abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121529144
Ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben loveyourlife99 ( lyl99 voor vrienden :P ) en ik ben een jongen van 13 jaar. Ik loop al een tijdje mee op het FOK! forum, maar dit is mijn eerste topic ( ik heb net een account aangemaakt ). Ik ben dus bekend met jullie gebruiken en autistische grappen :p. Nu ter zake. Ik zal jullie eerst een beeld geven van mijn thuissituatie. Ik ben een Nederlandse jongen, opgegroeid in Nederland. Samen met mijn 2 zussen van 17 en 19 ben ik opgevoed door mijn moeder en stiefvader. Mijn echter vader woont ergens anders in Nederland ( 30 minuten hier vandaan met de auto ), hij is weggegaan bij mijn moeder toen ik 3 was. Ik zie hem officieel een weekend per 2 weken, maar het wisselt wel eens af ( soms kom ik een keer niet, soms kom ik een keer extra ). Ik woon dus bij mijn moeder, stiefvader en 2 zussen thuis. Mijn stiefvader hoort bij de familie, maar hij voelt niet als mijn vader. allebei mijn ouders zijn trouwens Nederlands. Nu komt waar ik last van heb: mijn moeder. Ze is redelijk streng, in bepaalde dingen meer dan in andere. Zo vind mijn moeder dat ik niet eens 1 slokje drank mag, terwijl mijn vader er geen enkel probleem mee heeft als ik wat mix met een cola. Ik ga er niet omheen draaien dat ik wel eens wat gedronken heb, al weet mijn moeder ( of vader ) dat niet. Waar het om gaat is dat mijn moeder niet overal even losjes in is. Merkkleding moet ik zelf betalen, en een kledingsstuk van 50 euro vindt ze al erg duur. Ook een mobiel moest ik tot nu toe zelf regelen, het enige wat ik gratis kon krijgen is een Nokia 3310-achtig model :') Nu heb ik eindelijk een abonnement geregeld, waarvan ik 20 van de 30 euro per maand zelf moet betalen. Mijn moeder vindt het geen enkel probleem als ik een baan neem, helaas is dit nog niet zo gemakkelijk op je 13e. Ik sta al in het reserve bestand als folderbezorger bij meer dan 10 verschillende bedrijven, heb meerdere telefoontjes gepleegd, en heb al gemaild naar tomatenkassen en dergelijke. Geen resultaat. Waar het om gaat: mijn moeder is in veel dingen onredelijk, maar wat nog het ergste is is hoe ze reageert in discussies. Als ik kalm ben vind ze me te nonchalant, als ik reageer moet ik het laatste woord hebben, als ik niet reageer negeer ik haar, als ik alleen oke en ja zeg ben ik weer te nonchalant etc! Als ik eerlijk antwoord geef en vertel hoe ik erin sta dreigt ze met straf ( een week geen internet, of "een kwartier vroeger naar bed" :') ) Tevens moet ik om kwart voor 10 naar bed. Vinden jullie dit een normale tijd? In mei word ik 14. Dit is een situatie die toenstraks letterlijk gebeurd is: Ik kom naar beneden, tandenborstel in mijn mond, circa 5 voor 10. Moeder: "Waarom ben je nog wakker? Het is al 10 uur" <<<< :') Lyl99: *loopt naar de keuken, wasbak, begint mond te spoelen*. Moeder: "Lyl99?" Lyl99: *gaat door met spoelen*. Moeder: *Loopt naar keuken*. Lyl99: *draait zich om* Moeder: "Waarom reageer je niet?". Lyl99: "Ik was mijn mond aan het spoelen -___-". Moeder: Ah k dat wist ik niet. Waarom ben je nog wakker?" Lyl99: "Insertnaamzus zat in bad, en ik moest wachten op de tandpasta" Moeder: zomg wtf je had klaar kunnen zijn je zit nog in je kleren en alles" <wtf verwacht je, dat ik in mijn onderbroek beneden kom?> Lyl99: "Ik kon er niks aan doen de badkamer was bezet". Moeder: als het morgen weer gebeurd half 10 naar bed". Lyl99: "nee". Hier eindig ik het even, want toen kregen we ruzie en de rest is niet van belang. Wat vinden jullie van de manier waarop mijn moeder reageert, en nogmaals: vinden jullie kwart voor 10 een normale tijd voor iemamd van mijn leeftijd? Sorry voor eventuele spelfauten, getypt vanaf een Nexus 7.

Vriendelijke groet :)
  zondag 13 januari 2013 @ 23:09:15 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_121529185
pi_121529186
Loveyourlive99 moet liveyourlive99 zijn, sorry :$
pi_121529227
Omdat je toch al bekend bent met de gebruiken: Pics van je zusjes :9~
-XOXO-
pi_121529252
Belachelijk
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_121529259
Je moeder heeft gelijk en wat betreft tandenpoetsen ben je een vervelende puber.
pi_121529270
Post wat foto's van je zussen :')
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_121529277
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:08 schreef Liveyourlife99 het volgende:
Ik ben loveyourlife99 ( lyl99 voor vrienden :P ) en ik ben een jongen van 13 jaar. Ik loop al een tijdje mee op het FOK! forum, maar dit is mijn eerste topic ( ik heb net een account aangemaakt ). Ik ben dus bekend met jullie gebruiken en autistische grappen :p.

Nu ter zake. Ik zal jullie eerst een beeld geven van mijn thuissituatie. Ik ben een Nederlandse jongen, opgegroeid in Nederland. Samen met mijn 2 zussen van 17 en 19 ben ik opgevoed door mijn moeder en stiefvader. Mijn echter vader woont ergens anders in Nederland ( 30 minuten hier vandaan met de auto ), hij is weggegaan bij mijn moeder toen ik 3 was.

Ik zie hem officieel een weekend per 2 weken, maar het wisselt wel eens af ( soms kom ik een keer niet, soms kom ik een keer extra ). Ik woon dus bij mijn moeder, stiefvader en 2 zussen thuis. Mijn stiefvader hoort bij de familie, maar hij voelt niet als mijn vader. allebei mijn ouders zijn trouwens Nederlands.

Nu komt waar ik last van heb: mijn moeder. Ze is redelijk streng, in bepaalde dingen meer dan in andere. Zo vind mijn moeder dat ik niet eens 1 slokje drank mag, terwijl mijn vader er geen enkel probleem mee heeft als ik wat mix met een cola. Ik ga er niet omheen draaien dat ik wel eens wat gedronken heb, al weet mijn moeder ( of vader ) dat niet.

Waar het om gaat is dat mijn moeder niet overal even losjes in is. Merkkleding moet ik zelf betalen, en een kledingsstuk van 50 euro vindt ze al erg duur. Ook een mobiel moest ik tot nu toe zelf regelen, het enige wat ik gratis kon krijgen is een Nokia 3310-achtig model :')

Nu heb ik eindelijk een abonnement geregeld, waarvan ik 20 van de 30 euro per maand zelf moet betalen. Mijn moeder vindt het geen enkel probleem als ik een baan neem, helaas is dit nog niet zo gemakkelijk op je 13e. Ik sta al in het reserve bestand als folderbezorger bij meer dan 10 verschillende bedrijven, heb meerdere telefoontjes gepleegd, en heb al gemaild naar tomatenkassen en dergelijke.

Geen resultaat. Waar het om gaat: mijn moeder is in veel dingen onredelijk, maar wat nog het ergste is is hoe ze reageert in discussies. Als ik kalm ben vind ze me te nonchalant, als ik reageer moet ik het laatste woord hebben, als ik niet reageer negeer ik haar, als ik alleen oke en ja zeg ben ik weer te nonchalant etc!

Als ik eerlijk antwoord geef en vertel hoe ik erin sta dreigt ze met straf ( een week geen internet, of "een kwartier vroeger naar bed" :') ) Tevens moet ik om kwart voor 10 naar bed. Vinden jullie dit een normale tijd? In mei word ik 14. Dit is een situatie die toenstraks letterlijk gebeurd is: Ik kom naar beneden, tandenborstel in mijn mond, circa 5 voor 10.

Moeder: "Waarom ben je nog wakker? Het is al 10 uur" <<<< :') Lyl99: *loopt naar de keuken, wasbak, begint mond te spoelen*. Moeder: "Lyl99?" Lyl99: *gaat door met spoelen*. Moeder: *Loopt naar keuken*. Lyl99: *draait zich om* Moeder: "Waarom reageer je niet?". Lyl99: "Ik was mijn mond aan het spoelen -___-".

Moeder: Ah k dat wist ik niet. Waarom ben je nog wakker?" Lyl99: "Insertnaamzus zat in bad, en ik moest wachten op de tandpasta" Moeder: zomg wtf je had klaar kunnen zijn je zit nog in je kleren en alles" <wtf verwacht je, dat ik in mijn onderbroek beneden kom?> Lyl99: "Ik kon er niks aan doen de badkamer was bezet". Moeder: als het morgen weer gebeurd half 10 naar bed".

Lyl99: "nee". Hier eindig ik het even, want toen kregen we ruzie en de rest is niet van belang. Wat vinden jullie van de manier waarop mijn moeder reageert, en nogmaals: vinden jullie kwart voor 10 een normale tijd voor iemamd van mijn leeftijd? Sorry voor eventuele spelfauten, getypt vanaf een Nexus 7.

TL;DR.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_121529284
Klinkt als een keurige moeder.
pi_121529296
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:08 schreef Liveyourlife99 het volgende:
Ik ben loveyourlife99 ( lyl99 voor vrienden :P ) en ik ben een jongen van 13 jaar. Ik loop al een tijdje mee op het FOK! forum, maar dit is mijn eerste topic ( ik heb net een account aangemaakt ). Ik ben dus bekend met jullie gebruiken en autistische grappen :p. Nu ter zake. Ik zal jullie eerst een beeld geven van mijn thuissituatie. Ik ben een Nederlandse jongen, opgegroeid in Nederland. Samen met mijn 2 zussen van 17 en 19 ben ik opgevoed door mijn moeder en stiefvader. Mijn echter vader woont ergens anders in Nederland ( 30 minuten hier vandaan met de auto ), hij is weggegaan bij mijn moeder toen ik 3 was. Ik zie hem officieel een weekend per 2 weken, maar het wisselt wel eens af ( soms kom ik een keer niet, soms kom ik een keer extra ). Ik woon dus bij mijn moeder, stiefvader en 2 zussen thuis. Mijn stiefvader hoort bij de familie, maar hij voelt niet als mijn vader. allebei mijn ouders zijn trouwens Nederlands. Nu komt waar ik last van heb: mijn moeder. Ze is redelijk streng, in bepaalde dingen meer dan in andere. Zo vind mijn moeder dat ik niet eens 1 slokje drank mag, terwijl mijn vader er geen enkel probleem mee heeft als ik wat mix met een cola. Ik ga er niet omheen draaien dat ik wel eens wat gedronken heb, al weet mijn moeder ( of vader ) dat niet. Waar het om gaat is dat mijn moeder niet overal even losjes in is. Merkkleding moet ik zelf betalen, en een kledingsstuk van 50 euro vindt ze al erg duur. Ook een mobiel moest ik tot nu toe zelf regelen, het enige wat ik gratis kon krijgen is een Nokia 3310-achtig model :') Nu heb ik eindelijk een abonnement geregeld, waarvan ik 20 van de 30 euro per maand zelf moet betalen. Mijn moeder vindt het geen enkel probleem als ik een baan neem, helaas is dit nog niet zo gemakkelijk op je 13e. Ik sta al in het reserve bestand als folderbezorger bij meer dan 10 verschillende bedrijven, heb meerdere telefoontjes gepleegd, en heb al gemaild naar tomatenkassen en dergelijke. Geen resultaat. Waar het om gaat: mijn moeder is in veel dingen onredelijk, maar wat nog het ergste is is hoe ze reageert in discussies. Als ik kalm ben vind ze me te nonchalant, als ik reageer moet ik het laatste woord hebben, als ik niet reageer negeer ik haar, als ik alleen oke en ja zeg ben ik weer te nonchalant etc! Als ik eerlijk antwoord geef en vertel hoe ik erin sta dreigt ze met straf ( een week geen internet, of "een kwartier vroeger naar bed" :') ) Tevens moet ik om kwart voor 10 naar bed. Vinden jullie dit een normale tijd? In mei word ik 14. Dit is een situatie die toenstraks letterlijk gebeurd is: Ik kom naar beneden, tandenborstel in mijn mond, circa 5 voor 10. Moeder: "Waarom ben je nog wakker? Het is al 10 uur" <<<< :') Lyl99: *loopt naar de keuken, wasbak, begint mond te spoelen*. Moeder: "Lyl99?" Lyl99: *gaat door met spoelen*. Moeder: *Loopt naar keuken*. Lyl99: *draait zich om* Moeder: "Waarom reageer je niet?". Lyl99: "Ik was mijn mond aan het spoelen -___-". Moeder: Ah k dat wist ik niet. Waarom ben je nog wakker?" Lyl99: "Insertnaamzus zat in bad, en ik moest wachten op de tandpasta" Moeder: zomg wtf je had klaar kunnen zijn je zit nog in je kleren en alles" <wtf verwacht je, dat ik in mijn onderbroek beneden kom?> Lyl99: "Ik kon er niks aan doen de badkamer was bezet". Moeder: als het morgen weer gebeurd half 10 naar bed". Lyl99: "nee". Hier eindig ik het even, want toen kregen we ruzie en de rest is niet van belang. Wat vinden jullie van de manier waarop mijn moeder reageert, en nogmaals: vinden jullie kwart voor 10 een normale tijd voor iemamd van mijn leeftijd? Sorry voor eventuele spelfauten, getypt vanaf een Nexus 7.

gewoon op je zelf wonen daar geilen de chi's allemaal op
  zondag 13 januari 2013 @ 23:11:55 #11
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121529315
Maak even wat alinea's in je OP, misschien dat we het dan gaan lezen.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_121529328
Je moeder heeft gelijk en 2200 is een mooie tijd voor jouw leeftijd
pi_121529333
Inb4 pics van je zus in bad
pi_121529338
OP quoters :')
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_121529342
En nee je bedtijd is niet onredelijk. Ik moest altijd om half tien naar bed toen ik 13 was :( na CSI _O_
-XOXO-
pi_121529357
Kun je ook onderbouwen waarom je later naar bed moet gaan?
pi_121529363
Dus gewoon de badkamer ingaan als je zus nog bezig is.
pi_121529376
Absoluut niet onredelijk, nee.
Woord.
pi_121529413
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je moeder heeft gelijk en 2200 is een mooie tijd voor jouw leeftijd
Ja, maar het is 21:45. Letterlijk, als ik om 21:45 beneden ben zegt ze dat ik al in bed hoor te liggen.
pi_121529514
Niet zeiken, over een paar jaar ga je vrijwillig om half tien pitten.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_121529544
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:13 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

Ja, maar het is 21:45. Letterlijk, als ik om 21:45 beneden ben zegt ze dat ik al in bed hoor te liggen.
En terecht, bijdehand jochie. Hoor je niet al lang te slapen?
pi_121529547
Je moeder heeft groot gelijk
Geniet nooit met mate!
pi_121529557
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kun je ook onderbouwen waarom je later naar bed moet gaan?
Ik ben nooit moe, ik haal keurige punten, ik heb een goede conditie, oftewel niks wijst erop dat ik slaap tekort kom. Waarom niet een kwartier later proberen?
pi_121529560
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:16 schreef drumstickNL het volgende:
Niet zeiken, over een paar jaar ga je vrijwillig om half tien pitten.
Het erge is dat het nog waar is ook... :')
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_121529598
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:16 schreef Liveyourlife99 het volgende:

[..]

Ik ben nooit moe, ik haal keurige punten, ik heb een goede conditie, oftewel niks wijst erop dat ik slaap tekort kom. Waarom niet een kwartier later proberen?
Omdat je nog aan het groeien bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')