PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:
Wat voor cijfer geef je het nou, zo alles in totaal?quote:
Die jongen is over een jaar of 2 zo verschrikkelijk goed. Wordt de volgende echt grote ster van Barca.quote:
Treffend omschreven DSquote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest snel een TT bedenken en dit was het eerste wat in me op kwam.
Een zesje niks mis meequote:Op zondag 13 januari 2013 22:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat voor cijfer geef je het nou, zo alles in totaal?
en alweer komt ie alleen onder zijn steen vandaan om iets over Barca te zeggenquote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Die jongen is over een jaar of 2 zo verschrikkelijk goed. Wordt de volgende echt grote ster van Barca.
wat doe je hier dan nogquote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Een zesje niks mis mee
Sinds die kerel geband is wel weinig meer gelachen hier
quote:
Ik speel weinig FIFA, dus daar heb ik weinig over te melden.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en alweer komt ie alleen onder zijn steen vandaan om iets over Barca te zeggen
waarom bent u hier dan, als ik het vragen mag?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:41 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik speel weinig FIFA, dus daar heb ik weinig over te melden.
Aha, en jij bent niet zo een moppentapper?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Een zesje niks mis mee
Sinds die kerel geband is wel weinig meer gelachen hier
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef pascal08 het volgende:
Wat een godschruwelijk kkspel is FIFA toch. Het maakt geen fuck uit met wat voor team je speelt. Die hele kkchemistry boeit ook geen ene fuck. Het gaat er alleen maar om wie de beste LB+Y ballen kan geven en wie z'n keeper het minste faalt. Ik ga nu gewoon alle quiten tot ik in div5 zit. Ik ben er klaar mee.
Ik heb m'n controller gewoon een scheur om m'n controller gedraaid.
Omdat de topicreeks nog steeds in Mijn actieve topics staat.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarom bent u hier dan, als ik het vragen mag?
Ik kan desgewenst wel een leuk mopje tappen.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Aha, en jij bent niet zo een moppentapper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik kan desgewenst wel een leuk mopje tappen.
Waarom is het schaapje blij dat hij kan lopen?Ik grinnikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Mooi man die opgefokte reacties van jou altijdquote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en daar haal jij je plezier uit?
en hoe is deze daar ooit terechtgekomen?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:43 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Omdat de topicreeks nog steeds in Mijn actieve topics staat.
Denk nou toch aan je DNF, man!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef pascal08 het volgende:
Wat een godschruwelijk kkspel is FIFA toch. Het maakt geen fuck uit met wat voor team je speelt. Die hele kkchemistry boeit ook geen ene fuck. Het gaat er alleen maar om wie de beste LB+Y ballen kan geven en wie z'n keeper het minste faalt. Ik ga nu gewoon alle quiten tot ik in div5 zit. Ik ben er klaar mee.
Ik heb m'n controller gewoon een scheur om m'n controller gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |