dus moet je meer vrijheid hebben over hoe laat je naar bed gaat, wat je drinkt en welke kleren je aan wilt doen. Dus gewoon je moeder meer op haar plek zetten.
pi_121534070
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:52 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

30 euro is zo'n beetje de max voor een broek. En wat de rest doet doet er alleen toe in haar voordeel. Maar dat is niet waar dit topic om gaat, het gaat om de manier waarop ze discussies voert. Mooie kaap weer
Daar gaat dit topic wel om, jij vraagt of je moeder onredelijk is, nee dat is ze niet. Redenen staan in het volledige topic. En nu gaan slapen verwende snotaap.
  maandag 14 januari 2013 @ 01:58:03 #99
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_121534245
Fijn topic om te lezen :D
pi_121535176
Verwend snotjoch :')
pi_121535193
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:34 schreef gelestipjes het volgende:
Wat een verschrikkelijk ondankbaar verwend ventje ben jij zeg. Kom je iets te kort? Volgens mij krijg je gewoon wat je nodig hebt. En als je weet dat je vader het niet breed heeft, waarom troggel je hem dan ook nog zijn laatste centen af?
Dat doen kinderen -O- Ze schijnen ouders ook pas als mensen te beschouwen als ze voorbij de 20 zijn :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121535232
Ongelofelijk dit.
Sowieso snap ik echt niet waarom een ouder een abonnement neemt voor zn kind. dat mag niet voor niets pas vanaf 18 jaar.

Sent from my samsung gio.
pi_121535473
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 06:55 schreef MevrouwPuff het volgende:

Sent from my samsung gio.
:') ___
pi_121535549
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:07 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

Ik ben het er mee eens dat ik 2 jaar geleden nog geen smartphone nodig had. Ik kan me er in verplaatsen dat ze die ook niet voor me kocht. Nu ben je alleen afgesloten van de buitenwereld als je geen whatsapp hebt. Ik werkte tot nu toe met hotspots, wat niet echt werkte. Ik waardeer het dan ook dat ik een abbonement krijg. Maar ik betwijfel of mijn moeder me spullen laat kopen als ik een baan heb. Zo verkocht ik laatst mijn laptop voor een fantastische prijs, en met dat geld wou ik een tablet kopen. Mijn moeder moest hier echter even een discussie van maken. Uiteindelijk mocht ik hem toch kopen, maar ik zou zeggen met mijn geld mag ik doen wat ik wil. En nee, mijn moeder heeft mijn laptop niet betaald.
Je vader?

Edit: Ah, ja dus :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_121535805
Dit topic maakt pijnlijk duidelijk hoe m'n kinderen m'n leven tot een hel gaan maken over een aantal jaar -O-
  maandag 14 januari 2013 @ 08:29:54 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121535835
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 08:25 schreef CafeRoker het volgende:
Dit topic maakt pijnlijk duidelijk hoe m'n kinderen m'n leven tot een hel gaan maken over een aantal jaar -O-
Ach welnee, gewoon vanaf het begin duidelijk en consequent zijn, en je vooral niet uit laten spelen tegen je (ex-)partner door een pubertje.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Redactie Sport / Supervogel maandag 14 januari 2013 @ 10:01:56 #107
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121537519
13 jaar en een fucking iPhone? Godverdomme ik zou hem uit je handen schoppen man.
Verwend nest.
  maandag 14 januari 2013 @ 10:06:26 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121537613
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:23 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

https://www.studentmobiel(...)roduct-provider-tabs

Goedkoper abo zonder lease :W
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121537681
quote:
15s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:01 schreef Pino112 het volgende:
13 jaar en een fucking iPhone? Godverdomme ik zou hem uit je handen schoppen man.
Verwend nest.
Ik was 14 toen ik een iPhone kreeg :@
  Redactie Sport / Supervogel maandag 14 januari 2013 @ 10:29:28 #110
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121538127
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Kreeg nog wel. :')
pi_121538262
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 07:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

:') ___
Van mn zelfverdiende geld. Ik bedoel maar, hoezo verwende koters?
pi_121538411
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Van mn zelfverdiende geld. Ik bedoel maar, hoezo verwende koters?
Dat je dat eronder zet :{w :{w
pi_121538566
Zo zie je maar dat een goede opvoeding niet alles is. Je krijgt alsnog een verwend zeurderig snotjong

groetjes : een FOK!kende moeder :W
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_121538710
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Dat je dat eronder zet :{w :{w
Ohja. Ik was de sarcasmeknop vergeten.
Hier komt ie:
  maandag 14 januari 2013 @ 11:01:40 #115
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_121538985
Ik snap je punt dat je t niet chill vindt dat je moeder allerlei preken afsteekt, maar zo te lezen ben je een behoorlijk eigenwijs jong, en ben je zelf erg onredelijk. Dan snap ik wel dat je moeder ook niet meer relaxed kan zijn tegen je.

Ik sliep trouwens toen ik 13 was rond 9 uur. Of nou ja, ik lag in bed te dagdromen.

Qua smartphone: ik vind het terecht hoe het nu is opgelost. Ik snap dat je wil kunnen whatsappen, al ben je wel erg jong voor zo'n duur apparaat. Dus dat je moeder de kosten betaalt voor wat zij redelijk vindt, en jij de rest, klinkt top. (ging ij mij thuis ook zo, ook bij merkkleding).

40 euro zakgeld vind ik belachelijk! 20 lijkt me zat. En wel kleedgeld erbij. Of dat ze daar eea van betaalt. Kleding van leuke merken is duur, er zijn 3kinderen bij jullie, dus je kan niet alles hebben, aanvullen kan dan weer met je zakgeld.

En over 1,5 jaar, als je 15 bent kan je werken en zelf meer kopen. Effe wachten dus!

Ik denk trouwens dat je moeder zeurde over het laptopgeld omdat ze niet wil dat je t verkwanselt. Dat begrijp ik heel goed, ze heeft gelijk!

Probeer gewoon n beetje chill te zijn tegen je moeder, volgens mij doet ze t heel goed, maar je moet gewoon niet zo het bloed onder haar nagels vandaan halen. En laat je niet gebruiken voor een vete tussen haar en je pa.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 14 januari 2013 @ 11:17:36 #116
319979 Fok-it
All is well
pi_121539413
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Dan ben je net zo'n verwend ventje als TS hoor Maargoed.

Waarom krijg ik sterk het idee dat dit een kloon van Loveyourlife is alleen dan haar mannelijke alterego :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 14 januari 2013 @ 11:48:52 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121540401
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:45 schreef seasushi het volgende:
Zo zie je maar dat een goede opvoeding niet alles is. Je krijgt alsnog een verwend zeurderig snotjong

groetjes : een FOK!kende moeder :W
De vraag is dan vooral die opvoeding wel zo goed is....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121540650
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

De vraag is dan vooral die opvoeding wel zo goed is....
Nou ja.. mijn zusje en ik zijn echt allebei door dezelfde ouders opgevoed, er zit 4 jaar verschil tussen ons en ik ben de oudste. Waar ik er allemaal niet zo'n problemen mee heb/had, rustig spullen bij de tweedehandswinkel haal of waar dan ook, wilde mij zusje niet eens naast mijn moeder lopen als die met een tasje van de Zeeman liep, dat was toch wel 'zo pauper'. Kleding moest ook het liefst merkkleding zijn en hoewel ze heus niet altijd haar zin kreeg (mijn ouders zijn wel mensen die vooral voor kwaliteit gaan en niet per se voor merk, dus soms dan kwam toevallig dat merk wat mijn zusje wilde door de kwaliteitseis). Misschien is het weer een nieuwe 'generatie' kinderen ofzo. Mijn zusje is, ondanks de magere 4 jaar verschil, toch ook wel meer opgegroeid met mobiele telefoons en gadgets en dat soort dingen dan ik zelf. Ik ben nog opgegroeid zonder mobiele telefoon en internet en had ook een leven zonder al die dingen.
Ja doei.
pi_121544084
Nondeju, ik denk als ik me zo had gedragen op de leeftijd van TS dat ik uithuisgeplaatst zou zijn.
Zou ik jouw moeder onredelijk moeten vinden?
Ik moest en ging zo rond 9 uur naar bed toen. Nu moet ik altijd nog om 10 uur doordeweeks, een kwartiertje later dan jou maar ik ben dan wel 17 waarbij ik echt niet meer op FOK ga zitten om pas na uren te gaan slapen. Ik mag pas ruim een jaar uit op zaterdagavond maar moet om 1 uur thuis zijn.
Ik "vergat" die tijd weleens met als resultaat dat ik een aantal weekenden niet uit mocht.
Alcohol thuis mag ik ook nog helemaal niet, niet erg, ik lust het niet eens mede daardoor.
Ik heb er best weleens ruzie over gemaakt natuurlijk maar mijn ouders (mijn moeder is de strengste hierin) hebben gewoon hun standpunt en hebben maling aan mijn leeftijdgenoten dat zij een veel vrijere opvoeding hebben. Daar hebben ze niets mee te maken. Afgelopen zomer nog, ging ik al naar bed terwijl er nog allerlei buurtkinderen buiten liepen te schreeuwen. Dan denk ik ook echt weleens, hoe kan dat nou.
Het heeft ook te maken doordat mijn moeder vroeger ook streng is opgevoed. Die had bijvoorbeeld op haar 20e nog weleens huisarrest. Zij is er desondanks niet slechter van geworden en op deze manier volwassen geworden. Daarom volgt ze voor mij die weg blijkbaar ook.
Dus ik kan jouw moeder totaal niet onredelijk vinden. Zo te horen aan jou denk ik dat ik me wel beter gedroeg en gedraag dan jou.
  maandag 14 januari 2013 @ 13:38:51 #120
319979 Fok-it
All is well
pi_121544367
Nou jij wordt duidelijk veel te overbeschermd opgevoed. Dat is weer het andere uiterste en al helemaal niet goed.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_121544752
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
Nou jij wordt duidelijk veel te overbeschermd opgevoed. Dat is weer het andere uiterste en al helemaal niet goed.
Daarin zijn meningen heel verschillend. Die mening van jou heb ik ook weleens gehoord ja.
  maandag 14 januari 2013 @ 13:54:15 #122
319979 Fok-it
All is well
pi_121544880
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:51 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Daarin zijn meningen heel verschillend. Die mening van jou heb ik ook weleens gehoord ja.
Dat kan.
  maandag 14 januari 2013 @ 13:56:00 #123
393427 Bustin_Beeber
Never Say Never
pi_121544950
Lieve TS,

Ik snap dat je vind dat je moeder erg onredelijk is, misschien dat ze je ook wel wat minder gunt dan normaal zou zijn, maar ik kan je wel vertellen dat je je erg aanstelt. Overigens ben ik een niet autistische FOK!er.
Even een paar punten:
-Drinken op je 13 is niet goed, jou vader zou je daar tegen moeten beschermen, het is niet voor niets dat de leeftijd voor de verkoop van alcohol is verhoogt naar 18. Alcohol is 1 van de meest verslavende drugs, met de meeste dodelijke gevolgen. Daarnaast is het gewoon zo dat bij een brein in ontwikkeling de effecten niet misselijk zijn. Ik heb zelf voor m'n 16 misschien 3 biertjes gehad en een glaasje champagne.
-20 euro zakgeld per maand is geen abnormaal bedrag. Ik liep op mijn 11e folders, terwijl dat natuurlijk nog niet mocht, maar kreeg toen helemaal geen zakgeld meer.
-Telefoonabonnement van 30 euro is echt abnormaal, zeker voor het gebruik dat jij zou moeten hebben. Zelf heb ik een abonnement van 29 euro en deze gebruik ik ook voor werk. 12 euro voor telefoon (Samsung Galaxy S Advanced), 10 euro voor internet, 2 euro voor sms en 4 voor telefonie.

Nu heb ik getwijfeld over je bedtijd, maar toen realiseerde ik me dat je 13 bent en ja, toen ik 13 was, mocht ik nog uitslapen tot half 8 en ik lag om kwart over tien in bed. Nee, dit vond ik ook niet leuk, maar toch.

Enige punt waar ik je gelijk in kan geven is dat je moeder wat minder mag gaan bitchen, maar dat zal wel te maken hebben met de stress die kinderen opleveren.

Succes TS, gewoon even 5 jaar wachten.

xxx
Beeber
Nu ook verkrijgbaar: Just-in Beaver
pi_121545123
Zijn er al pics van zijn zussen gepost?
  maandag 14 januari 2013 @ 14:04:00 #125
393427 Bustin_Beeber
Never Say Never
pi_121545259
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
Zijn er al pics van zijn zussen gepost?
Nee, nog niet.

TS! Waar blijven die pics van je zusje?!
  maandag 14 januari 2013 @ 14:30:11 #126
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_121546312
Halfjaar ruilen met een Ghanese 13 jarige zonder vader en moeder een optie?
pi_121551858
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

https://www.studentmobiel(...)roduct-provider-tabs

Goedkoper abo zonder lease :W
Good job :')

Prijs per maand ¤ 47,50
Actietarief per maand ¤ 26,25
pi_121551875
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:30 schreef TwentyFourr het volgende:
Halfjaar ruilen met een Ghanese 13 jarige zonder vader en moeder een optie?
Waar slaat dit nou weer op? Dat mijn ouders vervelend kunnen zijn, betekent niet dat ik ze weg wil hebben.
  maandag 14 januari 2013 @ 16:38:33 #129
393427 Bustin_Beeber
Never Say Never
pi_121551982
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou weer op? Dat mijn ouders vervelend kunnen zijn, betekent niet dat ik ze weg wil hebben.
Hij bedoelt dat hij vind dat je niet moet klagen, want er zijn heel veel kinderen in de wereld die het een stuk slechter hebben dan dat jij het hebt, zonder je merkkleding.
pi_121552577
pi_121552629
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dan ben je net zo'n verwend ventje als TS hoor Maargoed.

Waarom krijg ik sterk het idee dat dit een kloon van Loveyourlife is alleen dan haar mannelijke alterego :D
Ben ik ook :D
pi_121552645
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

Als je straf had, schreef je ontopic, een kwartier eerder naar bed. Had ik huisarrest op die leeftijd dan was het vaak dikwijls om half 8 naar boven toe.
pi_121552760
Is TS nou een meisje of een jongen?
pi_121552805
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:55 schreef Lolwuthai het volgende:
Is TS nou een meisje of een jongen?
Meisje in het echt, kloon hier moet een jongen voorstellen.
  maandag 14 januari 2013 @ 17:22:57 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121553913
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:35 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

Good job :')

Prijs per maand ¤ 47,50
Actietarief per maand ¤ 26,25

Looptijd actietarief 24 mnd :W
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 14 januari 2013 @ 17:31:43 #136
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_121554334
En nu durfen te klagen? Het woord alcohol kende ik nog niet eens op mijn 13e.. Sjongejonge. En op mijn 13e moest ik een uur eerder naar bed hoor. En vind je het gek dat je moeder merkkleding duur vind, ga eens naar de C&A prima kwaliteit daar hoor voor een mooie prijs, maarja dan staat er geen Chasin op... Mobiel betalen is ook logisch, moet ik ook. Al helemaal omdat je ouders gescheiden zijn, hebben ze waarschijnlijk ook niet zo heel veel te besteden.

Ach later zie je nog wel in dat je ouders best gelijk hadden.
pi_121554412
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Verder kijken dan neuzen lang zijn schijnt toch erg lastig te zijn voor pubers.
  maandag 14 januari 2013 @ 17:38:58 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121554600
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:33 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

[..]

Verder kijken dan neuzen lang zijn schijnt toch erg lastig te zijn voor pubers.
Dat is op zich niet zo erg, maar wel als ze het willen gebruiken om je te laten zien dat je voorbeeld "niet klopt" :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121554666
Ik heb 4 jaar op een internaat gezeten omdat mijn ouders voor die periode naar het buitenland gingen wonen, ik dus expatkindje zogezegd. Zal jou gebeuren TS, ik denk dat je dan nog weleens naar het veilige huis van je ouders verlangt. En bedtijd? 9 uur. Nadat je studie af was voor die dag kon je na het eten nog even naar buiten of op een andere manier ontspannen maar het was toch echt om half 9 iedereen binnen, douchen en naar bed en dat voor jongens van 13 t/m 18 jaar.
Discipline was hoog. Ongehoorzaamheid werd soms heel zwaar gestraft.
pi_121554759
Backfire topic :P.

Maar nee, zoals iedereen al aangeeft, je moeder is zeker niet onredelijk. Kwart voor 10 is een prima tijd...

Dat je vader meer aan cadeaus geeft, komt denk ik omdat hij je weinig ziet en hijje zo toch iets kan geven.
Whaaaat???? No money?
pi_121554796
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:40 schreef Plakkertje het volgende:
Ik heb 4 jaar op een internaat gezeten omdat mijn ouders voor die periode naar het buitenland gingen wonen, ik dus expatkindje zogezegd. Zal jou gebeuren TS, ik denk dat je dan nog weleens naar het veilige huis van je ouders verlangt. En bedtijd? 9 uur. Nadat je studie af was voor die dag kon je na het eten nog even naar buiten of op een andere manier ontspannen maar het was toch echt om half 9 iedereen binnen, douchen en naar bed en dat voor jongens van 13 t/m 18 jaar.
Discipline was hoog. Ongehoorzaamheid werd soms heel zwaar gestraft.
Dat gaat dan ook wel weer behoorlijk ver he
pi_121555153
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:44 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Dat gaat dan ook wel weer behoorlijk ver he
Ja maar je stak wel wat op van een stukje discipline en het rekening met elkaar houden. Orde, netheid, best wel een leerzame periode geweest ook.
  maandag 14 januari 2013 @ 18:16:30 #143
390378 Drabit
Wat zeg je?
pi_121556030
Hallo, om nog even duidelijk te maken dat jij het helemaal niet slecht hebt:

- Ik ga om half 10 naar bed (mijn ouders zijn streng en heb me me daarbij neergelegd, vroeg gaan slapen is goed voor mijn school ook nog ;) )
- Ik had geen abbo tot mijn 15e (het is een abbo van 10 euro, die mijn ouders betalen omdat ik vaak voor ze werk op de boerderij)
- Alcohol drinken mag ik ook niet van mijn ouders. (het niet doen is een ander verhaal :') )
- Ik krijg nooit merkkleding (Ik hoef het ook niet)
- Ik krijg geen zakgeld.
- Mijn ouders geven mij wel genoeg liefde en een hele goede jeugd :)

Ik wil niet zeggen dat ik zieliger ben, ik wil zeggen dat jij verwent bent en geen genoegen neemt met wat je krijgt.
Ik ben altijd heel blij en ik mis niets. Ik hoef geen PS3 of een xbox oid. Geef mij maar een paar schroeven en wat spijkers en ik ga weer verder met onze (bier)hut :D Leer waarderen dat wat je hebt ;)

Misschien is dit al gezegd in dit topic, maar heb geen zin om alles door te lezen ;)
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
  Moderator maandag 14 januari 2013 @ 18:23:04 #144
45833 crew  Fogel
pi_121556279
Ik hoop dat mijn kinderen niet zoals TS worden :+
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_121556610
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:16 schreef Drabit het volgende:
Hallo, om nog even duidelijk te maken dat jij het helemaal niet slecht hebt:

- Ik ga om half 10 naar bed (mijn ouders zijn streng en heb me me daarbij neergelegd, vroeg gaan slapen is goed voor mijn school ook nog ;) )
- Ik had geen abbo tot mijn 15e (het is een abbo van 10 euro, die mijn ouders betalen omdat ik vaak voor ze werk op de boerderij)
- Alcohol drinken mag ik ook niet van mijn ouders. (het niet doen is een ander verhaal :') )
- Ik krijg nooit merkkleding (Ik hoef het ook niet)
- Ik krijg geen zakgeld.
- Mijn ouders geven mij wel genoeg liefde en een hele goede jeugd :)

Ik wil niet zeggen dat ik zieliger ben, ik wil zeggen dat jij verwent bent en geen genoegen neemt met wat je krijgt.
Ik ben altijd heel blij en ik mis niets. Ik hoef geen PS3 of een xbox oid. Geef mij maar een paar schroeven en wat spijkers en ik ga weer verder met onze (bier)hut :D Leer waarderen dat wat je hebt ;)

Misschien is dit al gezegd in dit topic, maar heb geen zin om alles door te lezen ;)
Wat dat betreft lijken we behoorlijk op elkaar. Alleen, drank lust ik (nog) niet.
Ik heb ook met behoorlijke verbazing naar de post van TS gekeken. Maak ik om kwart voor 10 's-avonds geen aanstalten dan wordt het nog gewoon tegen me gezegd dat het bedtijd is. Maar juist door respect voor mijn ouders zorg ik dat het niet zover komt.
pi_121556764
Respect is zo'n fijn woord. O+

Ik was ook heus geen modelkind vroeger, maar dit soort triviale dingen had ik toch wel 'onder de knie' en de 'problemen' die ik 'veroorzaakte' hadden toch eigenlijk nooit met een gebrek aan respect voor de regels die ze stelden te maken. Ok, leugentje om bestwil nog wel eens vroeger als ik alleen naar huis fietste en ik zei dat er iemand 'op z'n minst tot daar en daar was meegefietst' om 2 uur 's nachts, maar ach, toen was ik ook al lang geen 13 meer. Toen ik 13 was zat ik in de eerste klas en ging ik volgens mij ook gewoon nog rond 9 uur/half 10 naar bed, en het enige stiekeme dat ik toen deed was tot middernacht met een zaklamp een boek lezen.
Ja doei.
  maandag 14 januari 2013 @ 18:36:07 #147
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_121556832
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:

Ik was ook heus geen modelkind vroeger, maar dit soort triviale dingen had ik toch wel 'onder de knie' en de 'problemen' die ik 'veroorzaakte' hadden toch eigenlijk nooit met een gebrek aan respect voor de regels die ze stelden te maken. Ok, leugentje om bestwil nog wel eens vroeger als ik alleen naar huis fietste en ik zei dat er iemand 'op z'n minst tot daar en daar was meegefietst' om 2 uur 's nachts, maar ach, toen was ik ook al lang geen 13 meer. Toen ik 13 was zat ik in de eerste klas en ging ik volgens mij ook gewoon nog rond 9 uur/half 10 naar bed, en het enige stiekeme dat ik toen deed was tot middernacht met een zaklamp een boek lezen.
Herkenbaar, stiekem nog donald duckjes lezen of achter mn DS gamen.
pi_121556851
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:

pi_121556916
...en dan meteen zodra je wat hoorde op de gang het zaklicht uit doen omdat ze het wel eens door konden hebben.

Heb 't ze later nog wel eens verteld, toen ik net 't huis uit was geloof ik, en ze vonden het alleen maar tof dat ik zo van lezen hield dat ik 't zelfs stiekem deed. Ach, hè?
Ja doei.
pi_121556996
Je lijkt een loveyourlife-kloon.
  Licht Ontvlambaar maandag 14 januari 2013 @ 18:44:13 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_121557174
quote:
wat hij zegt ^^
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 14 januari 2013 @ 18:50:24 #152
390378 Drabit
Wat zeg je?
pi_121557446
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:30 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Wat dat betreft lijken we behoorlijk op elkaar. Alleen, drank lust ik (nog) niet.
Ik heb ook met behoorlijke verbazing naar de post van TS gekeken. Maak ik om kwart voor 10 's-avonds geen aanstalten dan wordt het nog gewoon tegen me gezegd dat het bedtijd is. Maar juist door respect voor mijn ouders zorg ik dat het niet zover komt.
Jij bent 2 jaar ouder dan mij gok ik zo ;) Dat is een verschil, ik kom uit 97
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
pi_121557662
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
...en dan meteen zodra je wat hoorde op de gang het zaklicht uit doen omdat ze het wel eens door konden hebben.

Ja, zoiets had ik vaak niet door, ze controleerden stiekem en vooral onverwacht en was ik er een paar keer vies bij. Dat leerde ik snel af want in zo'n geval van heterdaadje moest ik de volgende avond een uur eerder naar bed. Nu ga ik gewoon naar bed om te slapen, ze controleren nu weliswaar natuurlijk niet meer, ik zou nu oud en wijs genoeg moeten zijn (17).
pi_121557709
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:50 schreef Drabit het volgende:

[..]

Jij bent 2 jaar ouder dan mij gok ik zo ;) Dat is een verschil, ik kom uit 97
Ja, klopt.
pi_121557740
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:55 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Ja, zoiets had ik vaak niet door, ze controleerden stiekem en vooral onverwacht en was ik er een paar keer vies bij. Dat leerde ik snel af want in zo'n geval van heterdaadje moest ik de volgende avond een uur eerder naar bed. Nu ga ik gewoon naar bed om te slapen, ze controleren nu weliswaar natuurlijk niet meer, ik zou nu oud en wijs genoeg moeten zijn (17).
Ik had de zolderkamer, en de trap naar de eerste verdieping kraakte enorm *)
Ja doei.
pi_121557825
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik had de zolderkamer, en de trap naar de eerste verdieping kraakte enorm *)
Dat kwam prima uit natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')