PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:
Wat voor cijfer geef je het nou, zo alles in totaal?quote:
Die jongen is over een jaar of 2 zo verschrikkelijk goed. Wordt de volgende echt grote ster van Barca.quote:
Treffend omschreven DSquote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest snel een TT bedenken en dit was het eerste wat in me op kwam.
Een zesje niks mis meequote:Op zondag 13 januari 2013 22:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat voor cijfer geef je het nou, zo alles in totaal?
en alweer komt ie alleen onder zijn steen vandaan om iets over Barca te zeggenquote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Die jongen is over een jaar of 2 zo verschrikkelijk goed. Wordt de volgende echt grote ster van Barca.
wat doe je hier dan nogquote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Een zesje niks mis mee
Sinds die kerel geband is wel weinig meer gelachen hier
quote:
Ik speel weinig FIFA, dus daar heb ik weinig over te melden.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en alweer komt ie alleen onder zijn steen vandaan om iets over Barca te zeggen
waarom bent u hier dan, als ik het vragen mag?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:41 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik speel weinig FIFA, dus daar heb ik weinig over te melden.
Aha, en jij bent niet zo een moppentapper?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Een zesje niks mis mee
Sinds die kerel geband is wel weinig meer gelachen hier
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef pascal08 het volgende:
Wat een godschruwelijk kkspel is FIFA toch. Het maakt geen fuck uit met wat voor team je speelt. Die hele kkchemistry boeit ook geen ene fuck. Het gaat er alleen maar om wie de beste LB+Y ballen kan geven en wie z'n keeper het minste faalt. Ik ga nu gewoon alle quiten tot ik in div5 zit. Ik ben er klaar mee.
Ik heb m'n controller gewoon een scheur om m'n controller gedraaid.
Omdat de topicreeks nog steeds in Mijn actieve topics staat.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarom bent u hier dan, als ik het vragen mag?
Ik kan desgewenst wel een leuk mopje tappen.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Aha, en jij bent niet zo een moppentapper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik kan desgewenst wel een leuk mopje tappen.
Waarom is het schaapje blij dat hij kan lopen?Ik grinnikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Mooi man die opgefokte reacties van jou altijdquote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en daar haal jij je plezier uit?
en hoe is deze daar ooit terechtgekomen?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:43 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Omdat de topicreeks nog steeds in Mijn actieve topics staat.
Denk nou toch aan je DNF, man!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef pascal08 het volgende:
Wat een godschruwelijk kkspel is FIFA toch. Het maakt geen fuck uit met wat voor team je speelt. Die hele kkchemistry boeit ook geen ene fuck. Het gaat er alleen maar om wie de beste LB+Y ballen kan geven en wie z'n keeper het minste faalt. Ik ga nu gewoon alle quiten tot ik in div5 zit. Ik ben er klaar mee.
Ik heb m'n controller gewoon een scheur om m'n controller gedraaid.
Wat voegt hij dan toe als ik vragen mag? Behalve dat hij mij irriteert (wat niet veel mensen lukt)quote:
Door een post te plaatsen in 1 van de topics in deze reeks.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en hoe is deze daar ooit terechtgekomen?
Zag je die schwalbe van Busquets?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:41 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik speel weinig FIFA, dus daar heb ik weinig over te melden.
Omdat ik meer dan twee jaar geleden met FUT ben begonnen.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en hoe is deze daar ooit terechtgekomen?
Nope, welke?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zag je die schwalbe van Busquets?
ooh, dat is wel vet, want in FIFA10 was het nieuwquote:Op zondag 13 januari 2013 22:45 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Omdat ik meer dan twee jaar geleden met FUT ben begonnen.
Eerder aan m'n bloeddruk, want m'n DNF is toch vanaf het begin al 0.5x geweest.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Denk nou toch aan je DNF, man!
Zelfs jouw fucking Alpaca heeft nog meer hersencellen dan een gemiddelde EA-medewerker. Als ik er ooit 1 tegenkom stop ik die disc in m'n aars, inclusief het doosje, die mag 'ie ook hebben. Lelijk doosje.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:46 schreef TBakkert het volgende:
hebben jullie mijn nieuwe Alpaca al gezien?
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:45 schreef pascal08 het volgende:
Kan je ook niet meer degraderen ofzo? Ik heb 9 punten uit 10 wedstrijden. Dit spel is echt een zooitje bijeengeraapte bugs. Wat een schijthonden die bij EA werken en zo'n baggerproduct afleveren. Van mij mogen ze allemaal een nekschot krijgen, stelletje graftakken. Ga lekker achter de vuilniswagen hangen als je niet eens een voetbalspelletje kan maken.
Waarom richt je je niet eens op IF's. Daar zit het grote geld.quote:
Haha, ga even een rondje lopen buitenquote:Op zondag 13 januari 2013 22:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zelfs jouw fucking Alpaca heeft nog meer hersencellen dan een gemiddelde EA-medewerker. Als ik er ooit 1 tegenkom stop ik die disc in m'n aars, inclusief het doosje, die mag 'ie ook hebben. Lelijk doosje.
Ik liet me even gaan en daar is zo'n forum een heerlijke uitlaatklep voor. Sorry dat jullie deze bagger moeten lezen, maar ik zat even een zware depressie. Ben er al weer uit gelukkig.quote:
Ik ken de prijzen van IFs niet, als ik me daar meer op zou richten zou ik waarschijnlijk wel wat meer winst kunnen maken ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom richt je je niet eens op IF's. Daar zit het grote geld.
Zoals een IF Chadli voor 2.2K? #SMLENOquote:Op zondag 13 januari 2013 22:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom richt je je niet eens op IF's. Daar zit het grote geld.
Ik heb m'n controller al gescheurd, dat vind ik wel genoeg. Nu weer spelen.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ga even een rondje lopen buitenOf even de kat een schop geven, dat lucht op.
quote:
nouja, ik ben het op bepaalde punten wel met je eens, dat dan weer welquote:Op zondag 13 januari 2013 22:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik liet me even gaan en daar is zo'n forum een heerlijke uitlaatklep voor. Sorry dat jullie deze bagger moeten lezen, maar ik zat even een zware depressie. Ben er al weer uit gelukkig.
Hoe de neuk....?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb m'n controller al gescheurd, dat vind ik wel genoeg. Nu weer spelen.
hey, Leuk om nog een nieuwkomer te zien, vanaf wanneer speel je FUT, hoeveel coins heb je en wat zijn je gegevens van EA + Security Question?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:49 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Zoals een IF Chadli voor 2.2K? #SMLENO
Zijn makkelijk te leren joh, hoe je het nu doet verdien je relatief weinig. Zeker als je kijkt naar de hoeveelheid tijd die jij er insteekt.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken de prijzen van IFs niet, als ik me daar meer op zou richten zou ik waarschijnlijk wel wat meer winst kunnen maken ja.
Martinez en Mangala.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:50 schreef vandermar het volgende:
Wie hebben bij porto en benfica gescoord?
Ik heb vandaag ook genoeg tijd voor andere dingen gehad. Ik vind dit wel leuk om te doen en ik maak altijd winst ermeequote:Op zondag 13 januari 2013 22:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zijn makkelijk te leren joh, hoe je het nu doet verdien je relatief weinig. Zeker als je kijkt naar de hoeveelheid tijd die jij er insteekt.
kun je ook veel winst maken op IF's die net boven discard-waarde zitten?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zijn makkelijk te leren joh, hoe je het nu doet verdien je relatief weinig. Zeker als je kijkt naar de hoeveelheid tijd die jij er insteekt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:50 schreef vandermar het volgende:
Wie hebben bij porto en benfica gescoord?
Zeker weten.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kun je ook veel winst maken op IF's die net boven discard-waarde zitten?
Kan er prima mee door inderdaadquote:
goeie alpaca welquote:Op zondag 13 januari 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou wel de naam van je filmpjes veranderen na het Ronaldo incident.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook genoeg tijd voor andere dingen gehad. Ik vind dit wel leuk om te doen en ik maak altijd winst ermee
Heb erg veel verdiend door het handelen in IF Bony's , het kan zeer zeker wel.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en welke methode wordt dan het meest gebruikt?quote:
Ik wacht gewoon totdat ik weer 1.8 miljoen heb en ik ga dan over op Engelse video's. Maar andere suggesties van namen zijn ook welkomquote:Op zondag 13 januari 2013 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou wel de naam van je filmpjes veranderen na het Ronaldo incident.
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
sommige mongolen verdienen echt een banquote:Op zondag 13 januari 2013 22:57 schreef TBakkert het volgende:
SMVEEB, het slaat op mij, wie hem het eerst raadt, krijgt mijn waardering
Stevig masturberen voelt echt echt bloedgeilquote:Op zondag 13 januari 2013 22:57 schreef TBakkert het volgende:
Sommige mensen vragen echt een boel!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:57 schreef TBakkert het volgende:
Mongolen = mensen, maar verder is tie goedquote:Op zondag 13 januari 2013 22:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
sommige mongolen verdienen echt een ban
sorryquote:Op zondag 13 januari 2013 22:57 schreef TBakkert het volgende:
Ronaldo en Messi.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:02 schreef Djeetje het volgende:
Met welke TOTY speler(s) zal ik een team maken ?
quote:
Wie bedoel je dan met sommige mensen?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mongolen = mensen, maar verder is tie goed
gewoon mij, maar je moet het onopvallend doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie bedoel je dan met sommige mensen?
Alves in een Braziliaans teamquote:
Ik vind hem best wel lelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Kostte me 3,5k.Maar wat een bazenkit.
Geef je jezelf aan? Baasquote:Op zondag 13 januari 2013 23:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon mij, maar je moet het onopvallend doen.
In de Nederlandse FIFA zit die sponsor er niet op. De broekjes zijn wit en de sokken groen. Echt nice.quote:
quote:
Niet haten op Hari die man sloeg Sem Schilt knokkie met 3 slagen.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef je jezelf aan? Baas
Deden Badr Hari (na het broodjeszaak incident) en Bob dat maar !
Sem Schilt? Je maakt een grapjequote:Op zondag 13 januari 2013 23:08 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Niet haten op Hari die man sloeg Sem Schilt knokkie met 3 slagen.
Ik keek toen live naar dat event op de tv. De commentator maakte een hele heisa van het gebeuren en zei oke nu zijn we begonnen. En voor je het weet was het over vond het wel een memorabel moment.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sem Schilt? Je maakt een grapje
En ik haat wel vaker op criminelen, dus helaas ook op Hari.
Zit je daar met je eersterangskaartje van 90 euroquote:Op zondag 13 januari 2013 23:10 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik keek toen live naar dat event op de tv. De commentator maakte een hele heisa van het gebeuren en zei oke nu zijn we begonnen. En voor je het weet was het over vond het wel een memorabel moment.
Heb je wel Sem Schilt gezienquote:Op zondag 13 januari 2013 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zit je daar met je eersterangskaartje van 90 euro![]()
In het echt vind ik ze best lelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In de Nederlandse FIFA zit die sponsor er niet op. De broekjes zijn wit en de sokken groen. Echt nice.
12 uit 17quote:Op zondag 13 januari 2013 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Cvitanich zo goed bezig was in frankrijk? Raar, bij Ajax deed hij het altijd slecht.
Niveau in NL is hoger, daarom ging Lyon vorig jaar in de CL doorquote:Op zondag 13 januari 2013 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Cvitanich zo goed bezig was in frankrijk? Raar, bij Ajax deed hij het altijd slecht.
Valt wel mee. Hij begon wel redelijk, maar nu is 'ie niet zo opvallend heur.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
Bij Ajax vond ik hem niet eens zo heel slecht, hij heeft toen nog een aantal goals gemaakt. Hij heeft verder niet veel kansen gehad om zich te laten zien.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
Sterker nog, in verhouding tot zijn transfersom is hij de best presterende speler in heel Europa!quote:Op zondag 13 januari 2013 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
14 goals uit 18 wedstrijden in Ligue 1 vind ik best knap.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij begon wel redelijk, maar nu is 'ie niet zo opvallend heur.
schilt is een grote jongen ja. ik heb gisteren kaartjes geboekt voor tyrone spong - remy bonjasky. das ook wel een leuke matchup.quote:
Ik weet niet, maar Messi en Ronaldo zijn meer dan 3 miljoen waard en NIF Falcao wasquote:Op zondag 13 januari 2013 23:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb je niet meer aan een aanvaller TOTY ?
1600quote:Op zondag 13 januari 2013 23:14 schreef tuan84 het volgende:
[..]
schilt is een grote jongen ja. ik heb gisteren kaartjes geboekt voor tyrone spong - remy bonjasky. das ook wel een leuke matchup.
voor hoeveel verkopen jullie die squad fitness kaartjes dadelijk denk je?
De wedstrijd Hari Bonjaski kan ik me ook herinneren. Hari kreeg een pak slaag van Bonjaski en ging hem toen aanvallen tijdens de rust tussen rondes. Hij wilde gediskwalificeerd worden zodat hij niet af zou gaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:14 schreef tuan84 het volgende:
[..]
schilt is een grote jongen ja. ik heb gisteren kaartjes geboekt voor tyrone spong - remy bonjasky. das ook wel een leuke matchup.
voor hoeveel verkopen jullie die squad fitness kaartjes dadelijk denk je?
Typische Turk met z'n eerkwesties.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:17 schreef strakkeman het volgende:
[..]
De wedstrijd Hari Bonjaski kan ik me ook herinneren. Hari kreeg een pak slaag van Bonjaski en ging hem toen aanvallen tijdens de rust tussen rondes. Hij wilde gediskwalificeerd worden zodat hij niet af zou gaan.
Inb4 hari een turk noemenquote:Op zondag 13 januari 2013 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Typische Turk met z'n eerkwesties.
je bedoeld dat natrappen toch? hari heeft gewoon een steek los. dat is ook weer een goed iets als vechter, kijk maar naar tyson.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:17 schreef strakkeman het volgende:
[..]
De wedstrijd Hari Bonjaski kan ik me ook herinneren. Hari kreeg een pak slaag van Bonjaski en ging hem toen aanvallen tijdens de rust tussen rondes. Hij wilde gediskwalificeerd worden zodat hij niet af zou gaan.
Of hij nou in Marokko of Turkije op een kameel rijdt.. Een pot nat, dat volk.quote:
Maar de allergrootste vechter ooit is toch Ali en hij stond juist bekend om zijn sublieme controle tijdens het vechten.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:20 schreef tuan84 het volgende:
1200 inkoop = dus 320 winst per kaartje minus de ea tax. dan moet je wel ontiegelijk veel van die kaartjes inslaan wil je aardig wat coins maken. is het dan niet beter om te handelen met ifs?
[..]
je bedoeld dat natrappen toch? hari heeft gewoon een steek los. dat is ook weer een goed iets als vechter, kijk maar naar tyson.
mensen gaan al naar 1300/1400 zie ikquote:Op zondag 13 januari 2013 23:20 schreef tuan84 het volgende:
1200 inkoop = dus 320 winst per kaartje minus de ea tax. dan moet je wel ontiegelijk veel van die kaartjes inslaan wil je aardig wat coins maken. is het dan niet beter om te handelen met ifs?
[..]
je bedoeld dat natrappen toch? hari heeft gewoon een steek los. dat is ook weer een goed iets als vechter, kijk maar naar tyson.
Badr vocht juist beter die wedstrijd maar draaide door.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:17 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens perongeluk gedaan nadat ik won. Wilde ik stoppen en drukte ik xbox al uitquote:Op zondag 13 januari 2013 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
Nadat de scheids afgefloten heeft nog quitten.Sommige mensjes.
eentje lenen?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb niet eens genoeg geld meer voor een Bassong
Feyenoordquote:
Hij staat er nu niet meer voor onder de 25k op.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb niet eens genoeg geld meer voor een Bassong
joh echtquote:Op zondag 13 januari 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij staat er nu niet meer voor onder de 25k op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |