Naja, van dit topic zou je verwachten dat je ieders ervaringen kan lezen. Maar heb je niet het idee 'alsof het nooit goed' is? Tillen jullie echt zo zwaar aan even je leeftijd veranderen, berichtje sturen en je leeftijd terug zetten?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik word ook heel moe van jullie..eh..wie is jullie?
Waar wil je graag tips voor?
Toch fijn als mensen zo generaliserend zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:25 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Naja, van dit topic zou je verwachten dat je ieders ervaringen kan lezen. Maar heb je niet het idee 'alsof het nooit goed' is? Tillen jullie echt zo zwaar aan even je leeftijd veranderen, berichtje sturen en je leeftijd terug zetten?
Volgens mij doet zelfs de persoon in kwestie daar nog minder moeilijk over. Bovendien, een berichtje sturen met: "Nee, sorry, liever niet", had dan ook gewoon gekund.
We maken ons zelfs druk over 'hoi hoi' en hoeveel kusjes we al dan niet geven. Zo ver komt het alleen meestal nog niet eens, wat mij logisch lijkt als je je over iets triviaals als 'hoi hoi' al druk maakt. Zo zie ik het, tenminste.
Ik zou in de voorgaande reeks even terugkijken als ik jouw wasquote:Op maandag 14 januari 2013 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Toch fijn als mensen zo generaliserend zijn.
1 iemand maakte zich druk over 'hoi hoi', waarop de rest zei dat ze nu wel erg kritisch was. Dan doen 'we' dat dus niet allemaal.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:30 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Ik zou in de voorgaande reeks even terugkijken als ik jouw was
Owh dear it's the spelling policequote:Op maandag 14 januari 2013 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
1 iemand maakte zich druk over 'hoi hoi', waarop de rest zei dat ze nu wel erg kritisch was. Dan doen 'we' dat dus niet allemaal.
als ik jou was* trouwens.
Wel als je het niet als sarcasme brengtquote:
Pardon?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:18 schreef Dennisweb het volgende:
Maar dames... jullie doen nu wel vrij kritisch, maar euh.. Verschieten jullie zo niet je kruit bij de fok!mannetjes?
Als je IRL net zo generaliseert als hier: zij jou ook nietquote:Op maandag 14 januari 2013 00:20 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Oh, ik zou de vrouwen op dit forum niet willen daten, vrees ik..
Om mijn tip naar jou dan maar even te verduidelijken: been there, done that.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:25 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Naja, van dit topic zou je verwachten dat je ieders ervaringen kan lezen. Maar heb je niet het idee 'alsof het nooit goed' is? Tillen jullie echt zo zwaar aan even je leeftijd veranderen, berichtje sturen en je leeftijd terug zetten?
Volgens mij doet zelfs de persoon in kwestie daar nog minder moeilijk over. Bovendien, een berichtje sturen met: "Nee, sorry, liever niet", had dan ook gewoon gekund.
We maken ons zelfs druk over 'hoi hoi' en hoeveel kusjes we al dan niet geven. Zo ver komt het alleen meestal nog niet eens, wat mij logisch lijkt als je je over iets triviaals als 'hoi hoi' al druk maakt. Zo zie ik het, tenminste.
Wat? Ga je me wassen?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
1 iemand maakte zich druk over 'hoi hoi', waarop de rest zei dat ze nu wel erg kritisch was. Dan doen 'we' dat dus niet allemaal.
als ik jou was* trouwens.
Heel veel fouten kan ik nog wel negeren, maar jou/jouw fouten doen pijn en zijn een beetje dom. Want die regel is echt heel erg makkelijk.quote:
Niks zo onaantrekkelijk aan een vrouw die probeert iemand zijn spellingsfouten te verbeteren.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heel veel fouten kan ik nog wel negeren, maar jou/jouw fouten doen pijn en zijn een beetje dom. Want die regel is echt heel erg makkelijk.
Niks zo onaantrekkelijk aan een vrouw die jou/jouw fouten maakt.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:39 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Niks zo onaantrekkelijk aan een vrouw die probeert iemand zijn spellingsfouten te verbeteren.
Wat? Je zin klopt niet volgens mij.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:39 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Niks zo onaantrekkelijk aan een vrouw die probeert iemand zijn spellingsfouten te verbeteren.
Daar gaan 'we' weer... Ik sluit de luiken voor vandaag. Slaap lekker.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat? Je zin klopt niet volgens mij.
Maar prima toch als jij dat onaantrekkelijk vindt, ik vind het onaantrekkelijk als mensen jou/jouw fout doen of allemaal verkleinwoordjes gebruiken.
Bambi'tje, je moet niet zo zeuren joh, dan vind ik je maar een trutjequote:Op maandag 14 januari 2013 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat? Je zin klopt niet volgens mij.
Maar prima toch als jij dat onaantrekkelijk vindt, ik vind het onaantrekkelijk als mensen jou/jouw fout doen of allemaal verkleinwoordjes gebruiken.
Maar dat mag ook.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bambi'tje, je moet niet zo zeuren joh, dan vind ik je maar een trutje
Dat is toch iets dat van 2 kanten moet komen, vind ik. Ik voel me ook niet gemakkelijk als ik voorover buig om 3 zoenen te geven en je merkt aan de ander dat hij er niet op gerekend heeft. Awkward!quote:Op maandag 14 januari 2013 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
En ik denk dat het allemaal wel meevalt Yuki, waarschijnlijk zorg jij er standaard voor dat je elkaar 3 zoenen geeft bij een ontmoeting.... Dan moet je het tegenwerken om het niet te doen en dat is awkward..
Maar een ander persoon doet dat niet en dan gaat een hand schudden op een natuurlijk manier, of een knuffel geven...
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:42 schreef Djieluh het volgende:
Note to my self: checken of de vrouw een spellingsnerd is: zoja ->block
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Anyway, ik ga slapen, morgen weer vroeg op.
Daaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |