abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121531666
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:07 schreef Bruce_Cutler het volgende:

[..]

Jezus wat arrogant.
echt een bal, die tjock.
pi_121531680
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Woensdag strafrecht 3 herkansen, ik vergat bij dat vak de helft van de overwegingen uit de arresten, rechtsregels gaan nog wel maar de antwoorden onderbouwen valt niet mee. Bij SR3 valt mij op dat het vak echt 100% analytisch vermogen vergt.
Dan moet je opschrijven. Ophangen, want hij is een smeerlap.
pi_121531690
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:08 schreef Yreal het volgende:

[..]

echt een bal, die tjock.
Ja
bah
pi_121531714
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:57 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Aan wat? Wat bedoel je?
Even ingaande op een aantal reacties. Natuurlijk niet, omdat de studie leuk gevonden wordt of er over horloges gepraat wordt of zelfs over je initialen laten zetten in je pak, kwam laatst voorbij dacht ik?
Schijn-élite, klein deel dat plaatsneemt in de in hun ogen hogere 'ranking' in de samenleving en het beter weet dan de 'simpele' burger die maar wat roept. Maken zich onder andere schuldig aan iets wat ook wel 'cultuurrelativisme' te noemen valt, al dekt dat niet de volledige lading.
We conservatives don't have a corner on saying 'no'. We're just the ones who say it when it's the right thing to say.
pi_121531726
Tchock is tof.
pi_121531727
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Woensdag strafrecht 3 herkansen, ik vergat bij dat vak de helft van de overwegingen uit de arresten, rechtsregels gaan nog wel maar de antwoorden onderbouwen valt niet mee. Bij SR3 valt mij op dat het vak echt 100% analytisch vermogen vergt.
Het vergt inderdaad een hele andere manier van studeren en beantwoorden, ja :) Probeer voor jezelf antwoordschema's te maken, dat helpt. En maak zo veel oefententamens als je kan, op een gegeven moment neem je als een spons bepaalde zinsdelen op die je op je tentamen in je antwoord kunt plakken.
pi_121531792
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:10 schreef Pascaltjuh het volgende:

[..]

Even ingaande op een aantal reacties. Natuurlijk niet, omdat de studie leuk gevonden wordt of er over horloges gepraat wordt of zelfs over je initialen laten zetten in je pak, kwam laatst voorbij dacht ik?
Schijn-élite, klein deel dat plaatsneemt in de in hun ogen hogere 'ranking' in de samenleving en het beter weet dan de 'simpele' burger die maar wat roept. Maken zich onder andere schuldig aan iets wat ook wel 'cultuurrelativisme' te noemen valt, al dekt dat niet de volledige lading.
Nu geef je een definitie. Maar maak eens concreet dan waarom je dat gevoel krijgt telkens in dit topic. Of wat wij doen dat blijkbaar bij jou iets van weerzin oproept?
pi_121531793
quote:

[..]

Ik neem aan dat je het nu specifiek hebt over mijn opmerking over strafrecht, net? :P
pi_121531815
quote:

[..]

Maar dan toch menen dat constitutioneel recht basiskennis van de nederlandse bevolking moet zijn? Dat is dan ook een tikje elitair dacht ik zo...
pi_121531826
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het nu specifiek hebt over mijn opmerking over strafrecht, net? :P
Nee, mijne over EU recht.
pi_121531861
Trouwens, jullie geloven het vast niet.

Maar ondanks mijn waardeloze spelling haal ik wel altijd tienen voor taalbegrip :+
pi_121531894
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:05 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
:') Ik vond het nog grappig ook
pi_121531936
Was er laatst niet ook iets van ophef hier over dat enkelen van ons elitair enzo bezig zijn hier?
pi_121531953
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:15 schreef Actaeon het volgende:
Was er laatst niet ook iets van ophef hier over dat enkelen van ons elitair enzo bezig zijn hier?
Dat was ook Pascal, volgens mij. En als mijn geheugen me niet in de steek laat legde hij het toen ook nauwelijks uit.
pi_121531958
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:12 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Nu geef je een definitie. Maar maak eens concreet dan waarom je dat gevoel krijgt telkens in dit topic. Of wat wij doen dat blijkbaar bij jou iets van weerzin oproept?
Tchock: ''Ik neem aan dat je het nu specifiek hebt over mijn opmerking over strafrecht, net?''
Yreal: ''Nee, mijne over EU recht.''
We conservatives don't have a corner on saying 'no'. We're just the ones who say it when it's the right thing to say.
pi_121531962
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:15 schreef Actaeon het volgende:
Ja met jullie domme kutrekenopleiding en dure schoenen :r
pi_121531965
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:12 schreef Actaeon het volgende:

[..]

http://www.bol.com/nl/s/b(...)books_all/index.html

- Europa haat
- De term schijnelite
- Cultuurrelativisme

Dames en heren we hebben een PVV'er.
This sentimental motherfucker just cost us money.
pi_121531971
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het vergt inderdaad een hele andere manier van studeren en beantwoorden, ja :) Probeer voor jezelf antwoordschema's te maken, dat helpt. En maak zo veel oefententamens als je kan, op een gegeven moment neem je als een spons bepaalde zinsdelen op die je op je tentamen in je antwoord kunt plakken.
Oefententamens maken doe ik standaard, al merk ik wel dat ik steeds sneller naar de antwoorden ga kijken :'). Ik ben nooit echt van de antwoordschema's geweest maar dat zal ik zeker wat extra leren idd.
  maandag 14 januari 2013 @ 00:17:48 #244
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_121532015
quote:

[..]

En dat is problematisch want?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_121532042
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:16 schreef Bruce_Cutler het volgende:

[..]

- Europa haat
- De term schijnelite
- Cultuurrelativisme

Dames en heren, inspector gadget.
pi_121532053
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:16 schreef Pascaltjuh het volgende:

[..]

Tchock: ''Ik neem aan dat je het nu specifiek hebt over mijn opmerking over strafrecht, net?''
Is die opmerking van mij nou reden om mij elite te vinden, of de post waar ik het over heb? Waarom als het zo erg is weiger je het normaal uit te leggen? :')
pi_121532057
quote:

[..]

Ja en? Wat is hier mis mee dan?
pi_121532073
quote:

[..]

- Europa haat
- De term schijnelite
- Cultuurrelativisme

Nu weten we meteen waar de term 'schijn-élite' inclusief twee taalfouten vandaan komt :') _O-
pi_121532076
quote:

[..]

- Europa haat
- De term schijnelite
- Cultuurrelativisme

Haha Martin Bosma :')
pi_121532111
quote:

[..]

ja, maar we weten het toch beter dan de gewone man? we studeren het... :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')