Motivatie om mij te leren kennen van de tegenpartij bokst een heel aantal criteria sowieso aan de kant.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:03 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
I pass.
En trouwens: als alle dates echt moeilijk zouden doen over 1 jaar die niet in hun criteria valt, dan koop ik alvast een kat!
Dat zien we dan wel weer. Ik hoor liever eerst haar mening. Heb duidelijk gemotiveerd waarom ik even de leeftijd heb veranderdquote:Op maandag 14 januari 2013 00:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En zij kijkt er wellicht anders tegen aan. Jammer joh.
Hoezo? Ik volg even het idee van nieuwe mensen leren kennen nu if you catch my drift.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:02 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Wow een onzin zeg. Het gaat toch om leeftijd, niet om een kleur van een ras?
Tuurlijk mag dat, maar dan moet je er wel meteen eerlijk over zijn. Niet ervan uitgaan dat ze het wel zal pikken en dat benadrukken als ze ook op je bericht reageert.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eens.
Uiteraard moet je wel arrogant genoeg zijn om jezelf een uitzonderingspositie te gunnen soms... Maar dan wel gewoon eerlijk blijven.
Heel goed! Hoop voor je dat ze idd "Awww, wat liefquote:Op maandag 14 januari 2013 00:00 schreef Dennisweb het volgende:
Goede tip, advies ten harte genomen. Berichtje erna gestuurd
Ja, want een jongen lief vinden is natuurlijk automatisch friendzone.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
''aww wat lief''
Leuk voor in de friendzone.
Duidelijkquote:Op maandag 14 januari 2013 00:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want een jongen lief vinden is natuurlijk automatisch friendzone.
Zitten zij in jouw friendzone, of jij in die van hun?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:08 schreef Dennisweb het volgende:
Friendzone.. Ja, daar zitten nu de meeste meiden die ik ken. Ooit geprobeerd om een meisje uit de friendzone te halen. Dat liep niet heel goed af..
Weet je.. Ik word soms zo moe van jullie. Al die lijstjes en regeltjes. Ja, zo blijf je toch ook eeuwig daten?! Dit zijn geen tips meer, maar echt eisen!quote:Op maandag 14 januari 2013 00:10 schreef eefje801 het volgende:
Ah, oh ja, we mogen nooit iets lief vinden want dan stoppen we mensen in de friendzone. Even weer het lijstje updaten hoor...best lastig nog dat online daten.
Valt niet mee he.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:10 schreef eefje801 het volgende:
Ah, oh ja, we mogen nooit iets lief vinden want dan stoppen we mensen in de friendzone. Even weer het lijstje updaten hoor...best lastig nog dat online daten.
Sarcasme is moeilijk he.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:11 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Weet je.. Ik word soms zo moe van jullie. Al die lijstjes en regeltjes. Ja, zo blijf je toch ook eeuwig daten?! Dit zijn geen tips meer, maar echt eisen!
Elkaars friendzone. Toen vond ik d'r leuk en heb ik haar dat eerlijk gezegd. Dat liep af in 3 maanden geen woord meer tegen elkaar zeggen.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zitten zij in jouw friendzone, of jij in die van hun?
Indien optie 1, waarom heb je een meid eruit willen halen dan?
Dude, take a chill pill!quote:Op maandag 14 januari 2013 00:11 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Weet je.. Ik word soms zo moe van jullie. Al die lijstjes en regeltjes. Ja, zo blijf je toch ook eeuwig daten?! Dit zijn geen tips meer, maar echt eisen!
Dus probeer je het maar niet meer? Zo gaat het hem wel worden ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:11 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Elkaars friendzone. Toen vond ik d'r leuk en heb ik haar dat eerlijk gezegd. Dat liep af in 3 maanden geen woord meer tegen elkaar zeggen.
Jullie waren vrienden, jij begon meer voor haar te voelen maar zij wees je af?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:11 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Elkaars friendzone. Toen vond ik d'r leuk en heb ik haar dat eerlijk gezegd. Dat liep af in 3 maanden geen woord meer tegen elkaar zeggen.
Inmiddels spreek ik haar wel weer, ja. Maar vriendschappelijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dus probeer je het maar niet meer? Zo gaat het hem wel worden ja.
Moeilijk he sarcasme herkennenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dude, take a chill pill!
Eefje bedoelt dit sarcastisch, omdat het onzin is als "lief vinden" automatisch leidt tot friendzone, zoals kingtoppie beweerde.
Ik bedoel meer dat het klonk alsof je dus ook maar niet meer ging proberen een meisje te versieren als je denkt dat je in haar friendzone zit. Want soms lijkt dat alleen maar zo, zou zonde zijn als je het nooit probeert.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:13 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Inmiddels spreek ik haar wel weer, ja. Maar vriendschappelijk.
Oh, ik zou de vrouwen op dit forum niet willen daten, vrees ik..quote:Op maandag 14 januari 2013 00:19 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij je kruit nu verschoten hebt.
Op wat voor manier doen 'we' vrij kritisch?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:18 schreef Dennisweb het volgende:
Maar dames... jullie doen nu wel vrij kritisch, maar euh.. Verschieten jullie zo niet je kruit bij de fok!mannetjes?
Ik word ook heel moe van jullie..eh..wie is jullie?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:11 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Naja, van dit topic zou je verwachten dat je ieders ervaringen kan lezen. Maar heb je niet het idee 'alsof het nooit goed' is? Tillen jullie echt zo zwaar aan even je leeftijd veranderen, berichtje sturen en je leeftijd terug zetten?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik word ook heel moe van jullie..eh..wie is jullie?
Waar wil je graag tips voor?
Toch fijn als mensen zo generaliserend zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:25 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Naja, van dit topic zou je verwachten dat je ieders ervaringen kan lezen. Maar heb je niet het idee 'alsof het nooit goed' is? Tillen jullie echt zo zwaar aan even je leeftijd veranderen, berichtje sturen en je leeftijd terug zetten?
Volgens mij doet zelfs de persoon in kwestie daar nog minder moeilijk over. Bovendien, een berichtje sturen met: "Nee, sorry, liever niet", had dan ook gewoon gekund.
We maken ons zelfs druk over 'hoi hoi' en hoeveel kusjes we al dan niet geven. Zo ver komt het alleen meestal nog niet eens, wat mij logisch lijkt als je je over iets triviaals als 'hoi hoi' al druk maakt. Zo zie ik het, tenminste.
Ik zou in de voorgaande reeks even terugkijken als ik jouw wasquote:Op maandag 14 januari 2013 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Toch fijn als mensen zo generaliserend zijn.
1 iemand maakte zich druk over 'hoi hoi', waarop de rest zei dat ze nu wel erg kritisch was. Dan doen 'we' dat dus niet allemaal.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:30 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Ik zou in de voorgaande reeks even terugkijken als ik jouw was
Owh dear it's the spelling policequote:Op maandag 14 januari 2013 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
1 iemand maakte zich druk over 'hoi hoi', waarop de rest zei dat ze nu wel erg kritisch was. Dan doen 'we' dat dus niet allemaal.
als ik jou was* trouwens.
Wel als je het niet als sarcasme brengtquote:
Pardon?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:18 schreef Dennisweb het volgende:
Maar dames... jullie doen nu wel vrij kritisch, maar euh.. Verschieten jullie zo niet je kruit bij de fok!mannetjes?
Als je IRL net zo generaliseert als hier: zij jou ook nietquote:Op maandag 14 januari 2013 00:20 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Oh, ik zou de vrouwen op dit forum niet willen daten, vrees ik..
Om mijn tip naar jou dan maar even te verduidelijken: been there, done that.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:25 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Naja, van dit topic zou je verwachten dat je ieders ervaringen kan lezen. Maar heb je niet het idee 'alsof het nooit goed' is? Tillen jullie echt zo zwaar aan even je leeftijd veranderen, berichtje sturen en je leeftijd terug zetten?
Volgens mij doet zelfs de persoon in kwestie daar nog minder moeilijk over. Bovendien, een berichtje sturen met: "Nee, sorry, liever niet", had dan ook gewoon gekund.
We maken ons zelfs druk over 'hoi hoi' en hoeveel kusjes we al dan niet geven. Zo ver komt het alleen meestal nog niet eens, wat mij logisch lijkt als je je over iets triviaals als 'hoi hoi' al druk maakt. Zo zie ik het, tenminste.
Wat? Ga je me wassen?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
1 iemand maakte zich druk over 'hoi hoi', waarop de rest zei dat ze nu wel erg kritisch was. Dan doen 'we' dat dus niet allemaal.
als ik jou was* trouwens.
Heel veel fouten kan ik nog wel negeren, maar jou/jouw fouten doen pijn en zijn een beetje dom. Want die regel is echt heel erg makkelijk.quote:
Niks zo onaantrekkelijk aan een vrouw die probeert iemand zijn spellingsfouten te verbeteren.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heel veel fouten kan ik nog wel negeren, maar jou/jouw fouten doen pijn en zijn een beetje dom. Want die regel is echt heel erg makkelijk.
Niks zo onaantrekkelijk aan een vrouw die jou/jouw fouten maakt.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:39 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Niks zo onaantrekkelijk aan een vrouw die probeert iemand zijn spellingsfouten te verbeteren.
Wat? Je zin klopt niet volgens mij.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:39 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Niks zo onaantrekkelijk aan een vrouw die probeert iemand zijn spellingsfouten te verbeteren.
Daar gaan 'we' weer... Ik sluit de luiken voor vandaag. Slaap lekker.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat? Je zin klopt niet volgens mij.
Maar prima toch als jij dat onaantrekkelijk vindt, ik vind het onaantrekkelijk als mensen jou/jouw fout doen of allemaal verkleinwoordjes gebruiken.
Bambi'tje, je moet niet zo zeuren joh, dan vind ik je maar een trutjequote:Op maandag 14 januari 2013 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat? Je zin klopt niet volgens mij.
Maar prima toch als jij dat onaantrekkelijk vindt, ik vind het onaantrekkelijk als mensen jou/jouw fout doen of allemaal verkleinwoordjes gebruiken.
Maar dat mag ook.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bambi'tje, je moet niet zo zeuren joh, dan vind ik je maar een trutje
Dat is toch iets dat van 2 kanten moet komen, vind ik. Ik voel me ook niet gemakkelijk als ik voorover buig om 3 zoenen te geven en je merkt aan de ander dat hij er niet op gerekend heeft. Awkward!quote:Op maandag 14 januari 2013 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
En ik denk dat het allemaal wel meevalt Yuki, waarschijnlijk zorg jij er standaard voor dat je elkaar 3 zoenen geeft bij een ontmoeting.... Dan moet je het tegenwerken om het niet te doen en dat is awkward..
Maar een ander persoon doet dat niet en dan gaat een hand schudden op een natuurlijk manier, of een knuffel geven...
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:42 schreef Djieluh het volgende:
Note to my self: checken of de vrouw een spellingsnerd is: zoja ->block
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Anyway, ik ga slapen, morgen weer vroeg op.
Daaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |