Ja. TDquote:Op zondag 13 januari 2013 21:34 schreef Guard het volgende:
Hoor ik daar de Seahawks bandwagon aankomen?
Dan te bedenken dat het een rookie is, echt bizar. Ben benieuwd waar hij over een paar jaar staat.quote:
Spannend, iedereen weet wat er gaat gebeuren nu...quote:Op zondag 13 januari 2013 21:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
1st down at the 5 met 34 seconden!
wow wat is dit spannend
de dikke vrouw moet nog zingen.quote:
Als de Falcons nog 3 punten pakken krijgt deze wedstrijd Sparta - Excelsior proporties.quote:
Prevents you from winning the gamequote:
helping de kicker is dat, hij weet dat die time-out komt.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:09 schreef Guard het volgende:
Miss, maar TO... ook zo'n onzin, icing the kicker
zekerheidje zoiets.. snap niet waarom coaches dit blijven doen, prevent defense en "icing"... het helpt allemaal nietsquote:
Precies wanneer ik op vakantie benquote:Op zondag 13 januari 2013 22:14 schreef Droopie het volgende:
Oke dus volgende week division game en over 3 weken superbowl
Klopt, gigantische blunder geweest uiteindelijk. Dan begin ik nog geeneens over de laatste play in Q2.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:16 schreef Guard het volgende:
die 4th down in de eerste helft is wel heel erg significant nu,..
Chasing points early is never good
Dat was een fout van Wilson, kan gebeuren. Maar die 4th down hadden ze tijd genoeg voor om daarover na te denken. Blunder van de coaching staffquote:Op zondag 13 januari 2013 22:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, gigantische blunder geweest uiteindelijk. Dan begin ik nog geeneens over de laatste play in Q2.
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:19 schreef PirE het volgende:
Einde van het seizoen....
Nu maar hopen dat die kut-Niners volgende week verliezen.
Ja bij de 20-0 wilde ik al eigenlijk stoppen met kijken, maar wat is het toch nog een bizar spannende wedstrijd geworden. Zeker die laatste 2 min.quote:
Division rivalry is nieuw voor je?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:19 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]waarom die haat voor de 49érs
49érs
Red Sox - Yankees rivalry is ook zo begonnen.quote:
Hoe is dat begonnen? Als een NFL divisional rivalry?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Red Sox - Yankees rivalry is ook zo begonnen.
Het is 49ersquote:Op zondag 13 januari 2013 22:19 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]waarom die haat voor de 49érs
49érs
Je snapt wel waar ik op doelquote:Op zondag 13 januari 2013 22:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe is dat begonnen? Als een NFL divisional rivalry?
Niners en Hawks zijn elkaar nog nooit in de playoffs tegengekomen, mede doordat de Hawks pas relatief kort in de NFC zitten.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je snapt wel waar ik op doel, Red Sox en Yankees kwamen elkaar altijd tegen in de play-offs, als je dan ook nog eens niet ver van elkaar zit qua afstand is een rivaliteit snel geboren.
nog niets dus...quote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef PirE het volgende:
Eens kijken of Schaap* wat kan doen
*alternatieve spelling
Yankees - Red Sox in de playoffs was voor het eerst in '99, ongeveer 98 jaar na de eerste ontmoeting....quote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je snapt wel waar ik op doel, Red Sox en Yankees kwamen elkaar altijd tegen in de play-offs, als je dan ook nog eens niet ver van elkaar zit qua afstand is een rivaliteit snel geboren (er speelt nog wel wat meer natuurlijk, ook wat spelers die overgestapt zijn).
Ik heb het al verwekt. Het helpt als je het al aan ziet komen op het moment dat ze de 2 point-lead pakten, dan is het meer berusten in het lotquote:Op zondag 13 januari 2013 22:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zit nog te trillen van opwinding over dat laatste kwart net, en de Ravens game van gisteren
Nu maar hopen dat de Super Bowl zo episch gaat zijn als de vorige game , hoop dat er goed internet in mijn hotel is, wil die pot beslist zien (al zal mijn vriendin dat niet in dank afnemen, zitten in Disney).quote:Op zondag 13 januari 2013 22:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dit weekend kon de NFL wel eens over de streep trekken wat betreft expanding de playoffs
Ik zit inderdaad fout, playoffs is veelal de laatste jaren, daarvoor waren het ordinaire division clashes en gezeik tussen transfers.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:43 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Yankees - Red Sox in de playoffs was voor het eerst in '99, ongeveer 98 jaar na de eerste ontmoeting....
Inderdaad, 2x moeten punten en Houston had gewoon veel meer punten voor kunnen staan.quote:
Terechte penalty, schandelijk gedrag.quote:
Bengals, Colts en Vikings hebben gewoon een prima seizoen gedraaid met records van 10-6 en 11-5. Dan verdienen ze gewoon een playoff plek. Dat ze in de wild card round weinig hebben laten zien...tja dat kan gebeuren. Iedere ploeg speelt weleens slecht.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:56 schreef PirE het volgende:
En de Yankees spelen ook 20x per jaar tegen de Red Sox. In de NFL is het maximaal 3x voor een division rivalry dus dan duurt het even of je moet een incident hebben (belangrijke speler die overstapt,
een Failmary-achtige play of wat spannende OT-games met wat flinke hits/opstootjes)
Ik vond de wild-card round vrij saai. met een uitbreiding van de play-offs krijg je nog meer nietszeggende teams zoals de Bengals/Vikings of Colts in de play-offs. Stel dat zo'n team verrassend van een 1st of 2nd seed wint dan zit je met Bengals in de divisional round.
Wat gebeurde er, was net met m'n gedachten ergens anders bij.quote:
Lekker bezig idd..quote:
Gooide uit frustratie de bal in het gezicht (of iig op het lichaam ) van een scheidsrechter.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:35 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Wat gebeurde er, was net met m'n gedachten ergens anders bij.
Het feit dat de Chargers dit jaar dan de playoffs hadden gehaald maakt duidelijk dat dit plan nooit mag doorgaan. Dat was echt schandalig geweest.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Bengals, Colts en Vikings hebben gewoon een prima seizoen gedraaid met records van 10-6 en 11-5. Dan verdienen ze gewoon een playoff plek. Dat ze in de wild card round weinig hebben laten zien...tja dat kan gebeuren. Iedere ploeg speelt weleens slecht.
En als zo'n team dan verrassend wint, tja dat is nou het mooie aan de NFL. 1 slechte wedstrijd en het is over en sluiten voor de top seed.
Stel dat er dit seizoen 8 ploegen per conference mochten deelnemen, dan had je de Steelers, Chargers, Giants en Bears erbij gehad dat is heus geen straf.
1e ronde Steelers@Patriots en Giants@49ers![]()
Ik ook niet, maar een 4-point halftime deficit valt mee. Tis nog een wedstrijdquote:Op maandag 14 januari 2013 00:13 schreef Nagil het volgende:
Toch maar niet naar bed gaan. Al blijf ik geen vertrouwen hebben in de Texans.
Patriotsquote:Op maandag 14 januari 2013 00:37 schreef emokid het volgende:
Ik ben blij als de Patriots winnen. Kan Ray Lewis vakkundig op zijn bek gaan ipv zo'n lucky win. Met de Texans weet je het nooit.
En omdat de Patriots briljant zijn. Brady.Geen schaamte hier om voor het beste team zijn. Zijn immers de reden dat ik NFL ben gaan volgen.
Hell yeah.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Patriots. Is ook "mijn" team in de NFL.
+1quote:Op maandag 14 januari 2013 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Patriots. Is ook "mijn" team in de NFL.
Ben al jaren fan van de Boston Red Sox, ben dus automatisch voor New England geworden toen ik begon met NFL kijken. Dat het ook nog eens kwalitatief geweldig team is is mooi meegenomen.quote:
quote:
Zelfde als ik dusquote:Op maandag 14 januari 2013 01:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben al jaren fan van de Boston Red Sox, ben dus automatisch voor New England geworden toen ik begon met NFL kijken. Dat het ook nog eens kwalitatief geweldig team is is mooi meegenomen.
zeker ook voor ajaxquote:Op maandag 14 januari 2013 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Ik ben voor alles wat in/rondom Boston is.
Red Sox
Bruins
Celtics
Partiots
Ik niet, behalve de Bruins kunnen deze teams me niet boeien. Celtics met die lelijke shirts bahquote:Op maandag 14 januari 2013 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Ik ben voor alles wat in/rondom Boston is.
Red Sox
Bruins
Celtics
Partiots
Dat is niet zo moeilijk om te raden met zijn onderschrift. Ik heb hetzelfde als hem maar ben een fanatiek Feyenoorder, hoeft dus niets te zeggen (al is het wel zo dat Boston in elke sport goed is, op de Red Sox na dan de laatste jaren).quote:
En mn verstopte Ajax logo in mn UI.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk om te raden met zijn onderschrift. Ik heb hetzelfde als hem maar ben een fanatiek Feyenoorder, hoeft dus niets te zeggen (al is het wel zo dat Boston in elke sport goed is, op de Red Sox na dan de laatste jaren).
Best. QB. Ever.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:12 schreef Moonlighter het volgende:
Dit is Brady's 11e seizoen als starting QB van de Patriots
Volgende week zal hij waarschijnlijk dus zijn 7e afccg spelen
Brady
Zuur.twitter:ProFootballTalk twitterde op maandag 14-01-2013 om 01:21:51Per source, Rob Gronkowski is done for the rest of the postseason. Re-injured forearm and needs another surgery. reageer retweet
De Litmanen van de NFLquote:Op maandag 14 januari 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Zuur.twitter:ProFootballTalk twitterde op maandag 14-01-2013 om 01:21:51Per source, Rob Gronkowski is done for the rest of the postseason. Re-injured forearm and needs another surgery. reageer retweet
11 punten achterstand = 1 TD/2pt + FG voor een tiequote:
Ja maar als die 2pt dan niet lukt heb je alsnog een TD nodig. Dus je zou toch altijd een keer een 2pt moeten halen, dan zou ik het gelijk doen zodat je weet hoe je staat.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:42 schreef PirE het volgende:
[..]
11 punten achterstand = 1 TD/2pt + FG voor een tie
12 punten achterstand = 2 TDs
dit is de nfl topic though.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:44 schreef Spezza19 het volgende:
DIt seizoen maar weer eens nhl volgen... Al 4 jaar niet gedaan
Bij een mis was het nu 15 punten geweest en dan had je nog een 2 point nodig om gelijk te maken, terwijl het met een kick gewoon 14 punten was geweest. Tuurlijk is het nu 13 waardoor je in theorie nog winnen zonder OT.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:43 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja maar als die 2pt dan niet lukt heb je alsnog een TD nodig. Dus je zou toch altijd een keer een 2pt moeten halen, dan zou ik het gelijk doen zodat je weet hoe je staat.
Ravens-Patriots, wordt een mooie pot.quote:Op maandag 14 januari 2013 02:18 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb er ook niet zoveel zin meer in, had het liefst gewoon de Seahawks volgende week zien spelen. Hoop dat de komende games voor de neutrale kijker te pruimen zijn.
Edit:quote:The New England Patriots' 41-28 divisional-round win over the Houston Texans on Sunday night came with a heavy price.
Patriots tight end Rob Gronkowski will miss the remainder of the playoffs after breaking his forearm again, a source apprised of the player's injury told NFL.com's Albert Breer.
Gronkowski's injury is a difficult blow for a Patriots team that also lost running back Danny Woodhead (thumb) and defensive end Chandler Jones (ankle) on Sunday. Both players were called questionable to return, but they never saw the field again.
Ik had dit voor Seattle/Atlanta ingezet, dus dan ga ik maar voor Atlanta rootenquote:Op maandag 14 januari 2013 02:01 schreef Nagil het volgende:
Totaal geen zin in volgend weekend, ik misgun ze allemaal de SuperBowl. Dan maar iig voor de NFC juichen over 3 weken.
Waarom worst case? Omdat je niets met die teams hebt?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik had dit voor Seattle/Atlanta ingezet, dus dan ga ik maar voor Atlanta rooten, het is alleen jammer dat ze met 2 ipv 3 punten verschil wonnen (ik had Atlanta -2.5
![]()
).
[ afbeelding ]
NFC title game kijk ik wel, AFC sla ik over. Te laat en ik heb werkelijk niks met beide teams. Worst case scenario, een Niners/Patriots Superbowl. Enige positieve daaraan is dat ik geen nacht hoef door te halen
SPT / [NHL] 44th period - Met een stilaan uitzichtloze situatiequote:Op maandag 14 januari 2013 01:44 schreef Spezza19 het volgende:
DIt seizoen maar weer eens nhl volgen... Al 4 jaar niet gedaan
Ja is denk ik juist in potentie de meest vermakelijke SBquote:Op maandag 14 januari 2013 12:06 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Waarom worst case? Omdat je niets met die teams hebt?
Dit moest ik inderdaad hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:06 schreef emokid het volgende:
[..]
SPT / [NHL] 44th period - Met een stilaan uitzichtloze situatie
Eerder beginnen met volgen, zo begin september....quote:
Het is alsof je verplicht russisch roulette moet spelen en je mag kiezen tussen een revolver met een kogel in elke kamer of een geladen pistoolquote:Op maandag 14 januari 2013 12:06 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Waarom worst case? Omdat je niets met die teams hebt?
Mhwa dat hebben ze al gedaan dit seizoen. Ik verwacht niet dat ze dat nog een keer lukt.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:24 schreef Sasman het volgende:
Tevens denk ik persoonlijk dat de Niners de enigste ploeg is die de Patriots kunnen verslaan.
Ik vond hem wel grappig na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen de Bronco's. If you believe strong enough, He's gonna make things happen for you, of iets in die geest. Vraag me af hoe hij de volgende keer bij een verloren wedstrijd dan zal verkopen dat hij niet strong enough believed heeft. Al komt er voor hem geen verloren wedstrijd meer, want de Ravens winnen de SB.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef PirE het volgende:
ik trek dat gezeik over God van Ray Lewis niet
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever de Saints in de Superbowl,want dan ben ik gewoon standaard voor de tegenstander ook al is dat Belicheat.
Als iedereen dat doet is het dus altijd een gelijkspelquote:Op maandag 14 januari 2013 20:33 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen de Bronco's. If you believe strong enough, He's gonna make things happen for you, of iets in die geest. Vraag me af hoe hij de volgende keer bij een verloren wedstrijd dan zal verkopen dat hij niet strong enough believed heeft. Al komt er voor hem geen verloren wedstrijd meer, want de Ravens winnen de SB.
Ja dat mag dus niet, je denkt logisch na.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Als iedereen dat doet is het dus altijd een gelijkspel
Hij komt met een slechte pass op een belangrijk moment, zoiets kan elke QB gebeuren. Met een goede QB is die kans kleiner maar dat wil niet zeggen dat het niet kan gebeuren.quote:
Denk dat je het meer in die richting moet zoeken.quote:The Broncos relied too much on the run in the fourth quarter and overtime. They did not call plays aggressively and Manning didn't throw deep aggressively throughout the game.
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:33 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen de Bronco's. If you believe strong enough, He's gonna make things happen for you, of iets in die geest. Vraag me af hoe hij de volgende keer bij een verloren wedstrijd dan zal verkopen dat hij niet strong enough believed heeft. Al komt er voor hem geen verloren wedstrijd meer, want de Ravens winnen de SB.
Natuurlijk komt het daar niet door, dan zou het ongeveer alleen op die play geweest moeten zijn dat ie er last van had, wat natuurlijk onzin is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:17 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Hij komt met een slechte pass op een belangrijk moment, zoiets kan elke QB gebeuren. Met een goede QB is die kans kleiner maar dat wil niet zeggen dat het niet kan gebeuren.
Ray Lewis is een voorbeeldig persoon en een voorbeeld voor iedereenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:02 schreef kidkash19 het volgende:
Ach ja lekker allemaal Ray Lewis ophemelen maar geen woord over zijn betrokkenheid bij de moorden en het feit dat hij 5 buitenechtelijke vrouwen heeft die hij amper ziet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get it and Bet it
Ray Lewis is dus gewoon het standaard type NFL speler bedoel je.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:02 schreef kidkash19 het volgende:
Ach ja lekker allemaal Ray Lewis ophemelen maar geen woord over zijn betrokkenheid bij de moorden en het feit dat hij 5 buitenechtelijke vrouwen heeft die hij amper ziet...
Dat werd alleen wat moeilijker toen hij zijn bebloede pak weggooide. Hoe dan ook ze vrienden zijn vrijgesproken van moord op basis van verklaringen van omstanders. Volgens mij was het ook zo dat de groep van Lewis werd aangevallen. Uiteindelijk heeft hij het zich zelf moeilijk gemaakt door dat pak weg te gooien.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:18 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ray Lewis is dus gewoon het standaard type NFL speler bedoel je.
En volgens mij is er niemand voor die moorden veroordeeld. Dat wil niet zeggen dat hij er wel midden in zat of mee te maken gehad heeft, maar er is toch iets van innocent until proven guilty volgens mij.
word de standaard NFL speler zo opgehemeld als hij? Bettis werd niet zo verschrikkelijk opgehemeld en die won daadwerkelijk de Superbowl in zijn laatste game.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:18 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ray Lewis is dus gewoon het standaard type NFL speler bedoel je.
En volgens mij is er niemand voor die moorden veroordeeld. Dat wil niet zeggen dat hij er wel midden in zat of mee te maken gehad heeft, maar er is toch iets van innocent until proven guilty volgens mij.
Niet het ophemelen; de buitenechtelijke vrouwen, kinderen en aanraking met misdaad bedoelde ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:45 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
word de standaard NFL speler zo opgehemeld als hij? Bettis werd niet zo verschrikkelijk opgehemeld en die won daadwerkelijk de Superbowl in zijn laatste game.
Tony Gonzalez gaat ook stoppen na zoveel jaar, hoor je niks van
Refs zijn erg onervaren vanwege te weinig wedstrijden, er zijn er in totaal te weinig ook tijdens een game staan er bv maar 4 ipv zoveel die je ziet in Amerika.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:13 schreef vivelafete het volgende:
kidkash, jij speelt zelf AF he?
Ik heb deze vraag ook zaterdagnacht gesteld maar er kon/wilde niemand antwoord op geven.
Hoe gaat het er aan toe met de scheidsrechters op amateurniveau? Hoeveel zijn er bijv.? En kunnen die het een beetje goed in de gaten houden? Het lijkt me nl. bijna ondoenlijk om alles in de gaten te houden en er een goede eerlijke strijd van te maken. Ik vind het al meevallen dat er in de NFL niet vaker wat gemist wordt.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of jij/je ploegmaats je weleens zorgen maken over hersenschuddingen en aanverwant letsel?
Dank!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:32 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Refs zijn erg onervaren vanwege te weinig wedstrijden, er zijn er in totaal te weinig ook tijdens een game staan er bv maar 4 ipv zoveel die je ziet in Amerika.
Er worden dus wel wat fouten gemaakt maar over het algemeen gaat het aardig.
De AFBN biedt cursussen aan voor geinteresseerden trouwens, Refs hebben we heel hard nodig!
Tsja wat is zorgen maken? Je weet dat dit een harde sport is en dat blessures onontkoombaar zijn, hoe je ermee omgaat is wat anders. Mijn lijstje is opzich niet zo lang voor 13 jaar spelen, ook nooit echt een erge blessure gehad
Hersenschudding
Gekneusde ribben
Gebroken (?) Pols (nooit officieel de diagnose gesteld)
High Ankle Sprain
Stingers in nek, schouder, elleboog
en de normale kneuzingen en spierpijnen
Ref aanraken is eruit gestuurd worden, uitschelden zijn ook overtredingenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:31 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dank!
Het lijkt me dat een sportief verloop van de wedstrijd dan staat of valt bij het respect naar de ref toe, zoals dat bij rugby het geval is (itt voetbal). Ik kan me voorstellen dat ook bij AF wel aanwezig is.
Pas maar op straks loop je nog een blessure opquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:10 schreef rgras het volgende:
Ik had van iemand nog een kerstcadeau tegoed.. krijg ik van haar vandaag opeens een Gronkowski jersey in handen gedrukt.
Cool! Pics?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:10 schreef rgras het volgende:
Ik had van iemand nog een kerstcadeau tegoed.. krijg ik van haar vandaag opeens een Gronkowski jersey in handen gedrukt.
Als er een team is wat niets hoeft te zeggen over officiating is het wel de Hawks.quote:Carroll took a timeout, then Bryant was able to get off a "practice kick." Bryant missed it. Carroll was irate after the play because of a pregame conversation he had with officials, who warned him that kickers wouldn't be able to take a practice kick, like Justin Tucker did between overtime periods in the Baltimore Ravens' win Saturday.
"The officials told us before the game that nobody's going to get a chance to do that," Carroll said. "I asked them pregame what if somebody does, and they didn't know what the answer was, obviously. I had never heard that before, so I was just challenging it."
It's quite possible Carroll misunderstood what the officials told him before the game. The situation was much different Sunday in Atlanta than it was Saturday in Denver.
En toch blijven doen he?quote:Still, it's hard not to wonder if Bryant would have made the kick without a practice attempt. Icing the kicker has been statistically proven not to help. Giving Bryant an extra swing at the ball only hurt Carroll.
alsof je als kicker in een fractie van een seconde je kick kan afbreken....quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Als er een team is wat niets hoeft te zeggen over officiating is het wel de Hawks.
Maar goed het is duidelijk dat de refs hier spreken over de korte rust tussen regular time en OT.
Als Carrol het zo nodig vindt om vlak voor de snap een TO te nemen, moet ie ook niet raar opkijken als er toch een kick plaatsvindt.
[..]
En toch blijven doen he?
Nice.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:10 schreef rgras het volgende:
Bryant doet gewoon wat ie moet doen, de ball wordt gesnapt, de holder plaatst de ball en hij kickt de ball. Die gaat echt niet naar fluitjes luisteren. Voor hetzelfde geld is dat niet een official's whistle en verliest ie de game.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:41 schreef Nagil het volgende:
Bryant kickte echt 5 secondes na de whistle, ik vond het ook schandalig. Maar goed, eigen schuld dikke bult Carroll.
Inderdaad, gebeurt in College nog wel eensquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Bryant doet gewoon wat ie moet doen, de ball wordt gesnapt, de holder plaatst de ball en hij kickt de ball. Die gaat echt niet naar fluitjes luisteren. Voor hetzelfde geld is dat niet een official's whistle en verliest ie de game.
Dat de Browns als 1e een aanbod deden geeft ze niet direct het exclusieve recht op Kelly.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:31 schreef The_Playmaker het volgende:
Brett Favre 2.0 word dus de nieuwe coach bij de Eagles. De Browns zullen zich nu helemaal flink genaaid voelen.
leuk verzonnen, maar nu letterlijk billboard material voor de Ravenstwitter:MassBillboards twitterde op woensdag 16-01-2013 om 17:44:23Here's the countdown to Ray Lewis' retirement party at Gillette Stadium on Sunday. No more games after loss to Pats. http://t.co/ZEP8IfuT reageer retweet
quote:HELENA, Mont. -- Former NFL quarterback Ryan Leaf has been moved from a drug treatment center to the Montana State Prison for threatening a staff member and other unspecified behavioral problems at the center, a corrections official said Thursday.
The former San Diego Chargers and Washington State Cougars quarterback was charged last spring with breaking into two houses and stealing prescription painkillers near his hometown of Great Falls. He pleaded guilty in May to reduced charges, and his five-year sentence called for spending nine months in a locked drug treatment facility as an alternative to prison.
Leaf said then that he was looking forward to the treatment at Nexus Treatment Center in Lewistown. But on Thursday, the Montana Department of Corrections released a statement by Great Falls regional probation and parole administrator Dawn Handa that said Leaf will now serve his sentence in the Deer Lodge prison.
Dan te bedenken dat Ryan Leaf en Peyton Manning in de draft als gelijk werden gezien, met Leaf sterkere arm en meer potentie....quote:
B/c of Arians?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:25 schreef Moonlighter het volgende:
Ik ben officieel geen Cards fan meer!
Dat + het negeren van Hortonquote:
Dan Quinn (Florida DC) is al aangesteld als de nieuwe DC van Seattlequote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:14 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind dit ook aardig lullig voor Horton. Next stop Seattle?
Dit is wat ik hoop, maar ik denk het tegenovergestelde:quote:
je haalt de woorden uit mijn mond. Buck en Aikman nog commentaar vanavond?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik denk de Niners en de Patriots, maar ik hoop op:
Niners-Falcons
Ravens-Patriots
Een Harbaugh vs Harbaugh heb ik ook nog wel vrede mee, als de Patriots maar niet winnen dan is het oke.
Denk wel dat Jut en Jul de NFC championship doen jaquote:Op zondag 20 januari 2013 18:22 schreef Nagil het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond. Buck en Aikman nog commentaar vanavond?
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:22 schreef Nagil het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond. Buck en Aikman nog commentaar vanavond?
Edit: ja dus.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Troy is er niet bij?
Edit toch wel btje verkouden
Fixedquote:Op zondag 20 januari 2013 21:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
Daar gingen wat Big Macs KFC buckets tegen de vlakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |