SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gemist ... Maar ja in een dorp heb je weinig andersquote:Op zondag 13 januari 2013 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kelere wat een inteelt in Mariaheide
het was vrij ernstigquote:Op zondag 13 januari 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gemist ... Maar ja in een dorp heb je weinig anders
dat is al de 2e keer dat ik het woord inteelt lees vanavondquote:Op zondag 13 januari 2013 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kelere wat een inteelt in Mariaheide
deze waren ergerquote:Op zondag 13 januari 2013 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is al de 2e keer dat ik het woord inteelt lees vanavond
Herkenbaar op een eiland?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is al de 2e keer dat ik het woord inteelt lees vanavond
Yep We all need lovequote:Op zondag 13 januari 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
All you need is love, waar de rest naar kijkt weet ik niet maar er is niet veel aan
yep heb hem... is leukerquote:Op zondag 13 januari 2013 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]op Comedy Central ofzoiets?
Film bekeken:quote:
over welke film gaat dit?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Wah die film was echt spannend, wel geromantiseerd over hoe ze hem uiteindelijk hebben gepakt, maar toch... en dat iedereen maar doodschieten is echt![]()
![]()
niet nodig geweest... gelukkig lieten ze de kindertjes leven.
ah.... niet gezienquote:Op zondag 13 januari 2013 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Over hoe ze Osama b l hebben gevonden/gevangen/geschoten
Oh toch welquote:Op zondag 13 januari 2013 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie wij?
Eh ja das best handig als je in 1 huis woont
speciaal voor de filmquote:Op zondag 13 januari 2013 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Wah die film was echt spannend, wel geromantiseerd over hoe ze hem (OBL) uiteindelijk hebben gepakt, maar toch... en dat iedereen maar doodschieten is echt![]()
![]()
niet nodig geweest... gelukkig lieten ze de kindertjes leven.
American Horror Story: The Asylumquote:
Het is wel sneeuwkoud!!! Ik heb steeds rillingen. Werk vandaag vanuit huis, dus ik ga eens fijn een mud kolen in de kachel donderen en aansteken!!quote:
Inderdaad, want nu hebben we dit. Uitzicht uit mijn keukenraam.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:20 schreef chufi het volgende:
Wat er in een half uur al niet kan gebeuren...
Tsja, het blijft natuurlijk wat behelpen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:39 schreef ElizabethR het volgende:
Inderdaad, want nu hebben we dit. Uitzicht uit mijn keukenraam.
[ afbeelding ]
Ja voor het uitzicht zou ik er niet willen wonenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Tsja, het blijft natuurlijk wat behelpen.
Nee, gelijk heb je.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja voor het uitzicht zou ik er niet willen wonen
Rentenieren bij de Ierenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga later als ik groot ben met ER trouwen en bij haar wonen
En daarna ikquote:Op maandag 14 januari 2013 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Dat is mooi, wie heeft die foto's gemaakt?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, gelijk heb je.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal mijn Lough Corrib! 200 Meter hier vandaan.
Ikke.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is mooi, wie heeft die foto's gemaakt?
Maar dan krijg ik er geen ruitenbroekvent met een petje bij toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Ist niet belachelijk!!! Overdreven gedoequote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef chufi het volgende:
Gaan jullie ER's view nou zitten te adoreren ? ,,,
Ik golf al jaren in mijn nakie.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:36 schreef ElizabethR het volgende:
Maar dan krijg ik er geen ruitenbroekvent met een petje bij toch?Dan ist goed!
Niemand die dit gaat evenaren.... Maar 1 dag langskomen gaat nu 200% omhoogquote:Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ist niet belachelijk!!! Overdreven gedoe
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef chufi het volgende:
Gaan jullie ER's view nou zitten te adoreren ? ,,,
Goed zo!! Want ik heb een hekel aan ruitenbroekventen!!quote:
En?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik ga effe ruzie zoeken in onzin
![]()
heb ik zin in
Nee zo oud ben ik nog nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn hier ook mensen die de muziekscene in den haag in de jaren 50 hebben meegemaakt: MUZ / Opzoek naar muziekkenners jaren vijftig Den Haag
Niet bewust meegemaakt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn hier ook mensen die de muziekscene in den haag in de jaren 50 hebben meegemaakt: MUZ / Opzoek naar muziekkenners jaren vijftig Den Haag
quote:
joah, misluktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
mislukt toch, zei ze een minuut later al
nou nee ikke nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Okgelicht in Aziequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kweetniet hoe die vent heet
ow.. dan heb ik dat stukkie gemist, ze lijkt zelfs een beetje op Imcaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hun verhaal dat ze geld hadden verdiend in Azie of zo toch... Dr stem lijkt op Imca Marina
Lien komt ook ut Grunn dus ja tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk jij ook Lien? opgelicht TROS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |