SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 15-01-2013 11:42:33 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Dan moeten we een t-shirt geven met een bingobal met het nummer 78 erop en de tekst HOU JE MUIL! eronder!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:12 schreef Greys het volgende:
Jawohl
Ik bleef even steken in de OP![]()
Daar las ik dat Joop drie dagen na onze meet idd 78 wordt
Wie rijdt er?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:14 schreef Takaiki het volgende:
Damn, bedenk me ineens dat ik me deze keer moet gedragen: de meneer gaat mee![]()
Daar ga ik me niks van aantrekken.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:14 schreef Takaiki het volgende:
Damn, bedenk me ineens dat ik me deze keer moet gedragen: de meneer gaat mee![]()
Of alleen met HOUD JE MUIL!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moeten we een t-shirt geven met een bingobal met het nummer 78 erop en de tekst HOU JE MUIL! eronder!Bestaan die?
Al iets bekend over vertrektijd?quote:
Ik wil ACTIE! Meet actie, vakantie actie... ACTIE DUS!quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:28 schreef Takaiki het volgende:
Je kent mn meneer toch
En anders rij ik sowieso heen en heeft ie maar op tijd klaar te staan
Dan gaat ie maar met mijn meneer mannendingen doenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Arme meneer, als hij de voorpretters in het hotel meemaakt wil hij acuut weer naar huis denk ik.
Wil jij met de meneren meedoen?quote:
En de meneren zijn niet bezet, meen je?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat de meneren met mij mee willen doen. Bovendien mag ik niet meer, ben een bezet man he.
Gaat ie mee?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat de meneren met mij mee willen doen. Bovendien mag ik niet meer, ben een bezet man he.
Watquote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
En denk je dat deze meneren uberhaupt van beide markten thuis zijn?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de meneren zijn niet bezet, meen je?
Erik kan volgens mij heel overtuigend zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En denk je dat deze meneren uberhaupt van beide markten thuis zijn?
Nee, hij is bezet.quote:
Het is geen scharrel meerquote:
Je kunt ook hotel doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
Oh ja, dit was er ook nog. Ik moet nog even bedenken of ik wil drinken of niet (scheelt nogal in de grootte/luxe qua auto)
quote:
Nêh, hotel gaat hem dit keer niet worden (kosten enzo)quote:Op zondag 13 januari 2013 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt ook hotel doen.![]()
Is wel betaald parkeren.
ik zou zeggen, de ene bobt nu, de ander in maartquote:Op zondag 13 januari 2013 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nêh, hotel gaat hem dit keer niet worden (kosten enzo)was wel een uitkomst geweest als we ruimer zaten, maar als er 1 van ons tweeën Bobt is het ook prima
Vrouw bobt graag. Maar dit is wat verder en dan moet ik dus in een C1 zitten omdat ze niet in m'n leasebak durft te rijdenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:54 schreef Bart het volgende:
[..]
ik zou zeggen, de ene bobt nu, de ander in maart
Choices, choices.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vrouw bobt graag. Maar dit is wat verder en dan moet ik dus in een C1 zitten omdat ze niet in m'n leasebak durft te rijden
Damn you mobiel! Nu wel!quote:
zo groot is die fabia toch niet?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vrouw bobt graag. Maar dit is wat verder en dan moet ik dus in een C1 zitten omdat ze niet in m'n leasebak durft te rijden
Niet naar deze meet, ik ben al de bobquote:Op zondag 13 januari 2013 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Note to self: Bart wilt geen lift meer.
Ik had al zo'n vermoedenquote:
Oh dan rij ik ook welquote:Op zondag 13 januari 2013 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet naar deze meet, ik ben al de bob.
Normaal drink ik niet als ik moet rijden, dus ik neem juist speciaalbier.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dan rij ik ook welkunnen we samen aan het normale bier, in plaats van speciaalbier, want met speciaalbier mogen we niet rijden.
*proest*quote:Op zondag 13 januari 2013 22:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Normaal drink ik niet als ik moet rijden, dus ik neem juist speciaalbier.
Ja, waar ben jij?quote:
Vandaar dat ik de bazentafel niet kon vinden.quote:
Absoluut.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:11 schreef Muis006 het volgende:
We moeten de 26e een bazentafelfoto maken met Erik erbij
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:21 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga maar eens slapenmorgen weer om zes uur op.
Ik mag uitslapen.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:21 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga maar eens slapenmorgen weer om zes uur op.
Gezelligquote:Op maandag 14 januari 2013 00:25 schreef Oerbeer het volgende:
Hoi, Stephan5 en ik eten gewoon mee. We hebben het er wel over gehad maar er kwam van alles tussen door, dus maak ik nu even de beslissing. Ik zie wel een DM tegemoet waar de centen heen mogen. Liefst deze week nog zodat ik het op tijd over kan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:00 schreef sp3c het volgende:
als Bart komt dan kom ik niet trouwens!Mannen kunnen niet multitasken dus dat moet om en om jahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
ja ... ok ... die zag ik inderdaad niet aankomenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet multitasken dus dat moet om en om jah
Het plan is rond 18.00 uur eten en rond 20.00-20.30 uur beginnen met de bingoquote:Op maandag 14 januari 2013 16:55 schreef Oognip het volgende:
Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar hoe laat begint de bingo zelf?
Mag van mij ook om 13 uur hoorquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:00 schreef sp3c het volgende:
als Bart komt dan kom ik niet trouwens!Deal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Okeequote:Op maandag 14 januari 2013 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag van mij ook om 13 uur hoor
Vanaf 12 uur mag je inchecken geloof ik
haha, hij trapte in mijn grapje!quote:
Als we rond 16 uur op de Kleiweg willen zijn, dan is drie uren me lang zat in het hotel eigenlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 18:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee
Ja Qwea dwong me er om 12u te zijnmaar dan moet ik vroeg op
Hoe kom je daarbij?quote:
ik ga daar altijd gewoon vanuit, moet je niet teveel bij stil blijven staanquote:
Ik trek me er niets van aan.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ga daar altijd gewoon vanuit, moet je niet teveel bij stil blijven staan
goed werkquote:
Hij komt nooit buiten.quote:
Echt? En wat vond je daar nou van?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawelll, heb ik al twee keer getuige van mogen zijn
De eerste keer keek ie me wat verdwaasd aan, maar dat was na zijn toeristische route bij Henk door de wijk. Maar verder zag ie er wel uit alsof ie vaker buiten komt. Het schijnt zelfs dat ie toen op vakantie met yv ook niet in de hotelkamer is blijven zittenquote:
En ik maar denken dat het zo'n nette jongen isquote:Op maandag 14 januari 2013 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
De eerste keer keek ie me wat verdwaasd aan, maar dat was na zijn toeristische route bij Henk door de wijk. Maar verder zag ie er wel uit alsof ie vaker buiten komt. Het schijnt zelfs dat ie toen op vakantie met yv ook niet in de hotelkamer is blijven zitten
13u vind Q beter. Dan hoeft ze niet zo achterlijk te haastenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we rond 16 uur op de Kleiweg willen zijn, dan is drie uren me lang zat in het hotel eigenlijk
Dus rond 13.00 uur hotel kan ook best. En dan appen we ff als er iemand aankomt en dan vinden we elkaar wel! Gaat Q vast ook oke vinden
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
13u vind Q beter. Dan hoeft ze niet zo achterlijk te haasten
trein of auto, ik ben er nog niet uit.
En niet je laatste, gok ikquote:
Doe je bonnetje aan het eind maar een beetje gezellig afronden johquote:Hoe zit dat met Henk, veel over de beste man gehoord. Is het gepast een kleinigheidje mee te nemen om hem te bedanken voor de accomedatie en de mooie avond ?
De meneer en ik waren vorige keer samen nog geen 20 euro kwijtquote:Op maandag 14 januari 2013 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En niet je laatste, gok ik![]()
[..]
Doe je bonnetje aan het eind maar een beetje gezellig afronden joh![]()
Q neemt al wat lekkere biertjes voor ze mee en verder vinden ze het gewoon leuk, die FOK!kers
(Overigens vallen de bonnetjes elke keer erg mee, hij heeft zeer prettige prijzen).
Hopelijk wel! We stonden op de misschien-lijst, maar daar kunnen we dus van af. Beter zo dan niet op komen dagen wanneer er op je gerekend wordt natuurlijk, ik las al dat er extra tafels besteld worden enzo.quote:
Ik ookquote:Op maandag 14 januari 2013 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Dat is ook goed ja. Donders, ik heb d'r zin in
Jammer! En netjes dat je het even meldtquote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
Janetje en ik moeten helaas afzeggen, en dat vind ik erg jammer aangezien er heel veel leuke mensen komen die ik al lang niet meer gezien heb...We kregen onverwacht nog een 'leuke' surprise van de zorgverzekeraar!
Er was geen ruimte meer om als tag huisdichter te zetten scheen hetquote:Op maandag 14 januari 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ookGa je weer een gedicht voordragen?
Bewoorden of verwoorden?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er was geen ruimte meer om als tag huisdichter te zetten scheen het
Ik kan wel wat op papier zetten op locatie om mijn gevoel te bewoorden
Mono we faalden met de OP kennelijk want je stond nog bij (ovb).quote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er was geen ruimte meer om als tag huisdichter te zetten scheen het
Ik kan wel wat op papier zetten op locatie om mijn gevoel te bewoorden
Joop de bingodraaiert is drie dagen later jarig, dat vieren we dan gewoon alvastquote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef Muis006 het volgende:
Is er niemand jarig rond die tijd? Ik het wel zin in de verjaardagsmedley.
Joop is onze held van de bingoquote:Op maandag 14 januari 2013 19:43 schreef Muis006 het volgende:
Wat rijmt er op bingo?
Dingo
Lingo
Asjemeningo
Afgaand op het feit dat wij het toppunt van burgerlijkheid zijn, zou dat best nog wel eens kunnen gebeuren.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat jullie er de volgende keer bij zijn.
Ik stond op ovb ja, maar heb vandaag verlof gevraagd en gekregenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Mono we faalden met de OP kennelijk want je stond nog bij (ovb).
Ik heb je naar ZEKERSSSSS verhuisd. Eet jij nou ook mee?
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Afgaand op het feit dat wij het toppunt van burgerlijkheid zijn, zou dat best nog wel eens kunnen gebeuren.
Dat klopt, dat gerucht van die kekke ribjesquote:Op maandag 14 januari 2013 19:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stond op ovb ja, maar heb vandaag verlof gevraagd en gekregenvandaar
Ik eet wel mee ja. Het schijnt dat er een paar kekke ribjes geserveerd worden
Bwahahaquote:Op maandag 14 januari 2013 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Joop is onze held van de bingo
Wat zeggie, lingo?
Houd toch je muil.
Ik lach mijn onderbroekje vuil.![]()
Wetend dat jij komen gaatquote:Op maandag 14 januari 2013 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klopt, dat gerucht van die kekke ribjes
Superleuk dat je komt!
zouden we drinkenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
In mei (datum wordt deze week bekend, ivm loting ESF) gaan we in die kroeg op groot scherm het Eurovisie kijken. Lekker weer met ballen en drankjes enzo. Tenminste... degenen die Anouk willen zien kijken naar het grote scherm en de rest leutert er lekker doorheen en drinkt een borrel
Een haikuquote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
zouden we drinken
Anouk op het scherm reeds daar
meeting in dichtvorm
..en Ll zit te pas en te onpas aan mijn voorgevel.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
In mei (datum wordt deze week bekend, ivm loting ESF) gaan we in die kroeg op groot scherm het Eurovisie kijken. Lekker weer met ballen en drankjes enzo. Tenminste... degenen die Anouk willen zien kijken naar het grote scherm en de rest leutert er lekker doorheen en drinkt een borrel
220... stat.quote:
Hij komt deze keer ook weer aan je voorgevel zitteneen biertje doenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
..en Ll zit te pas en te onpas aan mijn voorgevel.
Een muis die kaas aan een kat geeftquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
Bij de Joan-avond kwam ie ook 'een uurtje'. En bleef ie vervolgens ook bijna de hele avond
Dus we zeggen gewoon niets, maar hij komt, weet ik zeker uit betrouwbare bronnen
Natuurlijk!quote:
Whoeiiiiiiii, dat je denkt wel te komen is al awesomequote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Steve het volgende:
Muis
liet me weten dat ik nog iets moest laten weten, dus ik laat even weten dat ik denk wel te komen. Ik weet nog niet of ik blijf slapen ofzo. Reken mij maar niet mee met het eten, dan kan ik altijd nog cancellen. Want ik weet het allemaal nog niet zo goed.
Mij te koud in het hoge noorden. Ik kom liever naar een warme kroeg!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:40 schreef Greys het volgende:
Hoeveel hier haken er eigenlijk af ALS er een Elfstedentocht wordt gereden op 26 januari?![]()
Dan wordt ie uiteraard gewoon op groot scherm uitgezonden die dag, maar zijn er veel hier die dan zeggen 'nouuuu dan sta ik aan de Friesche wateren heur, stik dan maar in je ESF meet'?
Jij mag sowieso niet meer afhaken, die vraag was niet voor jouquote:Op maandag 14 januari 2013 21:42 schreef sp3c het volgende:
in dat uiterste geval haak ik wel af ja, niet dat ik het zelf ga schaatsen ofzo maar ik moet een collega en zijn dochter aanmoedigen vanaf mijn kratje pils
Zeg, lief paniekvogeltje, heb je al naar de weersvoorspelling gekeken voor de komende weken?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:40 schreef Greys het volgende:
Hoeveel hier haken er eigenlijk af ALS er een Elfstedentocht wordt gereden op 26 januari?![]()
Dan wordt ie uiteraard gewoon op groot scherm uitgezonden die dag, maar zijn er veel hier die dan zeggen 'nouuuu dan sta ik aan de Friesche wateren heur, stik dan maar in je ESF meet'?
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
ze dachten zelfs al aan twee tochten der tochten dit jaar want die kans krijgen ze nooit meer
1 op de 26ste en 1 ergens in maart maar die datum is nog niet zeker
Het was ook een pietsie een grapjequote:Op maandag 14 januari 2013 21:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zeg, lief paniekvogeltje, heb je al naar de weersvoorspelling gekeken voor de komende weken?
Dat is nou niet bepaald horrorwinterweer ofzo.
Dus die ALS van je, is wel heel erg hypotethisch.
en dat is mooi, want ik hou niet zo van kou!
Hmm... rondje over het damsterdiep lopen.. Hebben wij vorig jaar gedaan. Ja, zelfs ikquote:Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
I hoorde net dat ze 't in Groningen gaan houden, 22 februari.
Je kijkt toch wel de serie van de BBC, hè? Die is echt amaaaaazing!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
Dankzij jou zit ik dwars door Pride and Prejudice heen te lachen sp3c
Terwijl het heel erg teh dramah is
In mei is de volgende grote, maar we kunnen tussendoor vast nog wel een minimeet houdenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
MAAR IS ER IN MAART OOK EEN MEET, POPJES?
Why not!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
MAAR IS ER IN MAART OOK EEN MEET, POPJES?
Ik las hamsterdiep heheheh.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm... rondje over het damsterdiep lopen.. Hebben wij vorig jaar gedaan. Ja, zelfs ik
Ik zit die met Keira te kijken, die is op tvquote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kijkt toch wel de serie van de BBC, hè? Die is echt amaaaaazing!
Bij gebrek aan beter is die ook best te pruimen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit die met Keira te kijken, die is op tv
ermquote:
Oh... muis zit mij dus te beliegen en te bedriegen. Schavuitje dat het is!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
In mei is de volgende grote, maar we kunnen tussendoor vast nog wel een minimeet houden
Die had iets teveul wijn genipt vanavondquote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh... muis zit mij dus te beliegen en te bedriegen. Schavuitje dat het is!
Och hemel! Dat het kan!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had iets teveul wijn genipt vanavond
Ja ik zit enorm te genietenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter is die ook best te pruimen.
Een boek van Jane Austenquote:
Colin Firth is mister Darcy in P&P van de BBC (Daarom is het ook zo leuk dat hij Mr Darcy is in Bridget Jones). Maar hij zit óók in Sense & Sensibility.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zit enorm te genieten![]()
Hoeveel versies zijn er nou eigenlijk? Deze met Keira, dan heb je nog die met Colin Firth. Of is dat Sense and Sensibility? Ik ben altijd in de war
Ja zie en dáár gaat het dan dus misquote:Op maandag 14 januari 2013 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Colin Firth is mister Darcy in P&P van de BBC (Daarom is het ook zo leuk dat hij Mr Darcy is in Bridget Jones). Maar hij zit óók in Sense & Sensibility.
ik moet vroeg naar bedquote:Op maandag 14 januari 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
RTL8 begint ie zo weer, na de reclame
Wil je P&P van me lenen? Heb hem hier volgens mij wel ergens liggen. Zes keer een uurquote:Op maandag 14 januari 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zie en dáár gaat het dan dus misDat is te verwarrend voor me
Wil jij 'm daarna lenen?quote:
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 14 januari 2013 22:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wil je P&P van me lenen? Heb hem hier volgens mij wel ergens liggen. Zes keer een uur![]()
.
Ik ga voor je op zoek! Zit nu vurig te hopen dat ik hem niet heb uitgeleend aan mijn collega die overspannen is.quote:
nee eigenlijk zei ik 'mweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheheheheheeeeeeeeeeeeeeeh die meuk kan me echt niet boeien volgens mij'quote:
Bride and prejudice is toch die Bollywood versie?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, ik heb de BBC serie, de versie met Keira Knightley, Bride and Prejudice en Lost in Austen op dvd.![]()
Ik hou van Pride and Prejudice.
Nehhh, hoe ken dat nou. Je weet niet wat je mist.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee eigenlijk zei ik 'mweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheheheheheeeeeeeeeeeeeeeh die meuk kan me echt niet boeien volgens mij'
oeh dat wil ik ook niet natuurlijk!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nehhh, hoe ken dat nou. Je weet niet wat je mist.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bride and prejudice is toch die Bollywood versie?
Nee, daar vind ik jou ook totáááááál geen type voor.quote:
quote:
quote:
Momentje, even het plot googlen om te kijken of ik beledigd moet zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt wat voor jou juist
Een kostuumdramaaaaaaaaaaa.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Momentje, even het plot googlen om te kijken of ik beledigd moet zijn.
Nou, dat dacht ik dus ook!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt wat voor jou juist
Ja maar ze zingen niet en er zwaait geen franse gozer met z'n baton rond.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Een kostuumdramaaaaaaaaaaa.
Jij als Les Mis luffer
Ik ben persoonlijk al één groot wandelend kostuumdramaquote:Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef Cee het volgende:
Kan je het ESF eigenlijk ook een kostuumdrama noemen?
Oh vreselijk, een romkom met hoepelrokken.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
En met een hoop laf oh laf en drama en laf en drama enzo
Ja, vreselijk leuk!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh vreselijk, een romkom met hoepelrokken.
quote:
ben je nog vlot!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:53 schreef Cee het volgende:
Ik ben wel ooit bij een ijshockeywedstrijd geweest, snapte er eerst de ballen/geen puck van maar aan 't eind stond ik mee te krijsen.
Ja ik moest wel moeite doen om de puck te volgen, dat was 't lastigst.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben je nog vlot!
de meesten hebben meerdere wedstrijden nodig
Nog geen vlok hierquote:Op maandag 14 januari 2013 22:52 schreef Greys het volgende:
Oh het sneeuwt weer hard, voor de verandering
ja je bent gewend de bal te volgen maar bij ijshockey werkt dat niet, je moet het spel volgen oid dan zie je de puck vanzelfquote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik moest wel moeite doen om de puck te volgen, dat was 't lastigst.
Toen ik hier net woonde werd 't appartement naast me verhuurd aan prof ijshockeyers. M'n eerste nieuwe buur was een Canadees, zat in de zomer soms in z'n boxershort voor een open koelkast.
Woah.
Poort van Limburgquote:Op maandag 14 januari 2013 23:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja je bent gewend de bal te volgen maar bij ijshockey werkt dat niet, je moet het spel volgen oid dan zie je de puck vanzelf
waar is hier?
Tilburrugg!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja je bent gewend de bal te volgen maar bij ijshockey werkt dat niet, je moet het spel volgen oid dan zie je de puck vanzelf
waar is hier?
Lekkerrr! Geniet van je vrije dag en trustenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben morgen vrij, dus geen OV of filestress!![]()
Nu wel tukken, bye!
vanuit Den Haagquote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef Peter het volgende:
Ik kom met de auto naar Henk's cafe.
Mono, hoe ga jij?
Maar als met OV haalbaar is lijkt me dat een beter plan. Kan ik eindelijk eens limoncello proevenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef sp3c het volgende:
niet te doen met het OV, gaat nergens over
20 minuten vanaf CS, 3 uur lopen vanaf de halte, ik zou met de auto gaan
LOLquote:Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef sp3c het volgende:
niet te doen met het OV, gaat nergens over
20 minuten vanaf CS, 3 uur lopen vanaf de halte, ik zou met de auto gaan
Jij wil niet dat ik kom he?quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:03 schreef sp3c het volgende:
Tilburg is ook wel hockeytown in Nederland maar Geleen is gezelliger ik en Admiraal_Anaal gaan een keer die kant op maar hij weet het nog niet
Ruijters Eaters!!!! zo vet gaaf, heb daar een keer gefotografeerd tijdens de wedstrijdquote:Op maandag 14 januari 2013 23:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar is hier?
de Glanerbrook ... ouwe krakende graanschuurquote:
oeh!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ruijters Eaters!!!! zo vet gaaf, heb daar een keer gefotografeerd tijdens de wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
vind ik een goed ideequote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
de Glanerbrook ... ouwe krakende graanschuur
altijd vol en altijd gezellig
net als Assen maar die bestaat niet meer
[..]
oeh!
we moeten eens praten voor volgend seizoen (als Eaters niet failliet gaat) want er mag best wat meer ijshockey @ fok!sport maar dit seizoen is al halverwege en ik heb nu ff geen tijd om iedere week een stukje te schrijven
quote:http://sport.fok.nl/speci(...)s-hys-the-hague.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was mn eerste keer ijshockeyToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Mailwisseling gehad. Ben nog ff aan het terugmailen of het ook voor boekingen na de onze geld.quote:
Dus Nip en ik met onze datum van 28 dec moeten alsnog betalen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:28 schreef Qwea het volgende:
Telt enkel voor de groep die gelijk heeft geboekt. Niet voor latere of nieuwe boekingen.
Netjes van ze.quote:
Zou op zich logisch zijn, als het toen al op de site stond.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus Nip en ik met onze datum van 28 dec moeten alsnog betalen?
Ik vind het ook een beetje krom... Snap ze wel hoor dat we gewoon moeten betalen, maar omdat we toch 1 groep zijn zou ik het, persoonlijk, door de vingers zien.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja. En dat is ook logisch want toen stond het al op de website.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Fijn hotel qua klantenservice iig.quote:
Maar.... maar.... is de chaos en stress en paniek nu voorbij dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Fijn hotel qua klantenservice iig.
ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar.... maar.... is de chaos en stress en paniek nu voorbij dan?![]()
Ik mis het!![]()
![]()
Ik had het voor die ene ook door de vingers gezien iddquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje krom... Snap ze wel hoor dat we gewoon moeten betalen, maar omdat we toch 1 groep zijn zou ik het, persoonlijk, door de vingers zien.
Maar goed, Puala komt met de auto en ik waarschijnlijk niet dus we betalen gewoon samen.
Gb en zus en ik zijn toen gewoon met de taxi van hotel naar Henk gegaan en met taxi weer terugquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:59 schreef Muis006 het volgende:
Neenee, we moeten nog bepalen hoe en indien auto met welke auto's we van hotel naar Henk gaan en terug.
Ik zat ook in die taxi hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Gb en zus en ik zijn toen gewoon met de taxi van hotel naar Henk gegaan en met taxi weer terug
Is maar een klein stukje en als je met een taxibusje oid gaat ben je mss 2 euro pp kwijt. Gb en ik en zus waren met een gewone taxi en waren al erg weinig kwijt.
lolquote:
Bitch.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:04 schreef Greys het volgende:
Whoehahahaha ohja, wtf
Wat waren we kwijt? 2 eu pp? of 3?
Maar ik bedoelde de terugweg
Owja, daar kunnen we ook nog wel mee rommelenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:05 schreef Qwea het volgende:
Puala, het is even kijken, maar waarschijnlijk kom ik met de trein. Indien ik met de trein kom, neem jij toch mijn parkeerkaart?
Duhquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, daar kunnen we ook nog wel mee rommelen
Dan moet je alleen wel even zeggen dat jij met de auto bent dus idd, anders gaan ze dat niet goed vinden
Extra treinwagon?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:06 schreef Qwea het volgende:
Ik moet even bedenken wat ik nodig heb :
-Cocktail shaker
-Ingrediënten Orgasme
-Bekertjes/shot dingen maar die neemt Ynske mee
-Cadeautje bingo
-Bier voor H&P&J
-Zak chips om te kanen
Vergeet ik wat afgezien van kleding en shit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |