abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121531265
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:56 schreef Yreal het volgende:

[..]

Aansprakelijkheid was geweldig _O_ Goederenrecht was echt mijn lievelings vak _O_ Elke week had ik er weer zin in en zat ik gewoon als een brave nerd 2 uur met mijn handje in de lucht omdat ik alles wilde antwoorden *O*
Vooraan zitten is eigenlijk vaak ook heel nuttig :P
pi_121531271
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:56 schreef Pascaltjuh het volgende:

[..]

Ik zie hier een schijn-élite in opkomst. Daar heb ik overigens, geheel terzijde, een ongelooflijke hekel aan.
Dat zeg je heel vaak, maar ik snap totaal niet waar je dat beeld vandaan haalt. Omdat we onze studie leuk vinden? Omdat het hier over maatpakken gaat?
pi_121531279
quote:

[..]

Ik zie hier een schijn-élite in opkomst. Daar heb ik overigens, geheel terzijde, een ongelooflijke hekel aan.
Aan wat? Wat bedoel je?
pi_121531297
quote:

[..]

Je ziet Yreal, die is meestal net zo genuanceerd als een baksteen.
  zondag 13 januari 2013 @ 23:58:51 #205
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_121531319
quote:

[..]

Plebs :r
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_121531321
quote:

[..]

Ja niks. Dat heeft strafrecht echt verziekt voor mij.

Bijvoorbeeld veel gehoord in nederland : Pedofielen krijgen 3 weken taakstraf (of andere onzin). Nou, probeer dat maar eens uit te leggen, dat dat echt niet zo gaat... nou reken maar dat je ruzie hebt :N
pi_121531407
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:53 schreef Yreal het volgende:
Vakken waar je iedere week weer zit te springen om heen te gaan O+ waar je iedere week vooraan zit in de werkgroep O+
Aansprakelijkheidsrecht trok tot nu toe wel mijn meeste aandacht, was ook weer totaal anders. Al vond ik bepaalde onderdelen van constitutioneel ook wel interessant. De basis daarvan zal verplichte kost voor iedere Nederlander moeten zijn.
We conservatives don't have a corner on saying 'no'. We're just the ones who say it when it's the right thing to say.
pi_121531418
Of mensen die tijdens hoorcollege vragen, aan de hoogleraar

Meneer, levenslang is toch 18 jaar?

:{
;(
:|W
:'(
|:(
pi_121531422
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:58 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ja niks. Dat heeft strafrecht echt verziekt voor mij.

Bijvoorbeeld veel gehoord in nederland : Pedofielen krijgen 3 weken taakstraf (of andere onzin). Nou, probeer dat maar eens uit te leggen, dat dat echt niet zo gaat... nou reken maar dat je ruzie hebt :N
Strafrecht en de mening van 'het onopgeleide volk' daarover, om het maar heel grof te stellen, is ook enorm frustrerend. Het is werkelijk nóóit goed. Straffen zijn altijd te laag, tenzij iemands hoofd over straat rolt. Maar uiteraard is de OvJ wel átijd de bad guy als er iemand vervolgd wordt. En alle boetes zijn dan weer te hoog. Agenten voeren geen reet uit, tot ze een keer ijverig zijn, dan zijn het NSB'ers. Schijtziek word ik daarvan.
pi_121531459
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:01 schreef Pascaltjuh het volgende:

[..]

Aansprakelijkheidsrecht trok tot nu toe wel mijn meeste aandacht, was ook weer totaal anders. Al vond ik bepaalde onderdelen van constitutioneel ook wel interessant. De basis daarvan zal verplichte kost voor iedere Nederlander moeten zijn.
Hoe bedoel je die? :)
pi_121531495
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Strafrecht en de mening van 'het onopgeleide volk' daarover, om het maar heel grof te stellen, is ook enorm frustrerend. Het is werkelijk nóóit goed. Straffen zijn altijd te laag, tenzij iemands hoofd over straat rolt. Maar uiteraard is de OvJ wel átijd de bad guy als er iemand vervolgd wordt. En alle boetes zijn dan weer te hoog. Agenten voeren geen reet uit, tot ze een keer ijverig zijn, dan zijn het NSB'ers. Schijtziek word ik daarvan.
_O_
Die verjaardag praat, kan er ook niet tegen, houd meestal gewoon m'n mond
pi_121531497
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:01 schreef Pascaltjuh het volgende:

[..]

Onmogelijk, maar wel een mooi idee. Voor vwo'ers is het ook trouwens verplicht, havo'ers weet ik niet zeker. :)
pi_121531510
Na 3 uur leest mijn sollicitatiebrief

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|:( |:(
pi_121531513
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:02 schreef Yreal het volgende:

[..]

Hoe bedoel je die? :)
Dat iedere Nederlander de basis van constitutioneel recht dient te kennen vermoed ik.
pi_121531528
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Onmogelijk, maar wel een mooi idee. Voor vwo'ers is het ook trouwens verplicht, havo'ers weet ik niet zeker. :)
Ja. Die hebben ook verplicht maatschappijleer volgens mij.
pi_121531538
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:03 schreef Ties02 het volgende:

[..]

_O_
Die verjaardag praat, kan er ook niet tegen, houd meestal gewoon m'n mond
Ik ben daar echt slecht in. Ik kan gewoon niet mijn mond houden :') Wat op FOK! en op verjaardagen niet echt een goede eigenschap is.
pi_121531557
pi_121531558
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ben daar echt slecht in. Ik kan gewoon niet mijn mond houden :') Wat op FOK! en op verjaardagen niet echt een goede eigenschap is.
Doe het altijd ook. Al is het maar om de tijd te doden. Belasting doet het ook altijd leuk.
pi_121531570
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:05 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest lachen :')
pi_121531572
quote:

[..]

Je kan die discussie wel steeds aangaan maar je wint er toch niks mee, je wordt er enkel vermoeider en gefrustreerder door, gewoon leven en laten leven
pi_121531586
quote:

[..]

Ik ga daar echt praktisch nooit meer op in. Tenzij mensen wèl gewoon willen luisteren.
pi_121531587
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:04 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ja. Die hebben ook verplicht maatschappijleer volgens mij.
klopt. Al was iedere ochtend 10 minuten jan de hoop en de krant skimmen leerzamer.
pi_121531611
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Je kan die discussie wel steeds aangaan maar je wint er toch niks mee, je wordt er enkel vermoeider en gefrustreerder door, gewoon leven en laten leven
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:06 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ik ga daar echt praktisch nooit meer op in. Tenzij mensen wèl gewoon willen luisteren.
Ja, jullie pakken dat dus beter aan dan ik. Zonder heel arrogant te klinken: ignorance is bliss
pi_121531631
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

[..]

Ja, jullie pakken dat dus beter aan dan ik. Zonder heel arrogant te klinken: ignorance is bliss
Jezus wat arrogant.
This sentimental motherfucker just cost us money.
pi_121531656
Woensdag strafrecht 3 herkansen, ik vergat bij dat vak de helft van de overwegingen uit de arresten, rechtsregels gaan nog wel maar de antwoorden onderbouwen valt niet mee. Bij SR3 valt mij op dat het vak echt 100% analytisch vermogen vergt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')